vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Aga põhim6tteliselt annab sinna peale panna 16v kaan,kas siis scorpa v6i escu.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Müüginipp või mitte, aga miks siis 8-klapilise mootori kolvil nelja klapi süvendid on? Võib olla sellepärast, et kaks aastat peale dohci turule toomist, esitles ford sama mootori 16-klapilist versiooni. Kuna Sierra oli siis Fordi jaoks juba lõpetamisele määratud projekt, sai sellest mootorist süda Escort RS2000-le, ning hiljem ka Scorpiole ja Galaxyle. Viimastel ka 2,3 liitrise varjandina.
Et siis põhimõtteliselt võiks ju neid ka võrrelda pintoga.
Et siis põhimõtteliselt võiks ju neid ka võrrelda pintoga.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
kas sa s6durpoiss sellest ei taha aru saada, et kõik see, mis tehti sierra dohciga, ei ole mitte kõige vähimalgi määral 2 nukkvõlliga seotud, selle kõik oleks saanud ka ohcina teha, täpselt samamoodi, lihtsat poleks ühte mõttetut nukkvõlli olnud.
sul endal on harimisega ja maailmapildiga raskusi, just kitsaga.
ma pole väitnud, et fordi insenerid lollid olid, vaid seda, et ford tegi selle reklaaminipiks, mitte lollusest.
See mis hiljem escortiga tuli, ei oma tähtsust, sest antud hetkel on teemaks sierra dohc.
Ma ei saa aru, ma rääkisin ennem pika argumenteeritud jutu maha, aga sina ajad ikka oma pada, nagu poleks lugenudki seda.
Muuseas, väga paljud lollused autotootjate poolt tehakse maha just reklaaminippideks ja raha kokkuhoiuks või siis, et raha tuleks rohkem sisse auto hoolduse ja remondi näol.
sul endal on harimisega ja maailmapildiga raskusi, just kitsaga.
ma pole väitnud, et fordi insenerid lollid olid, vaid seda, et ford tegi selle reklaaminipiks, mitte lollusest.
See mis hiljem escortiga tuli, ei oma tähtsust, sest antud hetkel on teemaks sierra dohc.
Ma ei saa aru, ma rääkisin ennem pika argumenteeritud jutu maha, aga sina ajad ikka oma pada, nagu poleks lugenudki seda.
Muuseas, väga paljud lollused autotootjate poolt tehakse maha just reklaaminippideks ja raha kokkuhoiuks või siis, et raha tuleks rohkem sisse auto hoolduse ja remondi näol.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
mul ka dohc , mis öelda.. um töötab! ketipinguti on pees ja keti leevendi ilmselt karteris aga auto sõidab!
põhiprobleem oli selles, et sai ostetud säästu pool sünteetilist õli, peale seda oma 4 kuud otsitud jama- et mix survet ei võta...
siis huvipärast vahetatud säästukast ostetud täis sünteetilise vastu ja peale seda nurmaalne!
ja enam ma dohci poolsündiga ei vägista!
põhiprobleem oli selles, et sai ostetud säästu pool sünteetilist õli, peale seda oma 4 kuud otsitud jama- et mix survet ei võta...
siis huvipärast vahetatud säästukast ostetud täis sünteetilise vastu ja peale seda nurmaalne!
ja enam ma dohci poolsündiga ei vägista!
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
kui keegi trtu'st viitsiks käia ja pildi teha tln-võru mnt.(E263) tln suunal, kui põlvast tulla peale neid foore, mis trtu sissesõidu tee otsas on. peale seda nõks maad edasi enne kurvi sai triibu(d) üle tee tõmmatud ....
umbes-täpselt, selle punase ristikese kandis kaardil ristiga peaaegu kohakuti.
umbes-täpselt, selle punase ristikese kandis kaardil ristiga peaaegu kohakuti.
€-contact
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Lugupeetud AlarT. Millised tõsiselt võetavad argumendid sul siis on?:
- Selle ketiga kui sul on mingi jama, maksad sa palju rohkem, kui 2-3 korda hammasrihma vahetust, palju sa ikka maha sõidad selle sierraga.
Just nimelt, palju sa ikka maha sõidad selle sierraga? Põhjus miks hammasrihma asemel kettajamit kasutada, ongi ju see et ta on praktiliselt hooldevaba. Kui kasutada tehase poolt soovitatud õli ja hooldusvälpadest kinni pidada, kestab ka kettajam kaua. Enamus sierrasid ei elagi nii vanaks, et ketiga mingeid probleeme tekiks. Ja kui tekibki, siis enamasti ikka kehvast hooldusest.
- Lihtsalt mind häirib tohutult see üks mõttetu nukkvõll sellel dohc mootoril ja sellega kaasnevad suured remondijamad ja tihedam remondivajadus.
Kulla mees, seleta palun lahti millised suured remondijamad kaasnevad selle mõttetu nukkvõlliga? Millest tekib tihedam remondivajadus? Esimene tüüpviga, mis mul paljukiidetud ohc mootoriga meelde tuleb, on kulunud nukkvõll. Kehva õlituse tõttu jõuab iga ohc ühel päeval seisu, kus nukkvõll vajab väljavahetamist. Kas dohc mootorit vaevab sama häda? EI.
- Praktika on näidanud, et alumiinium plokikaaned on õrnemad, kui malm ka tavakasutuse juures.
Ükski insener ei projekteeri oma mootorit keetmist või ilma veeta sõitmist kannatama. Oled sa selle peale mõelnud, et malmkaante vastupidavus võib olla seotud nende konstruktsiooni-, mitte materjali omadustega?
- Hammasrihmaga mootor pidavat ka vaiksem olema.
AlarT pidavat noori poisse himustama. Kuulujutt? Seega bullshit. Ohc küll eriti vaiksete mootorite hulka ei kuulu.
Ära erutu, mina ei ole kummagi mootori tuline pooldaja, ega ka vihkaja. Igal asjal on omad head ja halvad küljed.
Sina väidad juba vähemalt kolmes postituses sarnase lausega: selle kõik oleks saanud ka ohcina teha, täpselt samamoodi, lihtsat poleks ühte mõttetut nukkvõlli olnud. Niikaua, kui sa ei saa aru miks kasutati nende 8 klapi avamiseks kahte nukkvõlli, ei vii sinuga vaidlemine mitte kuhugi.
- Selle ketiga kui sul on mingi jama, maksad sa palju rohkem, kui 2-3 korda hammasrihma vahetust, palju sa ikka maha sõidad selle sierraga.
Just nimelt, palju sa ikka maha sõidad selle sierraga? Põhjus miks hammasrihma asemel kettajamit kasutada, ongi ju see et ta on praktiliselt hooldevaba. Kui kasutada tehase poolt soovitatud õli ja hooldusvälpadest kinni pidada, kestab ka kettajam kaua. Enamus sierrasid ei elagi nii vanaks, et ketiga mingeid probleeme tekiks. Ja kui tekibki, siis enamasti ikka kehvast hooldusest.
- Lihtsalt mind häirib tohutult see üks mõttetu nukkvõll sellel dohc mootoril ja sellega kaasnevad suured remondijamad ja tihedam remondivajadus.
Kulla mees, seleta palun lahti millised suured remondijamad kaasnevad selle mõttetu nukkvõlliga? Millest tekib tihedam remondivajadus? Esimene tüüpviga, mis mul paljukiidetud ohc mootoriga meelde tuleb, on kulunud nukkvõll. Kehva õlituse tõttu jõuab iga ohc ühel päeval seisu, kus nukkvõll vajab väljavahetamist. Kas dohc mootorit vaevab sama häda? EI.
- Praktika on näidanud, et alumiinium plokikaaned on õrnemad, kui malm ka tavakasutuse juures.
Ükski insener ei projekteeri oma mootorit keetmist või ilma veeta sõitmist kannatama. Oled sa selle peale mõelnud, et malmkaante vastupidavus võib olla seotud nende konstruktsiooni-, mitte materjali omadustega?
- Hammasrihmaga mootor pidavat ka vaiksem olema.
AlarT pidavat noori poisse himustama. Kuulujutt? Seega bullshit. Ohc küll eriti vaiksete mootorite hulka ei kuulu.
Ära erutu, mina ei ole kummagi mootori tuline pooldaja, ega ka vihkaja. Igal asjal on omad head ja halvad küljed.
Sina väidad juba vähemalt kolmes postituses sarnase lausega: selle kõik oleks saanud ka ohcina teha, täpselt samamoodi, lihtsat poleks ühte mõttetut nukkvõlli olnud. Niikaua, kui sa ei saa aru miks kasutati nende 8 klapi avamiseks kahte nukkvõlli, ei vii sinuga vaidlemine mitte kuhugi.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Sõdurpoiss seletas asja päris hästi lahti,aga teades seda teist klouni siis vaidluseks läheb siin kindlasti,ühele õtetule tegelasele võiks bänni natukeseks panna..
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
kuna sa sõdurpoiss asja ei jaga ja mõtlemine on sul kitsas, lugeda sa ka korralikult ei mõista, siis loobun sinuga vaidlemisest.
Ela oma fantaasiates edasi.
Ütlen vaid niipalju, et vanal autol ei tea sa iial, mis temaga enne tehtud on, edasi mõtle ise miks seda ütlesin.
Mina jään väite juurde, et sierra Dohci, oleks saanud teha täpselt samasugusena Ohcina.
Kõik mina lõpetan, kes aru ei saanud selle oma probleem.
Ela oma fantaasiates edasi.
Ütlen vaid niipalju, et vanal autol ei tea sa iial, mis temaga enne tehtud on, edasi mõtle ise miks seda ütlesin.
Mina jään väite juurde, et sierra Dohci, oleks saanud teha täpselt samasugusena Ohcina.
Kõik mina lõpetan, kes aru ei saanud selle oma probleem.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Krt mõtlen siin, et euro tulekul ja puha, et siis suht masendav, kui keegi küsib palju palka saad? vastad, et "tonni"
"oo siis läheb hästi, ma saan aint 750
aga samas norm, lähed kuhugi üritusele või poes läheb mingi "kümpa aint" ja mõtled,et polegi palju
Harjumisega läheb vist natuke aega.



Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Tuleb hakata ümber arvutama hindu alati, siis hajub paremini.
Eks poodides ka praegu eurodes hinnad olemas, kui neid vaatad peaks ka harjuda aitama, aga kindlasti harjumine võtab aega.
Õnnelik mees, kes eestis 1000 euri palka saab, selliseid on alla 30% töötajatest eestis.
Minu palk jääb kenasti alla 1000 euri.
http://auto.motors24.ee/vehicles/299643 ... =price.ASC" onclick="window.open(this.href);return false;
täitsa lõpp milline nostalgia lõi praegu välja, mul oli kunagi selline sama ilus sama värvi ja sama aasta sierra, ka 2,0 mootoriga, seal on ainult L variant, mul oli GL, aga muidu sama. äge
tekitab isu osta, aint mis ma teen taga, kus hoian jne.
http://auto.motors24.ee/vehicles/290217 ... =price.ASC" onclick="window.open(this.href);return false;
See tekitab ka nostalgiat, kuna mul oli mõned aastad tagasi selline aint GT, värv veidi erines ja elektri aknad olid ja dohc mootor oli, kuid see veel ohc ka.
Miks nii head sierrad järsku müügis on
tahaks osta, aga pole vaja. 
Eks poodides ka praegu eurodes hinnad olemas, kui neid vaatad peaks ka harjuda aitama, aga kindlasti harjumine võtab aega.
Õnnelik mees, kes eestis 1000 euri palka saab, selliseid on alla 30% töötajatest eestis.
Minu palk jääb kenasti alla 1000 euri.
http://auto.motors24.ee/vehicles/299643 ... =price.ASC" onclick="window.open(this.href);return false;
täitsa lõpp milline nostalgia lõi praegu välja, mul oli kunagi selline sama ilus sama värvi ja sama aasta sierra, ka 2,0 mootoriga, seal on ainult L variant, mul oli GL, aga muidu sama. äge

http://auto.motors24.ee/vehicles/290217 ... =price.ASC" onclick="window.open(this.href);return false;
See tekitab ka nostalgiat, kuna mul oli mõned aastad tagasi selline aint GT, värv veidi erines ja elektri aknad olid ja dohc mootor oli, kuid see veel ohc ka.
Miks nii head sierrad järsku müügis on


Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
keegi Vastse-kuuste kandist kahte velge ei saaks Tallinna tuua?
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
oleks sa seda vaid varem maininud ma just eile käisin selles kandis
st sõitsin läbi sealt.

€-contact
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
oleks-poleks 
aga paneks siis 6-paki enampakkumisele kes ära juhtub tooma.

aga paneks siis 6-paki enampakkumisele kes ära juhtub tooma.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Ford Sierra 2,0 OHC Ghia 1989a esimene ja viimane
Ford Sierra 2,3d XR4 84a müüdud
Ford Mondeo 2,0 Ghia 94a müüdud
Ford Sierra 2,0iS GL 86a tükkideks, emex
Ford Mondeo 1,8 CLX 93a müüdud
Ford Scorpio 2,0 Ghia 96a igapäeva väikeauto
Ford Scorpio 2,9 Cosworth tükkideks
Ford Sierra 2,0 CLX 90a praegu korraks
Krt kus alles Forde olnud. Pole mingi autodevahetaja ega midagi...
Seeaasta tuleb ka 9sas vast ära... Kui mitte 10s.
Ford Sierra 2,3d XR4 84a müüdud
Ford Mondeo 2,0 Ghia 94a müüdud
Ford Sierra 2,0iS GL 86a tükkideks, emex
Ford Mondeo 1,8 CLX 93a müüdud
Ford Scorpio 2,0 Ghia 96a igapäeva väikeauto
Ford Scorpio 2,9 Cosworth tükkideks
Ford Sierra 2,0 CLX 90a praegu korraks
Krt kus alles Forde olnud. Pole mingi autodevahetaja ega midagi...

Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Andke andeks kallid kaasfoorumlased, et ma paari päeva vanuse tüliõuna üles kakun, aga tahaks ka paar sõna populaarsel teemal....
Uskumatu, loen ja vaatan su postitusi nagu Moskva tsirkust. See sinu suur hirm, kahe nukaga sierra mootor on igal juhul parema minekuga ja ökonoomsem, kui mingi tehaseseades kiviaegne karpamootor. Keera üks sierra kahe nukaga mootor pulkadeks ja uuri. Vahepeal puhka, joo kohvi või limonaadi oma suurest limpsiplokist ja uuri uuesti. Kurat vaata, kuidas klapid paiknevad ja kanalid jooksevad ja tule veel väitma, et sa paneks sama kaane ühe nuka peale toimetama. Ilmselgelt leiti, et sellise kaane lahenduse jaoks on sobilikum kasutada kahte nukkvõlli. Kas sa arvad et Fordi insenerid alustasid uue mootori projekteerimist kahest nukkvõllist ja siis hakkasid sinna ümber rauda sobitama? Ja seda ainult selleks, et oleks popp müügiartikkel? Aga ei, nemad eksisid ja sinul on õigus. Oleks sina ainult saanud neile nõu anda, et plokikaas tuleb teha ikka ainult malmist ja teine nukkvõll on saatanast, sest seda on mootoril raske ringi ajada. Kogu sinu jutt ja targutamine baseerub ainult mingitel internetist leitud ja läbi nämmutatud saunanaiste juttudel ja sinu isiklikel mõttevälgatustel. Tundub, et reaalsest elust tulenevaid kogemusi sul ei ole. Niikaua, kui sul endal antud mootoritega rohkem kogemusi ei ole, kui õli ja süüteküünalde vahetamine, pole mõtet siin midagi targutada. Oma interneti allikad, wikipeediad ja targad mootoriremondionud kes nii lihtsat mootorit nagu sierra dohc remontida kardavad võid kõik pe*se saata. Mida sul siin kallis remontida on? Terve sierra mootor maksab 15 korda vähem kui väike elektrooniline vidin minu Mercedese kapoti all. Astu korraks arvuti tagant eemale, pane oma öko masuudipress käima ja mine n*ku vahelduseks naisi, mitte ära aja foorumites mingit jama.

igaalaspetsialist...
Ja kuningas on rääkinudAlarT kirjutas:..... sierra Dohci, oleks saanud teha täpselt samasugusena Ohcina.
Kõik mina lõpetan, kes aru ei saanud selle oma probleem.

Uskumatu, loen ja vaatan su postitusi nagu Moskva tsirkust. See sinu suur hirm, kahe nukaga sierra mootor on igal juhul parema minekuga ja ökonoomsem, kui mingi tehaseseades kiviaegne karpamootor. Keera üks sierra kahe nukaga mootor pulkadeks ja uuri. Vahepeal puhka, joo kohvi või limonaadi oma suurest limpsiplokist ja uuri uuesti. Kurat vaata, kuidas klapid paiknevad ja kanalid jooksevad ja tule veel väitma, et sa paneks sama kaane ühe nuka peale toimetama. Ilmselgelt leiti, et sellise kaane lahenduse jaoks on sobilikum kasutada kahte nukkvõlli. Kas sa arvad et Fordi insenerid alustasid uue mootori projekteerimist kahest nukkvõllist ja siis hakkasid sinna ümber rauda sobitama? Ja seda ainult selleks, et oleks popp müügiartikkel? Aga ei, nemad eksisid ja sinul on õigus. Oleks sina ainult saanud neile nõu anda, et plokikaas tuleb teha ikka ainult malmist ja teine nukkvõll on saatanast, sest seda on mootoril raske ringi ajada. Kogu sinu jutt ja targutamine baseerub ainult mingitel internetist leitud ja läbi nämmutatud saunanaiste juttudel ja sinu isiklikel mõttevälgatustel. Tundub, et reaalsest elust tulenevaid kogemusi sul ei ole. Niikaua, kui sul endal antud mootoritega rohkem kogemusi ei ole, kui õli ja süüteküünalde vahetamine, pole mõtet siin midagi targutada. Oma interneti allikad, wikipeediad ja targad mootoriremondionud kes nii lihtsat mootorit nagu sierra dohc remontida kardavad võid kõik pe*se saata. Mida sul siin kallis remontida on? Terve sierra mootor maksab 15 korda vähem kui väike elektrooniline vidin minu Mercedese kapoti all. Astu korraks arvuti tagant eemale, pane oma öko masuudipress käima ja mine n*ku vahelduseks naisi, mitte ära aja foorumites mingit jama.

igaalaspetsialist...