Antud hetkel pean mainima, et Bomsch ajab õiget juttu.
Tann15-le ütlen niipalju, et sierra Dohc ei ole reaalselt maanteel sõites ohcist eriti ökonoomsem, eriti praeguses vanuses, juttu 6 sajale bensu sierra puhul võib oma kassile rääkida, aga tema ka ei usu.
Miks mainitakse ainult karpa masinat, kas keegi tõesti ei tea, et 2,0 ohc sierrat on ka EFI pritsega tehtud.
Sierra dohci plokikaant oleks saanud muuta sedavõrd ja selle klapiehitust, et ühe nukkvõlliga oleks kenasti hakkama saanud, ilma midagi kaotamata.
Millegipärast Honda tegi ühe nukkvõlliga 12 klapilise rida 4 vana civicu mootori paremini, kui sierra oma 8 klapilise dohci.
http://en.wikipedia.org/wiki/SOHC#Singl ... d_camshaft" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin sellest juttu ka, diiselsierral on ka sarnane süstem kasutusel, ainult tõukurvarrastega, kuna tal nukkvõll all.
Honda tegi ühe nukkvõlliga ka 16 klapilise mootori, pole vaja ühte mõttetut nukkvõlli ringi ajada ja remont ka odavam, Honda mootorid on väga head mootorid ja väga vastupidavad.
Ma ütlen, kõik sierra 2,0 bensu mootorid on kiviajast, sellepärast nende suutlikkusel erilist vahet polegi, väljaarvatud cosworth 2,0 turbo.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.