245. leht 522-st
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 11:56
Postitas sõdurpoiss
AlarT kirjutas:
Kas tõesti ei saadud aru, miks ma tõin honda mootorid sisse?
See oli näide, et ühe nukkvõlliga saab isegi 16 klappi teha, samuti oli see näide, et sierra dohc klappide asetuse saaks vabalt ühe nukkvõlliga teha.
See tehniline lahendus, mida sa siin taevani kiidad, kuulub ka juba ajaloo prügikasti. Ainuke mõjuv põhjus, miks mingil ajastul kasutati lahendust üks nukkvõll ja ämbritäis nookureid, oli kokkuhoid. Mootorite tehnoloogia arengu seisukohalt oli antud lahendus siiski ebatäiuslik, justkui vaheaste ohc mootorite muutumisel dohc mootoriteks. Tootjad, kes sellel ülemineku perioodil sohc mootoreid tootsid, said ka ise aru et see lahendus ei toida, ning enamus on taolisest lahenduses tänaseks päevaks loobunud.
Sinu põhiline väide on see, et ford oleks saanud teha samasuguse klappide asetusega mootori ka ühe nukkvõlliga. Kuna sa oled autode maailmas pädevam, kui enamus siinsest seltskonnast, siis sa ju tead, et ford tegigi sellise mootori. Selle mootori nimetus oli CVH. (Considerable Vibration and Harshness) Muidu tore mootor, aga üheksakümnendate saabudes oli ta siiski oma lahenduselt aegunud ja potentsiaal ammendunud. Ja mis tema järglaseks sai? Zetec. Mis oma plokikaane disainilt samasugune, nagu sierra dohc, tõsi küll, 16 klapi ja rihmajamiga.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 12:03
Postitas Kristjan
AlarT kirjutas:Kle Kristjan, sul pole mõtet niisma huupi ka lahmima tulla, kui sa asja ei jaga.
ega jah ma panen sea põrna pealt neid asju kogemust nagu polegi...
AlarT kirjutas:
Kas tõesti ei saadud aru, miks ma tõin honda mootorid sisse?
arutame siin ohc vs dohc seega ei saanud aru miks selle sisse tõid...
AlarT kirjutas:
See oli näide, et ühe nukkvõlliga saab isegi 16 klappi teha, samuti oli see näide, et sierra dohc klappide asetuse saaks vabalt ühe nukkvõlliga teha.
ega jah mootori väljatöötamine on naks ja valmis vaata nüüd reaalselt ford oli ohc valmis teinud kõik sõitsid sellega 87a tulid saaste normid katid ohc ei olnud pädev ford vaatas ouh shit mis nüüd saab pole pointi matta raha sierra arendamisse tehti see dohc kuidagi valmis usun, et samal ajal hakati ka zetekit planeerima (mondeot vast ka).
AlarT kirjutas:
Need tehnilised näitajad, mis dohc sierral on, ei ole mitte karvavõrdki seotud sellega, et tal on kaks nukkvõlli, vaid see loeb muust, mida oleks saanud ka ohcile teha.
millest muust ütle midagi mida sa näed seal mootori sees teisiti (eeldusel et oled seal sees passinud midagi üldse)
AlarT kirjutas:
huvitav Kristjan, milmoel sierra dohc saaks 2x korda kauem kesta? silindrid kuluvad neil ühtviisi ära, nukkvõllid samuti, kui rääkida korralikust õlist, siis ohc kestab ka korraliku õliga väga kenasti.
moment madalamal ajad vähem pöördesse ja hõõrdumine on kogu kulumis põhjus vähem hõõrumist vähem kulumist.
AlarT kirjutas:
ohcil vahetad ära ühe nukkvõlli, dohcil aga 2.
ma tean väga hästi, et dohc tähendab vaid kahte nukkvõlli,
selles ongi point kuna on hüdrokad siis ei kulu nukk ka nõnda nagu ohcl. võis sa oled oma praktikas näinud kulnud nukkaga dohc'i. võta nüüd need hüdro tõukurid ja pane need ohc kaande väga ei mahu vist.
AlarT kirjutas:
aga tark oleks nende 2 nukkvõlliga ka 16 klappi liigutada.
dohc sierra pole reaalsuses ohcist, mitte karvavõrdki üle, mina jään selle väite juurde.
igalühe on õigus oma arvamusele
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 12:45
Postitas AlarT
Honda oli väga hea näide tolle aja kohta, see näitas mida ford oleks võinud teha.
Odavus ongi hea asi, ka 1997a Hondal on veel 1 nukkvõlliga 16 klappi.
Mina räägingi just sellest, et odavam mootor on mõtekam kliendile, ehk siis honda lahendus.
Need Honda odavad lahendused töötavad millegipärast paremini, kui fordi kallimad lahendused.
Honda mootorid on fordi omadest, vastupidavamad, odavamad remontida/hooldada, ökonoomsemad ja ühtlasi ka parema kiirendusega.
Sierra dohc ongi ju vana mootor, seega tollal see Honda lahendus polnud ajast ja arust.
Muuseas, 2,0 74kw EFI pritsega ohc mootor oli veel peal ka 92a sierral mõnedel, seega mingitest saastenormidest rääkida ei saa, millega see hakkama ei saaks.
Kas sa Kristjan ikka veel ei saa aru, et sierra Dohci näitajad pole seotud 2 nukkvõlliga, vaid tulenevad muust, mille saaks teha ühe nukkvõlliga, kas tõesti ei jõua pärale?
Hüdrotõukurid on ise üks paras õnnetus, nendega on pidevalt jama, et tiksuvad jne, vahetus ka kallis.
Ok kui need hüdrotõukurid nii väga meeldivad, siis oleks võinud need ka ühe nukkvõlliga mootorile ju panna ja asi ants.
Kahjuks sõber ei mäleta mis autosaade see oli, aga ta nägi ühte autosaadet discoverist, kus tehti sierra dohci maha ja väideti, et see võtab ka rohkem kütust.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 14:37
Postitas Kristjan
AlarT kirjutas:
Kas sa Kristjan ikka veel ei saa aru, et sierra Dohci näitajad pole seotud 2 nukkvõlliga, vaid tulenevad muust, mille saaks teha ühe nukkvõlliga, kas tõesti ei jõua pärale?
selle asja nimi on evolutsioon tõesti see on algeline dohc, aga ikkagi alu kaan ja sama kaan sai ju hiljem oma 8 lisa klappi. sinuarust oleks normaalne uue mondeo luuk lahti teha ja sealt pinto eest leida?
AlarT kirjutas:
Hüdrotõukurid on ise üks paras õnnetus, nendega on pidevalt jama, et tiksuvad jne, vahetus ka kallis.
Küsin sult veelkord palju neid peeti läheb? Eeldus oli, et õli on korralik. samamoodi on tüütu kui klapi vahesid vaja koguaeg timmida, et asi ei käiks nagu õmblusmasin
AlarT kirjutas:
Ok kui need hüdrotõukurid nii väga meeldivad, siis oleks võinud need ka ühe nukkvõlliga mootorile ju panna ja asi ants.
palju sa mehaanikast tead üldse? see oleks eeldanud ikkagi uue kaane tegemist hüdrotõukur vajab ju õli(kanalid kaanes).
AlarT kirjutas:
Kahjuks sõber ei mäleta mis autosaade see oli, aga ta nägi ühte autosaadet discoverist, kus tehti sierra dohci maha ja väideti, et see võtab ka rohkem kütust.
nojah ühes teises reklaamis lubati ka, et kestab kauem ja läheb pikemaks ega ma sellepärast kohe tõena ei võta seda.
Ma pole ka teab mis dohc fänn, aga minuarust on need mootorid suht võrdsed ja ühe mahategemine sellepärast. et seal kaks nukka on ei ole õige. see, et sulle ohc meeldib on tore mul on neid olnud mõlemaid dohc'e ja ohc'sid ja vahe ei ole nii suur.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 15:50
Postitas AlarT
Ma ei saa aru, mis proleem sul arusaamisega on Kristjan.
Ma polegi öelnud, et ford poleks tohtinud uut mootorit teha, lihtsalt ta oleks võinud selle teha ühe nukkvõlliga, kui nagunii 8 klappi on.
Kuna neil mootoritel erilist vahet polegi reaalselt, siis sellepärast ma ei näegi dohci ostmisel mõtet, kuna remont kalliml, kui ohcil ja dohc õrnem ka, iial ei tea, mida eelmine omanik temaga teinud on ja vanus teeb ka oma töö.
See asade polnud reklaam ja hüdrõtõukuritega ikka probleeme kohtab.
See klappide aeg-ajalt reguleeriine ohcil, pole kuigi tülikas ja selle saab ise ära teha.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 20:49
Postitas erx
Bljäät, AlarT, seleta mulle detailselt lahti mis sul seal Dohcil nii meeletult kallis remontida on? Arvestame siis igapäevasõitude autot, mitte mingit tuuning rajapilli. On ikka imekallis asi, enne oli ju juttu et 3k eest saad kõik ketid, tallad, tihendid. Ropp raha ikka küll, ma ei või. Tunnistagu üles, kes on oma igapäevasõidu dohcil nukkvõlle vahetanud? Või kolbe? Enamusel ei ole seal mittemidagi vahetatud, heal juhul plokikaanetihend ja klapisääretihendid, kannavad nii nukad, hüdrotõukurid kui ka ketid kõik need Sierrad maha.
Ma saan aru, et jutt käib mõnest sajast kroonist, mis ohc rihm ja saaled odavamad on.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 22:21
Postitas Kristjan
tegelt kas tln'as keegi suht koht stock dohc'iga ka ringi liigub? ma siin endaoma vähe modisin tahaks proovida kas on kangem nüüd ka või ei. st võiks kuskil jõudu katsuda tegelt võib ohc ka olla.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 23:13
Postitas PriiMarko
Ma ei näe mõtet sellel vaidlusel, et kummal mootoril on varuosad ja remont kallim. Käi siis jala kui autot on kallis ülal pidada. Näiteks ütles Fixus, et 2,9V6 mootori tihendikomplekt maksab 3800kr, ma ei hakka endale selle pärast kuuli pähe laskma, ikka lähen ja ostan selle ära kui sõita tahan.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 23:38
Postitas erx
PriiMarko kirjutas:Ma ei näe mõtet sellel vaidlusel...
Üks normaalne mõte vahelduseks.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 23:40
Postitas Tanel
No kristjan,ma võin tallinna tulla ükspäev

oleks midagi uut peale rajapäeva.
Pole just stock aga ehk ajab asja ära,mul sidur kah suht kehvake juba
Alart v6iks küll vaiksemalt v6tta,m6tetut ila ajab suust välja,vahest ajab südame päris pahaks ikka

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 23:46
Postitas AlarT
Kle Priimarko, kas sul on raha jalaga segada või ei oska sa majandada oma rahaga?
Et ostad suvalise auto, mõtlemata mis selle pidamine maksab ja sõidad sellega?
Sul suva, kui palju raha läheb, sa nii rikas?
Minu teada ratsionaalselt mõtlev inimene ikka vaatab ka, kui palju raha miski auto võtab, enne kui valiku teeb, mis auto osta.
tann15 sinu jutust ei hakka ma parem üldse rääkima.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 24 Juul 2010, 23:55
Postitas Kristjan
AlarT kirjutas:Kle Priimarko, kas sul on raha jalaga segada või ei oska sa majandada oma rahaga?
Et ostad suvalise auto, mõtlemata mis selle pidamine maksab ja sõidad sellega?
Sul suva, kui palju raha läheb, sa nii rikas?
Minu teada ratsionaalselt mõtlev inimene ikka vaatab ka, kui palju raha miski auto võtab, enne kui valiku teeb, mis auto osta.
Sul vist pole peale sierra eriti autosid olnud kui 3000 tihendi sarja eest hinge kinni tõmbab siis ära muid marke vaata ka.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 25 Juul 2010, 00:08
Postitas tamar
erx000 kirjutas:PriiMarko kirjutas:Ma ei näe mõtet sellel vaidlusel...
Üks normaalne mõte vahelduseks.

Vähemalt ei ole inimestel igav.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 25 Juul 2010, 00:23
Postitas erx
erx000 kirjutas:Bljäät, AlarT, seleta mulle detailselt lahti mis sul seal Dohcil nii meeletult kallis remontida on? Arvestame siis igapäevasõitude autot, mitte mingit tuuning rajapilli. On ikka imekallis asi, enne oli ju juttu et 3k eest saad kõik ketid, tallad, tihendid. Ropp raha ikka küll, ma ei või. Tunnistagu üles, kes on oma igapäevasõidu dohcil nukkvõlle vahetanud? Või kolbe? Enamusel ei ole seal mittemidagi vahetatud, heal juhul plokikaanetihend ja klapisääretihendid, kannavad nii nukad, hüdrotõukurid kui ka ketid kõik need Sierrad maha.
Ma saan aru, et jutt käib mõnest sajast kroonist, mis ohc rihm ja saaled odavamad on.

Ei saanud vastust.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Postitatud: 25 Juul 2010, 00:43
Postitas tamar
erx000 kirjutas:erx000 kirjutas:Bljäät, AlarT, seleta mulle detailselt lahti mis sul seal Dohcil nii meeletult kallis remontida on? Arvestame siis igapäevasõitude autot, mitte mingit tuuning rajapilli. On ikka imekallis asi, enne oli ju juttu et 3k eest saad kõik ketid, tallad, tihendid. Ropp raha ikka küll, ma ei või. Tunnistagu üles, kes on oma igapäevasõidu dohcil nukkvõlle vahetanud? Või kolbe? Enamusel ei ole seal mittemidagi vahetatud, heal juhul plokikaanetihend ja klapisääretihendid, kannavad nii nukad, hüdrotõukurid kui ka ketid kõik need Sierrad maha.
Ma saan aru, et jutt käib mõnest sajast kroonist, mis ohc rihm ja saaled odavamad on.

Ei saanud vastust.
Kuidas sa aru eisaa ikka

? Üks nukkvõll on liiast noh. Ford pettis inimesi ja pani 8klapilisele mootorile 2 nukkvõlli. Ford on paha aga Fordi OHC mootor on hea
