248. leht 522-st

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 08 Aug 2010, 21:31
Postitas Teet01
AlarT kirjutas:See talv oleks tegelt bensukas võibolla ka 25 ja 30 sajale võtnud, kuna olud olid väga rasked, isegi diisel võttis 10 üldkeskmine, raskemal perioodil.
Ah mis sa spekuleerid, kui ise masuudipressiga sõitsid. Talvel oli minu sierra igapäevane tööle-koju liiklusvahend. Isegi sellel perioodil, kui oli hommikuti kella 7 paiku -32C läks kenasti käima ja bensiini tahtis linnaliikluses ca 12-14l 100km kohta. Maanteel oli kulu sama mis suvel.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 09 Aug 2010, 18:17
Postitas AlarT
Ei haise see diisel midagi, kui ta korras on.(seda müüti räägivad ikka need, kes ise diislist mitte midagi ei tea)
tankimisel pole ka häda midagi ,seda peab harva tegema ka.
ja mis siis, et bensukas erksam on?
Ma ei ole rullnokk, et hullult tallama pean kindlasti, raha paneb asjad paika, mul pole raha et bensuautoga sõita.
lärmakas ka sierra 2,3d pole, GL mugavusvariandi ja norm seisukorra puhul vähemalt mitte.
ega sierra polegi mingi vaiksuse etalon.


vaata teet01, -32-ga sul bensu sierra kindlasti ei võtnud maanteel sama vähe, kui suvel, see on 100% kindel, et ta võttis rohkem, kuna külm teeb oma töö.
Kuid meil pole mõtet võrrelda sinu üldkeskmist kütusekulu ja minu oma, sest meie sõiduolud on väga erinevad.
Mul on bensukaid olnud, olen näinud mis kütet nad talvel -30ga võtavad, sellepärast ütlesingi 25-30 sajale.
Oleks aeg aru saada, et inimeste sõiduolud erinevad väga, kellel on rohkem järjest sõitu, kellel vähem, kellel on rohkem lund teel, kellel vähem jne.
Kes hoolib oma auto mootorist ja seda soendab, kes mitte jne.


Nagu olen ennegi öelnud, mul on palju lühikesi otsi, kus mootor ei jõua korralikult soojaks minna alati.
Nii ongi mul bensukad kogu aeg üle 10 võtnud, talvel tugevalt üle 10 ka üle 20.
samas pluss kraadidega õues ja sooja mootoriga sõidan maanteel bensu sierraga, kütusekulu kenasti mingi 7,5 ja nii.
Lihtsalt külm mootor muudab bensuautol meeletult kütusekulu ja üldse lühikesed otsad.


Huvitav on see, et mõni räägib siin bensuka erksusest, aga teises kohas halab bensuhindade üle, pealegi on diisleid ka väga hea kiirendusega olemas.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 10 Aug 2010, 11:19
Postitas Tanel
Keegi osav käpp mu postituse juba kustutand..

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 15 Aug 2010, 20:06
Postitas AlarT
Muide mulle meenus opeli 2,0 85kw ohc mootor, mis teeb sierra 2,0 85kw dohc mootorile silmad ette, nii kiirenduses, ökonoomsuses kui ka vastupidavuses.
ometi oli see ohc, kasutati seda siis 90ndate esimesel poolel vectrate ja calibrate peal, võibolla ka omegal, seda ma ei tea.
sel mootoril on samuti pöördemoment saadaval madalal pöördel.
Huvitav, isegi palju kirutud Opel tegi parema mootori ühe nukkvõlliga, kui ford kahega.
Opel tegi ka dohc mootori 2,0 110kw, see oli tõsine rebija, muidugi oli sellegi õrn koht plokikaas, sel see päris suur ka.
seda kasutati kah calibrate ja vectrate peal.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 15 Aug 2010, 21:22
Postitas Tarmo
kui nüüd võrrelda tagaveduseid kus on transmissiooni kadu suurem siis 85kg raskem oomega võtab tervelt liiter rohkem kütust. moment on saadaval pmst samal kohal (100rpm kõrgemal) ja ka sama suur 1nm väiksem. kiirendus omegal on 11,5 sekundit ehk 1,5s aeglasem, oma osa mängib siin muidugi ka auto kaal. võrdselt saab vaadata kui sierras on lisaks üks 85kg kaaluv inimene lisaks. võrdluses hetkel sedaanid
kui nüüd võtta vectra sedaan, siis see on sierrast 90kg kergem, kütust võtab 0,1l vähem ja kiirendab 0,5 sekundit aeglasemalt. kui veel lisada 90kg kaaluv inimene vectrasse ...
calibra jällegi on 60kg raskem, kiirendab samamoodi, kütust võtab 0,4l rohkem
ohc kohta täitsa pandav
kui nüüd võtta kohitsetud sierra ohc aastast 90, siis see on ökom kui dohc 0,5l, kiirendab jällegi aeglasemalt 0,8 sekundit ja millegi pärast antakse talle 100kg väiksem mass :shock:

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 15 Aug 2010, 21:28
Postitas Tanel
AlarT kirjutas:Muide mulle meenus opeli 2,0 85kw ohc mootor, mis teeb sierra 2,0 85kw dohc mootorile silmad ette, nii kiirenduses, ökonoomsuses kui ka vastupidavuses.
ometi oli see ohc, kasutati seda siis 90ndate esimesel poolel vectrate ja calibrate peal, võibolla ka omegal, seda ma ei tea.
sel mootoril on samuti pöördemoment saadaval madalal pöördel.
Huvitav, isegi palju kirutud Opel tegi parema mootori ühe nukkvõlliga, kui ford kahega.
Opel tegi ka dohc mootori 2,0 110kw, see oli tõsine rebija, muidugi oli sellegi õrn koht plokikaas, sel see päris suur ka.
seda kasutati kah calibrate ja vectrate peal.
Mis sa oma tarkusega peale hakkad?Öösel magada ikka saad?
Ehk teed endale teene ja paned kuskile arstile aja kirja,see oleks t6esti parim kõigile.

Ise liiklen nüüd 98a 2.5td 92kw scorpa diisliga,kütusekulu 5.6 ja ei kurdaks,minek on küll mage aga ilmselt mõni rike tuleb ka diagnostis homme välja,see et 2.3 d sierra ei lärma v6id oma kurdile vanaemale rääkida,saad sa aru isegi mtz-82 on vaiksem kui see peldik.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 16 Aug 2010, 01:35
Postitas GTO
AlarT kirjutas: Opel tegi ka dohc mootori 2,0 110kw, see oli tõsine rebija, muidugi oli sellegi õrn koht plokikaas, sel see päris suur ka.
seda kasutati kah calibrate ja vectrate peal.

ja fordil sama aegselt vähe oli 2,0 110kw mootoreid? sa tainas võiks vahepeal mõelda ka mitte luuletada siin. kui võtta calibra/vectra 2,0 110kw ja escort 2,0 110kw huvitav kumb on kiirem.
ja sulle kui ohc pefele veel siis fordil on ka 92-96a vahemikus dohc mis on 1,8 ja 96kw.

krt sinule teeks küll üheotsa pileti siberisse välja. lolli möla oleks poole vähem.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 16 Aug 2010, 12:30
Postitas kaups
Palju õnne kasutajale don-A ! :wink:

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 16 Aug 2010, 14:02
Postitas AlarT
calibra 2,0 85kw kaalub 1188kg.
omega on tuntavalt raskem, kui sierra, samas võtab vähem kütet kui sierra.
ka vectra võtab vähem kütet, kui sierra, aga ei kaalu vähem.
nii 2,0 sierra kui vectra kaalud on veidi üle tonni. Räägime ikkagi tühikaaludest.

escort 2,0 110kw saab calibra 2,0 110kw käest kenasti pähe, järele proovitud.
ma räägin muidu ikkagi sierra dohcist, tahtsin näite tuua, kui mõttetu see sierra dohc on ja kui hea mootori tegelikult opel tegi oma 2,0 85kw ohci näol.
Tahtsin tõestada, et oleks saand teha ohcina küll palju parema või sama hea mootori, aga ford ei teinud millegipärast sierrale dohci asemel seda.


GTO sa oled ikka täielik lammas, mõttetu ülbitseja, kes asja ei jaga.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 16 Aug 2010, 18:32
Postitas Sassu
AlarT kirjutas:escort 2,0 110kw saab calibra 2,0 110kw käest kenasti pähe, järele proovitud.
Ega ikka ei saa küll. Nende autode puhul on kõik kinni juhis või siis auto seisukorras.
Ma ei mäleta ühtegi Opelit, mis mu Sauberist mööda oleks sõitnud.

Ja kui Opel on Fordist nii palju ägedam masin, siis soovitaks automarki vahetada.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 16 Aug 2010, 18:38
Postitas sõdurpoiss
Tarmo kirjutas:kui nüüd võrrelda tagaveduseid kus on transmissiooni kadu suurem siis 85kg raskem oomega võtab tervelt liiter rohkem kütust. moment on saadaval pmst samal kohal (100rpm kõrgemal) ja ka sama suur 1nm väiksem. kiirendus omegal on 11,5 sekundit ehk 1,5s aeglasem, oma osa mängib siin muidugi ka auto kaal. võrdselt saab vaadata kui sierras on lisaks üks 85kg kaaluv inimene lisaks. võrdluses hetkel sedaanid
kui nüüd võtta vectra sedaan, siis see on sierrast 90kg kergem, kütust võtab 0,1l vähem ja kiirendab 0,5 sekundit aeglasemalt. kui veel lisada 90kg kaaluv inimene vectrasse ...
calibra jällegi on 60kg raskem, kiirendab samamoodi, kütust võtab 0,4l rohkem
ohc kohta täitsa pandav
kui nüüd võtta kohitsetud sierra ohc aastast 90, siis see on ökom kui dohc 0,5l, kiirendab jällegi aeglasemalt 0,8 sekundit ja millegi pärast antakse talle 100kg väiksem mass :shock:
AlarT kirjutas:calibra 2,0 85kw kaalub 1188kg.
omega on tuntavalt raskem, kui sierra, samas võtab vähem kütet kui sierra.
ka vectra võtab vähem kütet, kui sierra, aga ei kaalu vähem.
nii 2,0 sierra kui vectra kaalud on veidi üle tonni. Räägime ikkagi tühikaaludest.

escort 2,0 110kw saab calibra 2,0 110kw käest kenasti pähe, järele proovitud.
ma räägin muidu ikkagi sierra dohcist, tahtsin näite tuua, kui mõttetu see sierra dohc on ja kui hea mootori tegelikult opel tegi oma 2,0 85kw ohci näol.
Tahtsin tõestada, et oleks saand teha ohcina küll palju parema või sama hea mootori, aga ford ei teinud millegipärast sierrale dohci asemel seda.


GTO sa oled ikka täielik lammas, mõttetu ülbitseja, kes asja ei jaga.

OHC Kuningas on rääkinud.


Mõned AlarT VÄITED oleks justkui vastuolulised Tarmo poolt välja toodud arvuliste NÄIDETEGA?

Kui sa AlarT nii väga tahad, et keegi sind usuks, siis palun tee ennast usutavaks. Tühi jutt ei maksa midagi, loevad faktid ja numbrid. Kiirenduste võrdlusel, oleks aus arvesse võtta lisaks autode kaalule ja võimsusele ka käikude ülekandearvud, differentsiaali ülekandearv ning vajadusel ka velgede/rehvide mõõdud. Et kui panna joonele vectra ja sierra, siis mida sa siin võrdled? Mootoreid? Käigukaste? Autosid? Juhi reaktsiooni?
AlarT kirjutas:
GTO sa oled ikka täielik lammas, mõttetu ülbitseja, kes asja ei jaga.
AlarT, sina, kes sa said tänu sierrafoorumile teada et sierra dohc-il on 8 klappi, oled siis see mees kes asja jagab? Mehed kes asja jagavad, võrdlevad erinevate mootorite dünograafikuid, mitte ei proovi kuskil metsavahel, kas escu lutib vecu ära.

Me mõistame su kurbust, kuna sul ei õnnestunud meid veenda selles, et sierra ohc on parem kui dohc, ning tunneme sulle mõttes kaasa. Samas on meil hea meel, et sa oled leidnud enda jaoks uue kultusobjekti opeli ohc näol, ning peagi avastad sa üleoleva rahulolutundega, et maailmas on veel palju mootoreid mis on paremad kui sierra dohc.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 19 Aug 2010, 15:50
Postitas Jaan
Jälle jõuame sinna jutuga, et kes mis nõudmised mootorile esitab. Kui on plaanis tööle/koju ja maale sõita siis on jumalast poohui, kas on DOHC või OHC, meibi tõesti isegi DOHC-iga tuleb küttekulu väiksem. kui aga on plaanis mootoriga midagi ette võtta, et rohkem jõudu saada siis siin on OHC-l mäekõrgune eelis, DOHC-i ees. Edasi on tühi möla foorumis ja niisama oma 1nm ja 1km ja 0,1 bensuliitri ja 0,1 sekundi lõputu õigustamine ja vaidlus stock mootorite üle. Ehk, tahad suusatada, osta suusad, tahad ujuda, osta lestad.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 19 Aug 2010, 16:25
Postitas sõdurpoiss
Minuarust ka, lihtne ja loogiline, aga näed, mõnel kohe nii ägedasti viha ühe mootori vastu kripeldab hinges :)

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 19 Aug 2010, 17:37
Postitas Tanel
Bomsch kirjutas:Jälle jõuame sinna jutuga, et kes mis nõudmised mootorile esitab. Kui on plaanis tööle/koju ja maale sõita siis on jumalast poohui, kas on DOHC või OHC, meibi tõesti isegi DOHC-iga tuleb küttekulu väiksem. kui aga on plaanis mootoriga midagi ette võtta, et rohkem jõudu saada siis siin on OHC-l mäekõrgune eelis, DOHC-i ees. Edasi on tühi möla foorumis ja niisama oma 1nm ja 1km ja 0,1 bensuliitri ja 0,1 sekundi lõputu õigustamine ja vaidlus stock mootorite üle. Ehk, tahad suusatada, osta suusad, tahad ujuda, osta lestad.
Oleks aega ja viitsimist,siis tõestaks sulle et ei ole see päris nii nagu väidad.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 19 Aug 2010, 18:24
Postitas Jaan
tann15 kirjutas: Oleks aega ja viitsimist,siis tõestaks sulle et ei ole see päris nii nagu väidad.
No see võtab jah palju aega, et ühe lausega kirja panna, mulle pole tõestada vaja midagi, kui sa loetled midagigi siis ma juba ise oskan arvutada palju jõudu juurde saab :D