251. leht 522-st

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 12:37
Postitas Tarmo
ja maksa seal kindlasti siis kaardiga

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 12:46
Postitas Tanel
Mis vahet on universaal dohlakal ja sedaaanil? :mrgreen: keretüüp.

Õnne siks.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 12:48
Postitas Teet01
Õnnitlused Sigmarile vananemise puhul! Kolmandik elust juba möödas :D

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 12:55
Postitas kaups
Palju õnne ka minu poolt! :wink:

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 15:00
Postitas Tarmo
tann15 kirjutas:Mis vahet on universaal dohlakal ja sedaaanil? :mrgreen: keretüüp.
no väike kahtlus ju on et kui peab vedama koormat siis parem kui oleks vähe suurema numbriga ülekanne. näiteks p100'l on üldse üle 4'ja see number, muidugi seal vist ei kasutatud dohc mootorit kah vaid 1,8td ja 2,0 ohc

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 15:21
Postitas AlarT
Vanemat tüüpi veomasinad kipuvad tõesti olema aeglasema ülekandega, et jõuaks paremini koormat vedada.
Uued veomasinad on ka mõned rohkem pöördes, aga mitte enam nii tihti ja mitte niiväga, kui vanasti, sest mootorid on võimsamad.
Kuigi pean nentima fakti, et minu töö Ford Transitil on 90-ga 5nda käiguga miski ligi 3000 pööret.
Ma tean niipalju, et sõbra 92a universaal 2,0 85kw sierra dohc on 90-ga miski 2300 pööret või kuskil sealkandis, et sierra norm pöörded.
Samas minu Gt 2,0 85k dohc 92a sierra oli ligi 3000 pööret 90-ga, seda sierrat mul muidugi enam pole.


Muide, üks asi veel, kui ma võrdlen oma 1983a sierra 2,0 77kw karpat uuema 2,0 85kw dohc sierraga, siis on neil veel üks vahe.
Nimelt see uuem dohc sierra kaalub ju midagi 1100kg? Aga mu 83a karpa sierra kaalus 1030kg, mis kindlasti annab talle kiirenduses eelise.
Kuna nende vahe on isegi napp, siis see väiksem kaal, aitab kindlasti kaasa.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 15:29
Postitas Kups
SOOMEMAALASED!

kus kandis keegi soomes ringi liigub?

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 15:36
Postitas Priit
Tarmo kirjutas:ja maksa seal kindlasti siis kaardiga
Isegi sulas makstes ei ole vist enam midagi kindel, sest sisseastudes tuleb ennast registreerida niikuinii. Kasvõi siis, kui korraks ntx suitsu lähed ostma. Väidetavalt seda infot ei jagata, aga krt seda teab kah...

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 17:24
Postitas AlarT
Eeldan, et räägite kasiinost jah? Ka mina olen seal kirjas, kuna olen külastanud, aga mitte pangakaardiga maksnud:P

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 17:25
Postitas Tanel
Kups kirjutas:SOOMEMAALASED!

kus kandis keegi soomes ringi liigub?
Mina helsinki ja lähiümbrus,põhiliselt riihimäki(helsinkist 60km).
Aga seni ma ei saa kuskile liikuda kuna see genekas mis sult uurisin andis saba lõpuks,üllatus oli ka see et mootori õli käib läbi geneka ja seda kah enam ei ole mootoris(poe ees asfaldil).
Et uuri seda genekat v6imalikult kiirelt :)

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 19:51
Postitas Tarmo
siis on jah 3,62 ka universaalil
aga sinu gt'l oli siis küll 3,9 vms all, mõni ime et ta sul siis kütet palju võttis :D

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 21:10
Postitas Sigmar
Suured tänud õnnesoovijatele! :)

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 21:27
Postitas AlarT
no GT võttis jah ligi 8 maanteel, aga sõbra normaalse ülekandega dohc ka alla 7 ei võta ja tema ema oma ka ei võtnud.
Avastasin selle peale lätis käiku, miski 600km sõitu, mu hämmstus oli suur,83a 4 käiguline karpa sierra oli ka ökonoomsem, hiljem tegin ta muidugi 5 käiguliseks.
Tõsi on muidugi see, et ega see dohc polnud tõenäoliselt päris korras ka.

Muidu olete kuulnud väitest,et laupkokkupõrkes autode kiirused liituvad?
See on tegelikult müüt, tegelikult on asi hoopis teisiti.
Asi on sedasi, et kui kumbki auto sõidab 100-ga kokku, siis pole kokkupõrke kiirus, mitte 200 vaid siiski sada,, esiteks kuna kumbki auto peatub 100 pealt ja jõud jaotub kahe auto peale, kumbki auto tekitab üksteise jaoks seina, nagu paneks 100-ga seina, mitte 200-ga.

http://www.youtube.com/watch?v=c-JGIYLZZUg" onclick="window.open(this.href);return false; siin ka tõestus sellest, vaadake ära, päris huvitav.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 23:11
Postitas legendaarne666
Sigmarile ka minu poolt õnne!

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 27 Aug 2010, 23:15
Postitas tamar
Õnnesoovid Sigmarile !!!


Alar räägi nüüd välja teistele, et kas sa ostsid DOHC Sierra tookord kuna arvasid, et on 16klappi või milles asi ? Kuidas sa küll nii rumala lükke tegid ja endale üleliigse nukkvõlli enda kanda võtsid ? Või mis värk selle Sierraga siis oli, et see dohc sind kohe niiiiiiiiiiiiiiii kummitab ? Kas sa näed unes kah üleliigset nukkvõlli ning magamaminnes mõtled sellest, et Ford pettis inimesi ?

Ahh tegelt Alari dohc vastane värk raudselt selles, et oli ilus kevadine päiksepaisteline päev. Linnud laulsid ja Alar sebis mingit naist. Seeaeg sõitis Alar ohc Sierraga. Mingiaeg aga hakkas naisega asi allakäima, lõpuks naine jättis ta maha. Hiljem sai teada, et naine sebis mingi uue tüübiga, kes aga üllatus üllatus, SÕITIS DOHC SIERRAGA. See ajas aga põlise ohc mehe närvi ning siiamaani kriibib tegelt hinges see teema. Ja kuna naisi kiruda ja mahateha pole Sierrafoormis popp siis seletabki kõigile KUI mõttetu see DOHC mootor ikka on.