253. leht 522-st

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 30 Aug 2010, 14:56
Postitas AlarT
Kui keegi kütusekulu teemal ulmelisi numbreid tuleb väitma, siis ta tõesti valetab.
Sulle ikka käib nii hingepihta see, et ma su kütusekulu andmeid ei usu?
Miks sulle on nii oluline, et ma neid usuksin?
See räägib enda eest ja vaid kinnitab mu arvamust.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 30 Aug 2010, 17:17
Postitas Tanel
Alar oskad sa öelda miks sain scorpa viimase paagitäiega 9,5 sajale kui eelnevalt oli 6,5l sajale(sama raskus autol peal),tehas lubas vabsee 7 sajale??
Kumba ma siis nüüd uskuma peaks

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 30 Aug 2010, 21:06
Postitas AlarT
Kütusekulu mõjutavad väga paljud tegurid, alustades auto tehnilisest seisukorrast, oma sõidustiilist ja lõpetades ilmastiku oludega, tehaseandmeid pole mõtet loota, et saavutad.

Uskuma pead seda kulu, mis sa õigesti mõõtes said, rõhk sõnadel õigesti kütusekulu mõõtmine, mitte mingi seieri järgi jne.
Paak täis trip nulli, sõidad näiteks 500km ära, paned uuesti paagi täis ja siis arvutad, saadud andmete järgi, õigesti arvutad, rõhk sõnal õigesti.
Mitte mingi, et a la panin paagi täis sõitsin kuivale ja siis arvutasin, see pole õige, vaid tripiga mõõdetakse seda ja pärast sisselastavate liitritega.
Kindlasti peab arvestama, et õhuaugud võivad sisse jääda, seega on kasulik autot loksutada ja üldsegi mõõtmist korrata, et õige tulemus saada.

Miks mul muidu niipalju aega läks, enne kui õiged andmed oma sierra kütusekulu kohta sain.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 30 Aug 2010, 22:09
Postitas IvoK
Kas dohc plokkikaanega on midagi veel teha, kui sellel on mõrad 2 ja 3 silindri klappide vahel, ehk siis tüüpkohas praod, sai ühte sierrat lammutatud ja ndv sai ka mootor laiali võetud.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 00:05
Postitas Tanel
IvoK kirjutas:Kas dohc plokkikaanega on midagi veel teha, kui sellel on mõrad 2 ja 3 silindri klappide vahel, ehk siis tüüpkohas praod, sai ühte sierrat lammutatud ja ndv sai ka mootor laiali võetud.
http://www.kuusakoski.ee" onclick="window.open(this.href);return false; ,muud midagi pole teha.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 11:06
Postitas IvoK
tann15 kirjutas:
IvoK kirjutas:Kas dohc plokkikaanega on midagi veel teha, kui sellel on mõrad 2 ja 3 silindri klappide vahel, ehk siis tüüpkohas praod, sai ühte sierrat lammutatud ja ndv sai ka mootor laiali võetud.
http://www.kuusakoski.ee" onclick="window.open(this.href);return false; ,muud midagi pole teha.
Arvata võis. :mrgreen:

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 12:00
Postitas Visible
Ega keegi Tallinnas asuv klubiline täna garaazis ei tegutse ? Oleks vaja max. kuskil 2-3 minutit suruõhku laenata. Ehk viitsib keegi abi pakkuda. :)

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 12:19
Postitas IvoK
Visible kirjutas:Ega keegi Tallinnas asuv klubiline täna garaazis ei tegutse ? Oleks vaja max. kuskil 2-3 minutit suruõhku laenata. Ehk viitsib keegi abi pakkuda. :)
Viska PS-i mis sul täpsemalt vaja teha on. :)

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 14:37
Postitas AlarT
oot dohcil praod plokikaanes ja veel tüüpilises kohas? Ehk siis tegu on tüüpveaga, nii et ikkagi see dohc plokikaas on õrn koht, nagu ma väitsin, kuigi seda siin eitati.
ohc sierral ei juhtuks elusees sellist asja.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 15:00
Postitas IvoK
AlarT kirjutas:oot dohcil praod plokikaanes ja veel tüüpilises kohas? Ehk siis tegu on tüüpveaga, nii et ikkagi see dohc plokikaas on õrn koht, nagu ma väitsin, kuigi seda siin eitati.
ohc sierral ei juhtuks elusees sellist asja.
Aja nüüd ennast jälle kikki ja hakka halama kui -tsenseeritud- mootor see on jne, see tüüpiline sai sellepärast kirjutatud, et sa saaks meile jälle otsast peale seda sama s.itta nämmutada, mida sa viimased leheküljed teinud oled. Sellised praed mis minul seal kaanes on, need saavad tekkida alles siis kui see mootor on mitukorda kõvasti kuuma saanud ja punases alas kõrvetatud. !!

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 15:57
Postitas Tanel
Alar kes krt väitis et dohlakal ei ole nõrki kohti?
samamoodi ohc sissepõlevad kolvid,purunev hammasrihm(mõtetu rihmaga mootor)õnneks klapid vist pähe ei lähe,aga siiski ei vääri see näkane mootor esile t6stmist mitte kusagil!

Ja kui sa oma lolli möla ükskord järgi ei kavatse jätta(lähipäevil) ja normaalset mitte vinguvat ila hakkad ajama siis eesti tulles tulen külla sulle!

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 17:24
Postitas Visible
tann15 kirjutas:
Ja kui sa oma lolli möla ükskord järgi ei kavatse jätta(lähipäevil) ja normaalset mitte vinguvat ila hakkad ajama siis eesti tulles tulen külla sulle!
Lõvikonservi sõid ? :lol:

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 18:07
Postitas AlarT
paistab küll, eks sa okselärakas tann15 tule külla, kui tahad, mina sind ***** ei karda.

No jutt oli siin küll selline, et dohcil pole nõrku kohti, nii hea mootor on.
ohc mootori hammasrihm ei purune, kui seda õigeaegselt vahetad, pealegi ei juhtu selle mootoriga midagi, kui ka peaks mingi defekti tõttu purunema.
Ohc sierra mootoril ei juhtu naljalt midagi, ainuke asi, et nukkvõll on esimene asi, mis kulumise märke ilmutab, aga see kestab ikka enne tükk aega, kui see juhtub.
uue nukkvõlli panek pole eriline probleem, see pole ka eriti kallis ja sõidab jälle, erinevalt dohci anomaaliast.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 18:25
Postitas IvoK
AlarT kirjutas:paistab küll, eks sa okselärakas tann15 tule külla, kui tahad, mina sind ***** ei karda.

ohc mootori hammasrihm ei purune, kui seda õigeaegselt vahetad, pealegi ei juhtu selle mootoriga midagi, kui ka peaks mingi defekti tõttu purunema.

Sama kehtib ka dohc kohta, kui korralikult ja õigeaekselt remontida ja hooldada, sama kehtib kõigi mootorite kohta. Kui endale dohc ostsin, siis pidin mootori ära vahetama (aga mitte sellepärast et see on nii -tsenseeritud- mootor 2 nukkaga ja 8 klappiline) vaid sellepärast et eelmine omanik oli selline tropp, kes lasi mootori plokkil puruks külmuda, kuna kasutas jahutussüsteemis vett.

See et tal 2 nukkvõlli kohta on 8 klappi, ei tee sellest mootorist veel -tsenseeritud- mootorit, kui sa seda nii väga uskuda tahad siis mine kaaguta seda oma alles jäänud sõpradele. :mrgreen:

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitatud: 31 Aug 2010, 18:48
Postitas Tanel
Paned äkki alar oma aadressi kirja,tahaks heameelega su sõbraks saada :cry: