vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT »

Iga vähegi autodest jagav inimene, teab, et vana lihtsa auto pidamine on odavam, kui uuema.
Seda muidugi kuni teatud maani, kuni see vana auto väga romuks muutub, aga kuni see auto on toimiv teda kannatab remontida veel, siis on ta odavam.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas IvoK »

Uuriks vähe, kas see sierra kuulub kellegile meie klubist, nr on 756 BCJ punane sedaan 2.0dohc automaat.

Toodi meile info-autose remonti, ja mitte selle viletsa DOHC pärast vaid hoopis automaatkasti pärast.

Kelle oma see on, Igatahes väga korraliku kerega ja üldse on väga hästi hooldatud seda (midagi kuulsin ka et olevat alles saksast toodud) 8)
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas tamar »

Ehh eile käis info-autos üks mondeo 99a. Läbisõit oli 13tuh km. :lol: Nagu uus auto, kuigi mõni mõlk ja kriim. Aga jah õige läbisõit, uuena eestist ostetud. Suht huvitav oli vaadata.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas IvoK »

tamar kirjutas:Ehh eile käis info-autos üks mondeo 99a. Läbisõit oli 13tuh km. :lol: Nagu uus auto, kuigi mõni mõlk ja kriim. Aga jah õige läbisõit, uuena eestist ostetud. Suht huvitav oli vaadata.
Meil satub suht tihti sellise väikse läbisõiduga autosid, mis uuena eestist ostetud, aga aastane läbisõit väike

viimati oli vist 2005a mondeo millel läbisõitu ainult 3100km, milleks osta uus auto kui sellega ei sõideta. :mrgreen:
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Tarmo »

AlarT kirjutas:...tarmo su mondeol ei ole tehas maanteekulu välja toonud vaid extra urban, mis on segasõit mingid kiirendamised ja aeglustamised siis sõit 60-ga siis 120-ga ja veel igast värke.
Ühesõnaga maanteekulu puhast enam ei näidata...
niisiis, kuna see on nii hea teema, siis ma ei saa seda mainimata jätta, ausalt ma pole viitisnud ffe vaba teemat juba rohkem kui aasta lugeda, kuna seal oli ka ikka väga mõtetu jutt. see on siin kah vaba teema, nõu ja jõuga asju otsige teistest teemadest kui leiate :D

kui alart vähegi süvenes mu posti, mitte ei näinud silmad krillis mu kütuse kulu numbrit, siis oleks ta pidanud aru saama et see oligi extra urban koos mõningase urbaniga, või jäetakse auto seisma ka extra urbani ajal.

edasi tuleb pikk ja igav jutt mida ei ole kohustus teistel lugeda

alustame siis otsast :lol:
tankisin karksi-nuias uno-x automaadis mingi koguse kütust, ei viitsi hetkel tsekki otsida, ja vajutasin keskmise kulu nulli (hetke kulu krt ei näita). Panin auto tööle ja tegin paigalt stardi tanklast välja saamiseks. ristmikul peatusin veendumaks et ega kellelegi ette ei jää ja kiirendasin 50'ni. sõitsin ühtlasel kiirusel kuni linna piirini ja kiirendasin 90'ni. hetke pärast hakkas 100 ala milleni ma taaskord kiirendasin.
jätkasin ühtlast püsikiirusega 100'ga sõitmist kuni abja paluojani, seal aeglustasin asula märgiks 50'ni, sõitsin km 2 edasi kuni keerasin ämma maja hoovi ning peatusin ja seiskasin auto mootori. peale mõnda aega, istusin autosse käivitasin mootori ja tagurdasin hoovist välja. hoovist väja saades lükkasin sisse esimese käigu ja kiirendasin paigalt. lähenedes ristmikule peatasin auto et veenduda ega ei tule teisi autosi ja kiirendasin 50'ni. kohe lähenes ring tee millele sõitmiseks aeglustasin umbes 30'ni, väljudes ringteelt kiirendasin 50'ni. sõitsin ühtlase kiirusega kuni teispool abja-paluoja asuva ringteeni, kus aeglustasin kah umbes 30'ni. lahkudes ringilt kiirendasin 90'ni ja mõnisada meetrit hiljem kiirendasin 100'ni. lülitasin sisse püsikiiruse hoidja ja sõitsin ühtlase kiirusega kuni mõisaküla ristini kus aeglustasin 70'ni. paarisaja meetri pärast kiirendasin jälle 90ni ja lülitasin sisse püsikiiruse hoidja. sõitsin ühtlasel kiirusel kuni tihemetsani kus aeglustasin 50'ni. peale tihemetsat kiirendasin 70'ni ja jätkasin sõitu ühtlase kiirusega järgmise külani kus aeglustasin taas 50ni. väljudes külast kiirendasin 90'ni ja lülitasin sisse püsikiiruse hoidja. jõudes mõni km hiljem 100 alasse kiirendasin 100'ni. ei mäleta palju mul möödasõite oli kuid kindlasti oli üks nüüd selles 100 alas sest üks tuttav teavitas et ma olevat temast mööda sõitnud. seega kiirendamine 120ni umbes nagu tavaliselt. seejärel aeglustasin taas 100'le ja lasin püsikiirusel tööd teha. vahepeal tuleb 90 ala seega aeglustasin selleks paarisajaks meetreiks 90ni ja kiirendasin uuesti selle läbimise järel sajani. taas püsikiiruse hoidja sisse. päris pikalt on seda saja ala seega võis jääda sisse mõni möödasõit kuid pead ei anna. seejärel sai 100 ala otsa ja algasid teetööd. teetööde piirkiiruseks oli 70 seega aeglustasin 70'ni. kuna seal värskelt pandud asflat siis lülitasin sisse püsikiiruse hoidja ja sõitsin ühtlasel kiirusel kuni teetööde lõpuni, oma 10km kindlasti kui mitte rohkem, eks oliver teab vast täpsemalt kui pikalt need on, ehk kuskil silti näind vms. kui teetööd läbi said kiirendasin taas sajani lülitasin sisse püsikiiruse hoidja ja sõitsin ühtlasel kiirusel kuni reiu ristini, seal aeglustasin umbes 70ni keerasin pärnu poole ja kiirendasin 90ni' lülitasin sisse püsikiiruse hoidja ja sõitsin ühtlasel kiirusel kuni pärnuni. pärnu algusega algab ka 70 piirang seega aeglustasin 70ni. umbes km hiljem algab 50 seal aeglustasin 50ni. esimene valgusfoor kaubamajaka juures oli muidugi punane, seega peatusin seal. rohelise tule süttides oli kiirendus ekstra aeglane, kuna minu ees oli veoauto. lähenedes järgmisele valgusfoorile peatusin kuna minu ees olev veoauto lasi läbi huilgava kiirabi auto, ning seejärel hakkas taas aeglaselt kiirendama ehitajate silla poole. kuna mul oli sama tee ja ma ei viitsinud oodata kuni ta ükskord hoo ülesse saab, siis võtsin peale parem pööret vasakusse ritta ja kiirendasin temast mööda. kuna hiljem lõppeb parem rida silla remondi tõttu ära siis jäin vasakusse ritta ja sõitsin ühtlase 50'ga sillani, ka valgusfoorid soosisid mind ja ma ei pidanud vahepeal peatuma. sillal on kiiruse piirang küll 30, kuid kuna ees olevad autod sõitsid 40'ga ja ma ei viitsinud 30'ga sõita nii pikalt siis tegin sama ja sõitsin peale aeglustamist 50'lt 40ni 40'ga. peale silda keerasin lihula poole ehk vasakule, ja kiirendasin 50'ni. umbes 200m hiljem kiirendasin 70'ni. jätkasin 70'ga sõitmist kuni 50 märgini kus aeglusatsin 50'ni ja sealt edasi ühtlase 50'ga kuni janseni tn ja tallinna tn valgusfoorini, kus mind valgusfoor ei soosinud ja pidin peatuma. rohelise tule süttides kiirendasin 50'ni ja sõitsin peaaegu ühtlase (sild millele järgneb parem kurv oli vahel kus on hea natuke aeglustada ja siis uuesti kiirendada) kiirusega pärnu lõpuni, kus on teetööd ja piirang ikka 50, seega jätkasin 50'ga sõitu. tehnopargi juures algab seitsekümmend, kuid minu ees liikuv kaubik ei suvatsenud kiirust lisada ja kohe oleks niikuinii tulnud suunduda teisele teele siis jätaksin sõitu 50'ga. ümber suundumisel teisele teele aeglustasin kuni 15'ni, kuna kaubik ei tahtnud seal aukudes 30'ga sõita. jõudes teisele teele mõtlesin et olen kodule juba nii lähedal ja vaevalt et kaubik enam 50'ga sõidaks, seega ei möödunud temast ja vaikselt kiirendasime 90'ni. samal ajal sõitis meist mööda samasugune, kuid hall mondeo. jätkasin sõitu ühtlase 90'ga. umbes 7km lihula poole (ei ole kunagi huvi tundnud kui pikalt ja ei ole oluline kah) aeglustasin umbes 20'ni ja keerasin oma valdustesse. jätkasin paarisaja meetri jagu ühtlase kahekümnega sõitu ja peatusin maja ees. keskmine kütusekulu näitas 4,1 :lol:
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Tanel »

Ma ei viitsi nii pikalt lugeda isegi mitte enam :mrgreen:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT »

Täname Tarmot põhjaliku ülevaate eest.

Tann15, seda ei peagi täiesti läbi lugema, sest see kordub nagu liiklus ikka:P

Tarmo, kütusekompuutrinäitu mina ei usalda ammu enam, vaid ikka ja ainult paak täis trip nulli, pärast jälle täis.
Naabri diisel mazda 6 kompuuter, näitab kütusekuluks maanteel 3,8/3,9 sajale.
Ma tõesti ei tea antud hetkel öelda, kas see mondeo sai sul alla 5 hakkama või ei, kuigi maanteel 90-ga sõites kahtlen siiralt, et see diisel mondeo alla 5 suudaks võtta, aga las jääda, sel teemal ma vaidlema ei hakka.
Muidugi, kui sõita alla 90 siis sõltuvalt autost ja oludest ning kuidas sõita võime tõesti väga väikeseid kulunumbreid näha, kuna tuuletakistus on väike, võibolla õnnestub ka pöörded õiges alas hoida.

Mul hakkab tekkima uudishimu, et kui sõidaks oma diisel sierraga 70, et kui palju alla 6 ta siis võtaks:P Peaks ära mõõtma äkki, testipaagiga.
Vana bensusierraga oli vahe üle poole liitri.

Minu väide jääb ikkagi selleks, et ükski bensu sierra 6 sajale ei võta 90-ga ega 100-ga sõites.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Tarmo »

ega ma arvagi et kompu päris tõtt näitab. 90ga sõites on pöörded 1500. 100ga on universaalil tuule takistus päris suur, täpsemini see vaakum taga. Kõige väiksema näidu olen saanud siiski läbi viljandi ja pärnu sõites õhtusel ajal 3,6. Ega ilma linnadeta ja teetöödeta alla 4,6 poleks näit tulnud. Nii palju veel et 6 käiku on :D. Konditsioneeri kasutamine on maanteel umbes liitri juurde pannud.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Jaan »

Njah mul bensukaski võtab 5-5,5L maanteel sõites 100+km/h, ma isegi olen ekstra sierraclubi jaoks filminud. No ma ei usu mitte, et keegi Sierraga sama kulu saab, rääkige mida tahate.
Pilt
Sierra Is
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Kups »

kui nüüd peaks kõik täkkesse minema, siis varsti p100 hoovil ja siis esimese asjana arvatavasti hakkama mootorit sellel vahetama.

soovitage, kumb sinna vahele toppida. kas siis ohc 85kw või dohc 85/88 jne kw.
väga tihti tuleb siis tolle autoga ette ka seda, et 700 - 1000kg koormat ka taga ja kui väga hästi, siis koorem ka taga.

ise millegi pärast olen dohc-i poolt, aga ega ma ka tea. peaasi, et koormaga oleks ka ok sõita, et väga uimane poleks.

teid ette juba ära tänades,

Kups.

või soovitage mida sinna vahele toppida - mis ei oleks kallis mootor, mida ei oleks utoopiline vahele toppida ja mis oleks lolli kindel (kuigi lollid on erakordselt andekad)
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas IvoK »

Bomsch kirjutas:Njah mul bensukaski võtab 5-5,5L maanteel sõites 100+km/h, ma isegi olen ekstra sierraclubi jaoks filminud. No ma ei usu mitte, et keegi Sierraga sama kulu saab, rääkige mida tahate.
Pilt
Mida sa selle gaasi pedaaliga mängid, siis muidugi võtab alla 5l kui jala õrnalt pedaalilt ära tõstad, ja kiirus hakkab kohe langema 110km/h 100 peale. mul omega näitab maanteel ka püsikaga sõites 5.1-5.5l/100km mootoriks 2.0 100kw. Aga eks igaüks usub ja näeb seda mida tahab. :roll:
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Jaan »

IvoK kirjutas: Aga eks igaüks usub ja näeb seda mida tahab. :roll:
Just! Seda sa ütlesid oma eelmise sajandi nö elcotec konega opeli 5,1 kulu kohta :lol:
Mul ei ole püsikat. Ja ma kiirendasin siis kui 8l näit ka korraks tuli ja siis tegelikult sõitsin 3 minutit mäest alla ja mängisin gaasiga.
Tüüpiline lohhi jutt jälle kui fakti viskad ja endal -tsenseeritud- vastu pole panna kui ainult iba, et mul oli ka nii, aga ma praegu ei saa tõestada ja laiad minikad olid ka kunagi bla, bla, bla.
Rääkimata sellest, et su opelile on tehas andnud maantee kuluks 7,1L ja minu autole 5,2L/100km kohta. Lihtsalt selles on vahe, et SINA ISE oled lihtsalt nii kõva mees, et sinu auto võtab sellest hoolimata normist 2L vähem ja mina olen nii jobu, et kui mina väidan, et saan 5,5L hakkama (mis on üle tehase keskmise lubatu ja lisan video ka oma sõnade kinnituseks) siis tegelikult ma mängin hoopis gaasiga reaalne on mul ikka 10L. :mrgreen:
Sierra Is
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT »

kui see pildil oli sul hetkekulu, siis see kõigub iga asja peale, selle järgi ei saagi midagi vaadata.
pealegi ka üldkeskmise kulu, mida auto mõõdab saab väga lihtsalt alla ajada.
aga mingi bensukas sul küll 5 sajale ei võta, see on ikka diislite rida.
bensukad, mis suudavad 5 sajale võtta on mingid imeväiksed lahjad kuudid.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Jaan »

1,4 Jetta. :D
Sierra Is
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas IvoK »

Bomsch kirjutas:
IvoK kirjutas: Tüüpiline lohhi jutt jälle kui fakti viskad ja endal -tsenseeritud- vastu pole panna kui ainult iba, et mul oli ka nii, aga ma praegu ei saa tõestada ja laiad minikad olid ka kunagi bla, bla, bla.
Rääkimata sellest, et su opelile on tehas andnud maantee kuluks 7,1L ja minu autole 5,2L/100km kohta. Lihtsalt selles on vahe, et SINA ISE oled lihtsalt nii kõva mees, et sinu auto võtab sellest hoolimata normist 2L vähem ja mina olen nii jobu, et kui mina väidan, et saan 5,5L hakkama (mis on üle tehase keskmise lubatu ja lisan video ka oma sõnade kinnituseks) siis tegelikult ma mängin hoopis gaasiga reaalne on mul ikka 10L. :mrgreen:

Vot mind ei huvitagi palju autol kütusekuluks tehase andmed on, kompu näitab maanteel püsikaga sõites veiz üle 5l/100km-ile, seda kompu näitu nagunii uskuda ei saa, palju reaalselt kulu on, seda ma ei tea, pole mõõtnud ja ei huvita ka. Ja nii lõviks pole ka kohe mõtet minna, mine räuska ffe-s kui tahad. :!:
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Vasta