AlarT kirjutas:...tarmo su mondeol ei ole tehas maanteekulu välja toonud vaid extra urban, mis on segasõit mingid kiirendamised ja aeglustamised siis sõit 60-ga siis 120-ga ja veel igast värke.
Ühesõnaga maanteekulu puhast enam ei näidata...
niisiis, kuna see on nii hea teema, siis ma ei saa seda mainimata jätta, ausalt ma pole viitisnud ffe vaba teemat juba rohkem kui aasta lugeda, kuna seal oli ka ikka väga mõtetu jutt. see on siin kah vaba teema, nõu ja jõuga asju otsige teistest teemadest kui leiate
kui alart vähegi süvenes mu posti, mitte ei näinud silmad krillis mu kütuse kulu numbrit, siis oleks ta pidanud aru saama et see oligi extra urban koos mõningase urbaniga, või jäetakse auto seisma ka extra urbani ajal.
edasi tuleb pikk ja igav jutt mida ei ole kohustus teistel lugeda
alustame siis otsast
tankisin karksi-nuias uno-x automaadis mingi koguse kütust, ei viitsi hetkel tsekki otsida, ja vajutasin keskmise kulu nulli (hetke kulu krt ei näita). Panin auto tööle ja tegin
paigalt stardi tanklast välja saamiseks. ristmikul
peatusin veendumaks et ega kellelegi ette ei jää ja
kiirendasin 50'ni.
sõitsin ühtlasel kiirusel kuni linna piirini ja
kiirendasin 90'ni. hetke pärast hakkas 100 ala milleni ma taaskord
kiirendasin.
jätkasin
ühtlast püsikiirusega 100'ga sõitmist kuni abja paluojani, seal
aeglustasin asula märgiks 50'ni, sõitsin km 2 edasi kuni keerasin ämma maja hoovi ning
peatusin ja
seiskasin auto mootori. peale mõnda aega, istusin autosse
käivitasin mootori ja
tagurdasin hoovist välja. hoovist väja saades lükkasin sisse esimese käigu ja
kiirendasin paigalt. lähenedes ristmikule
peatasin auto et veenduda ega ei tule teisi autosi ja
kiirendasin 50'ni. kohe lähenes ring tee millele sõitmiseks
aeglustasin umbes 30'ni, väljudes ringteelt
kiirendasin 50'ni. sõitsin
ühtlase kiirusega kuni teispool abja-paluoja asuva ringteeni, kus
aeglustasin kah umbes 30'ni. lahkudes ringilt
kiirendasin 90'ni ja mõnisada meetrit hiljem
kiirendasin 100'ni. lülitasin sisse püsikiiruse hoidja ja sõitsin
ühtlase kiirusega kuni mõisaküla ristini kus
aeglustasin 70'ni. paarisaja meetri pärast
kiirendasin jälle 90ni ja lülitasin sisse püsikiiruse hoidja. sõitsin
ühtlasel kiirusel kuni tihemetsani kus
aeglustasin 50'ni. peale tihemetsat
kiirendasin 70'ni ja jätkasin sõitu
ühtlase kiirusega järgmise külani kus
aeglustasin taas 50ni. väljudes külast
kiirendasin 90'ni ja lülitasin sisse püsikiiruse hoidja. jõudes mõni km hiljem 100 alasse
kiirendasin 100'ni. ei mäleta palju mul
möödasõite oli kuid kindlasti oli üks nüüd selles 100 alas sest üks tuttav teavitas et ma olevat temast mööda sõitnud. seega
kiirendamine 120ni umbes nagu tavaliselt. seejärel
aeglustasin taas 100'le ja lasin püsikiirusel tööd teha. vahepeal tuleb 90 ala seega
aeglustasin selleks paarisajaks meetreiks 90ni ja
kiirendasin uuesti selle läbimise järel sajani. taas püsikiiruse hoidja sisse. päris pikalt on seda saja ala seega võis jääda sisse mõni möödasõit kuid pead ei anna. seejärel sai 100 ala otsa ja algasid teetööd. teetööde piirkiiruseks oli 70 seega
aeglustasin 70'ni. kuna seal värskelt pandud asflat siis lülitasin sisse püsikiiruse hoidja ja sõitsin
ühtlasel kiirusel kuni teetööde lõpuni, oma 10km kindlasti kui mitte rohkem, eks oliver teab vast täpsemalt kui pikalt need on, ehk kuskil silti näind vms. kui teetööd läbi said
kiirendasin taas sajani lülitasin sisse püsikiiruse hoidja ja sõitsin
ühtlasel kiirusel kuni reiu ristini, seal
aeglustasin umbes 70ni keerasin pärnu poole ja
kiirendasin 90ni' lülitasin sisse püsikiiruse hoidja ja sõitsin
ühtlasel kiirusel kuni pärnuni. pärnu algusega algab ka 70 piirang seega
aeglustasin 70ni. umbes km hiljem algab 50 seal
aeglustasin 50ni. esimene valgusfoor kaubamajaka juures oli muidugi punane, seega
peatusin seal. rohelise tule süttides oli
kiirendus ekstra aeglane, kuna minu ees oli veoauto. lähenedes järgmisele valgusfoorile
peatusin kuna minu ees olev veoauto lasi läbi huilgava kiirabi auto, ning seejärel hakkas taas aeglaselt
kiirendama ehitajate silla poole. kuna mul oli sama tee ja ma ei viitsinud oodata kuni ta ükskord hoo ülesse saab, siis võtsin peale parem pööret vasakusse ritta ja
kiirendasin temast mööda. kuna hiljem lõppeb parem rida silla remondi tõttu ära siis jäin vasakusse ritta ja sõitsin
ühtlase 50'ga sillani, ka valgusfoorid soosisid mind ja ma ei pidanud vahepeal peatuma. sillal on kiiruse piirang küll 30, kuid kuna ees olevad autod sõitsid 40'ga ja ma ei viitsinud 30'ga sõita nii pikalt siis tegin sama ja sõitsin peale
aeglustamist 50'lt 40ni 40'ga. peale silda keerasin lihula poole ehk vasakule, ja
kiirendasin 50'ni. umbes 200m hiljem
kiirendasin 70'ni. jätkasin 70'ga sõitmist kuni 50 märgini kus
aeglusatsin 50'ni ja sealt edasi
ühtlase 50'ga kuni janseni tn ja tallinna tn valgusfoorini, kus mind valgusfoor ei soosinud ja pidin
peatuma. rohelise tule süttides
kiirendasin 50'ni ja sõitsin peaaegu
ühtlase (sild millele järgneb parem kurv oli vahel kus on hea natuke
aeglustada ja siis uuesti
kiirendada) kiirusega pärnu lõpuni, kus on teetööd ja piirang ikka 50, seega
jätkasin 50'ga sõitu. tehnopargi juures algab seitsekümmend, kuid minu ees liikuv kaubik ei suvatsenud kiirust lisada ja kohe oleks niikuinii tulnud suunduda teisele teele siis
jätaksin sõitu 50'ga. ümber suundumisel teisele teele
aeglustasin kuni 15'ni, kuna kaubik ei tahtnud seal aukudes 30'ga sõita. jõudes teisele teele mõtlesin et olen kodule juba nii lähedal ja vaevalt et kaubik enam 50'ga sõidaks, seega ei möödunud temast ja vaikselt
kiirendasime 90'ni. samal ajal sõitis meist mööda samasugune, kuid hall mondeo. jätkasin sõitu
ühtlase 90'ga. umbes 7km lihula poole (ei ole kunagi huvi tundnud kui pikalt ja ei ole oluline kah)
aeglustasin umbes 20'ni ja keerasin oma valdustesse. jätkasin paarisaja meetri jagu
ühtlase kahekümnega sõitu ja peatusin maja ees. keskmine kütusekulu näitas
4,1 