
vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Viimasel passatil on ju poolnahk sisu, mis minu arust on vägagi normaalne, Mina valiks kindlasti mõned teised margid kui VAG grupp omadest. 

Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Esiteks on antud nahksisu värv äärmiselt rõve, teiseks on nahksisu üldse minu arvates äärmiselt rõve.
Mul ei ole väga valida, sest autosid, mis mulle meeldivad pole niipalju, samuti ei ole mulle kõik jõukohased ja kõik pole ka turvalised.
See Passat on üks käputäiest autodest, mis tõesti on turvaline, sama aja Focus ka suht, aga mitte nii, kuid siiski üsnagi turvaline.
See passat on auto mida ma vähegi võibolla osta jõuan ajapikku, Focus kah.
Näiteks on see Passat märkimisväärselt turvalisem, kui sama aja BMW 3 ja 5 seeria, samuti on see passat turvalisem, kui sama aja Volvo S80.
Lisaks see Passat meeldib mulle.
Paraku on turvalisus üks tähtsamaid omadusi, mu järgmise auto juures, kuna meie liiklus on lihtsalt niivõrd jube, nii idioote täis ja eks ole ka muid ohte liikluses, mida tasub miinimumini viia, vastavalt võimalustele.
Ma reaalselt muidugi arvan, et ostan Focuse 2005a+, see on omas klassis väga turvaline auto ja muidu ka üsna turvaline, eriti esiots.
http://www.jt.ee/?id=153204" onclick="window.open(this.href);return false;
näiteks see sama õnnetus, sellest õnnetusest natuke üle aasta tagasi oli mul samal ristmikul täpselt samasugune olukord.
Sõitsin valge diisel sierraga, pimedas, kui järsku sõitis mulle täpselt samast kohast anna teed märgi alt üks auto risti ette.
Lõin pidurile, nii et rattad blokkis, veidi keerasin ka paremale õnneks paremal olnud ohutussaarele otsa ei sõitnud, rõhutan et ohutussaar oli tema tee peal, mitte minu.
Õnneks ka ettesõitev auto sõitis edasi ning selle kahe asja tõttu ma pääsesin, eks see ka et suutsin veel õigel ajal ja tugevalt pidurile vajutada, ilukilp lendas minema, mida järgmine päev sõbraga otsima läksime, sõber leidis üles, lendas teisele poole teed.
Ma ei taha mõeldagi, mis oleks juhtunud pehme sierra kerega, talle sisse pannes, võimalik surmamats.
Kuid näiteks passati või focusega jääksin kindlalt ellu arvestades et jõuan natukenegi pidurdada, tõenäoliselt ka ilma pidurdamata, kuid muidugi ettesõitja auto sõidaksin tõenüoliselt pooleks ja sees kõik surnuks, kui on mingi natukenegi vanem auto ja täpselt keskele pauk, nagu tol hetkel oli suur tõenäosus.
Taolised olukorrad panevad väga, turvalisele autole mõtlema, pluss siis laubaka oht, kus ka turvaline auto võib päästa elu, aga alati muidugi see ei õnnestu.
Kui laubaka puhul mõlema auto kiirus on 90 siis muidugi ei jää ellu, aga kui õnnestub pidurdada omajagu nagu tihti võib õnnestuda, siis on lootust uues passatis või uues focuses ellu jääda.
See annab vast ülevaate, millist autot ma tahan.
Mul ei ole väga valida, sest autosid, mis mulle meeldivad pole niipalju, samuti ei ole mulle kõik jõukohased ja kõik pole ka turvalised.
See Passat on üks käputäiest autodest, mis tõesti on turvaline, sama aja Focus ka suht, aga mitte nii, kuid siiski üsnagi turvaline.
See passat on auto mida ma vähegi võibolla osta jõuan ajapikku, Focus kah.
Näiteks on see Passat märkimisväärselt turvalisem, kui sama aja BMW 3 ja 5 seeria, samuti on see passat turvalisem, kui sama aja Volvo S80.
Lisaks see Passat meeldib mulle.
Paraku on turvalisus üks tähtsamaid omadusi, mu järgmise auto juures, kuna meie liiklus on lihtsalt niivõrd jube, nii idioote täis ja eks ole ka muid ohte liikluses, mida tasub miinimumini viia, vastavalt võimalustele.
Ma reaalselt muidugi arvan, et ostan Focuse 2005a+, see on omas klassis väga turvaline auto ja muidu ka üsna turvaline, eriti esiots.
http://www.jt.ee/?id=153204" onclick="window.open(this.href);return false;
näiteks see sama õnnetus, sellest õnnetusest natuke üle aasta tagasi oli mul samal ristmikul täpselt samasugune olukord.
Sõitsin valge diisel sierraga, pimedas, kui järsku sõitis mulle täpselt samast kohast anna teed märgi alt üks auto risti ette.
Lõin pidurile, nii et rattad blokkis, veidi keerasin ka paremale õnneks paremal olnud ohutussaarele otsa ei sõitnud, rõhutan et ohutussaar oli tema tee peal, mitte minu.
Õnneks ka ettesõitev auto sõitis edasi ning selle kahe asja tõttu ma pääsesin, eks see ka et suutsin veel õigel ajal ja tugevalt pidurile vajutada, ilukilp lendas minema, mida järgmine päev sõbraga otsima läksime, sõber leidis üles, lendas teisele poole teed.
Ma ei taha mõeldagi, mis oleks juhtunud pehme sierra kerega, talle sisse pannes, võimalik surmamats.
Kuid näiteks passati või focusega jääksin kindlalt ellu arvestades et jõuan natukenegi pidurdada, tõenäoliselt ka ilma pidurdamata, kuid muidugi ettesõitja auto sõidaksin tõenüoliselt pooleks ja sees kõik surnuks, kui on mingi natukenegi vanem auto ja täpselt keskele pauk, nagu tol hetkel oli suur tõenäosus.
Taolised olukorrad panevad väga, turvalisele autole mõtlema, pluss siis laubaka oht, kus ka turvaline auto võib päästa elu, aga alati muidugi see ei õnnestu.
Kui laubaka puhul mõlema auto kiirus on 90 siis muidugi ei jää ellu, aga kui õnnestub pidurdada omajagu nagu tihti võib õnnestuda, siis on lootust uues passatis või uues focuses ellu jääda.
See annab vast ülevaate, millist autot ma tahan.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Minumeelest on ka sellist värvi nahksisu äärmiselt rõve.
Sellise passati kohta minumeelest ilusaim lahendus üldse, sa oled ikka omamoodi maitse ja arusaamadega inimeseloom küll.

Kui sa ostad endale näiteks 5a vana diiselauto, siis sa ei suudaks seda ju üleval pidada, arvestades veel seda et sa viimaste sentide eest ta oled ostnud. Juhtub seal midagi pumbaga või mida iganes, siis pead mitu kuud tööl käima ja perega kuivikuid sööma, et IA või Karla auto arvet kinni taguda.



Kui sa ostad endale näiteks 5a vana diiselauto, siis sa ei suudaks seda ju üleval pidada, arvestades veel seda et sa viimaste sentide eest ta oled ostnud. Juhtub seal midagi pumbaga või mida iganes, siis pead mitu kuud tööl käima ja perega kuivikuid sööma, et IA või Karla auto arvet kinni taguda.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Mul on oma arvamus ja oma maitse ja ma pole teps mitte ainus selline inimene, ma pole sellepärast mingi imeinimene, et ma sinust erinen.
Diisli pumba pärast ma ei põe, sest hoian diisliga niipalju kokku lihtsalt.
Sellist värvi nahksisu ei meeldi paljudele, tegelikult üldse nahksisu pole mingi luksus, see on maitse küsimus.
Miks üks ostab omale koju nahkdiivani teine mitte? Sest maitses on asi, mina ei ostaks ka omale nahkdiivanit ega nahksisuga autot.
Ma pole ainus selline.
Miks toodetakse nahkdiivaneid ja riidest diivaneid? Miks saab autodel valida nahksisu ja riidest sisu? Eks ikka maitse pärast.
E38 7-sel bemmil siis 1994-2001 sai ka valida riidest või nahksisu, sest maitse asi ja eks nii sai veidi raha ka kokku hoida, aga eelkõige siiski maitse.
Mul ei ole ka mingi probleem, kui mul peaks mingi jama tõttu auto seisma paar kuud, sest tööauto ka olemas ja isa auto.
Diisli pumba pärast ma ei põe, sest hoian diisliga niipalju kokku lihtsalt.
Sellist värvi nahksisu ei meeldi paljudele, tegelikult üldse nahksisu pole mingi luksus, see on maitse küsimus.
Miks üks ostab omale koju nahkdiivani teine mitte? Sest maitses on asi, mina ei ostaks ka omale nahkdiivanit ega nahksisuga autot.
Ma pole ainus selline.
Miks toodetakse nahkdiivaneid ja riidest diivaneid? Miks saab autodel valida nahksisu ja riidest sisu? Eks ikka maitse pärast.
E38 7-sel bemmil siis 1994-2001 sai ka valida riidest või nahksisu, sest maitse asi ja eks nii sai veidi raha ka kokku hoida, aga eelkõige siiski maitse.
Mul ei ole ka mingi probleem, kui mul peaks mingi jama tõttu auto seisma paar kuud, sest tööauto ka olemas ja isa auto.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Huvipärast küsin, palju sa aastas sõidad? Praegu sierraga näiteks.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
10 000 - 12 000km aastas, äärmisel juhul 15 000km aastas.
Tööautoga tuleb lisaks midagi üle 30 000km, kui huvitab.
Sõidan piisavalt, et liikluses kõvasti idioote kohata.
Hetke aastaarvestuses olen ma oma sierraga sõitnud 7670km, arvestus algab ja lõppeb siis detsembri lõpus, nii et veel on aega 10 000 km täis saada või siis näiteks 12 000km:P
Üldse olen ma ostu hetkest peale selle sierraga sõitnud 18 170km.
See teeb hetkel, siis jagatuna omatud aastate peale keskmiselt, 10 945 km aastas.
Tööautoga tuleb lisaks midagi üle 30 000km, kui huvitab.
Sõidan piisavalt, et liikluses kõvasti idioote kohata.
Hetke aastaarvestuses olen ma oma sierraga sõitnud 7670km, arvestus algab ja lõppeb siis detsembri lõpus, nii et veel on aega 10 000 km täis saada või siis näiteks 12 000km:P
Üldse olen ma ostu hetkest peale selle sierraga sõitnud 18 170km.
See teeb hetkel, siis jagatuna omatud aastate peale keskmiselt, 10 945 km aastas.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Mul 6 aastaga üle 90k, nii et ka umbes 15k aastas. Aasta peale tuleb dislaga umbes 5k säästu, nii et üle 5-6 aasta kannataks uuepoolsel autol pumpa või turbot vahetada küll. 

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Minu puhul arvesta sellega, et diislit ei osta ma jaamast, mul tuleb see mõnevõrra soodsamalt kätte, ei ütle mis hinnaga, aga kõvasti soodsam ikkagi.
Teine asi on see, et diisel on minu oludes ikka meeletult säästlikum.
Kui mul oleks bensuauto, siis sõltuvalt bensukast oleks küttekulu miski 6-25 sajale, diislil siis 6-10 sierral.
Diisliga on aga 6-10, sõltuvalt oludest.
No hea näide on see, kui ma sõidan lühemaid linnaotsi, mida mul palju on, bensuautod võtsid 12-14 sajale kui vähegi plussi oli, diisel võtab 7.
Nii, et vahe on kohati kaks korda või enamgi.
Turbo on odav asi, kui tead kust seda võtta ja mõistad teise odavama turbo vahele aretada, aga kõrgsurvepump on jah diisli valukoht, eks pihustid ka natuke ikka võtavad raha.
Kuid üldiselt minul seni on diislid ennast ikka ära tasunud, kõrgsurvepumpa uut pole pidanud ostma, sierrale on varupump olemas, küll kerge rikkega aga üldjoontes töötab, nii et kasu on temast kindlasti kõvasti.
Pean muidugi mainima, et mul ühtede sõprade ema ostis oma diisel opel vectrale 2004a omale, uue kõrgsurvepumba.
Selle hinnaks kujunes, siis miski 50 000kr.
Teine asi on see, et diisel on minu oludes ikka meeletult säästlikum.
Kui mul oleks bensuauto, siis sõltuvalt bensukast oleks küttekulu miski 6-25 sajale, diislil siis 6-10 sierral.
Diisliga on aga 6-10, sõltuvalt oludest.
No hea näide on see, kui ma sõidan lühemaid linnaotsi, mida mul palju on, bensuautod võtsid 12-14 sajale kui vähegi plussi oli, diisel võtab 7.
Nii, et vahe on kohati kaks korda või enamgi.
Turbo on odav asi, kui tead kust seda võtta ja mõistad teise odavama turbo vahele aretada, aga kõrgsurvepump on jah diisli valukoht, eks pihustid ka natuke ikka võtavad raha.
Kuid üldiselt minul seni on diislid ennast ikka ära tasunud, kõrgsurvepumpa uut pole pidanud ostma, sierrale on varupump olemas, küll kerge rikkega aga üldjoontes töötab, nii et kasu on temast kindlasti kõvasti.
Pean muidugi mainima, et mul ühtede sõprade ema ostis oma diisel opel vectrale 2004a omale, uue kõrgsurvepumba.
Selle hinnaks kujunes, siis miski 50 000kr.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Tore noor vanainimene oled kokkuvõttes 
Kunagi surivoodil hea meenutada, kuidas said diisliga säästa ning see papp nüüd samas pea all padjapüüris ilusasti alles. Mina meenutan seda, kuidas ma escortiga peenestasin ja papist sellel hetkel poohui.

Kunagi surivoodil hea meenutada, kuidas said diisliga säästa ning see papp nüüd samas pea all padjapüüris ilusasti alles. Mina meenutan seda, kuidas ma escortiga peenestasin ja papist sellel hetkel poohui.
Sierra Is
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Ma ei ole vanainimene, mul lihtsalt oma maitse ja ratsionaalne mõtlemine.
Mul ei ole seda raha niipalju, et ma seda raisata nii saaksin ja ega oma igapäeva sõiduki lõhkumine mulle just rõõmu ei valmista.
Ma üritan kasutada oma raha sihipäraselt, mitte et see mul alati õnnestuks, aga ikkagi.
Mõni joob ja suitsetab, mina söön:P Ma vahest joon ka, aga harva, aga kui joon siis korralikult tavaliselt.
Eks mulle meeldib ka tallata ja ka teen seda, diisel sierrat saab ka tallata, rullnokk ma siiski pole ja arvestan sealjuures liiklusohutusega jne:P
Kui ma säästan auto ealt raha, saan ma sellevõrra paremini elada, osta mingeid asju, teha midagi, osta parem auto või hoida varuraha, mis kulub ka ära.
Polegi hetkel varuraha, üritangi hakata korjama auto liisingu sissemakse raha.
Kahjuks mul suvel nullistus see korjamine ära, kuna tuli kuhjaga kulusid järsku kaela.
Mul ei ole seda raha niipalju, et ma seda raisata nii saaksin ja ega oma igapäeva sõiduki lõhkumine mulle just rõõmu ei valmista.
Ma üritan kasutada oma raha sihipäraselt, mitte et see mul alati õnnestuks, aga ikkagi.
Mõni joob ja suitsetab, mina söön:P Ma vahest joon ka, aga harva, aga kui joon siis korralikult tavaliselt.
Eks mulle meeldib ka tallata ja ka teen seda, diisel sierrat saab ka tallata, rullnokk ma siiski pole ja arvestan sealjuures liiklusohutusega jne:P
Kui ma säästan auto ealt raha, saan ma sellevõrra paremini elada, osta mingeid asju, teha midagi, osta parem auto või hoida varuraha, mis kulub ka ära.
Polegi hetkel varuraha, üritangi hakata korjama auto liisingu sissemakse raha.
Kahjuks mul suvel nullistus see korjamine ära, kuna tuli kuhjaga kulusid järsku kaela.
Viimati muutis AlarT, 05 Sept 2010, 17:42, muudetud 3 korda kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Ei no ma näen jah et ei ole vanainimene, profiili all vanuseks 26.
Oleks seal 66, siis oleks teine asi.

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Ja mul praegu tore selle diisel sierraga, kui tahan lähen tallinnasse sööma, kui tahan siis pärnusse pitsat sööma:P
Loomulikult on neil sõitudel oma piir, aga ma niipalju ka ei sõida, et saan üsna vabalt neid sõite teha ikka, kui just tihti ei hakka tegema.
Bensuautoga põdesin kogu aeg selliste sõitude pärast ja linnavahel rohkem ringi sõites, kas just päris põdesin alati, aga midagi taolist tihti küll.
Ikka tulin linnavahel ringi tsillides mõelda ja vaadata, et bensu läheb niipalju seier muudkui langeb, siis ostan jälle tanklast kalli raha eest mingi koguse, siis see bens kaob ka nii ruttu ära ja hunnik raha ka läind.
See oli lahe, kui ma diisel escorti ostsin, siis sain ühelt tuttavalt kes töötas rongi peal rongi kütet, mis oli kord siniseks kord punaseks värvitud.
Saint talt seda algul 7kr liiter pärast 6kr liiter ja käisin tallinnas söömas ja niisama tsillimas näiteks.
Mäletan, et käisin tallinnas putkas piiri ääres söömas, see oli miski alla 200km ring ja kütet läks midagi 10l kanti.
seier oli all tankisin 10l sisse ja käisin ära tallinnas ja seier oli pärast veidi kõrgemal, kui enne tankimist, aga ma ei usalda väga seierit, seega küllap midagi 10l kanti läks täpselt ei tea, tean, et midagi ta alla 6 võttis maanteel sajale.
Vot olid ajad.
Mäletan, tsillisin escortiga paide vahel ringi, kütte seier ei langenud eriti, olin siis alles bensuautoga ju värskelt sõitnud, mäletasin kuidas sellel seier langes, sellise tsillimise peale.
Sellest ei maksa rääkidagi, kuidas bensu bemmi seier langes täispaagiga, täitsa katastroof, üsna pea oli veerandi peal 80l paak
.
Loomulikult on neil sõitudel oma piir, aga ma niipalju ka ei sõida, et saan üsna vabalt neid sõite teha ikka, kui just tihti ei hakka tegema.
Bensuautoga põdesin kogu aeg selliste sõitude pärast ja linnavahel rohkem ringi sõites, kas just päris põdesin alati, aga midagi taolist tihti küll.
Ikka tulin linnavahel ringi tsillides mõelda ja vaadata, et bensu läheb niipalju seier muudkui langeb, siis ostan jälle tanklast kalli raha eest mingi koguse, siis see bens kaob ka nii ruttu ära ja hunnik raha ka läind.
See oli lahe, kui ma diisel escorti ostsin, siis sain ühelt tuttavalt kes töötas rongi peal rongi kütet, mis oli kord siniseks kord punaseks värvitud.
Saint talt seda algul 7kr liiter pärast 6kr liiter ja käisin tallinnas söömas ja niisama tsillimas näiteks.
Mäletan, et käisin tallinnas putkas piiri ääres söömas, see oli miski alla 200km ring ja kütet läks midagi 10l kanti.
seier oli all tankisin 10l sisse ja käisin ära tallinnas ja seier oli pärast veidi kõrgemal, kui enne tankimist, aga ma ei usalda väga seierit, seega küllap midagi 10l kanti läks täpselt ei tea, tean, et midagi ta alla 6 võttis maanteel sajale.
Vot olid ajad.
Mäletan, tsillisin escortiga paide vahel ringi, kütte seier ei langenud eriti, olin siis alles bensuautoga ju värskelt sõitnud, mäletasin kuidas sellel seier langes, sellise tsillimise peale.
Sellest ei maksa rääkidagi, kuidas bensu bemmi seier langes täispaagiga, täitsa katastroof, üsna pea oli veerandi peal 80l paak

Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
AlarT, tahad ma ajan sul Passati isu ära?
Loe seda artikklit, eriti hoolikalt kõike mis seostub diiselmootoriga.
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2176

Loe seda artikklit, eriti hoolikalt kõike mis seostub diiselmootoriga.

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2176

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Kokkuvõte:
hoolimata mõningatest „lastehaigustest” ja probleemidest on Volkswagen Passat esindusliku ja ruumikana üsnagi õnnestunud valik. Parema töökindlusega on lihtsamad versioonid.
Hinne kokku 4/5
Pole ju siis väga halb valik
hoolimata mõningatest „lastehaigustest” ja probleemidest on Volkswagen Passat esindusliku ja ruumikana üsnagi õnnestunud valik. Parema töökindlusega on lihtsamad versioonid.
Hinne kokku 4/5
Pole ju siis väga halb valik
Sierra Is
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Tal on mõned vastikud jamad küll jah, siit tuli ka uusi asju.
See elektrooniline käsipidur on mind algusest peale väga häirinud, selle Passati puhul.
Tark oleks ehk eelistada hilisemaid versioone, lihtsat mudelit õnneks tahtsin ma nagunii, mis on siis vähem muret tekitav.
Kuid nagu ma ütlesin, tõenäoliselt ostan nagunii Focuse.
Tänud selle artikli eest igatahes.
See elektrooniline käsipidur on mind algusest peale väga häirinud, selle Passati puhul.
Tark oleks ehk eelistada hilisemaid versioone, lihtsat mudelit õnneks tahtsin ma nagunii, mis on siis vähem muret tekitav.
Kuid nagu ma ütlesin, tõenäoliselt ostan nagunii Focuse.
Tänud selle artikli eest igatahes.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.