Esiteks on antud nahksisu värv äärmiselt rõve, teiseks on nahksisu üldse minu arvates äärmiselt rõve.
Mul ei ole väga valida, sest autosid, mis mulle meeldivad pole niipalju, samuti ei ole mulle kõik jõukohased ja kõik pole ka turvalised.
See Passat on üks käputäiest autodest, mis tõesti on turvaline, sama aja Focus ka suht, aga mitte nii, kuid siiski üsnagi turvaline.
See passat on auto mida ma vähegi võibolla osta jõuan ajapikku, Focus kah.
Näiteks on see Passat märkimisväärselt turvalisem, kui sama aja BMW 3 ja 5 seeria, samuti on see passat turvalisem, kui sama aja Volvo S80.
Lisaks see Passat meeldib mulle.
Paraku on turvalisus üks tähtsamaid omadusi, mu järgmise auto juures, kuna meie liiklus on lihtsalt niivõrd jube, nii idioote täis ja eks ole ka muid ohte liikluses, mida tasub miinimumini viia, vastavalt võimalustele.
Ma reaalselt muidugi arvan, et ostan Focuse 2005a+, see on omas klassis väga turvaline auto ja muidu ka üsna turvaline, eriti esiots.
http://www.jt.ee/?id=153204" onclick="window.open(this.href);return false;
näiteks see sama õnnetus, sellest õnnetusest natuke üle aasta tagasi oli mul samal ristmikul täpselt samasugune olukord.
Sõitsin valge diisel sierraga, pimedas, kui järsku sõitis mulle täpselt samast kohast anna teed märgi alt üks auto risti ette.
Lõin pidurile, nii et rattad blokkis, veidi keerasin ka paremale õnneks paremal olnud ohutussaarele otsa ei sõitnud, rõhutan et ohutussaar oli tema tee peal, mitte minu.
Õnneks ka ettesõitev auto sõitis edasi ning selle kahe asja tõttu ma pääsesin, eks see ka et suutsin veel õigel ajal ja tugevalt pidurile vajutada, ilukilp lendas minema, mida järgmine päev sõbraga otsima läksime, sõber leidis üles, lendas teisele poole teed.
Ma ei taha mõeldagi, mis oleks juhtunud pehme sierra kerega, talle sisse pannes, võimalik surmamats.
Kuid näiteks passati või focusega jääksin kindlalt ellu arvestades et jõuan natukenegi pidurdada, tõenäoliselt ka ilma pidurdamata, kuid muidugi ettesõitja auto sõidaksin tõenüoliselt pooleks ja sees kõik surnuks, kui on mingi natukenegi vanem auto ja täpselt keskele pauk, nagu tol hetkel oli suur tõenäosus.
Taolised olukorrad panevad väga, turvalisele autole mõtlema, pluss siis laubaka oht, kus ka turvaline auto võib päästa elu, aga alati muidugi see ei õnnestu.
Kui laubaka puhul mõlema auto kiirus on 90 siis muidugi ei jää ellu, aga kui õnnestub pidurdada omajagu nagu tihti võib õnnestuda, siis on lootust uues passatis või uues focuses ellu jääda.
See annab vast ülevaate, millist autot ma tahan.