vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Aga muidu passati isu ära kadumisest rääkides on mul ilmselt ford Focuse ost mitmel moel mõtekem.
Sest Focus on odavam, tõenäoliselt veidi ökonoomsem, odavamad varuosad.
Talle saab alla panna 15" veljed, mis tähendab kohe olulist raha kokkuhoidu rehvide pealt.
Tal vähem elektroonikat, tõenäoliselt selle koha pealt odavam pidada ja kahemassilist hooratast tal vist kah pole?
Käsipidur on kah Focusel, manuaalne.
Sest Focus on odavam, tõenäoliselt veidi ökonoomsem, odavamad varuosad.
Talle saab alla panna 15" veljed, mis tähendab kohe olulist raha kokkuhoidu rehvide pealt.
Tal vähem elektroonikat, tõenäoliselt selle koha pealt odavam pidada ja kahemassilist hooratast tal vist kah pole?
Käsipidur on kah Focusel, manuaalne.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
nagu öeldakse siis ford on auto inimesele kes tahab head hinna/kvaliteedi suhet.
ei usu et uus focus vägapalju tehnika vastupidavuselt uuest mondeost erineb, üks selline on peres juba 2 aastat pesitsenud ja ainus probleem oli alguses see et mingi tarbija jäi taha ja aku tõmbas tühjaks, see parandati ilusti garantiikorras ära.
kunagi oli ka üks natuke vanem focus millega ei olnud ka suuremaid probleeme:)
ei usu et uus focus vägapalju tehnika vastupidavuselt uuest mondeost erineb, üks selline on peres juba 2 aastat pesitsenud ja ainus probleem oli alguses see et mingi tarbija jäi taha ja aku tõmbas tühjaks, see parandati ilusti garantiikorras ära.
kunagi oli ka üks natuke vanem focus millega ei olnud ka suuremaid probleeme:)
Eesti majandus seisab hetkel suure kuristiku serval. Valides Keskerakonna astume suure sammu edasi.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
kaarik pigemmarekw kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=760986
See auto ajab paljud naised märjaks

kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Ma võrdlesin focust muidugi passatiga, mitte uue mondeoga.
Uue Mondeo kohta lugesin, et tal on lihtsamalt ja odavamat moodi tehtud häid sõiduomadusi pakkuv veermik.
Kuid uut Mondeot ei taha ma mitmel põhjusel, sealhulgas ei jõua ma teda osta.
Uus Mondeo vajaks tõsiseid täiendusi ka turvalisuse osas, ka Focus vajaks neid, aga vähem, vähemalt oma klassi kohta.
Focuse viga turvalisus on liiga nõrk külg, mondeol ka liiga nõrk külg ja esiotsa turvalisus vajaks veidi parandamist.
Focus käitub aga esiotsa turvatestis väga hästi.
Mina pean muidugi silmas Focust 2005a ja peale.
Ma vaatasin praegu Focuse varuosi ja tundub, et sellel on ka kahemassiline hooratas, vähemalt 1,6 tdci 80kw diislil, teisi ei uurinud. maksis 6000kr, püsikliendile veidi vähem.
Täielik nõmedus ikka
.
Uue Mondeo kohta lugesin, et tal on lihtsamalt ja odavamat moodi tehtud häid sõiduomadusi pakkuv veermik.
Kuid uut Mondeot ei taha ma mitmel põhjusel, sealhulgas ei jõua ma teda osta.
Uus Mondeo vajaks tõsiseid täiendusi ka turvalisuse osas, ka Focus vajaks neid, aga vähem, vähemalt oma klassi kohta.
Focuse viga turvalisus on liiga nõrk külg, mondeol ka liiga nõrk külg ja esiotsa turvalisus vajaks veidi parandamist.
Focus käitub aga esiotsa turvatestis väga hästi.
Mina pean muidugi silmas Focust 2005a ja peale.
Ma vaatasin praegu Focuse varuosi ja tundub, et sellel on ka kahemassiline hooratas, vähemalt 1,6 tdci 80kw diislil, teisi ei uurinud. maksis 6000kr, püsikliendile veidi vähem.
Täielik nõmedus ikka

Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
No minu teada on kõigil "uutel" disladel kahemassiline hooratas.
Omal ajal kui mul 525tds oli, siis oli minu imestus suur kui hooratas on ka kuluosa
Omal ajal kui mul 525tds oli, siis oli minu imestus suur kui hooratas on ka kuluosa
XR4i

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
mõistan su imestust täiega, ka minu jaoks oli kahemassiline hooratas uudis ja üllatus ühtaegu, kui sain sellest teada ja eriti, kui sain teada, et sellega on probleeme.
Mis uus hooratas sellele bemmile maksis, kui panid päris uue?
Kas keegi teab, mida see kahemassiline hooratas täpselt teeb?
Huvitav, kas seda tavalise hoorattaga kuidagi asendada ei saa.
Midagi olen kuulnud, et pidi stabiilsemaks tegema mootori tööd kuidagi, võrreldes tavalise hoorattaga, pole ainult kindel, kas see tõsi on.
Mis uus hooratas sellele bemmile maksis, kui panid päris uue?
Kas keegi teab, mida see kahemassiline hooratas täpselt teeb?
Huvitav, kas seda tavalise hoorattaga kuidagi asendada ei saa.
Midagi olen kuulnud, et pidi stabiilsemaks tegema mootori tööd kuidagi, võrreldes tavalise hoorattaga, pole ainult kindel, kas see tõsi on.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Ma arvan et ta peaks vist vibratsiooni leevendama, olen kuulnud et neid on ka ühte tükki keevitatud.
EDIT: Ja ongi vibratsiooni leevendamiseks, sisuliselt mittevajalik kui kasutada vedrudega tavalist siduriketast. Siin puust ja punaseks ära seletatud, esimeses postis on videod ka lisaks:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... dmf#202720" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT: Ja ongi vibratsiooni leevendamiseks, sisuliselt mittevajalik kui kasutada vedrudega tavalist siduriketast. Siin puust ja punaseks ära seletatud, esimeses postis on videod ka lisaks:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... dmf#202720" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
mondeol maksab see hooratas 5k
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
olen nüüd mõistlik, selle auto müüsin maha- sinna oleks vaja veel uut turbot mootorit hooratast veermiku jne mina enam ei jaksandAlarT kirjutas: Mis uus hooratas sellele bemmile maksis, kui panid päris uue?
XR4i

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
AlarT kirjutas:ka minu jaoks oli kahemassiline hooratas uudis ja üllatus ühtaegu
No asi juba vähemalt 20a käigus olnud

sierra mk I 5d
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Paljud asjad on sadu aastaid vanad, ikka enamus neid ei tea, et aeg pole näitaja.
Mul pole kahemassilise hoorattaga kokkupuudet olnud.
Pole ka ime, arvestades, mis autod mul on olnud.
Eks üllatusena tuleb palju asju, sest 100% ei saa üldiselt ühegi auto hingeelu tundma.
Mul pole kahemassilise hoorattaga kokkupuudet olnud.
Pole ka ime, arvestades, mis autod mul on olnud.
Eks üllatusena tuleb palju asju, sest 100% ei saa üldiselt ühegi auto hingeelu tundma.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Päris nii lihtne see pole, vedrudega siduriketas on üks äraütlemata kehv ja kiviaegne lahendus sellele probleemile.erx000 kirjutas:sisuliselt mittevajalik kui kasutada vedrudega tavalist siduriketast.
Samas ma ei saa paanikast aru, kui kiiresti see siis ikka kulub? Ma pakuks et see peab vähemalt 200 tuhat kilti vastu, ehk kolm senti kilomeetri kohta. Sellised lahendused ei ole muidugi hädavajalikud, aga noh inimestele ei meeldi see "traktorihääl", ega endale ka ei meeldiks kui oleks just tutika diisli ostnud.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Kui sa oskad sidurit vähegi kasutada, siis tavalise sidurikettaga pole mingi probleem sõita.
Huvitav, ma olen aastaid sõitnud tavalise sidurikettaga ja pole küll mitte kõige vähimatki probleemi sellega olnud mul.
Kahemassilise hoorattaga on see teema, et kui sa ostad kasutatud auto, siis kindlasti sul see ka tuksi läheb, võibolla ongi juba ostes tuksi minemas.
Minu jaoks on 6000-10 000kr suur raha, ja väga mõttetu seda sellise asja peale kulutada.
Olen nüüd selle kahemassilise hooratta kohta uurinud natuke rohkem.
Olen jõudnud arusaamisele, et selle võit on normaalsel juhil olematu.
Selle põhimõte on ka suht mõttetu, siduriketta pealt on leevendusvedrud ära võetud ja hooratta peale viidud ning sinna veel natuke mehaanikat tehtud, mis on väga nõrk.
Ühesõnaga täiesti mõttetu lahendus, see on järjekordne rahapump autotootjate poolt.
Uutel autodel on päris palju neid lisavidinaid, mis tuksi lähevad, igalt poolt 5000kr, 10 000kr, 20 000kr jne, lõpuks ongi 300 000kr autoremondile läinud, väga tore muidugi.
Teate, sellele mõeldes hakkan ma oma sierrat üha rohkem armastama, tema vähesest turvalisusest hoolimata.
Huvitav, ma olen aastaid sõitnud tavalise sidurikettaga ja pole küll mitte kõige vähimatki probleemi sellega olnud mul.
Kahemassilise hoorattaga on see teema, et kui sa ostad kasutatud auto, siis kindlasti sul see ka tuksi läheb, võibolla ongi juba ostes tuksi minemas.
Minu jaoks on 6000-10 000kr suur raha, ja väga mõttetu seda sellise asja peale kulutada.
Olen nüüd selle kahemassilise hooratta kohta uurinud natuke rohkem.
Olen jõudnud arusaamisele, et selle võit on normaalsel juhil olematu.
Selle põhimõte on ka suht mõttetu, siduriketta pealt on leevendusvedrud ära võetud ja hooratta peale viidud ning sinna veel natuke mehaanikat tehtud, mis on väga nõrk.
Ühesõnaga täiesti mõttetu lahendus, see on järjekordne rahapump autotootjate poolt.
Uutel autodel on päris palju neid lisavidinaid, mis tuksi lähevad, igalt poolt 5000kr, 10 000kr, 20 000kr jne, lõpuks ongi 300 000kr autoremondile läinud, väga tore muidugi.
Teate, sellele mõeldes hakkan ma oma sierrat üha rohkem armastama, tema vähesest turvalisusest hoolimata.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
AlarT, tegelikult läks kõik sellest hetkest tsenseeritud kui inimesed hobuvankri auto vastu vahetasid. Igasuguseid mõttetuid jubinaid hakkas kohe minema. Enne läks ainult kaeru, aga sealt sai ka sõnniku tagasi, millega uuesti maad väetada.
Sierra Is
-
- aktivist
- Postitusi: 413
- Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
- Asukoht: Rakvere
Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...
Sealt ei tulegi midagi mõistlikku. Nii kui mõni lahendus on rauatükist pisut keerulisemaks arendatud, muutub ta kohe halvaks, mõttetuks ja ainult autotootjale kasulikuks.
AlarT loetleb ikka ja ainult asjade halbu külgi, ja tagajärgi. Mainiks ta siis ikka selle ka ära, et milleks selline vidin välja mõeldi ja mis kasu temast on. Igal asjal on oma mõte, kui kamp insenere on mingi lahenduse autole välja töötanud, siis on järelikult selleks ka mingi vajadus olnud. Kui mõni lihtne asi aetakse keeruliseks, siis on see lihtne asi järelikult saavutanud oma piiri, kustmaal ta ei suuda täita enam talle esitatud nõudmisi. Siis mõtlevad inimesed välja mingi lahenduse, mis töötab paremini ja pakub midagi oma eelkäijast rohkem. Seda võib nimetada progressiks, arenguks. Asjad muutuvad paremaks. Autod muutuvad vaiksemaks, sõidavad sujuvamalt, võtavad vähem kütust, tekitavad vähem müra, eritavad vähem süsihappegaasi, pakuvad inimesele avariis paremat kaitset jne. Kui arengut ei toimuks, siis sõidaksime kõik praegu 20a. vanade sierradega. Võrrelge tänapäevaseid autosid nendega, mida toodeti 20a. tagasi. Ainult väga rumal inimene ei märka arengut ja ma ei ütleks et areng ei ole olnud positiivne. On küll. Milleks siis nii jäigalt selle vastu seista?
Nii et süüdistada autotootjaid selles, et kahemassiline hooratas on halb, ei ole põhjendatud. Kuid asi mis ei tööta, või ei kesta on küll halb, ning töökindlust võib neile ette heita küll. Läheb aeg edasi, õpitakse ka töökindlaid hoorattaid tegema. Kahemassilisi.
AlarT loetleb ikka ja ainult asjade halbu külgi, ja tagajärgi. Mainiks ta siis ikka selle ka ära, et milleks selline vidin välja mõeldi ja mis kasu temast on. Igal asjal on oma mõte, kui kamp insenere on mingi lahenduse autole välja töötanud, siis on järelikult selleks ka mingi vajadus olnud. Kui mõni lihtne asi aetakse keeruliseks, siis on see lihtne asi järelikult saavutanud oma piiri, kustmaal ta ei suuda täita enam talle esitatud nõudmisi. Siis mõtlevad inimesed välja mingi lahenduse, mis töötab paremini ja pakub midagi oma eelkäijast rohkem. Seda võib nimetada progressiks, arenguks. Asjad muutuvad paremaks. Autod muutuvad vaiksemaks, sõidavad sujuvamalt, võtavad vähem kütust, tekitavad vähem müra, eritavad vähem süsihappegaasi, pakuvad inimesele avariis paremat kaitset jne. Kui arengut ei toimuks, siis sõidaksime kõik praegu 20a. vanade sierradega. Võrrelge tänapäevaseid autosid nendega, mida toodeti 20a. tagasi. Ainult väga rumal inimene ei märka arengut ja ma ei ütleks et areng ei ole olnud positiivne. On küll. Milleks siis nii jäigalt selle vastu seista?
Nii et süüdistada autotootjaid selles, et kahemassiline hooratas on halb, ei ole põhjendatud. Kuid asi mis ei tööta, või ei kesta on küll halb, ning töökindlust võib neile ette heita küll. Läheb aeg edasi, õpitakse ka töökindlaid hoorattaid tegema. Kahemassilisi.
