vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT »

Aga muidu passati isu ära kadumisest rääkides on mul ilmselt ford Focuse ost mitmel moel mõtekem.
Sest Focus on odavam, tõenäoliselt veidi ökonoomsem, odavamad varuosad.
Talle saab alla panna 15" veljed, mis tähendab kohe olulist raha kokkuhoidu rehvide pealt.
Tal vähem elektroonikat, tõenäoliselt selle koha pealt odavam pidada ja kahemassilist hooratast tal vist kah pole?
Käsipidur on kah Focusel, manuaalne.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
simp
kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 12 Dets 2008, 11:05
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Trummi)

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas simp »

nagu öeldakse siis ford on auto inimesele kes tahab head hinna/kvaliteedi suhet.
ei usu et uus focus vägapalju tehnika vastupidavuselt uuest mondeost erineb, üks selline on peres juba 2 aastat pesitsenud ja ainus probleem oli alguses see et mingi tarbija jäi taha ja aku tõmbas tühjaks, see parandati ilusti garantiikorras ära.
kunagi oli ka üks natuke vanem focus millega ei olnud ka suuremaid probleeme:)
Eesti majandus seisab hetkel suure kuristiku serval. Valides Keskerakonna astume suure sammu edasi.
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Kups »

marekw kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=760986

See auto ajab paljud naised märjaks 8)
kaarik pigem :D
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT »

Ma võrdlesin focust muidugi passatiga, mitte uue mondeoga.
Uue Mondeo kohta lugesin, et tal on lihtsamalt ja odavamat moodi tehtud häid sõiduomadusi pakkuv veermik.
Kuid uut Mondeot ei taha ma mitmel põhjusel, sealhulgas ei jõua ma teda osta.
Uus Mondeo vajaks tõsiseid täiendusi ka turvalisuse osas, ka Focus vajaks neid, aga vähem, vähemalt oma klassi kohta.
Focuse viga turvalisus on liiga nõrk külg, mondeol ka liiga nõrk külg ja esiotsa turvalisus vajaks veidi parandamist.
Focus käitub aga esiotsa turvatestis väga hästi.
Mina pean muidugi silmas Focust 2005a ja peale.

Ma vaatasin praegu Focuse varuosi ja tundub, et sellel on ka kahemassiline hooratas, vähemalt 1,6 tdci 80kw diislil, teisi ei uurinud. maksis 6000kr, püsikliendile veidi vähem.
Täielik nõmedus ikka :roll: .
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas xr4 »

No minu teada on kõigil "uutel" disladel kahemassiline hooratas.
Omal ajal kui mul 525tds oli, siis oli minu imestus suur kui hooratas on ka kuluosa
XR4iPilt
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT »

mõistan su imestust täiega, ka minu jaoks oli kahemassiline hooratas uudis ja üllatus ühtaegu, kui sain sellest teada ja eriti, kui sain teada, et sellega on probleeme.
Mis uus hooratas sellele bemmile maksis, kui panid päris uue?

Kas keegi teab, mida see kahemassiline hooratas täpselt teeb?
Huvitav, kas seda tavalise hoorattaga kuidagi asendada ei saa.
Midagi olen kuulnud, et pidi stabiilsemaks tegema mootori tööd kuidagi, võrreldes tavalise hoorattaga, pole ainult kindel, kas see tõsi on.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas erx »

Ma arvan et ta peaks vist vibratsiooni leevendama, olen kuulnud et neid on ka ühte tükki keevitatud.

EDIT: Ja ongi vibratsiooni leevendamiseks, sisuliselt mittevajalik kui kasutada vedrudega tavalist siduriketast. Siin puust ja punaseks ära seletatud, esimeses postis on videod ka lisaks:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... dmf#202720" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Tarmo »

mondeol maksab see hooratas 5k
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas xr4 »

AlarT kirjutas: Mis uus hooratas sellele bemmile maksis, kui panid päris uue?
olen nüüd mõistlik, selle auto müüsin maha- sinna oleks vaja veel uut turbot mootorit hooratast veermiku jne mina enam ei jaksand
XR4iPilt
Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Kristjan »

AlarT kirjutas:ka minu jaoks oli kahemassiline hooratas uudis ja üllatus ühtaegu

No asi juba vähemalt 20a käigus olnud :wink:
sierra mk I 5d
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT »

Paljud asjad on sadu aastaid vanad, ikka enamus neid ei tea, et aeg pole näitaja.
Mul pole kahemassilise hoorattaga kokkupuudet olnud.
Pole ka ime, arvestades, mis autod mul on olnud.
Eks üllatusena tuleb palju asju, sest 100% ei saa üldiselt ühegi auto hingeelu tundma.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Jesper »

erx000 kirjutas:sisuliselt mittevajalik kui kasutada vedrudega tavalist siduriketast.
Päris nii lihtne see pole, vedrudega siduriketas on üks äraütlemata kehv ja kiviaegne lahendus sellele probleemile.

Samas ma ei saa paanikast aru, kui kiiresti see siis ikka kulub? Ma pakuks et see peab vähemalt 200 tuhat kilti vastu, ehk kolm senti kilomeetri kohta. Sellised lahendused ei ole muidugi hädavajalikud, aga noh inimestele ei meeldi see "traktorihääl", ega endale ka ei meeldiks kui oleks just tutika diisli ostnud.
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT »

Kui sa oskad sidurit vähegi kasutada, siis tavalise sidurikettaga pole mingi probleem sõita.
Huvitav, ma olen aastaid sõitnud tavalise sidurikettaga ja pole küll mitte kõige vähimatki probleemi sellega olnud mul.

Kahemassilise hoorattaga on see teema, et kui sa ostad kasutatud auto, siis kindlasti sul see ka tuksi läheb, võibolla ongi juba ostes tuksi minemas.
Minu jaoks on 6000-10 000kr suur raha, ja väga mõttetu seda sellise asja peale kulutada.

Olen nüüd selle kahemassilise hooratta kohta uurinud natuke rohkem.
Olen jõudnud arusaamisele, et selle võit on normaalsel juhil olematu.
Selle põhimõte on ka suht mõttetu, siduriketta pealt on leevendusvedrud ära võetud ja hooratta peale viidud ning sinna veel natuke mehaanikat tehtud, mis on väga nõrk.
Ühesõnaga täiesti mõttetu lahendus, see on järjekordne rahapump autotootjate poolt.

Uutel autodel on päris palju neid lisavidinaid, mis tuksi lähevad, igalt poolt 5000kr, 10 000kr, 20 000kr jne, lõpuks ongi 300 000kr autoremondile läinud, väga tore muidugi.

Teate, sellele mõeldes hakkan ma oma sierrat üha rohkem armastama, tema vähesest turvalisusest hoolimata.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Jaan »

AlarT, tegelikult läks kõik sellest hetkest tsenseeritud kui inimesed hobuvankri auto vastu vahetasid. Igasuguseid mõttetuid jubinaid hakkas kohe minema. Enne läks ainult kaeru, aga sealt sai ka sõnniku tagasi, millega uuesti maad väetada.
Sierra Is
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas sõdurpoiss »

Sealt ei tulegi midagi mõistlikku. Nii kui mõni lahendus on rauatükist pisut keerulisemaks arendatud, muutub ta kohe halvaks, mõttetuks ja ainult autotootjale kasulikuks.

AlarT loetleb ikka ja ainult asjade halbu külgi, ja tagajärgi. Mainiks ta siis ikka selle ka ära, et milleks selline vidin välja mõeldi ja mis kasu temast on. Igal asjal on oma mõte, kui kamp insenere on mingi lahenduse autole välja töötanud, siis on järelikult selleks ka mingi vajadus olnud. Kui mõni lihtne asi aetakse keeruliseks, siis on see lihtne asi järelikult saavutanud oma piiri, kustmaal ta ei suuda täita enam talle esitatud nõudmisi. Siis mõtlevad inimesed välja mingi lahenduse, mis töötab paremini ja pakub midagi oma eelkäijast rohkem. Seda võib nimetada progressiks, arenguks. Asjad muutuvad paremaks. Autod muutuvad vaiksemaks, sõidavad sujuvamalt, võtavad vähem kütust, tekitavad vähem müra, eritavad vähem süsihappegaasi, pakuvad inimesele avariis paremat kaitset jne. Kui arengut ei toimuks, siis sõidaksime kõik praegu 20a. vanade sierradega. Võrrelge tänapäevaseid autosid nendega, mida toodeti 20a. tagasi. Ainult väga rumal inimene ei märka arengut ja ma ei ütleks et areng ei ole olnud positiivne. On küll. Milleks siis nii jäigalt selle vastu seista?

Nii et süüdistada autotootjaid selles, et kahemassiline hooratas on halb, ei ole põhjendatud. Kuid asi mis ei tööta, või ei kesta on küll halb, ning töökindlust võib neile ette heita küll. Läheb aeg edasi, õpitakse ka töökindlaid hoorattaid tegema. Kahemassilisi.
Pilt
Vasta