28. leht 522-st

Postitatud: 21 Veebr 2007, 23:21
Postitas yax
Olin sunnitud täna uue aku ostma. Ei saanud hommikul enam käima. Uue akuga ikka õuselt mõnus. Tegelt lootsin, et vana peab veel kevadeni välja, siis suvel oleks tal lihtsam olnud, aga võta näpust!

Postitatud: 21 Veebr 2007, 23:22
Postitas Dexter
yax kirjutas:Olin sunnitud täna uue aku ostma. Ei saanud hommikul enam käima. Uue akuga ikka õuselt mõnus. Tegelt lootsin, et vana peab veel kevadeni välja, siis suvel oleks tal lihtsam olnud, aga võta näpust!
Dexter soetas uue aku juba aasta algul..aga vana oleks veel käinud küll...muidugi..mingi -30C oleks kindlalt hätta jäänud.. :lol:

Postitatud: 21 Veebr 2007, 23:36
Postitas erki
mina pole veel kyll oma tehase akut aastast 90 välja vahetanud kuigi peaks :P siiamaani on ainult kaks korda probleeme tekitanud...

Postitatud: 21 Veebr 2007, 23:37
Postitas tamar
Mina ostsin 2005 suve lõpus tutika aku. Jenox oli nimi hea 2a garantiid ja puha jne jne vääga tore. Aga üks viga et eihoidnud voolu sees, käis korra garantiiski ära, samatargalt tagasi, külmaga võimatu käimasaada autot. Samalajal müüs isa enda audit ja sai audipealt 2001aasta varta aku võetud ja jenoks asemele sugatud. Varta on vägagi hästi pidanud vastu :). Kusjuures odavatest akudest on näiteks ISTA vägagi norm aku :)

A vastake mu eelmisele küsimusle :P

Postitatud: 22 Veebr 2007, 10:22
Postitas kersti
Eile õhtul käisime Dexteriga männiku karjääril sõitmas :) Dexter tahtis ka oma autoga tulla, kuid teel männikule läks sellel siduritross katki :roll:
Sai siis auto garaazi lohistatud ning sõitsime minu omaga. Rada oli vägev ja sai seal spinne tehtud ikka päris suurtel kiirustel. Õnneks jää oli suht sile, seega pidev külg ees kulgemine autole haiget ei teinud. CCG-st oli ka üks tüdruk oma astra gsi-ga, tegime ka sellega mõned kiiremad ringid 8) weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Postitatud: 22 Veebr 2007, 10:42
Postitas Dexter
Oli neh vinge...sooviks teine kordki kuid siis võiks päevasel ajal...või siis kui rada oleks korralikult märgitud... :P :P

Postitatud: 22 Veebr 2007, 13:16
Postitas xr4
kersti kirjutas:Eile õhtul käisime Dexteriga männiku karjääril sõitmas :) Dexter tahtis ka oma autoga tulla, kuid teel männikule läks sellel siduritross katki :roll:
Sai siis auto garaazi lohistatud ning sõitsime minu omaga. Rada oli vägev ja sai seal spinne tehtud ikka päris suurtel kiirustel. Õnneks jää oli suht sile, seega pidev külg ees kulgemine autole haiget ei teinud. CCG-st oli ka üks tüdruk oma astra gsi-ga, tegime ka sellega mõned kiiremad ringid 8) weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

pakun et see oli mu klassiõde :D

Postitatud: 22 Veebr 2007, 13:35
Postitas kersti
oli küll jah su klassiõde, Sistah :)

Postitatud: 22 Veebr 2007, 19:15
Postitas karvaendel
Eheh mu autol pidas eelmine aku 3 aastat vastu ja peale seda oli kutu. Aga oma lollus oli ka suvel oli vaja tümmi ikka aku pealt kuulata ja nii mõnigi kord tuli hommikul käima lükkamist praktiseerida. Nüüd on mul paar kuud olnud exxide ja see toimib.

Muidu kas kellegil veel on normaalne nähtus see, et eesmised pidurikettad kõveraks lähevad?. Mul enamvähem igaastane üritus nende vahetamine või freesimine. Hakkab ära tüütama.

Postitatud: 22 Veebr 2007, 19:19
Postitas Tarmo
esi ketaste kõveraks minemine sierradel üsna tavaline, mul on korra vahetatud kuna olid praod see ja nüüd siis on kõver üks ja italianopriidul on kah kõverad

Postitatud: 22 Veebr 2007, 19:54
Postitas tamar
Noh asi selles et pidurdamisel läheb raskus kõik ette, langeb suur koormus ja lähevad kuumaks ja tõmbabki kõveraks.

Õnneks pole kettad kirve hinnaga :)

Postitatud: 22 Veebr 2007, 21:00
Postitas Tarmo
miks siis näiteks japsidel kõveraks ei lähe, kas neil läheb siis raskus taha ja pidurid hoopis külmuvad.
põhi tõed on õiged küll et kuumuse pärast läheb aga just miks eriti sierradel, kas on asi materjalis, mõõtudes või auto konstruktsioonis

Postitatud: 22 Veebr 2007, 21:26
Postitas TOm
kusjuures auto raskus võib mõjutada küll ketaste kõverdumist...ilmselt kettal vale materjal selle auto jaoks :D mõeldud mõne kergema punni peatamiseks....kuna sierra raskem, siis klotsid kõvemini vastu kettaid ja kuumeneb rohkem ja see temperatuur ületab selle kus kettad veel sirged püsivad. jaapanlased on seda probleemi ilmselt ennetanud ja paremad kettad külge aretand. samas ntx kiiremat sõitu ja tihedat pidurdamist harrastavad juhid vahetavadki kettaid tihedamini :D ja kui kuum ketas veega kokku puutub, siis samamoodi lööb loperguseks.

Postitatud: 22 Veebr 2007, 21:58
Postitas karvaendel
Et siit loo moraal siis - kui sõidad siis, mees, ära pidurda :P

Postitatud: 22 Veebr 2007, 22:28
Postitas tamar
oleneb millise ketta ostad, ostad lammarist või odava, et kas ostad 190kr ketta või 870kr ketta.

Ja kas on jahutusega ketas või mitte...