280. leht 522-st

Re: vaba teema

Postitatud: 24 Nov 2010, 20:53
Postitas Tanel
Mina jälle ilma sierrata :x

Re: vaba teema

Postitatud: 24 Nov 2010, 21:14
Postitas waher
welcome to the club...

Re: vaba teema

Postitatud: 24 Nov 2010, 21:52
Postitas erki
AlarT kirjutas:Ma ei leia, et puhtalt BMW märk, midagi tähendab.
1 ja 3 seeria puhul ei tähenda see põhimõtteliselt mitte midaig, seetõttu ei peagi 3 seeria olema, midagi erilist.
Hea on ikka see BMW, mis on hea, mitte lihtsalt BMW märgiga auto.
Võin sulle tuua võrdluseks selle, et E36 on ilmselgelt E30-st üle, ometi BMW E36 on üsna mõttetu auto ja ei oma mingeid erilisi omadusi, peale oma hea kaalujaotuse.
Nii, et kui E36 on nii kesine, siis mõtle ise, mis E30 veel olla saab ja mida ta ongi?
sooviks veel selgitust saada, miks on e36 ilmselgelt e30-st üle?
kuid oma teisele küsimusele ikkagi vastust ei saanud, mitme e30-ga sa sõitnud oled? kui üldsegi oled?

Re: vaba teema

Postitatud: 25 Nov 2010, 00:50
Postitas Kristjan
alar kuidas see nüüd loogiline on ideaalne kaalujaotus ja kohutav juhitavus? ma vanasti sain aru, et hea juhitavuse tarvis nad seda ideaalset kaalujaotust taga ajasid. kas ma olen tõesti kõik need aastad elanud pimeduses teadmata reaalsusest midagi???? Palun näita mulle valgust.

Edit: Alar ja mitme e36'ga sa sõitnud oled

tm'i test ei ole reaalne sõidukogemus!!!

Re: vaba teema

Postitatud: 25 Nov 2010, 07:34
Postitas Jaan
Ühesõnaga mina võtan kogu selle vaidluse kokku sedasi, et kui E30-le kleepida pagassile kroomitud plastmasstähed mis moodustaksid kombinatsiooni "Ford Sierra", siis oleks tegemist ikka kuradi kõva Sierraga. Kuna seal on aga ümmargune, sini-valge, lennukipropeller siis PEAB see järelikult halb masin olema, eriti kui ise pidada ei jaksa.

Re: vaba teema

Postitatud: 25 Nov 2010, 15:12
Postitas AlarT
Ma ei ole öelnud, et E36 juhitavus saast on.
Loe mu juttu hoolikalt, mida ma ütlesin.
Hea kaalujaotus ei tee veel autost head autot, muud on ka vaja.

Re: vaba teema

Postitatud: 25 Nov 2010, 15:37
Postitas erki
sinu teadmised ja väited pärinevad ainult arvamustest/oma loogika järgi, võibolla ka mõne autoajakirja testi tulemusi lugedes ning küla pealt kuuldud juttude põhjal kuna reaalselt pole sa ei e30 ega e36-ga sõitnud, on mul õigus?

Re: vaba teema

Postitatud: 25 Nov 2010, 16:06
Postitas Jaan
Vanasõna- Ära kunagi vaidle AlarT-ga, ta tõmbab sind oma ajuvabaduse tasemele ja seal võidab sind kogemustega.

Re: vaba teema

Postitatud: 25 Nov 2010, 17:26
Postitas Kristjan
AlarT kirjutas:Ma ei ole öelnud, et E36 juhitavus saast on.
Loe mu juttu hoolikalt, mida ma ütlesin.
Hea kaalujaotus ei tee veel autost head autot, muud on ka vaja.

Kuigi e36 compact (mida ka rallis kasutatakse) on silla ehituselt samasugune kui e30. Esisild on e30nel ja e36el niikuinii sama.

Alar mine parem drifti sierraga ja mõtle "this is as good as it gets" ja ela rõõmsalt oma mullis edasi!

Re: vaba teema

Postitatud: 25 Nov 2010, 17:39
Postitas AlarT
Olen sõitnud E36-ga küll.
Sierrat kasutati ka autospordis, muideks ja väga edukalt.
Autosport on ikkagi midagi muud, seal ei ole autod enam tänava konditsioonis.
Sa erki võid oma E30 edasi kiita, kui tahad, mina sinuga seda arvamust aga ei jaga.

Re: vaba teema

Postitatud: 25 Nov 2010, 18:00
Postitas waher
siis lihtne,tõmmake joon ja aitab küll.(krdi tann rsk)

Re: vaba teema

Postitatud: 26 Nov 2010, 02:30
Postitas REIDAN
heaameelega tuleks seda vaatama :) seda joone tõmbamist. äkki sõitu ka õnnestub näha :wink:

Re: vaba teema

Postitatud: 26 Nov 2010, 03:30
Postitas waher
ei ma mõtlen sellele vaidlusele tõmmake joon alla....

Re: vaba teema

Postitatud: 26 Nov 2010, 12:54
Postitas Tanel
Jälle mina :mrgreen:
btw,olen kah reetur,sõidan nüüd eilsest mondeoga :lol:
täna hommikul tahtis põlema minna :lol:

Re: vaba teema

Postitatud: 26 Nov 2010, 17:09
Postitas AlarT
Miks ta sul põlema tahtis minna?
Mina hakkan võibolla suvel diisel Opel Astraga ringi sõitma, eks näis.