285. leht 522-st

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 16 Dets 2010, 23:16
Postitas waher
minu küsimus siinkohal,et kuidas saab 2,5 TD(turbodiislil) 68 kusist kilovatti olla minuteada on neid ohc diisleid pidades silmas 2,5 TD-d 92kw ja 115kw(88-93a ja 93-95a) tavalisel 2,5 diislil peaks 69kw olema...ja sul tann selle punni aisade vahele lendas sinu jutu järgi 68kw 2,5 TD...? :roll: lihtsalt küsimus mis ei lase mul öösiti unele suikuda..

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 10:32
Postitas oliver85
Sierra
1.8TD 55kw (RFA,RFB,RFL) 88-93
2.3D 49kw (YTT) 82-86 ja YTR 87-93
Scorpio 1
2.5D on 51kw (STR) 90-92
2.5TD 68kw (SFA - SFB) 91-93
Scorpio 2
2.5TD 85kw (SCB) 93-94
2.5TD 85kw (SCC) 94-98
2.5TD 92kw (VM) 96-98

Punnil tehasest seega ei tohiks alla 85kw olla

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 12:11
Postitas Tarmo
ei olegi, kuid kohalikud remondimehed ütlevad et see 85 ja + kw on saadanast ja 68kw on väga hää, seega läheb punnile vanem mootor peale

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 15:09
Postitas Kups
ka kuulnud seda saadana juttu

aga
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=357898" onclick="window.open(this.href);return false; vot kui pohhuilt lasnas sirtsu liigutatakse

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 15:30
Postitas AlarT
Sierra 2,3D mootor ei ole Scorpa 2,3-sega kuskilt otsast sarnane.
Scorpa 2,5 Td 68 kw peaks olema ka peugeot mootor, nagu on 2,3d peugeot mootor, need mootorid erinevad, aga samas on ka kohati sarnased minu andmeil, võin muidugi eksida.

Aga sierra 2,3D ei ole kuskilt otsast mõttetu, tegu on lihtsalt vana lihtsa, odava töökindla mootoriga.
Selle auto võlu seisneb selles, et see mootor on üsna lolli ja pommikindel, samuti pole tal ei turbot, intercoolerit, pumppihusteid, elektroonikat ja ei ta mida veel kallist ja keerulist, samas on see mootor ökomoomne, ta pole ka solkkütuse suhtes nii tundlik.
See mootor on väga hea käima mineja, kui korralikult eelsüüdet anda.
Nii, et tegemist on korraliku säästu mootoriga, mis on mõeldud kulgemiseks, mitte kihutamiseks.

Igapäeva autoks väga hea, kui on vaja ökonoomset ja töökindlat säästu autot.

Ei ütleks, et ta ülearu möliseb, minul küll täiesti ok, loomulikult ta teeb diisli häält ja see hästi kuulda, aga ei midagi hullu, kui mootor ja pump korras.

Scorpa need uuemad võimsamad diislid on kõik ilgem saast, nendega on üks häda ja viletsus ,raha läheb sinna ka hästi, nad pole ökonoomsed kah,
Ainuke Scorpa diisel mis kannatab sõita on 2,5td 68kw, võibolla see 2,5 51kw vabalt hingav kannatab ka sõita, seda ei oska öelda, usun et kannatab.

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 16:25
Postitas killer666
AlarT kirjutas: Ei ütleks, et ta ülearu möliseb, minul küll täiesti ok, loomulikult ta teeb diisli häält ja see hästi kuulda, aga ei midagi hullu, kui mootor ja pump korras.
Näiteks mul on universaal ja mina näiteks muude mürinate taustal seda mootori häält ei kuulegi. Siledal maanteel tuleb vähe sisse , aga vaikselt. Samas on 49kw kindlustus odav.
Ainus nikastus on kapoti all see suur , kolisev ajuvaba õhupuhasti.

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 17:24
Postitas AlarT
See õhupuhasti ei kolise, kui ta on korralikult 3 poldiga mootori küljes kinni nagu ette nähtud.
Loomulikult nende poltide vahel on ka miskid kummipuksid, tehase poolt.

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 17:58
Postitas Kups
aga kes lubaks korra 2.3d proovita ja sõitu teeks?

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 18:02
Postitas killer666
AlarT kirjutas:See õhupuhasti ei kolise, kui ta on korralikult 3 poldiga mootori küljes kinni nagu ette nähtud.
Loomulikult nende poltide vahel on ka miskid kummipuksid, tehase poolt.
Tegelilkult ta segab igapäevast auto kasutamist.
Eile vahetasin filtrit. Kolakas jääb ette.Kruvisin maha ja vandusin. Täna purunes lõdvik -jälle pidin maha kiskuma. Vaja pumpa kruttida või ülejooksu torusid kontrollida - Jälle kolakas ees. Hiljuti oli starteri rem. -Jälle see kolkar ees.

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 18:40
Postitas AlarT
Tihti sa seda õlifiltrit ikka vahetad, eks ta segab muidugi, aga tihti autodel õhupuhasti segab tööde tegemist, mis parata.
Ma ei olegi nii mõelnud, et see segab tööde tegemist, olen arvestanud lihtsalt, et see ees ja see ongi sjuke auto ja kogu lugu.

Eks igal autol ole omad kohad, kuhu raske ligi pääseda, mida uuem auto seda raskem on kapoti alla pääseda.

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 18:48
Postitas killer666
Ma avhetasin küttefiltrit. Eks saaks kõike ka ilma eemaldamatta teha . Mulle meeldiks , kui see filer oleks kuskil lanseka peal ja läheks lõdvikuga kollektorisse.

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 17 Dets 2010, 21:28
Postitas AlarT
Originaal filtrit on ju nii lihtne vahetada, polt pealt lahti, filter alt ära, uus külge polt kinni.
Edasi on siis käsipumbaga kütte üles pumpamine ja õhuga mässamine:)
Kui päris õhu süsteemi tõmbab, tuleb tõesti õhupuhasti pealt võtta, kuna muidu ei saa pihustitorusid lahti keerata, et õhku välja lasta.

Mul seal escorti küttefilter torudega, aga vahetan seda ilma õhupuhastit eemaldamata.

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 18 Dets 2010, 11:43
Postitas killer666
AlarT kirjutas:Originaal filtrit on ju nii lihtne vahetada, polt pealt lahti, filter alt ära, uus külge polt kinni.
Edasi on siis käsipumbaga kütte üles pumpamine ja õhuga mässamine:)
Kui päris õhu süsteemi tõmbab, tuleb tõesti õhupuhasti pealt võtta, kuna muidu ei saa pihustitorusid lahti keerata, et õhku välja lasta.

Mul seal escorti küttefilter torudega, aga vahetan seda ilma õhupuhastit eemaldamata.
Mida?
Ma imestasin kui seda süsteemi lahti võtsin. Mingi 4 kummirõngast , mingi jama. Lahti võttes jookseb kõik kallis kraam mööda mootori ruumi laiali. Kummirõngad kukuvad ka kuhugi vahele.
Päris autode filtrit on ikka hea vahetada , keerad küllest ja keerad uue asemele.

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 18 Dets 2010, 12:25
Postitas AlarT
Tihendid on seal jah vahel, aga mul nad eriti ära küll ei kukkunud, hoopis pidin tihendid ära kiskuma, olid nad kerge jõuga kinni.
Tagasipanek on veidi näputööd, aga ei midagi hullu.
Ma eeldan, et paned ikka iga kord uued tihendid, mis filtriga kaasas?
Mina muidugi viskasin selle süsteemi vahelt välja, kuna käsipump ei töötanud ja panin escorti diisli küttefiltri asemele, millel torud küljes, igal diisel escortil nii pole, mõnel on ka käsipump ja teab, mida veel.

Mina panen torudega filtri külge, sierra mehaanilise bensupumba voolikuga otsa ja imen nii filtri kütet täis, miinus on muidugi see, et mingi kogus õhku siiski jääb voolikusse ja võibolla ka filtri otsa, aga olen sellega hakkama saanud.

Käsipump mul valgel sierral tõmbas õhku vahele ja ei saanud enam käima hästi, punasel praegusel sierral see pump ei pumbanud kütet üles ja siis ma parem viskasin vahelt välja, enne kui hakkab korralikult õhku vahele võtma, kes teab võibolla natuke võttiski.

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...

Postitatud: 18 Dets 2010, 15:50
Postitas oliver85
AlarT kirjutas:Sierra 2,3D mootor ei ole Scorpa 2,3-sega kuskilt otsast sarnane.
Scorpa 2,5 Td 68 kw peaks olema ka peugeot mootor, nagu on 2,3d peugeot mootor, need mootorid erinevad, aga samas on ka kohati sarnased minu andmeil, võin muidugi eksida.
No kuule scorpal polegi 2.3D mootorit tegelikult :|