vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
jaurate selle üle siin.
KES MULLE DIISEL SIERRAGA SÕITU TEEKS JA ENDAL KA SÕITA LUBAKS?
KES MULLE DIISEL SIERRAGA SÕITU TEEKS JA ENDAL KA SÕITA LUBAKS?
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
2,3d on igati pommikindel ja ökonoomne, aga 99% neis on täiega kohvid, mul sõbral on neid 2tk olnud ja kumbki ei läinud alla -5 kraadi käima. Okei, no leiad vähe kobedama mis läheb ka -18 kraadiga käima aga kui teeb jälle nädalakese -30 siis oled jalamees. See selleks, saab ka plokisoojendustega jne, aga 49kw on megalahja. No luukpäraga saab sõidud tehtud, aga ma ei kujuta ette kuidas kastikaga ja täiskoormaga hoog üles saada. Gaas põhjas vb suudab maanteel kiirust hoida, aga siis ei ole enam ökonoomsust ka, sest klõpats on pidevalt vastu põrandat. Transiti dislad on juba iseenesest parajad õgardid, nii et parem tee OHC korda ja anna minna. Dislat tasuks sel juhul panna, kui saaks kusagilt tunduvalt odavamat kütet, muidu ei ole nagu mõtet.
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
ega mul variante väga ei jää jah kui hakkata ohc-d ehitama. rikkamaks saan siis saab vist is-mootor ära ostetud.
kellel mingit natuke performance nänni sellele mootorile üle nalja hinnaga, siis ps.
müüa tonn värvilist kütust hinnaga 7,5 .-/l (suht suvine tundub olema -10 kusagil)
miinimum kogus 200l kuid siis hind 8.-/l
kellel mingit natuke performance nänni sellele mootorile üle nalja hinnaga, siis ps.
müüa tonn värvilist kütust hinnaga 7,5 .-/l (suht suvine tundub olema -10 kusagil)
miinimum kogus 200l kuid siis hind 8.-/l
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990
56 158 990
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
Kui mootor korralik , siis saab tehtud küll. Ja kui ta sul niikuinii kastikas on , siis milleks üldse mingit ulme kiirendust vaja?erx kirjutas: aga 99% neis on täiega kohvid, No luukpäraga saab sõidud tehtud, aga ma ei kujuta ette kuidas kastikaga ja täiskoormaga hoog üles saada.
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=786735" onclick="window.open(this.href);return false;
Kes ees,see mees
Kes ees,see mees

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
disain eriti küll ei kutsu ostma:D
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
minu arust transitid bussi ja oma vanuse kohta küll väga palju kütet ei võta bensukas võtaks rohkem.
Kastikale see 2,3 diisel ma muidugi ei tea, kui sobiv on, ühteist ta veab kindlasti ära, ta võib isegi sobida, aga garanteerida ei saa.
Diisel veab ikkagi oma pöördemomendiga päris hästi, olen oma diisliga ka teisi autosid probleemitult sleppinud, tõsi küll mitte 90-ga.
Minu diisel läks käima ka -22 kenasti, aga üle selle oli vist õli liiga paks ja aku lahja, kuid plokisoojendus sellise külmaga on igale diislile vajalik, kui selle omanik natukenegi hoolib oma auto mootorist.
Kastikale see 2,3 diisel ma muidugi ei tea, kui sobiv on, ühteist ta veab kindlasti ära, ta võib isegi sobida, aga garanteerida ei saa.
Diisel veab ikkagi oma pöördemomendiga päris hästi, olen oma diisliga ka teisi autosid probleemitult sleppinud, tõsi küll mitte 90-ga.
Minu diisel läks käima ka -22 kenasti, aga üle selle oli vist õli liiga paks ja aku lahja, kuid plokisoojendus sellise külmaga on igale diislile vajalik, kui selle omanik natukenegi hoolib oma auto mootorist.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
Vana tüübi diisel jah võtab ju Scorpa peal 4,6L/110km kohta, sisaldades 30km linnas peenestamist ja see on REAALNE. Pakkuge, kes seda juttu rääkis?
Sierra Is
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
ooo,bomcikul tahtmine vaielda jälle.
omades nüüd 2.5td 68kw scorpat siis kütusekulu ja minek on vägagi normaalne,ilmselt vihjad minu ja tarmo vestlusele.
omades nüüd 2.5td 68kw scorpat siis kütusekulu ja minek on vägagi normaalne,ilmselt vihjad minu ja tarmo vestlusele.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
5l 110 km kohta ehk 4,54 100 kohta
p100 differ peaks olema ülekandega 4,6x, 2,3 peaks vedama koormat küll seal, kui just 90'ga pöörded liiga kõrged pole
miks diisel nende külmadega rohkem ploki soojendust vajab kui bensukas? õli on ju sama peen sees, lihtsalt peab mootor korras olema.
p100 differ peaks olema ülekandega 4,6x, 2,3 peaks vedama koormat küll seal, kui just 90'ga pöörded liiga kõrged pole
miks diisel nende külmadega rohkem ploki soojendust vajab kui bensukas? õli on ju sama peen sees, lihtsalt peab mootor korras olema.
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
Tarmo kirjutas:5l 110 km kohta ehk 4,54 100 kohta
p100 differ peaks olema ülekandega 4,6x, 2,3 peaks vedama koormat küll seal, kui just 90'ga pöörded liiga kõrged pole
miks diisel nende külmadega rohkem ploki soojendust vajab kui bensukas? õli on ju sama peen sees, lihtsalt peab mootor korras olema.
Diislil toimub kütte süütamine õhu kuumenemise teel, bensukas paneb küünlast sädeme, selles ongi point miks diisel rohkem külmakartlik on...
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
Tarmo vastuseks su küsimusele, miks on diislile plokisoojendust rohkem vaja.
Kuna esiteks jah, diisel töötab puhtalt temperatuuri najal, et kütus plahvatama panna, siis külmaga on seda raskem tekitada, plokisoojendus aitab.
Temperatuur tekitatakse kompressiooni teel, aga suurema kompressiooni teel, kui bensukas, seega on starteril mootorit raskem ringi ajada.
Plokisoojendus ühtlasi ka säästab mootorit, kuna mootor pole enam nii külm, siis kulub ta käivitades vähem, ma ei tea täpset põhjust, aga kui plokisoojendus on näiteks tunni järgi olnud, siis isegi -30 on ikka väga palju kergem mootorit käivitada.
Kuna diiselmootoris on kompressioon suurem ja üldse igasugused surved suuremad, siis kulub ka diiselmootor rohkem külmalt sõites, kui bensukas.
Aga kui oma mootorist hoolid, siis käivitad ka bensukat -30-ga plokisoojenduse kaasabil, see säästab ka starterit ja akut.
Mida vanem on diisel, seda hõredam ta on üleüldse, mitte nii heas korras ja seega käivitub ta halvemini, seda enam on plokisoojendus abiks.
Plokisoojendusega saad näitaks oma diisli hetkega käima, aga ilma pead -30-ga teda näiteks omajagu käiama, see teeb kahju starterile, akule ja ka mootorile.
Inimene, kes hoolib oma autost eriti diislist, paneb talle plokisoojenduse peale juba uuena ostes või siis kero, mida ka paljud teecad.
juba -10 kraadi on soojendist kasu mootorile, säästab mootorit.
Selle ütlen muidugi kohe ära, et scorpa 4,6 sajale küll ei võtnud, alla 6 ei võta sul ükski diisel scorpa.
Ka diisel sierra saab heas korras olekul 6 sajale hakkama maanteel, kui linnas ka sõita ja veel peenestada siis 7 julgelt.
Muud juttu pole mõtet ajada.
Väga heas korras diisel sierra võibolla maanteel 5,5, aga kindlasti mitte alla.
Kes tahab vaielgu, aga see jutt on nüüd tõde, kes tahab see usub, kes ei taha see ei usu.
Kes tahab uskugu utoopiat, et 4 ja 4,6 sajale jne.
Kuna esiteks jah, diisel töötab puhtalt temperatuuri najal, et kütus plahvatama panna, siis külmaga on seda raskem tekitada, plokisoojendus aitab.
Temperatuur tekitatakse kompressiooni teel, aga suurema kompressiooni teel, kui bensukas, seega on starteril mootorit raskem ringi ajada.
Plokisoojendus ühtlasi ka säästab mootorit, kuna mootor pole enam nii külm, siis kulub ta käivitades vähem, ma ei tea täpset põhjust, aga kui plokisoojendus on näiteks tunni järgi olnud, siis isegi -30 on ikka väga palju kergem mootorit käivitada.
Kuna diiselmootoris on kompressioon suurem ja üldse igasugused surved suuremad, siis kulub ka diiselmootor rohkem külmalt sõites, kui bensukas.
Aga kui oma mootorist hoolid, siis käivitad ka bensukat -30-ga plokisoojenduse kaasabil, see säästab ka starterit ja akut.
Mida vanem on diisel, seda hõredam ta on üleüldse, mitte nii heas korras ja seega käivitub ta halvemini, seda enam on plokisoojendus abiks.
Plokisoojendusega saad näitaks oma diisli hetkega käima, aga ilma pead -30-ga teda näiteks omajagu käiama, see teeb kahju starterile, akule ja ka mootorile.
Inimene, kes hoolib oma autost eriti diislist, paneb talle plokisoojenduse peale juba uuena ostes või siis kero, mida ka paljud teecad.
juba -10 kraadi on soojendist kasu mootorile, säästab mootorit.
Selle ütlen muidugi kohe ära, et scorpa 4,6 sajale küll ei võtnud, alla 6 ei võta sul ükski diisel scorpa.
Ka diisel sierra saab heas korras olekul 6 sajale hakkama maanteel, kui linnas ka sõita ja veel peenestada siis 7 julgelt.
Muud juttu pole mõtet ajada.
Väga heas korras diisel sierra võibolla maanteel 5,5, aga kindlasti mitte alla.
Kes tahab vaielgu, aga see jutt on nüüd tõde, kes tahab see usub, kes ei taha see ei usu.
Kes tahab uskugu utoopiat, et 4 ja 4,6 sajale jne.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
alar me kõik teame, et sinujutt on puhas tõde. Aga diislil on kõrgem siiski surveaste... kompresioon on üks teine asi...
sierra mk I 5d
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
ei taha tarku härrasi küll ärritada, kuid linnas korteris pole selle ploki soojendusega midagi peale hakata.
aga miks minu diislid on vandunud talvele alla
2,3d sierra ei käivitunud hästi sest: põhjus nr1, bensaka starter, diislil starter vähe teine et jõuaks tekitada vajaliku kokku surumise silindris piisavalt kiiresti et käiks pauk. põhjus nr 2 pump polnud päris paigas. põhjus nr 3 süsteem polnud õhukindel. põhjus nr 4 pakun et kõik eelsoojendus küünlad ei töötand. kuna juba alguses oli plaan teine mootor panna siis väga ei viitsinud süveneda selle hinge ellu
2,0d corolla ei käivitunud kui starteri pendiks lasi üle ja siis kui kondens oli filtris, kui need korrad välja arvata siis läks ilma ploki soojenduseta ka -30 tööle väga ilusti.
2,0d sunny külm ise ei olnud probleemiks, kuid muidu oli kogu aeg probleeme.
2,0 mondeo, eelmine aasta ei käivitunud korra, aku oli alles tehase originaal peal ja autot ostes juba leemendas, kui see kord välja arvata, siis käivitus ilusti eelmine talv
kui ei õli ilusti vahetada ja kasutada peent õli, siis ei ole ka külmaga hull seda mootorit ringi vedada starteril. kui eelsoojendus küünlad toimivad, süsteem ei leki ja mootor ei ole kohvi, siis ei ole ka külmaga käivitumine probleem.
mäletan kui isa esimese mitte nõukogude auto ostis, '85 1,8d corolla, siis zigulid ei käivitunud külma tõttu, kuid corolla käivitus, kraade ei mäleta palju oli, kuid kool jäi ära
nb! kasutage talvist kütet, siis käivitub auto paremini
aga miks minu diislid on vandunud talvele alla
2,3d sierra ei käivitunud hästi sest: põhjus nr1, bensaka starter, diislil starter vähe teine et jõuaks tekitada vajaliku kokku surumise silindris piisavalt kiiresti et käiks pauk. põhjus nr 2 pump polnud päris paigas. põhjus nr 3 süsteem polnud õhukindel. põhjus nr 4 pakun et kõik eelsoojendus küünlad ei töötand. kuna juba alguses oli plaan teine mootor panna siis väga ei viitsinud süveneda selle hinge ellu
2,0d corolla ei käivitunud kui starteri pendiks lasi üle ja siis kui kondens oli filtris, kui need korrad välja arvata siis läks ilma ploki soojenduseta ka -30 tööle väga ilusti.
2,0d sunny külm ise ei olnud probleemiks, kuid muidu oli kogu aeg probleeme.
2,0 mondeo, eelmine aasta ei käivitunud korra, aku oli alles tehase originaal peal ja autot ostes juba leemendas, kui see kord välja arvata, siis käivitus ilusti eelmine talv
kui ei õli ilusti vahetada ja kasutada peent õli, siis ei ole ka külmaga hull seda mootorit ringi vedada starteril. kui eelsoojendus küünlad toimivad, süsteem ei leki ja mootor ei ole kohvi, siis ei ole ka külmaga käivitumine probleem.
mäletan kui isa esimese mitte nõukogude auto ostis, '85 1,8d corolla, siis zigulid ei käivitunud külma tõttu, kuid corolla käivitus, kraade ei mäleta palju oli, kuid kool jäi ära
nb! kasutage talvist kütet, siis käivitub auto paremini

Re: Ohh kuusepuu ohh kuusepuu... Ehk siis ilusat jõuluaega...
Siit ka järeldus, sõita kannatab ainult jaapani diisliga.
Kered mädanevad ümbert ära, aga mootorid käivad.
