Mul said Jettale sügisel tutikad Barumi naastud all, ei oska küll paha sõna ütelda.contact kirjutas:kas keegi on kasutanud "BARUM" naastu?
et kuidas on selle rehvi lumisel teel pidavusega lood...
vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
sa oledju kategooriline naastu vastane, kuidas siis nüüd nii juhtusBomsch kirjutas:Mul said Jettale sügisel tutikad Barumi naastud all, ei oska küll paha sõna ütelda.contact kirjutas:kas keegi on kasutanud "BARUM" naastu?
et kuidas on selle rehvi lumisel teel pidavusega lood...
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
tead sa tanel, valeta vähem, ilmselgelt sa kas sõitsid rondi E34-ga või ei hinnanud seda objektiivselt või ajad lihtsalt siin jama.
E34 võrrelda scorpaga on sama, mis võrreda sapakat tutika s klassi mersuga.
Vahe on mäekõrgune E34 kasuks.
Scorpa on enamjaolt nagu Sierra, lihtsalt veidi ägedam, saa juba oma uimase mootoriga scorpast kord üle.
E34 võrrelda scorpaga on sama, mis võrreda sapakat tutika s klassi mersuga.
Vahe on mäekõrgune E34 kasuks.
Scorpa on enamjaolt nagu Sierra, lihtsalt veidi ägedam, saa juba oma uimase mootoriga scorpast kord üle.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Mida te vaidlete, kui Alar on öelnud, siis nii ongi. !!!


Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Vihkad inimesi v? Normaalset autot ei jaksa osta nagu ma aru saan? Mis sul teiste vastu on ma ei mõista? Iga li** kiidab oma t***i kui sa pole aru saand. Kellele ema, kellele tütar. Minu arust pole ei e34 auto ega ka scorp. Scorp on mugavam ja e34 tiba kaasaegsem neid võrrelda pole mõtet saa aru juba ükskord. Kui tahad omavahel võrrelda võrdle Citroeni v Peugeoti siis saad arutleda, kumba on parem, kuna need pmst samad autod ju.AlarT kirjutas:tead sa tanel, valeta vähem, ilmselgelt sa kas sõitsid rondi E34-ga või ei hinnanud seda objektiivselt või ajad lihtsalt siin jama.
E34 võrrelda scorpaga on sama, mis võrreda sapakat tutika s klassi mersuga.
Vahe on mäekõrgune E34 kasuks.
Scorpa on enamjaolt nagu Sierra, lihtsalt veidi ägedam, saa juba oma uimase mootoriga scorpast kord üle.
Asi on ju lihtne:
Tahad kiirust: Ferrari - Porsche jms
Mugavust: Mercedes - BMW - Bentley jms
Huvitav olla tahad osta Mini
Saa juba aru, sul ei peal alati õigus olema. Võibolla oled sina sita scorpaga sõitnud ja hea bemmiga. Tanelil nt vastupidi.
MA ei tule mersut maha tegema kuna olen sõitnud parajate juustudega. Või kiitma kuna E400CDI on tore auto ja CL600. Võrrelge ikka autosid mis on seda väärt.
Kantud sokid on ka kõik erinevad. Saa PALUN aru ühtne arvamus puudub siin ja mida rohkem sa üritad midagi peale suruda seda lollim sa paistad kahjuks.
Piiiiis ou mehed, on reede õhtu tehke mõned õlled vms ja rääkiga muust...
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
E34 on seest isegi väiksem kui sierra
Mida siin vaielda on enam?

Mida siin vaielda on enam?
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Ei ütleks, et E34-s ees vähem ruumi on, kui sierras, taga ruum pole tõesti BMW tugevaim külg, aga täitsa normaalne on, ei ole mingeid probleeme ära mahtumisega.
See ei muuda E34 sõiduomadusi, kui sa oliver või tanel vaataksid scorpa ja E34 veermiku ehitust, siis juba saaksid aru, kui meeletu vahe neil on ja mis sellest edasi tuleneb.
Müratase on ka E34 kasuks kohe tugevalt, paljud pole muidugi korras E34-ga sõitnud, ma tean.
Scorpioid on siin ikka üksjagu nähtud, E34-ga neid küll võrrelda ei kannata.
Kui ma ostsin kunagi autot, siis mul olid valikus scorpa ja E34 bemm, kui läksin esimesena bemmi vaatama, alustasin sellega sõitu, sõitsin 100m, oli juba selge, et Scorpat vaatama ma ei lähe, kuna bemmi sõiduomadused olid vapustavad, scorpaga neid võrrelda ei anna.
Mul ei ole antud hetkel E34, seega ma ei kiida antud hetkel oma, aga ma ostan ennem E34, kui Scorpa.
Mercedesega ma nii kursis pole, tean vaid seda, et 2006a S500 mersu on ülikõva pill, väga vaikne stabiilne, väga hea kiirendusega.
Ühesõnaga samad omadused, mis E34, ainult, et veel paremad.
Korras E34 ei nagise sul midagi, scorpa nagiseb enne.
See ei muuda E34 sõiduomadusi, kui sa oliver või tanel vaataksid scorpa ja E34 veermiku ehitust, siis juba saaksid aru, kui meeletu vahe neil on ja mis sellest edasi tuleneb.
Müratase on ka E34 kasuks kohe tugevalt, paljud pole muidugi korras E34-ga sõitnud, ma tean.
Scorpioid on siin ikka üksjagu nähtud, E34-ga neid küll võrrelda ei kannata.
Kui ma ostsin kunagi autot, siis mul olid valikus scorpa ja E34 bemm, kui läksin esimesena bemmi vaatama, alustasin sellega sõitu, sõitsin 100m, oli juba selge, et Scorpat vaatama ma ei lähe, kuna bemmi sõiduomadused olid vapustavad, scorpaga neid võrrelda ei anna.
Mul ei ole antud hetkel E34, seega ma ei kiida antud hetkel oma, aga ma ostan ennem E34, kui Scorpa.
Mercedesega ma nii kursis pole, tean vaid seda, et 2006a S500 mersu on ülikõva pill, väga vaikne stabiilne, väga hea kiirendusega.
Ühesõnaga samad omadused, mis E34, ainult, et veel paremad.
Korras E34 ei nagise sul midagi, scorpa nagiseb enne.
Viimati muutis AlarT, 12 Veebr 2011, 02:06, muudetud 1 kord kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Ära ütle et ma ei tunne nende veermikku.
Tegelt ma ootasin millal vastad.
Miks sa ei lepi sellega et ka teistel võib õigus olla?
Absull pole vahet kummaga sõidad, kuna 124MB - E34 - Scorp on oma ajastu konkurendid millest lihtsalt MB oli tugevaim. Ruumi on kõigis võrdselt. Sõltub milleks auto osta. Tegelt teema pealkiri on täiesti õige:D
Mulle meeldib tegelt mk1 sierra. Miks? Sest on kerge kere ( on ka kergemaid) odav pidada ja 4x4. Igatahes on sirjega parem sõita kui audi 80-ga. Scorp on samaväärne kui e34 või MB124 mugavselt. Varustuse ja hinna poolest on ford neist mõelamst üle. Kaasa arvatud rooste poolest. MB ja BMW diislid on 100x paremad kui ford. Samas bensukatest on BMW parim.
Võtke uus pudel lahti
Tegelt ma ootasin millal vastad.
Miks sa ei lepi sellega et ka teistel võib õigus olla?
Absull pole vahet kummaga sõidad, kuna 124MB - E34 - Scorp on oma ajastu konkurendid millest lihtsalt MB oli tugevaim. Ruumi on kõigis võrdselt. Sõltub milleks auto osta. Tegelt teema pealkiri on täiesti õige:D
Mulle meeldib tegelt mk1 sierra. Miks? Sest on kerge kere ( on ka kergemaid) odav pidada ja 4x4. Igatahes on sirjega parem sõita kui audi 80-ga. Scorp on samaväärne kui e34 või MB124 mugavselt. Varustuse ja hinna poolest on ford neist mõelamst üle. Kaasa arvatud rooste poolest. MB ja BMW diislid on 100x paremad kui ford. Samas bensukatest on BMW parim.
Võtke uus pudel lahti

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
nokib juba päris hästi, aga bmw diisel e34´l on küll mõtetu
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
105kw tds sierra kere peale oleks ok 

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
BMW diisel võib olla võimsam, aga väga murede rohke ja kütusejanune.
Ma ju rääkisin, mis omadustest ma E34 puhul räägin, seal pole olulised mitte pidamiskulud, vaid sõidunauding ja see on E34-l viimasepeal, konkurentidest vaieldamatult parim, kes väidab vastupidist, ei ole nende kõigiga sõitnud, nii et need ka korras oleksid.
Mida oodata 5nda seeria BMW-lt?
Eks ikka mugavust, vaiksust, stabiilsust, head juhitavust jne.
Seda kõike E34 pakub ja väga kõrgel tasemel.
E34 näiteks kurvides on ülihea ja ei kaldu eriti, Scorpaga ei anna võrreldagi mitte, mis see kurvides teeb.
MB W124 parem kui Scorpa, aga muidu mõttetu ja siis valiksin juba Scorpio.
Sierrat pole mõtet võrdlusse tuua, sest sierra on teistmasti auto, sierralt ootan ma odavaid pidamiskulusid ja muidu normaalset jooksu.
Ega enne E34 naudingust aru ei saa, kui istud sinna korra ja teed kurvilisel teel paar kiiremat või naudid lihtsalt E34-ga sõitu, aga nauding on 100% garanteeritud.
Talvel libedaga ei kõlba muidugi BMW oma erksa mootori ja tagaveo tõttu kuskile, tõsine õudus kuubis, aga suvel konkurentsitult parim.
Ma ju rääkisin, mis omadustest ma E34 puhul räägin, seal pole olulised mitte pidamiskulud, vaid sõidunauding ja see on E34-l viimasepeal, konkurentidest vaieldamatult parim, kes väidab vastupidist, ei ole nende kõigiga sõitnud, nii et need ka korras oleksid.
Mida oodata 5nda seeria BMW-lt?
Eks ikka mugavust, vaiksust, stabiilsust, head juhitavust jne.
Seda kõike E34 pakub ja väga kõrgel tasemel.
E34 näiteks kurvides on ülihea ja ei kaldu eriti, Scorpaga ei anna võrreldagi mitte, mis see kurvides teeb.
MB W124 parem kui Scorpa, aga muidu mõttetu ja siis valiksin juba Scorpio.
Sierrat pole mõtet võrdlusse tuua, sest sierra on teistmasti auto, sierralt ootan ma odavaid pidamiskulusid ja muidu normaalset jooksu.
Ega enne E34 naudingust aru ei saa, kui istud sinna korra ja teed kurvilisel teel paar kiiremat või naudid lihtsalt E34-ga sõitu, aga nauding on 100% garanteeritud.
Talvel libedaga ei kõlba muidugi BMW oma erksa mootori ja tagaveo tõttu kuskile, tõsine õudus kuubis, aga suvel konkurentsitult parim.
Viimati muutis AlarT, 12 Veebr 2011, 02:23, muudetud 1 kord kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
ma olen kõigiga sõitnud
w126 mb v8 on parim 


Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E34" onclick="window.open(this.href);return false;
lugege natuke E34 kohta.
Muuseas, E34 pidamiskulud on päris soodsad, kui võrrelda neid teiste autodega, mis kuuluvad samasse klassi ja pakuvad sama sõidunaudingut.
Samuti on E34 selliste luksuslike autode seas väga vastupidav, kuna reeglina sellised head ja keeruka veermikuga rasked autod, lagunevad üsna palju.
Minu kogemused on muidugi 1992a E34-ga, enne seda tehtud E34 headuse kohta ma ei tea, küll aga tean seda, et 1990a vahetus mootor, asemele tekkis parem mootor, kui ta oli seda 88-90a, ehk siis sama mootorit modifitseeriti veidi, 12 klapilisest 24 klapiliseks.
Mind on E34 hämmastanud ja vapustanud oma heade sõiduomadustega juba 1996 aastast, kui naabrid said omale 4 aastat vana 520i 110kw E34, mäletan juba sellest ajast, kui vaikne ja stabiilne too masin oli ja kui ilus.
Scorpioga ei andnud võrreldagi, millega ma puutusin ka tol ajal kokku juba.
E34 pakub suurimat naudingut muidugi juhile, aga ka kaasreisijad saavad nautida seda vaiksust ja stabiilsust, mis E34 pakub, lihtsalt head juhitavust nad ei tunne, kuna nad pole roolis, küll aga võivad kaasreisijad osaliselt tunda E34 stabiilsust kurvis.
Seda kõike muidugi suvel, sest talvel libedaga, pole sellest stabiilsusest enam midagi järel, erksa mootori ja tagaveo tõttu.
lugege natuke E34 kohta.
Muuseas, E34 pidamiskulud on päris soodsad, kui võrrelda neid teiste autodega, mis kuuluvad samasse klassi ja pakuvad sama sõidunaudingut.
Samuti on E34 selliste luksuslike autode seas väga vastupidav, kuna reeglina sellised head ja keeruka veermikuga rasked autod, lagunevad üsna palju.
Minu kogemused on muidugi 1992a E34-ga, enne seda tehtud E34 headuse kohta ma ei tea, küll aga tean seda, et 1990a vahetus mootor, asemele tekkis parem mootor, kui ta oli seda 88-90a, ehk siis sama mootorit modifitseeriti veidi, 12 klapilisest 24 klapiliseks.
Mind on E34 hämmastanud ja vapustanud oma heade sõiduomadustega juba 1996 aastast, kui naabrid said omale 4 aastat vana 520i 110kw E34, mäletan juba sellest ajast, kui vaikne ja stabiilne too masin oli ja kui ilus.
Scorpioga ei andnud võrreldagi, millega ma puutusin ka tol ajal kokku juba.
E34 pakub suurimat naudingut muidugi juhile, aga ka kaasreisijad saavad nautida seda vaiksust ja stabiilsust, mis E34 pakub, lihtsalt head juhitavust nad ei tunne, kuna nad pole roolis, küll aga võivad kaasreisijad osaliselt tunda E34 stabiilsust kurvis.
Seda kõike muidugi suvel, sest talvel libedaga, pole sellest stabiilsusest enam midagi järel, erksa mootori ja tagaveo tõttu.
Viimati muutis AlarT, 12 Veebr 2011, 02:32, muudetud 1 kord kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
eestis kahjuks enamus rondid juba
Ma ei viitsi tegelt vaielda

Ma ei viitsi tegelt vaielda

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...
Kahjuks on enamus E34 ja tema konkurente jah rondid eestis juba.
Kuid mul oli au omada korralikku E34, mis pakkus ülimat sõidunaudingut.
Kahjuks ei pakkunud naudingut, kütuse seieri kiire langus, mis on selliste autode puhul kurb paratamatus.
Ehk siis selle sõidunaudingu näol, tuleb lõivu maksta, suure kütusekulu näol.
Praeguste kütusehindadega, oleks see paras katastroof.
Kuid mul oli au omada korralikku E34, mis pakkus ülimat sõidunaudingut.
Kahjuks ei pakkunud naudingut, kütuse seieri kiire langus, mis on selliste autode puhul kurb paratamatus.
Ehk siis selle sõidunaudingu näol, tuleb lõivu maksta, suure kütusekulu näol.
Praeguste kütusehindadega, oleks see paras katastroof.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.