
Ford Sierra 2.0 Dohc 1992 a. - TOm / martinito
Ja te arvate et ma bensiini arvestasin sisse?
Tehtud kulutused:
Tagatuled 500
Valged suunad 150
Toonklaas 200
Valuveljed 5tk koos kummidega 4000
Recarod 1500
Makk blaukar mp3 1500
Supakas (omahind koos ehitusega ja võimuga) 1500
Pätimutrid velgedele 250
Koonus 250
Käetugi laekaga 250
El aknad ette 350
Tagaiste lahtikäiv 150
Sumpaots
100
Sportrool 1000
Tagatiib 300
Kompod 400
Käigukangikott 100
Õli + filtrid + sisepesu = ~ 350
Kerge värvimine+mastiks+pahtel = ~ 400
Weitec tagavedrud ``tuuning`` = 470
kompokastid 700
kokku 14500.- väiksese ümardamisega
KÕIK rohkem tommi teemat eiläbusta, tuleb lehekülgi liiga palju ja teatavasti mida rohkem seda uhkem
Muidu minusierra ostetud 55 000.- eest
Tehtud kulutused:
Tagatuled 500
Valged suunad 150
Toonklaas 200
Valuveljed 5tk koos kummidega 4000
Recarod 1500
Makk blaukar mp3 1500
Supakas (omahind koos ehitusega ja võimuga) 1500
Pätimutrid velgedele 250
Koonus 250
Käetugi laekaga 250
El aknad ette 350
Tagaiste lahtikäiv 150
Sumpaots

Sportrool 1000
Tagatiib 300
Kompod 400
Käigukangikott 100
Õli + filtrid + sisepesu = ~ 350
Kerge värvimine+mastiks+pahtel = ~ 400
Weitec tagavedrud ``tuuning`` = 470
kompokastid 700
kokku 14500.- väiksese ümardamisega
KÕIK rohkem tommi teemat eiläbusta, tuleb lehekülgi liiga palju ja teatavasti mida rohkem seda uhkem

Muidu minusierra ostetud 55 000.- eest
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Mul läinud 64525 EEK ja masin ei sõidagi veel, nii teil on vedanud, et pole auto orjaks muutunud
haige hobi
Poleks seda bmw elukat siis valmiks auto poole kiiremini kuna bmw tahab remonti ning ilusamaks ja valjemaks saada. Hea et naist pole, see saaks kreepsud.
Kui jõudu ja jaksu sierraga, hää auto ning lihtsa ehitusega. Päris pirakas kast pagassis


Kui jõudu ja jaksu sierraga, hää auto ning lihtsa ehitusega. Päris pirakas kast pagassis

24v
noneh...täna mõõtsin kompressiooni ära
esimesed kaks pütti olid 15 bar'i kandis ja kaks viimast 14,5 bar'i. tulemusega rahul
pärast lasin niiskust tõrjuvat ainet...üsna viisakas koguses. vedelik sattus ka jagaja rootorisse
selle tulemusel läx auto vaevaliselt käima ja töötas muretult 3 püti peal
läxin kuuri kaika järgi, et küünlajuhtmeid sorkida (arvasin, et viga nendes), aga kuurist väljudes kuulsin juba kuidas 4-s pütt ka järgi haakis end.
kuna autol endiselt aevastused väljalaskest kuulda, siis ilmselt süütesüsteem hakkab pensionile minema....oh seda rõõmu
esimesed kaks pütti olid 15 bar'i kandis ja kaks viimast 14,5 bar'i. tulemusega rahul

pärast lasin niiskust tõrjuvat ainet...üsna viisakas koguses. vedelik sattus ka jagaja rootorisse


kuna autol endiselt aevastused väljalaskest kuulda, siis ilmselt süütesüsteem hakkab pensionile minema....oh seda rõõmu

powered by 2.0 Ohc
läxin mina täna rajapäevade tarbeks suvekaid plekkide peale panema (lammarisse sõbra juurde) ja puht juhuslikult sattusin ka täiesti terve esimese stagne peale...polnd aega kaua mõelda...lendasin kähku keilasse pangaautomaati raha võtma ja pool tundi hiljem sõitsin uhkelt koju
mõnikord ikka veab noh 


powered by 2.0 Ohc
uus stange ees, sierrameni antud pütt taga...kohe rõõmsam vaadata seda autot
plaanis veel madalamad vedrud ja regullitavad amordid

plaanis veel madalamad vedrud ja regullitavad amordid

powered by 2.0 Ohc