1990 Ford P100, Tets
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Kes on Autolehes huvilised, siis minu eksemplari võib näha selle nädala ajakirjas.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Olgu, hakkasime uuesti otsast ehitama
, kast maas, paak värskendamisel. Suurema tõenäosusega teeb raami ka juba ära ühe soojaga. Pilte loodetavasti tuleb üsna pea

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Niisiis, lubatud pildid.
Peale põhjalikku pesu tuli üsnagi meeldiv üllatus, mis tegelikult vaikimisi oli kui ka kinnitus sellele, et raam ON tõesti suhteliselt heas korras veel. Üldiselt vaid pindmine rooste, ühes kohas väike auguke mis on kergesti lapitav, muidu on kõva. Kahju et põhimõtteliselt kõik kummipuksid ära on läind ajapikku.





Kasti põhi see-eest on ju õhemast materjalist ning kõigi lemmikust topeltplekist. See vajab veidi rohkem tööd, kuid mitte midagi peadmurdvat, sest kõik katkised kohad on ligipääsetavate kohtade peal, ning tugitalade profiile on suhteliselt lamp väänata ka. Enamjaolt on katki rattakoobaste ümbert, kuhu siis sodi kahjuks mõnuga kogub.



Ning paak. ''Nagu uus''. Veidi modifitseerime kütuse peale-/mahavoolu, et optimeerida parim sõidurõõm (vihjan siis peale paremkurvi teeääres kütte peale pumpamisele). Õnneks ka siin midagi peadmurdvat ei ole. Ning nagu Martinjev siin eelmistes postitustes kribas, siis minu paak on seest täiesti tühi, pole torusid, mis süvendisse jookseksid.


Lõpetuseks

Peale põhjalikku pesu tuli üsnagi meeldiv üllatus, mis tegelikult vaikimisi oli kui ka kinnitus sellele, et raam ON tõesti suhteliselt heas korras veel. Üldiselt vaid pindmine rooste, ühes kohas väike auguke mis on kergesti lapitav, muidu on kõva. Kahju et põhimõtteliselt kõik kummipuksid ära on läind ajapikku.
Kasti põhi see-eest on ju õhemast materjalist ning kõigi lemmikust topeltplekist. See vajab veidi rohkem tööd, kuid mitte midagi peadmurdvat, sest kõik katkised kohad on ligipääsetavate kohtade peal, ning tugitalade profiile on suhteliselt lamp väänata ka. Enamjaolt on katki rattakoobaste ümbert, kuhu siis sodi kahjuks mõnuga kogub.
Ning paak. ''Nagu uus''. Veidi modifitseerime kütuse peale-/mahavoolu, et optimeerida parim sõidurõõm (vihjan siis peale paremkurvi teeääres kütte peale pumpamisele). Õnneks ka siin midagi peadmurdvat ei ole. Ning nagu Martinjev siin eelmistes postitustes kribas, siis minu paak on seest täiesti tühi, pole torusid, mis süvendisse jookseksid.
Lõpetuseks
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
huvist küsin et mitmene see p100 paak on üldse 

Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Pff, mingi 60 liitrit või natuke peale ta peaks olema.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
66 oli äkki, mingi imelik nr oli
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Raam värvitud, vaja veel korrosioonivastaste möksidega kõik veel üle käia. Paak sai omale ka lahenduse. Paagi põhja, nimelt siis kõige ''sügavamasse'' kohta e. süvendisse sai tehtud uus ots, mis saab siis uueks kütuse pealevooluks. Ehk aitab selline lahendus viga likvideerida. Suurem töö - kasti keevitamine on veel ees.




Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
VEEL
Raam vahatatud, paak kah värvitud. Paraku tuleb siiski paaki natuke lõikuda ning sisse teha mingine tõkend, et kütus ära ei jookseks. Siiani on probleem paremkurviga - tahab raibe seisma jääda. Muidu on seni päris hea. Ahjaa, meeletu vibratsiuun sai ka lihtsa lahenduse ning siinkohal võib teha märkme, et Sierra kardaan sobib 1/1 selle ''Atlas'' sillaga. Vedas. Nüüd jookseb nagu siid, varem tahtis hambad suust välja väristada.




-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
millise sierra kardaan sobis?
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Läks DOHC sirtsu kardaan. Küll veidi peenem on, aga nuut ja tagumine plaat sobisid ilusti, samuti pikkus. Ehk kui kõrvuti panna siis ainuke vahe oli paksus.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Teatepulk paraku üleantud.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats
Nii ta läks jah, nüüd siis mina uus omanik. Praegu jäi veel auto Tallinnasse kuna äial oli seda kohe hirmsasti vaja...OnkelMats kirjutas:Teatepulk paraku üleantud.
Nii palju läks vaja, et pani uksed lukku ning enam lahti ta neid ei saanud. Ja ise olin juba 150 km eemal. Oma Sierra peal õppisin seda muukimise kunsti ning saatsin siis klassivenna nende teadmistega äia juurde. Metalljoonlaud märksõnaks. Ehk veab...
Ehk viitsin uue teema teha edaspidise jutu jaoks, või oskab mõni mode selle teema nüüd minu nime alla teha. Jääks eelnev jutt ja tegevus ka pildile.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Midagi muukida ei ole ju vaja. Keera võtit ja uks tuleb lahti...
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Tuligi välja, et äi on saamatu natukene. Saatsin sõbra kohale ning too keeras võtmest lahti, müstika.OnkelMats kirjutas:Midagi muukida ei ole ju vaja. Keera võtit ja uks tuleb lahti...
Sai esimesed vidinad ka ära tellitud, eelsüüteküünlad ja kütusefilter. Jupid naeruväärse hinnaga, küünla hind kuus millegagi, filter ka midagi nii, Accordile tahtsin kunagi uusi küünlaid, kõvasti üle saja oli tükk... Radikaga peab ka vist midagi ette võtma, kuumaks kippus minema, mitte küll päris keema, aga peaaegu. Radikat ennast katsudes olid külmad kohad sees, umbes ehk? Lõdvikud olid küll mõlemad soojad, seega termostaati süüdistada vist ei saa? Või andur?
Kui saab koju ära toodud, panen Oisu diislisse aja kinni. Las kontrollivad pihustid ja pumba ära, kasvõi südamerahuks.
Keevitajale tutvustasin ka millega ta oma talveõhtuid sisustada saab, ehk siis kasti keevitada, oli nõus.
Kui nüüd selle diisliga rahule jään siis varsti tekib müüki mk1 luukpära 2.0 Sierra. Kui kellegil huvi võib vaikselt märku anda.