Ega eriti valikut pole tuleb karbi seinad lahti lõigataTarmo kirjutas:seest poolt keskmist väga jama vahetada
Ford Sierra RS GHIA 2.0 16v (Valmimas)
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Lõpuks on kogu juhdmestik ja mootor täies ulatuses maas.
Täna sai vanad CVH plokid jne kokkuostjale viidud.
Loomulikult ennem seda sai endale varuks võetud plokkidest välja klapid, kolvid, nukad, vändad jne jne jne.
Alumine plokk viidakse homme minema mille ka tühjaks koogin ning saab kapotialuse lõpuks puhtaks küürida
Kuna hetkel on juhtmestiku osa nüüd blank peaksin hoolega mõtlema mida ja kuidas vedada et järgminekord oleks lihtsam töid teostada.
1 lisa mille panen... võibolla veidi lamp aga tagurdamisandurid 4x
Salongi panen juurde ühe sigaretisüütaja käetoe alla et tagumised istujad saaksid ka oma telosi laadida.
Sammuti tuleb pagasnikusse sigaretisüütaja koht... vahest hea kui vaja tagumis rehve pumbata või midagi.
Salongivalgusti ei ole ka sierradel tead mis kunstiteos aga midagi tuleb juurde mõelda.
Koht valgustid lisanduvad - Ka tagumistele istujatele kui uks avada.
Kellel veel ideid antku teada.

Täna sai vanad CVH plokid jne kokkuostjale viidud.
Loomulikult ennem seda sai endale varuks võetud plokkidest välja klapid, kolvid, nukad, vändad jne jne jne.
Alumine plokk viidakse homme minema mille ka tühjaks koogin ning saab kapotialuse lõpuks puhtaks küürida

Kuna hetkel on juhtmestiku osa nüüd blank peaksin hoolega mõtlema mida ja kuidas vedada et järgminekord oleks lihtsam töid teostada.
1 lisa mille panen... võibolla veidi lamp aga tagurdamisandurid 4x
Salongi panen juurde ühe sigaretisüütaja käetoe alla et tagumised istujad saaksid ka oma telosi laadida.
Sammuti tuleb pagasnikusse sigaretisüütaja koht... vahest hea kui vaja tagumis rehve pumbata või midagi.
Salongivalgusti ei ole ka sierradel tead mis kunstiteos aga midagi tuleb juurde mõelda.
Koht valgustid lisanduvad - Ka tagumistele istujatele kui uks avada.
Kellel veel ideid antku teada.

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Täna sai natuke nüüd Zetec-i näpitud.
Ei sobi CVH vann alla mida kõik foorumid ingliskeeles raiuvad et sobib
Alumiinium keevitust vaja.
Kas siin foorumis on keegi kes sellega tegeleb aga nii et ma ära ei minestaks kui hinna ütleb?
Kuna mootor on olemas siis pole mõtet hakata sierrale tavalist Dohc-i ka vahele panema.
Seega loodan et saan abi ja kui ei saa siis tuleb maha müüa ja oodata mingit paremat lahendust.
Ei sobi CVH vann alla mida kõik foorumid ingliskeeles raiuvad et sobib

Alumiinium keevitust vaja.
Kas siin foorumis on keegi kes sellega tegeleb aga nii et ma ära ei minestaks kui hinna ütleb?
Kuna mootor on olemas siis pole mõtet hakata sierrale tavalist Dohc-i ka vahele panema.
Seega loodan et saan abi ja kui ei saa siis tuleb maha müüa ja oodata mingit paremat lahendust.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Teine asi on see et immo võib ajus olla aga kui võru ära vahetada ja eelmisel mootoril olnud võrule vastavat võtit kasutada kas siis tuleb immo maha. Mul olemas ühe teise mootori pealt võti ja võru.
Ärge ropendama hakake mul niigi oksemaitse suus selle viirusega mille nimi on ZETEC
Ärge ropendama hakake mul niigi oksemaitse suus selle viirusega mille nimi on ZETEC

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra GT RS-Style
kõlab nagu plekist karter. ma cvh'de hinge elu ei tea, aga äkki on 1,6 ja 1,8 erinevad?I had the 1800CVH sump on my 2.0l silvertop Zetec. Didnt need to drill anything
When i fitted the 1800 Blactop Zetec, i took the 1800 CVH sump off the 2.0l Silvertop Zetec, fitted it to the 1800 Blacktop Zetec and still didnt need to drill anything .
Wee bit of beating to the front of the sump for the oil pump, But still no drilling anywhere. All my bolt holes lined up fine, Both Silvertop & Blacktop.
John.
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Ongi plekist aga vanni sisenurgad kohe kindlasti peale ei lähe... Zetec-il kumerad aga CVH-l teravad.Tarmo kirjutas:kõlab nagu plekist karter. ma cvh'de hinge elu ei tea, aga äkki on 1,6 ja 1,8 erinevad?
Hea oleks kui saaks proovida 1,8 oma aga vist siin pole kellegil seda ma arvan.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Avastasin enda jaoks ikka erilise lolluse mida fordi arendajad teha on suutnud.
Pange tähele seda... mina ei aja lolli juttu vaid silmad ei suuda uskuda.
1.6 Zetec on EFI ja ka kohe kapotialt näha suurelt plastikupeal et 1,6 ja 66KW
1.8 Zetec ei ole EFI ja pole ka siselaske kolle selline
Erinevus on 1,6 ja 1,8 puhul vist...
ainult aju ja sisselase sest mootori nii alumine kui ka ülemine plokk on 1,6
Täna garaazis vaatasin et CVH ja Zetec alumine plokk on samas mõõdus nii laiuse kui ka kõrguse poolest.
Ainuke asi mis ei klapi on vända kinnitused ehk siis kronsteinid (Zetec-il need veidi kitsamad)
Nii et jah... ford on nagu LEGO otsi ainult sobivad jupid ja tunne rõõmu.
Pange tähele seda... mina ei aja lolli juttu vaid silmad ei suuda uskuda.
1.6 Zetec on EFI ja ka kohe kapotialt näha suurelt plastikupeal et 1,6 ja 66KW
1.8 Zetec ei ole EFI ja pole ka siselaske kolle selline
Erinevus on 1,6 ja 1,8 puhul vist...
ainult aju ja sisselase sest mootori nii alumine kui ka ülemine plokk on 1,6

Täna garaazis vaatasin et CVH ja Zetec alumine plokk on samas mõõdus nii laiuse kui ka kõrguse poolest.
Ainuke asi mis ei klapi on vända kinnitused ehk siis kronsteinid (Zetec-il need veidi kitsamad)
Nii et jah... ford on nagu LEGO otsi ainult sobivad jupid ja tunne rõõmu.
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Immo koha pealt tean, et üks tuttav pani kunagi oma Sierrale punnsilma 2,0 16v mootori koos ajuga, millel immo sees. Juhtmemajanduse oli tal teinud keegi Fordi esinduse elektrik ja olla õnnestunud ka immo eemaldamine.
esivedu tähendab tõmbamist
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Siiski sain nüüd hea pakkumise keevitusele ja ka mootori käppade ning vanni keevitamisele.
Teisipäeval läheb auto Raplasse.
Tagasi tulen siis viskan väikese galerii ka siia.
Mootor läheb peale juba Raplas nii et Tallinnas jääb ainult juhtmestiku röömud ja ropendamine
Ja siis polegi muud kui värvida veel vaja
Immoga tegelen siis kui tagasi olen
Teisipäeval läheb auto Raplasse.
Tagasi tulen siis viskan väikese galerii ka siia.
Mootor läheb peale juba Raplas nii et Tallinnas jääb ainult juhtmestiku röömud ja ropendamine

Ja siis polegi muud kui värvida veel vaja

Immoga tegelen siis kui tagasi olen

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
http://www.quantums.info/pictures/zvh/sumps-1-600.jpg
Iseenesest zetecil on kahte tüüpi kartereid ei tea millist sul täpselt muidugi vaja läheb(aga tundub et mondeo oma).
Üks tyyp ford mondeol ja teine escort/fiesta omavahel sobivad vahe seisneb ainult vanni asukohas.
Mondeo oma on isegi pakkuda.
Iseenesest zetecil on kahte tüüpi kartereid ei tea millist sul täpselt muidugi vaja läheb(aga tundub et mondeo oma).
Üks tyyp ford mondeol ja teine escort/fiesta omavahel sobivad vahe seisneb ainult vanni asukohas.
Mondeo oma on isegi pakkuda.
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Oppa... sellega aitaksid eurot kokku hoida kõvasti mul.harleyh kirjutas:http://www.quantums.info/pictures/zvh/sumps-1-600.jpg
Iseenesest zetecil on kahte tüüpi kartereid ei tea millist sul täpselt muidugi vaja läheb(aga tundub et mondeo oma).
Üks tyyp ford mondeol ja teine escort/fiesta omavahel sobivad vahe seisneb ainult vanni asukohas.
Mondeo oma on isegi pakkuda.
Millal proovida saaks?
Kriba priva, saame kokku ja mõõdame ära vanni kõrguse CVH omaga!
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Täna oli meil siis suurem sebimine garaazis kui niisama.
Sõber kes koguaeg on bemmide peal otsustas et ostab ka ruunamiseks sierra.


Mootoriks CVH 1,6 monopritse.
Ilge klõbin ja kolin ning jõudu ka ei olnud.

Vahetasime ära siis pooled hüdrotõukurid ning taastasime massi ja panime õli juurde.

Peale seda oli jõud tagasi ja käis edasi normaalselt.
Saime sõita umbes 40km ja nüüd saale kolin sees
Ega midagi... reedel vahetame alumise ploki ka veel ära.
Kuna minuoma ootab endiselt Raplasse vedu keevituse osas siis see projekt jätkub nüüd alles peale seda kui kere keevitatud...
lihtsalt rahaliselt ei venita nii pikka maad hetkel välja koos töörahaga
Sõber kes koguaeg on bemmide peal otsustas et ostab ka ruunamiseks sierra.


Mootoriks CVH 1,6 monopritse.
Ilge klõbin ja kolin ning jõudu ka ei olnud.

Vahetasime ära siis pooled hüdrotõukurid ning taastasime massi ja panime õli juurde.

Peale seda oli jõud tagasi ja käis edasi normaalselt.
Saime sõita umbes 40km ja nüüd saale kolin sees

Ega midagi... reedel vahetame alumise ploki ka veel ära.
Kuna minuoma ootab endiselt Raplasse vedu keevituse osas siis see projekt jätkub nüüd alles peale seda kui kere keevitatud...
lihtsalt rahaliselt ei venita nii pikka maad hetkel välja koos töörahaga

Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Väiksed edusammud siia siis jällegi.


Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style
Nonii ehitus jätkub peale väikest pausi.
Keevitus leitud Madara poiste kaudu ning hinnaklass jäi 250 - 300.
Mootori poolepealt SIISKI seni kuni pole leidnud mingit mõistliku lahendust otsustasin siiski et taastada tuleb vana mootor ja nii et tegemist oleks samahea kui uueväärsega.
Alumine plokk taastatud.
Plokikaan vaja veel puhastada.
Täna sai taastatud uueväärseks WEBER monopritse karpa mis sai siis kahest üks ehitatud.





Keevitus leitud Madara poiste kaudu ning hinnaklass jäi 250 - 300.
Mootori poolepealt SIISKI seni kuni pole leidnud mingit mõistliku lahendust otsustasin siiski et taastada tuleb vana mootor ja nii et tegemist oleks samahea kui uueväärsega.
Alumine plokk taastatud.
Plokikaan vaja veel puhastada.
Täna sai taastatud uueväärseks WEBER monopritse karpa mis sai siis kahest üks ehitatud.





Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus
-
- aktivist
- Postitusi: 492
- Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
- Nimi: Markus
Re: Ford Sierra GT RS-Style (Saaga jätkub)
Täna sai võetud laiali garaazis terve MK3 juhtmestik salongi oma mis hallipealt sai maha kistud.
Eraldasin ära keskluku, EL akna ja EL peegli juhdmestiku.
Eriti suureks ropendamiseks läks siis kui kaitsmeplokipoole hakkasin jõudma... 2 kaitset ju seal karbis!
Huvitav on asjaolu et need on 10 ja 16 number kaitsmed ploki pealt lugedes.
Valge juhtmestikus EL peeglite ja keskluku juhtmestik puudus AGA kaitsmed kapotiall olid olemas.
Kuna valgel ei hakka juhet maha kiskuma siis need kaks kaitset paigutan kuskile salongi mugavuse mõttes.
Hetkel siis valmis olev kompott on:
1. EL Aknad + juhtmestik
2. EL Peeglid + juhtmestik
3. EL istmesoojendusega istmed + juhtmestik
4. Antennivõim + juhtmed ja kaablid
Kunagi tulevikus võiks peal olla ka Ghia plokk keskkonsoolis
Point on aga selles et projekti loomise mõte on hoida originaalsena ning ka juhtmestik on originaal.
Ainuke juhtmestik mis sai eemaldatud jäädavalt oli kõlarite juhtmestik.
Asemele läheb küllaltki normaalne muzoon mis sai suve alguses eelmine aasta soetatud:
* Armatuurile tweetrid
* Korralikud jämedad kõlarijuhtmed 15m (Varuga)
* 4x MAC Audio kõlarid uste sisse
* Taha aknalauale kolmeribalised ovaalid
* Pagasiruumi 12 tolline Woofer
Ainuke eriline lisa mida tehasepoolt tolajal ei lisatud ja arvatavasti ka ei eksisteerinud on tagumised parkimis andurid 4tk koos piiksuva jubinaga mille paigutan pagassi kuskile.
Sai täna tehtud ka auto ettevalmistus kärupeale lükkamiseks et töökotta saata.
Hetkel on sellega ka finito - edasine juba töökoja probleem.
Väike pilt ka siis mälestuseks

Eraldasin ära keskluku, EL akna ja EL peegli juhdmestiku.
Eriti suureks ropendamiseks läks siis kui kaitsmeplokipoole hakkasin jõudma... 2 kaitset ju seal karbis!
Huvitav on asjaolu et need on 10 ja 16 number kaitsmed ploki pealt lugedes.
Valge juhtmestikus EL peeglite ja keskluku juhtmestik puudus AGA kaitsmed kapotiall olid olemas.
Kuna valgel ei hakka juhet maha kiskuma siis need kaks kaitset paigutan kuskile salongi mugavuse mõttes.
Hetkel siis valmis olev kompott on:
1. EL Aknad + juhtmestik
2. EL Peeglid + juhtmestik
3. EL istmesoojendusega istmed + juhtmestik
4. Antennivõim + juhtmed ja kaablid
Kunagi tulevikus võiks peal olla ka Ghia plokk keskkonsoolis

Point on aga selles et projekti loomise mõte on hoida originaalsena ning ka juhtmestik on originaal.
Ainuke juhtmestik mis sai eemaldatud jäädavalt oli kõlarite juhtmestik.
Asemele läheb küllaltki normaalne muzoon mis sai suve alguses eelmine aasta soetatud:
* Armatuurile tweetrid
* Korralikud jämedad kõlarijuhtmed 15m (Varuga)
* 4x MAC Audio kõlarid uste sisse
* Taha aknalauale kolmeribalised ovaalid
* Pagasiruumi 12 tolline Woofer
Ainuke eriline lisa mida tehasepoolt tolajal ei lisatud ja arvatavasti ka ei eksisteerinud on tagumised parkimis andurid 4tk koos piiksuva jubinaga mille paigutan pagassi kuskile.
Sai täna tehtud ka auto ettevalmistus kärupeale lükkamiseks et töökotta saata.
Hetkel on sellega ka finito - edasine juba töökoja probleem.
Väike pilt ka siis mälestuseks


Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus