4. leht 5-st

Postitatud: 27 Mär 2007, 16:21
Postitas Kriss
tarmo kirjutas:...peegel ei tohi olla siis ei segune vaid kütus hakkab mööda seina voolama ....
see reegel käib rohkem karpaga mootorite kohta sest seal segatakse tõesti kütusesegu aga sissepritse puhul minu arust jooksed sisselaske kolles ain õhk ja kütus pihustatakse otse silindrisse

Postitatud: 27 Mär 2007, 17:52
Postitas kolleeg
otse silindrisse on ainult otsepitse mootorid ehk hetkel vw ja audi uued mudelid. Vb juba ka m6ni veel. Kyll aga toimub pihustamine kollektori l6pp faasis.

Postitatud: 27 Mär 2007, 18:40
Postitas Tarmo
leidsin sellise pildi
Pilt
see mis ma ennem rääkisin oli siiski kaante kohta

Postitatud: 27 Mär 2007, 20:22
Postitas Jaan
kui juba kaane kanalite peale jutt läks, panen siia ka ühe lehe kus on pildid kanalitest ja peale töötlemist mõõdetud voolavuste erinevused:
http://www.focussport.com/cylhead.htm

Re: jajah

Postitatud: 28 Mär 2007, 08:53
Postitas tann
kolleeg kirjutas: Aga olgem ausad, p6lveotsas ehitamine on ikka rohkem 6nne asi. 8)
Eks kodumaised sepad on kõik põlveotsas ehitamisega alustanud.Nüüd on igasugu stende ja pinke ja küsitakse muidugi kõva raha.Eks see igaühe otsustada,kuidas ja mida.

Re: heh

Postitatud: 28 Mär 2007, 09:00
Postitas tann
kolleeg kirjutas:Sisselaske kollektori siledaks ajamine ei anna samuti suurt effekti, natuke v6ib, aga mitte yleliia. Nii imelik kui see ka pole, siis ei liigu gaasid peegel siledal pinnal mitte just k6ige effektiivsemalt (sisselaskel peab toimuma kytuse ja 6hu segunemine). Milline on optimaalne siledus,
Selle jutuga täitsa päri.Üks näide on ka autoga sõites udus.Kus esiklaas läheb märjaks ja vesi hakkab piiskadema laiali jooksma.Nii ka seal sisselaske kolles kütteseguga.Ja karpa puhul on nagu eriti oluline,sissepritsel võib olla peegel pind enne pihustit.Kuid peale pihustit peaks olema kare.

Postitatud: 15 Dets 2007, 19:52
Postitas lapik
ohc pritsel pole oluline, kui kare see kollektor on, kuna kütus lastakse vastu klappi. sellest ka need väljalõiked. ja poisid, torukollektori puhul ei kehti reegel, et mida suurem, seda parem. mida suurem toru, seda kõrgemale nihkub suurima pöördemomendi tipp

Postitatud: 15 Dets 2007, 19:54
Postitas lapik
vanasti siluti kollektoreid nii, et võeti jupp terastrossi, tehti ühte otsa kinnitus drelli külge ja teine ots harutati laiali, et oleks nagu palmiktraathari. ja siis seesama tross torusse.

Postitatud: 16 Dets 2007, 22:22
Postitas fordsi
kurat siis ma olen õigel teel

Re: Torukollektor ????

Postitatud: 17 Veebr 2008, 12:13
Postitas tarzic
Tegin mõni aeg tagasi 2.0 Dohc Sierra väljalaske kollektori tihendi järgi joonise. Selle abil saab kas laseri või vesilõikusega lõigata väljalaske kolle tarbeks vajalikud flantsid. Mõtlesin, et ehk läheb peale minu veel kellegil sellist asja vaja...

Pilt

NB! Cad kujul küsi joonist PM'i teel.

Re: Torukollektor ????

Postitatud: 17 Veebr 2008, 17:32
Postitas tamar
Muidu OHC-l saab edukalt teha ka ülemineku tavaliselt kollektorilt turbo tarbeks.

Muidu Tarzik kas paigaldad turbot DOHC-le ?

Re: Torukollektor ????

Postitatud: 07 Dets 2008, 20:45
Postitas TarmoV
tamar kirjutas:Muidu OHC-l saab edukalt teha ka ülemineku tavaliselt kollektorilt turbo tarbeks.
vähe vist teemast mööda aga tahad sa sellest lähemalt rääkida :roll: PS vms

Re: Torukollektor ????

Postitatud: 08 Dets 2008, 12:21
Postitas IvoK
Siin räägime ikka torukolledest. :mrgreen:

Re: Torukollektor ????

Postitatud: 19 Jaan 2009, 17:10
Postitas vvallo
müügis ka valmis torukollesid

http://rally.ee/?a=a032&b=10793" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Torukollektor ????

Postitatud: 20 Jaan 2009, 22:16
Postitas xr4
väga suure tõenäosusega on see nüüd kersti oma