Vahepeal siis käidud ülevaatusel ja täna panin suverehvid ka alla. Ja mootoriõli vahetatud jälle ja vahetasin ka käigukastis õli ära. Auto all käisin, siis minu üllatuseks, ei olnud nagu selle auto jaoks talve olnudki...kõik ilusti korras ja roostet peaaegu polegi
Jama on nüüd see, et mul on mingi eriti tore mootor sellel peal, 1,8 cvh..sellele maksavad hüdrotõukurid ca 3500.- ja tõenäoliselt ka nukkvõll kulunud

, tiksub juba päris valjult.
Imlselt ma neid asju tegema ei hakka..odavam oleks vist mingi muu mootor peale panna, mingi avariiline auto osta? Võiksite soovitada, mis mootorit lihtne oleks peale aretada, nii, et ei peaks väga palju muudatusi tegema(keresse sisselõikeid vms) ja saaks ka võimsuse lisa. Kõige mõttekam vist 2.0 dohc või is peale aretada...is puhul ei peaks kasti ka vahetama, aga korralikku is-i pole nagu saada ja siis tuleks juba mootori remont ikkagi ette võtta. Kui hülsil juba parajalt suur rant sees, siis tuleks uued kolvid ka panna jne. Saaled, tihendid ja klapid võiks nagu isegi vist mõeldavad olla, et need nagunii vaja vahetada. Uue auto ostu ei tahaks kh nagu planeerida, sest omajagu vaeva juba nähtud, püsikas ja signa peale pandud ja kere väga heas korras
