Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
kui saad Nestes 25 senti maha, siis saad 5 senti odavamalt, aga 7 on ikkagi üks odavamaid tanklaid eestis, ma polegi öelnud, et kõige odavam.
Samuti olen ma Nestes näinud alghinda nii kallimana, kui odavamana 7 tanklast.
Kui sa oled suur võtja, siis sa saad 30 senti alla kaardi, 7 automaat tanklast.
Võin kinnitada, et see kuidas ma kütust saan, see ei ole otsene vargus kelleltki.
Kuid kuidas nestest saab selle 5+ kaardi, milliseks kujuneb selle kaaridenda rahaline kulu?
Samuti olen ma Nestes näinud alghinda nii kallimana, kui odavamana 7 tanklast.
Kui sa oled suur võtja, siis sa saad 30 senti alla kaardi, 7 automaat tanklast.
Võin kinnitada, et see kuidas ma kütust saan, see ei ole otsene vargus kelleltki.
Kuid kuidas nestest saab selle 5+ kaardi, milliseks kujuneb selle kaaridenda rahaline kulu?
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
kui on maksuvabalt riiki toodud, sisi on varastamine riigilt, kui on mingist firma masinast välja pumbatud siis on varastamine tollelt firmalt. Kui on mahhineerimine kuidagi muudmoodi läbi mingi firma nime, siis on varastamine riigilt. Kui saad odavamalt siis üldiselt on varastamine 
mul on uno-x kaart -30 senti kuskil (automaattankla -30 siis) ja kuskil on statoil hõbe extra kah
enamasti tangin statis ja ilma sooduskaardita kuna ma ei ole suutnud seda üles leida, ju olen mingisse autosse jätnud või kellelegi laenanud

mul on uno-x kaart -30 senti kuskil (automaattankla -30 siis) ja kuskil on statoil hõbe extra kah
enamasti tangin statis ja ilma sooduskaardita kuna ma ei ole suutnud seda üles leida, ju olen mingisse autosse jätnud või kellelegi laenanud
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
Ma ei väida, et mul maksuvabalt riiki tuleb, ma ei ütle kust ja kuidas kütust saan.
Kuid riigile maksude maksmata jätmine pole minu arvates enam ammu kuritegu, sest riik koorib igalt poolt kust saab ja palju, muudkui aga tõstab ja leiutab uusi makse välja, ise aga tõstavad endal palka ja asju.
Riik on nagu maffia, kes inimestelt raha välja pressib.
Seega, pole mingi kuritegu, kui keegi toob riiki sisse maksuvaba kütust.
Meie maksukoormus on üle 50%, et teaksite, kui kõik maksud kokku liita, mida peame oma rahalt maksma riigile.
Kuid riigile maksude maksmata jätmine pole minu arvates enam ammu kuritegu, sest riik koorib igalt poolt kust saab ja palju, muudkui aga tõstab ja leiutab uusi makse välja, ise aga tõstavad endal palka ja asju.
Riik on nagu maffia, kes inimestelt raha välja pressib.
Seega, pole mingi kuritegu, kui keegi toob riiki sisse maksuvaba kütust.
Meie maksukoormus on üle 50%, et teaksite, kui kõik maksud kokku liita, mida peame oma rahalt maksma riigile.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
aga ole lahke ja koli mujale riiki kui meie riik ei meeldi, kui ei koli siis ole vait. Võid muidugi vabalt näiteid tuua kus maksukoormus väiksem on, kujutan ette et sul on sisse arvutatud ka tööandja poolt makstavad maksud, seega paluks teistel riikidel samamoodi sisse arvutada
ps! mida rohkem jätad makse maksmata, seda suuremas rahahädas on riik, ja seda rohkem on vaja leiutada uusi makse. Kuna sa nii kõva matemaatik oled, siis arvuta välja mitu % on riigikogujate palk riigi eelarvest, ja mitu % nende palga tõus seda muudaks. ning kui nad selle tegemata jätavad siis mitu krooni iga pensionäär juurde saaks raha kuus kui see hoopis neile suunata
ps! mida rohkem jätad makse maksmata, seda suuremas rahahädas on riik, ja seda rohkem on vaja leiutada uusi makse. Kuna sa nii kõva matemaatik oled, siis arvuta välja mitu % on riigikogujate palk riigi eelarvest, ja mitu % nende palga tõus seda muudaks. ning kui nad selle tegemata jätavad siis mitu krooni iga pensionäär juurde saaks raha kuus kui see hoopis neile suunata
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
Ei hakanud seda teemat solkima, tegin uue teema siia.
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... =13&t=6043" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... =13&t=6043" onclick="window.open(this.href);return false;
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
See ei ole neste kaart, vaid tanklaAlarT kirjutas: Kuid kuidas nestest saab selle 5+ kaardi, milliseks kujuneb selle kaaridenda rahaline kulu?

5+ http://www.viispluss.ee/index.php?lang=est" onclick="window.open(this.href);return false;
Neste http://www.neste.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Nestega sellepärast, et seal on siiski lukoilidest, statoilidest, olerexidest unox-idest jne põhja-eestis levinud tanklatest reeglina küte tsipa odavam.
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
pole viimasel ajal uurinud, kuid varemalt oli nestes ja unox tartus vähemalt küll sama hind, nuias oli veel varasemalt odavam kui tartus (unox)
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
http://www.e24.ee/?id=232970" onclick="window.open(this.href);return false;
Lugege läbi see artikkel, siin üks firma mis tangib statoilis, on vahetanud oma ford transiti väikebussidel egr klappe, remondimehed on pannud selle kütuse süüks.
Statoilis kvaliteet küte in my ass.
Järjekordne kivi, statoili kapsaaeda.
Nagu ma olen öelnud, üks solk kõik, vahe on lihtsalt hinnas.
Lugege läbi see artikkel, siin üks firma mis tangib statoilis, on vahetanud oma ford transiti väikebussidel egr klappe, remondimehed on pannud selle kütuse süüks.
Statoilis kvaliteet küte in my ass.
Järjekordne kivi, statoili kapsaaeda.
Nagu ma olen öelnud, üks solk kõik, vahe on lihtsalt hinnas.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
siin pole kividega midagi teha ja kapsaid ka pole.
ei saa esimese laksuna süüdistada kütet, kui mootoril mõni vidin läheb.
igasugu elekrtiline vidin võib, ükskõik millal või kus iganes hetkel üles öeal.
aga kohe on küttes asi... võibolla oli selle EGR-klappi praakpartii seeria liinilt.
teispidi võttes on ka negatiivse rääkimine, mingit toodet pakkuva firma aadressil, selle reklaamimine.
nagu sa lõpuni lugedes välja lugesid, siis 16 proovist olid mõned, mitte sobivad näidud. näidud ületasid aine sisaldusega, mis kahjustab keskkonna saastehulka, mitte aga mootorit.
ei saa esimese laksuna süüdistada kütet, kui mootoril mõni vidin läheb.
igasugu elekrtiline vidin võib, ükskõik millal või kus iganes hetkel üles öeal.
aga kohe on küttes asi... võibolla oli selle EGR-klappi praakpartii seeria liinilt.
teispidi võttes on ka negatiivse rääkimine, mingit toodet pakkuva firma aadressil, selle reklaamimine.
nagu sa lõpuni lugedes välja lugesid, siis 16 proovist olid mõned, mitte sobivad näidud. näidud ületasid aine sisaldusega, mis kahjustab keskkonna saastehulka, mitte aga mootorit.
€-contact
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
See oli konkreetne test ja see oli jutt ja, et kütus ei ole päris solk ja päris hape ei ole.
Need testid on üsna leebed, need testivad vaid normide piiri jäämist.
Eesti kütus ei kõlba testides siis, kui päris solk või hape või midagi on.
Kuid see, mida see teeb pika aja peale, seda ei öeldud.
Vaevalt neil kõik transitid täpselt üks partii oli.
Kui ikka tervel autopargil lähevad EGR klapid ja öeldakse ka veel, et kütusest, siis mina ei kahtle.
Eesti kütus ongi selline, ta annab oma lõdvad normid välja, aga tegelikult on ikkagi solk, mis sul pikkamisi mootorit sööb. Diislite puhul siis pumpasid eelkõige.
Mu sõprade ema uuem diisel vectra sai solkkütet eestist, vist lukoilist arvavad ja tuli uus pump osta 50 000kr.
Need testid on üsna leebed, need testivad vaid normide piiri jäämist.
Eesti kütus ei kõlba testides siis, kui päris solk või hape või midagi on.
Kuid see, mida see teeb pika aja peale, seda ei öeldud.
Vaevalt neil kõik transitid täpselt üks partii oli.
Kui ikka tervel autopargil lähevad EGR klapid ja öeldakse ka veel, et kütusest, siis mina ei kahtle.
Eesti kütus ongi selline, ta annab oma lõdvad normid välja, aga tegelikult on ikkagi solk, mis sul pikkamisi mootorit sööb. Diislite puhul siis pumpasid eelkõige.
Mu sõprade ema uuem diisel vectra sai solkkütet eestist, vist lukoilist arvavad ja tuli uus pump osta 50 000kr.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
alart, kas eestis on sama küte mis inglismaal siis? ma ei osanud arvatagi et nii hea
kui ma nii loll ja jobu oleksin siis mul oleks häbi ja oleksin vait. fordi egr süsteem ummistub ka inglismaal, mitte aind meil.
See on tüüpviga, soovitakse aegajalt võtta lahti kolled ja egr klapp ning ära puhastada.
http://fordwiki.co.uk/index.php/EGR_Val ... arout_TDCi" onclick="window.open(this.href);return false;
kui ma nii loll ja jobu oleksin siis mul oleks häbi ja oleksin vait. fordi egr süsteem ummistub ka inglismaal, mitte aind meil.
See on tüüpviga, soovitakse aegajalt võtta lahti kolled ja egr klapp ning ära puhastada.
http://fordwiki.co.uk/index.php/EGR_Val ... arout_TDCi" onclick="window.open(this.href);return false;
EGR (Exhaust Gas Recirculation) is a system used on modern engines to reduce the emissions. Basically it is implemented by piping a route from the exhaust system back to the inlet manifold via a vacuum and/or electronically activated valve that operates depending upon engine conditions.
The EGR circuit, valve and inlet manifold therefore receive an amount of carbon build that is fed from the exhaust, which after a period of time and miles build up and start to cause restrictions in the inlet tract leading to engine inefficiencies: poor performance, increased fuel consumption, smokey, ‘noisy’ and general poor engine running.
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
et on pidanud viimasel ajal mitmel uuel Ford-bussil vahetama välja 5000 krooni maksva EGR-klapi ja remondimehed on pannud selle kütuse süüks.
Lomp on kuulnud, et sama hädaga maadlevad ka Ford Transiti väikebusse haldavad taksofirmad.
Kuna jutt on, et Teistel firmadel on ka transitiga probleeme siis see ju viitabki antud mudeli tüüpveale ja kive statoili kapsaaeda pole mõtet veeretada!
XR4i

Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
See EGR-i klapp on transit-itel mitme otsaga asi, neid on saanud vahetada päris palju, osad on nt sellised olnud mis seest jumala tahmased ja klapp kiilub kinni ja teised mis on sellised puhtamad, aga nt see samune el mootor üles öelnud, mina ütleks et see EGR klappi lühike eluiga sõltub ka osalt meie viletsast kütusest.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
niisiis, tahmased on nad oma tööpõhimõtte pärast nii meil kui mujal ja el mootor läheb siis kehva kütuse pärast katki? BSIvoK kirjutas:See EGR-i klapp on transit-itel mitme otsaga asi, neid on saanud vahetada päris palju, osad on nt sellised olnud mis seest jumala tahmased ja klapp kiilub kinni ja teised mis on sellised puhtamad, aga nt see samune el mootor üles öelnud, mina ütleks et see EGR klappi lühike eluiga sõltub ka osalt meie viletsast kütusest.
tuleb välja et infosse ei saa kah fordi remonti viia, roostes uksed seal on sõltuvuses kütuse kvaliteediga vist, sest ford ju ei ole süüdi ja egr süsteemi tööpõhimõte üldse
Re: Kes ütles, et Statoilis kvaliteet küte on?
See artikli firmaboss kõlbaks saatesse "Eesti otsib spetsialisti", lisab kütusesse õli ja imestab et uou, väljalase tahmane 
Btw, 2004 TDCi mille kohta link on ja leheartiklis mainitud praeguse Transiti TDCi on minuteada kaks täiesti erinevat mootorit, esimene on Fordi enda leiutis ja teine PSA grupi (Peugeot, Citroën) käest ostetud. http://www.fordtransituk.co.uk/fordtran ... etrain.htm" onclick="window.open(this.href);return false; . See muidugi ei tähenda et neil ei võiks samuti tüüpveaga EGR klapp küljes olla, aga noh lihtsalt silmaringi avardamise huvides mainin ära.

Btw, 2004 TDCi mille kohta link on ja leheartiklis mainitud praeguse Transiti TDCi on minuteada kaks täiesti erinevat mootorit, esimene on Fordi enda leiutis ja teine PSA grupi (Peugeot, Citroën) käest ostetud. http://www.fordtransituk.co.uk/fordtran ... etrain.htm" onclick="window.open(this.href);return false; . See muidugi ei tähenda et neil ei võiks samuti tüüpveaga EGR klapp küljes olla, aga noh lihtsalt silmaringi avardamise huvides mainin ära.