Re: küsimus 4wd kohta
Postitatud: 03 Apr 2009, 04:12
Ei loe palju neid on,vaid ikka see kui tugevad ja vastupidavad nad on,escu ei ole ju m6eldud 4wd´na aga sierrasid juba rohkem.
Iva on selles, et escordil on vahekasti differ peale käigukasti peaülekannet. Differ pöörleb sama kiiresti kui esirattad. Sellepärast käib sealt läbi sama suur jõud mis mõjub ratastele. Sierral on keskdiffer käigukasti sees ja kuna sierra esi- ja tagadifferentsiaali ülekandearv on 3,62(v6 4x4) siis pöörleb keskdiffer 3,62 korda kiiremini kui rattad. Seega on diffri satelliitidele mõjuv jõud 3,62 korda väiksem kui veojõud ratastel. Suht segane sõnastus vist, aga see on minu isiklik arvamus antud probleemisterx000 kirjutas:MetalBender kirjutas:
Mul oli Escordil visco läbi ja äsja vahetatud vahekasti oli kõigest 300-ks kilomeetriks, ma ei saa aru kuidas sierra 3 satelliiti escordi 8-st satelliidist tugevamad saavad olla.
Täpselt nii ongi, ma ei olnud selle peale tulnudki.sõdurpoiss kirjutas:Iva on selles, et escordil on vahekasti differ peale käigukasti peaülekannet. Differ pöörleb sama kiiresti kui esirattad. Sellepärast käib sealt läbi sama suur jõud mis mõjub ratastele. Sierral on keskdiffer käigukasti sees ja kuna sierra esi- ja tagadifferentsiaali ülekandearv on 3,62(v6 4x4) siis pöörleb keskdiffer 3,62 korda kiiremini kui rattad. Seega on diffri satelliitidele mõjuv jõud 3,62 korda väiksem kui veojõud ratastel. Suht segane sõnastus vist, aga see on minu isiklik arvamus antud probleemisterx000 kirjutas:MetalBender kirjutas:
Mul oli Escordil visco läbi ja äsja vahetatud vahekasti oli kõigest 300-ks kilomeetriks, ma ei saa aru kuidas sierra 3 satelliiti escordi 8-st satelliidist tugevamad saavad olla.