oled jah kui k2ima ei saa siis kolistad ja müristad minu ukse taga et anna voolu v vea k2ima;)killer666 kirjutas:eip.kalevipoeg kirjutas:See 'killer666' mõte ,et koos hommikuse pudruga ka õlipott tulele tundub päris jumekas. Ja ärme unusta tosooli see ikka kah pllidi peal keema.
Tosooli jaoks on tal spiraal(plokisoendus) juba installitud.
Ja nagu mul siseinfot on , siis on see hi-tech systeem pandud taimerkella peale.
Mina olen tunduvalt laisem , Sätin lihtsalt trossi kylge ja tyytan tuttavaid:)
Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Selleks ju sõbrad ongiSOG kirjutas: oled jah kui k2ima ei saa siis kolistad ja müristad minu ukse taga et anna voolu v vea k2ima;)

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
nii nüüd j2lle küsimus auto seisis t2na 5tundi -15 kraadises külmas ja käivitus matust aga seisab 10 tundi siis ei l2he!!!kas t6esti siis mootor h6re w!?aga kas mootor jahtub siis nii aeglaselt:Skahtlane v2rk...
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
kui teada saad mis sinu omal viga siis anna mulle ka teada 2ki sama viga:DTehnic kirjutas:mul 1.8 mootoriga sama teema
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Jäta kapott lahti ja vaata kas läheb veel viie tunni pärast käima laksust.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
äki keegi soovitab kus saaks kopressiooni mõõta lääne-virumaal w jõgevamaal
v6i 2ki keegi saab anda kasutada seda julkarit millega m66ta tuleksin ise kohale ja kisuksin pihustid maha ja m66daksin ise 2ra!2ki kellegil on kodus selline aparaat:D
v6i 2ki keegi saab anda kasutada seda julkarit millega m66ta tuleksin ise kohale ja kisuksin pihustid maha ja m66daksin ise 2ra!2ki kellegil on kodus selline aparaat:D
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
j2tsin kapoti nyyd lahti ja vaatan mis teeb 6ues hetkel -20 aga hoian ainult 4 tundi selleajaga peaks t2itsa maha jahtuma ju!!!:Pkiller666 kirjutas:Jäta kapott lahti ja vaata kas läheb veel viie tunni pärast käima laksust.
see ekstra killer666-i jaoks
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Näiteks avinurme autoteeninduses.SOG kirjutas:äki keegi soovitab kus saaks kopressiooni mõõta lääne-virumaal w jõgevamaal
Ja mis sa peale hakakd selle teadmisega mis surved on? Niikuinii sa ju mingeid r6ngaid vahetanma v6i klappe lihvima ei hakka.
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
siis teaks kas on hõre v mitte kui on siis ei viitsiks rohkem j2nnata ka:Dkiller666 kirjutas:Näiteks avinurme autoteeninduses.SOG kirjutas:äki keegi soovitab kus saaks kopressiooni mõõta lääne-virumaal w jõgevamaal
Ja mis sa peale hakakd selle teadmisega mis surved on? Niikuinii sa ju mingeid r6ngaid vahetanma v6i klappe lihvima ei hakka.
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
ei viitsinud hilja enam 6eu minna ja hoidsin ainult 3 tundi kapotti lahti ja k2ivitus ikka h2sti:D kuigi oli peaaegu -21 külmaSOG kirjutas:j2tsin kapoti nyyd lahti ja vaatan mis teeb 6ues hetkel -20 aga hoian ainult 4 tundi selleajaga peaks t2itsa maha jahtuma ju!!!:Pkiller666 kirjutas:Jäta kapott lahti ja vaata kas läheb veel viie tunni pärast käima laksust.
see ekstra killer666-i jaoks
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Eks kyte paagis jahtub ka aeglaselt ja läheb paksemaks
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Selle kolme-nelja-viie tunniga siiski ei jahtu töösoe mootor täielikult maha. Kui aga hommikul käima ei taha minna, siis kõigepealt vaheta ära eelsüüteküünlad(kuskil 150kr/tk). Endal oli sama lugu et 19 kraadi külma ja auto tahtis pikka käiamist. ei olnud kasu sellest kui küünlaid 2 - 3 korda anda. Isegi ei lubanud mitte üks mats. Peale 20 sek-i käivitamist läks siiski käima. Kontrollimisel selgus, et üks küünal läbi ja selle asendamisel uhiuuega käivitus auto järgmisel hommikul(-22) poolest pöördest. Ülejäänud jäid vanad.
Sierra puhul piisab ka kui mõni küünal on teistest pisut kehvem või üldse läbi ja masin enam käima ei lähe. Otseloomulikult mängib surt rolli ka aku seisujkord ja võimsus. Auto käivitamine muutus kohe tükk maad kergemaks(kiiremaks) kui panin 70A aku asemele 100A-se
Sierra puhul piisab ka kui mõni küünal on teistest pisut kehvem või üldse läbi ja masin enam käima ei lähe. Otseloomulikult mängib surt rolli ka aku seisujkord ja võimsus. Auto käivitamine muutus kohe tükk maad kergemaks(kiiremaks) kui panin 70A aku asemele 100A-se
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
mul tutikad küünlad nüüd ja 100A aku aga käiama pean ikka 20sekki
faking kütuse sulgemise klapp oli ka kinni jäänd käiasin eile aku tühjaks enne kui aru sain milles viga 


XR4 2.9i
Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...
Kahtlen.nustu826 kirjutas: Sierra puhul piisab ka kui mõni küünal on teistest pisut kehvem või üldse läbi ja masin enam käima ei lähe.
Pakun , et see 1 silinder käivitus nii hästi , et viskas mootori kiirelt käima ja siis tulid kiire matsu tagajärjel teised ka sappa.
Peaks proovima sellist kooslust 1 tutikas kyynal ja mitte yldse teisi.
See kui kolm kyynald on korras ja ei luba ka mitte?? ..Loogiline oleks , et teeb kolm lubamist ja siis jätab vahele.
Mul Ringiajades on kohe aru saada m kuidas algul lubab 1 , siis juba 2 ja l6puks hakkab käima minema.