Re: 2.0 ohc ergemaks
Postitatud: 09 Veebr 2010, 12:13
Nojah kui sa arvad et sierra on nii -tsenseeritud- siis las ta olla.Igaühel on õigus oma arvamusele eksju 

Huvipärast m6tlen , et palju kaalub sierra? Mul katlamaja kaalus kuima ei eksi siis n6ks alla tonni.Bomsch kirjutas:Golf-II GTI oma 85kw kustutab söögi alla ja söögi peale ilmselt sierrasid. Nii sirgel, nii pidurdades kui ka ringrajal.
ma usun küll et selle developmenti nimi ei olnud mitte 3kw vaid rohelised, küll aga oleks võinud klappe rohkem olla jah. a ja eks sõidu mugavuse pärast kah see nukk juures, hiljem lisati veel ju sellele mootorile tasakaalustus võllid ja värki.Bomsch kirjutas:Kaalust me ei rääkinudaga 850+kg kanti peaks olema
Kriitilised ollakse Dohci suhtes sellepärast, et ilge development ja ehitamine käis, et saada ohc 85kw vs dohci 88kw. Selleks lisati juurde suisa 1 nukkvõll. Süsteemi aetakse ringi ketiga, hüdrotõukurid jne. Ühesõnaga nähti hullu nussi, et neid samu 8. klappi liigutada, mille jaoks oli juba toimiv süsteem olemas (OHC). Ning seda kutsutaksegi sellise sõnaga nagu FAIL.
Kui ma ei eksi siis ma kuulsin tsikli karpade kohta mingit sellist asja asja et se pidavat mootori kiirelt ära lõpetama, paar tuhat kiltsa ja otsas, samas ei ole ma kindel kas se jutt vastab ka töele! Tuttav tahtis ka panna golfile et teeb pulli golfi mootorid maksavad niivõinaa ainult 500! tegi selle nalja ära. regullis ja korralik aju k**p oli olnud ta ütles et ültse mootorit korralikult tööle saada. tööle ta selle sai ja ega se kaua vastu ei pidanud tal mingi max 1300km ehk! aga ei laske tulla tahaks ise seikest 2 liitrist näha, temal läks 1,3 juba päris asjalikult edasi! se oli suht otsas mootor ka! Väga metsikut kütte kulu ei olnud, suht sama seis aga kui vajutad siis läks rohkem! keskmine kütte kulu tõusis 9 liitri pealt 10 liitri peale!mopple kirjutas:Seadistaja peab tundma üsna hästi tsiklikarpade hingelu ja tehakse seda reeglina dünopingis. Kütusekulu vähemalt sarnaste autode puhul on saadud 7l/100 kanti, Sierral ilmselt suurema massi arvelt natuke rohkem.
waher kirjutas:kui raske on MS üldse seadistada,pluss kui selle tsikli karpa värgi peale paned see hakkab megalt ju kütet võtma,või eksin?
Selle mootori küttekulu peaks olema keskmiselt 6.kaabakas kirjutas: temal läks 1,3 juba päris asjalikult edasi! Väga metsikut kütte kulu ei olnud, suht sama seis aga kui vajutad siis läks rohkem! keskmine kütte kulu tõusis 9 liitri pealt 10 liitri peale!
Ilmselt Sa eksid , korraliku seadistamise juures ei juhtu midagi. Ilmselt jäi segu lahjaks ja tekkis detonatsioon.Kui ma ei eksi siis ma kuulsin tsikli karpade kohta mingit sellist asja asja et se pidavat mootori kiirelt ära lõpetama, paar tuhat kiltsa ja otsas, samas ei ole ma kindel kas se jutt vastab ka töele!
See ehitab OHC-d jõuame tagasi teemasse.killer666 kirjutas: Kes ikka korraliku j6udu tahab , see ei hakka mingite tsikli karbussidega jagama vaid ehitab korraliku pritse systeemi.
Tavaline GTI oli üks ühele, aga see krdi 16v dohc, selle käest sai ohc Sierra küll pika puuga. Sierraga stardist sain pika edumaa, aga kui GTI 16v kolmanda käiguga pidamise maha sai, oli tunne nagu oleks pidurit vajutanud. Sierra piiraja on 6250 (OHC) pöörde peal ja Golfil oli sinna 8000 pöörde kanti.Bomsch kirjutas:Golf-II GTI oma 85kw kustutab söögi alla ja söögi peale ilmselt sierrasid. Nii sirgel, nii pidurdades kui ka ringrajal.
Nii... Siearra Gt myydud , kas mte muutunud?XcosworthX kirjutas:se oli näiteks toodud,et se ei ole üldse s.... mootor