sportnukk

Kapotialused jutud
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

aga kas sa võiksid mulle veel selliseid jooniseid anda näiteks plokkikaane gaaside ja õhu voolude kohta
et vaataks kuidas see asi asi toimib ja kuidas paremak teha
auto all ma sündisin ja suren ka;)
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

Jesper kirjutas:
TOm kirjutas: ja üleüldse kui originaal nuka profiili järsemaks teha, siis peab sinna midagi otsa keevitama ju...ku iniisama lihvida, siis muutub nukk madalamaks ja klapp ei avane nii palju kui vaja. :roll:
OHC puhul näiteks on väga lihtne, mingi piirini reguleerid lihtsalt nookureid ning kui seal sein ette tuleb, siis paned pikemad klapid. Ainsaks piiriks jääb nuka vastupidavus, seda ei saa päris pliiatsiks ka lihvida, muidu läheb pooleks nagu kõrsik.
OHC puhul oleks asi tõesti nii, aga ntx Dohc-i puhul kuidas toimida kui too lobe lift väiksemaks muutub...ka pikem klapp?
powered by 2.0 Ohc
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

motohead kirjutas:aga kas sa võiksid mulle veel selliseid jooniseid anda näiteks plokkikaane gaaside ja õhu voolude kohta
et vaataks kuidas see asi asi toimib ja kuidas paremak teha
Hea sissejuhatus on siin: http://www.popularhotrodding.com/tech/0 ... d_porting/ , aga mõistlik on otsida konkreetse mootoritüübi kohta käivaid juhiseid. Igal tüübil on erinevad kitsaskohad, portimine ei ole enamasti mitte pelk kanalite suurendamine, vaid tootmise tehnoloogia iseärasuste tõttu ebatäiusliku tehasetoote puuduste kõrvaldamine.
TOm kirjutas:OHC puhul oleks asi tõesti nii, aga ntx Dohc-i puhul kuidas toimida kui too lobe lift väiksemaks muutub...ka pikem klapp?
Seal on hüdrotõukurid? Sry ma ei tea tava-DOHC-st midagi, aga mingi piirini peaks tõukurid ise reguleerima ning kui sellest ei piisa siis tuleb need jäikade tõukuritega asendada. Vabalthingaval Cossiel vähemalt on jäigad tõukurid suht default modifikatsioon, võimaldavad kasutada jäigemaid klapivedrusid ja muud head. Võimalik et DOHC puhul see nipp üldse ei töötagi, ma pole ausalt öeldes kuskil ühtki DOHC-le mõeldud sportnukka müügil näinud.
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

ma ei tea kuidas kül sierraga on aga audi 200avant turbol sai õpa küll ise hakkama audil ka -dohc-
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

DOHC puhul pidasin silmas seda Sierra kaheliitrist kaheksaklapilist riistapuud, mitte üldist mootoritüüpi. Cossie on ka DOHC.
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead »

ei tea pole näinud ei oska ka kommenteerida aga kui jutust mööda minna siis sa ei tea palju maksab se sierra -dohc- efi w mida iganes ja kas see ka hea mootor aretamiseks
auto all ma sündisin ja suren ka;)
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

Sierra 8v DOHC aretamine unusta parem ära... Pmst on muidugi täiesti võimalik näiteks naiste õhtukleidis supelda, aga selleks leidub palju kohasemaid riideid. Mootoritega on samamoodi. Kui sul mingeid kogemusi pole, siis on OHC (nn "Pinto") hea asi alustamiseks, David Vizardi ja/või Des Hammilli raamat ette ja tuld.
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

seda, et Pinto on hea tuunimise projekt, tean ammu...mõtlesin, et aretaks dohc'ist ka mingi imelooma :D

a see vast jääbki siis selliseks nagu ta on...nüüd tuleks siis veel pinto mootoriga sierra soetada :twisted: aga seda alles peale armeed.
powered by 2.0 Ohc
remus
aktivist
Postitusi: 210
Liitunud: 25 Mär 2007, 02:17
Asukoht: pärnumaa- vändra

Postitus Postitas remus »

ise olen mõelnud omette et miks seda dohc-i nii raske tuunida on jõudsin järeldusele et elektroonika rohkus... panin palju mööda?
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm »

kaks nukka ja alumiinium kaas häirivad mind kõige rohkem, aga tahaks teada kui hästi nad valu välja kannataks :D

elektroonikat tal väga palju rohkem pole kui mõnel efi pritsega pintol.
powered by 2.0 Ohc
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper »

Ma ei oska ka algpõhjust öelda, miks seda tuunida ei kannata, aga 8v DOHC kohta pole pea mingit kirjandust ega juppe silma hakanud, nii et ju seal ikka mingid probleemid on. Kuna majapidamises ühtki sellist ei leidu, siis ei ole ise ka väga uurida viitsinud. Elektroonika on savi, tuunitud mootor vajab nagunii uut mootorijuhtimist.
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 »

remus kirjutas:ise olen mõelnud omette et miks seda dohc-i nii raske tuunida on jõudsin järeldusele et elektroonika rohkus... panin palju mööda?
Põhjus lihtne klappide vaheline sein on nii väike, mille tõttu ei saa panna suuremaid klappe ja kuumusest tulevad praod sinna-muid muresi nagu polegi
Qubik
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 20 Jaan 2009, 14:38
Asukoht: Kuidas kunagi

Re: sportnukk

Postitus Postitas Qubik »

http://www.pumaracing.co.uk/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
iga fordituunija kohustuslik kirjandus...
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94
Vasta