4. leht 4-st

Postitatud: 24 Mai 2007, 14:33
Postitas motohead
aga kas sa võiksid mulle veel selliseid jooniseid anda näiteks plokkikaane gaaside ja õhu voolude kohta
et vaataks kuidas see asi asi toimib ja kuidas paremak teha

Postitatud: 24 Mai 2007, 16:26
Postitas TOm
Jesper kirjutas:
TOm kirjutas: ja üleüldse kui originaal nuka profiili järsemaks teha, siis peab sinna midagi otsa keevitama ju...ku iniisama lihvida, siis muutub nukk madalamaks ja klapp ei avane nii palju kui vaja. :roll:
OHC puhul näiteks on väga lihtne, mingi piirini reguleerid lihtsalt nookureid ning kui seal sein ette tuleb, siis paned pikemad klapid. Ainsaks piiriks jääb nuka vastupidavus, seda ei saa päris pliiatsiks ka lihvida, muidu läheb pooleks nagu kõrsik.
OHC puhul oleks asi tõesti nii, aga ntx Dohc-i puhul kuidas toimida kui too lobe lift väiksemaks muutub...ka pikem klapp?

Postitatud: 24 Mai 2007, 17:51
Postitas Jesper
motohead kirjutas:aga kas sa võiksid mulle veel selliseid jooniseid anda näiteks plokkikaane gaaside ja õhu voolude kohta
et vaataks kuidas see asi asi toimib ja kuidas paremak teha
Hea sissejuhatus on siin: http://www.popularhotrodding.com/tech/0 ... d_porting/ , aga mõistlik on otsida konkreetse mootoritüübi kohta käivaid juhiseid. Igal tüübil on erinevad kitsaskohad, portimine ei ole enamasti mitte pelk kanalite suurendamine, vaid tootmise tehnoloogia iseärasuste tõttu ebatäiusliku tehasetoote puuduste kõrvaldamine.
TOm kirjutas:OHC puhul oleks asi tõesti nii, aga ntx Dohc-i puhul kuidas toimida kui too lobe lift väiksemaks muutub...ka pikem klapp?
Seal on hüdrotõukurid? Sry ma ei tea tava-DOHC-st midagi, aga mingi piirini peaks tõukurid ise reguleerima ning kui sellest ei piisa siis tuleb need jäikade tõukuritega asendada. Vabalthingaval Cossiel vähemalt on jäigad tõukurid suht default modifikatsioon, võimaldavad kasutada jäigemaid klapivedrusid ja muud head. Võimalik et DOHC puhul see nipp üldse ei töötagi, ma pole ausalt öeldes kuskil ühtki DOHC-le mõeldud sportnukka müügil näinud.

Postitatud: 24 Mai 2007, 18:58
Postitas motohead
ma ei tea kuidas kül sierraga on aga audi 200avant turbol sai õpa küll ise hakkama audil ka -dohc-

Postitatud: 24 Mai 2007, 19:31
Postitas Jesper
DOHC puhul pidasin silmas seda Sierra kaheliitrist kaheksaklapilist riistapuud, mitte üldist mootoritüüpi. Cossie on ka DOHC.

Postitatud: 24 Mai 2007, 19:39
Postitas motohead
ei tea pole näinud ei oska ka kommenteerida aga kui jutust mööda minna siis sa ei tea palju maksab se sierra -dohc- efi w mida iganes ja kas see ka hea mootor aretamiseks

Postitatud: 25 Mai 2007, 13:28
Postitas Jesper
Sierra 8v DOHC aretamine unusta parem ära... Pmst on muidugi täiesti võimalik näiteks naiste õhtukleidis supelda, aga selleks leidub palju kohasemaid riideid. Mootoritega on samamoodi. Kui sul mingeid kogemusi pole, siis on OHC (nn "Pinto") hea asi alustamiseks, David Vizardi ja/või Des Hammilli raamat ette ja tuld.

Postitatud: 25 Mai 2007, 17:37
Postitas TOm
seda, et Pinto on hea tuunimise projekt, tean ammu...mõtlesin, et aretaks dohc'ist ka mingi imelooma :D

a see vast jääbki siis selliseks nagu ta on...nüüd tuleks siis veel pinto mootoriga sierra soetada :twisted: aga seda alles peale armeed.

Postitatud: 25 Mai 2007, 17:49
Postitas remus
ise olen mõelnud omette et miks seda dohc-i nii raske tuunida on jõudsin järeldusele et elektroonika rohkus... panin palju mööda?

Postitatud: 25 Mai 2007, 17:57
Postitas TOm
kaks nukka ja alumiinium kaas häirivad mind kõige rohkem, aga tahaks teada kui hästi nad valu välja kannataks :D

elektroonikat tal väga palju rohkem pole kui mõnel efi pritsega pintol.

Postitatud: 26 Mai 2007, 03:17
Postitas Jesper
Ma ei oska ka algpõhjust öelda, miks seda tuunida ei kannata, aga 8v DOHC kohta pole pea mingit kirjandust ega juppe silma hakanud, nii et ju seal ikka mingid probleemid on. Kuna majapidamises ühtki sellist ei leidu, siis ei ole ise ka väga uurida viitsinud. Elektroonika on savi, tuunitud mootor vajab nagunii uut mootorijuhtimist.

Postitatud: 27 Mai 2007, 21:40
Postitas xr4
remus kirjutas:ise olen mõelnud omette et miks seda dohc-i nii raske tuunida on jõudsin järeldusele et elektroonika rohkus... panin palju mööda?
Põhjus lihtne klappide vaheline sein on nii väike, mille tõttu ei saa panna suuremaid klappe ja kuumusest tulevad praod sinna-muid muresi nagu polegi

Re: sportnukk

Postitatud: 29 Jaan 2009, 00:43
Postitas Qubik
http://www.pumaracing.co.uk/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
iga fordituunija kohustuslik kirjandus...