Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
nupust tuli tykk välja.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Seal on kruvi auk, ma ei mäleta kas enne olid numbrid valepidi või oli otsapidi naha sees. Pean vaatama kuidas ta seest on, äkki annab nuppu lühemaks teha
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
kaan maha

kaanelt 2mm maha

ajutiselt siis selline nina


kaanelt 2mm maha

ajutiselt siis selline nina

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
sai kunagi madis88 käest ostetud jah
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
kellelgi regullitavat nukaratast pole?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
täna sai siis sierra lõpuks 91+ cossu veljed alla. ees toyo r888 ja taga kumho ecsta mingid pehmed asjad, miks kumho taha läks, vaja kiirelt ära kulutada kuna ühel pole parimas seisus sisemine külg ja kui esi sillal pauk käib on vähem naljakas kui tagasillal
homme ilmselt värvin ära ka cossu laiendid ja vbl saab ka külge, siis vaja värvida cossu stange ja koju vedada külapealt cossu kapott siis peaks juba ok olema
homme ilmselt värvin ära ka cossu laiendid ja vbl saab ka külge, siis vaja värvida cossu stange ja koju vedada külapealt cossu kapott siis peaks juba ok olema

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
laiendid küljes, pmst mk2 I fl cosworth replica nüüd
kruntisin esistange kah ära et natuke normaalsem välja näeks, peab täitsa mõtlema et äkki panna hoopis originaal ette ja see odavalt müüki
kruntisin esistange kah ära et natuke normaalsem välja näeks, peab täitsa mõtlema et äkki panna hoopis originaal ette ja see odavalt müüki
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Kas see torukolle midagi juurde ka annab?
Lihtsalt huvi pärast küsin.
Lihtsalt huvi pärast küsin.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
ei tea, pole dünos käinud. teoorias peaks gaasidel vabam liikumine olema kuna pole järske nurki ja läbimõõt suurem. ja hääl on selline nagu torus ikka 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
lõpuks esistange kah kere värvi. lisaks sai vahetatud radikas ja pandud dohc ventikad ette. lülitus süsteem tuleb veel läbi mõelda ja viisakaks teha. ideaalis tahaks teha vähemalt ühe ventika temperatuurist sõltuvaks.
ahjaa, kolvirõngad vist kah läbi, vähke tossama hakanud ja surve klapikambri kaane all (kaks korda punni maha visanud, kuid õli tosooline pole)
plaan puhkuse ajal amordi kannud ära keevitada, esisild paika regullida, kui mootor maas on siis peab mõtlema mis sellega teha. kas panna lõpuks ilusa häälega madala momendiga v6 tagasi (talvel jäärajal saab kurvist otse sõita), vahetada sellel rõngad ja saaled (lihtsaim variant), või panna üldse zetec (liiga palju ehitamist), viimane on kõige ebatõenäolisem
kui kellelgi on parema külje uksi seda värvi, võib teada anda, tagumine mul roostetab ja esimese värv on liiga hele, muidugi jah see on ju värvitav
ahjaa, kolvirõngad vist kah läbi, vähke tossama hakanud ja surve klapikambri kaane all (kaks korda punni maha visanud, kuid õli tosooline pole)
plaan puhkuse ajal amordi kannud ära keevitada, esisild paika regullida, kui mootor maas on siis peab mõtlema mis sellega teha. kas panna lõpuks ilusa häälega madala momendiga v6 tagasi (talvel jäärajal saab kurvist otse sõita), vahetada sellel rõngad ja saaled (lihtsaim variant), või panna üldse zetec (liiga palju ehitamist), viimane on kõige ebatõenäolisem

kui kellelgi on parema külje uksi seda värvi, võib teada anda, tagumine mul roostetab ja esimese värv on liiga hele, muidugi jah see on ju värvitav

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Kas klapisääretihendid on vahetatud, et sa rõngaid arvad tossu pärast läbi olevat?
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Vahetatud jah, talvel.
Aga uudistest nii palju et kolinaga ta kokku läks.
Peab ruttu saalet nüüd tellima hakkama v6'le, jõuab äkki puhkuse lõpus kokku teise mootori.
Aga uudistest nii palju et kolinaga ta kokku läks.
Peab ruttu saalet nüüd tellima hakkama v6'le, jõuab äkki puhkuse lõpus kokku teise mootori.
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
krt sul seda aega ja viitsimist ikka leidub 

/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Täna võtsime kristjaniga kaane maha, ainus vigastus on plokikaane tihend ja katkise koha juures deto jäljed. Ei saanud ikkagi lollikindlast mootorist jagu, ei tea kas statoil müüs 98 pähe 95't