Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Kui kellelgi ohc kikkis nukkadega nukkvõlli on siis võib pakkuda
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Mul pole
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
lihvisin käiakiviga kaane ja ploki ära, deto õnneks jälgi ei jätnud. panin seekord fai asemel victory reinzi kaane tihendi, mõõtsin poldid ja keerasin kokku tagasi. isegi käima läks, nüüd vaja süüde paika keerata, tosool sisse, nats käia lasta ja õli vahetus.


-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Peale esimest kannakat oli töös vaid 3 silindrit. Vahetasin küünlaid, juhtmeid, jagaja kaane -rootori. Mõõtsin klapi vahesi, kuid ikka ei midagi. Võtsin siis uuesti kaane maha ja 4 silindrist oli kolvil külg pisut ära põlenud.
Ei jäänudki muud üle kui hakata otsima kolbi, kolvi otsingud lõppesid esialgu sedasi

millel selline vahva karpa

mootor maas

südametud vennad

järgmine kord kui maale lähen hakkan siis seda karpa mootorit lammutama ja ühendama oma kaanega
Teab keegi rääkida ohc karpa nuka ja pritse nuka erinevusest?
Ei jäänudki muud üle kui hakata otsima kolbi, kolvi otsingud lõppesid esialgu sedasi

millel selline vahva karpa

mootor maas

südametud vennad

järgmine kord kui maale lähen hakkan siis seda karpa mootorit lammutama ja ühendama oma kaanega
Teab keegi rääkida ohc karpa nuka ja pritse nuka erinevusest?
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Kas kolvid pole karpal ja pritsel erinevad? Krt vana pea juba kõik sassis, vanasti tuli unepealt et mis kolvi-kaane-kombo mis surveastme andis.
Muidu mul mingid (pritse)kolvid ja tontteabmille nukk vedelevad kasutult, samas ühe ontliku pürjeli pisiautole sobib Weber DGAV nagu sulg kaabule ning kogu kontaktidega süüte majanduse jaoks on riiulile kenasti kohtki valmis tehtud juba
Muidu mul mingid (pritse)kolvid ja tontteabmille nukk vedelevad kasutult, samas ühe ontliku pürjeli pisiautole sobib Weber DGAV nagu sulg kaabule ning kogu kontaktidega süüte majanduse jaoks on riiulile kenasti kohtki valmis tehtud juba

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Krt seda polegi kuulnud et kolvid plokk erinevad (mõlemal plokil on kirjas 20 mitte 200/205/207), eks peab mõõtma nii palju kui mõõta annab.Jesper kirjutas:Kas kolvid pole karpal ja pritsel erinevad? Krt vana pea juba kõik sassis, vanasti tuli unepealt et mis kolvi-kaane-kombo mis surveastme andis.
Muidu mul mingid (pritse)kolvid ja tontteabmille nukk vedelevad kasutult, samas ühe ontliku pürjeli pisiautole sobib Weber DGAV nagu sulg kaabule ning kogu kontaktidega süüte majanduse jaoks on riiulile kenasti kohtki valmis tehtud juba
Ega sa karpa ja pritse nuka erinevusest rääkida oska?
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Kolbide puhul ära kaalumist unusta, eri valandite erinevused on kümnetes grammides, kuigi silmaga paistavad ühesugused.
Nuka kohta ei oska raudkindlalt kosta, aga usun et see karpa/pritsenuka ehituslik vahe on väiksem kui kulunud ja värske nuka vahel. St noh nukkvõlli töö väga ei sõltu sellest kuidas kütus õhuga kokku segatakse, ja vaevalt et 80ndatel seal 20 aastat tootmises olnud mootori kallal enam midagi väga põrutavat leiutati. Ehk siis mina paneks selle mis on värskeim ja ei muretseks.
Muidu uus nukakomplekt koos nookuritega oli Fixuses suht odav, mingi 70€ tuuris äkki kui mu mälu mind ei peta nüüd, nukk ise oli 50 äkki? Odavam kui mõne teise auto puhul üks tõukur
Nuka kohta ei oska raudkindlalt kosta, aga usun et see karpa/pritsenuka ehituslik vahe on väiksem kui kulunud ja värske nuka vahel. St noh nukkvõlli töö väga ei sõltu sellest kuidas kütus õhuga kokku segatakse, ja vaevalt et 80ndatel seal 20 aastat tootmises olnud mootori kallal enam midagi väga põrutavat leiutati. Ehk siis mina paneks selle mis on värskeim ja ei muretseks.
Muidu uus nukakomplekt koos nookuritega oli Fixuses suht odav, mingi 70€ tuuris äkki kui mu mälu mind ei peta nüüd, nukk ise oli 50 äkki? Odavam kui mõne teise auto puhul üks tõukur

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
ma ilmselt ei hakka kolbe segama omavahel, aga mine tea, eks peab kaaluma jah
aga nuka hind on küll siis hea fixuses
aga nuka hind on küll siis hea fixuses
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Kui kellelgi vanema küljest juppe vaja siis andku ps'i teada koos hinnaga
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
sai siis doonor plokk pilbasteks võetud, sees on kõik kaunis.
käisin kergelt silindrid hoon kividega kah üle
nüüd kõik ilusti puhastada värvida, mõned tihendid rõngad osta ja kokku, talv pidi ju tulema ok jälle sest pihlakaid palju
käisin kergelt silindrid hoon kividega kah üle
nüüd kõik ilusti puhastada värvida, mõned tihendid rõngad osta ja kokku, talv pidi ju tulema ok jälle sest pihlakaid palju
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
karter värvitud, plokk värvitud. nüüd vaja tööjuurde vedada ja lasta ploki pind siledamaks ajada.
mõtlen et kas peaks ploki kaane ja klapi kaane kah miskiks muuks värvima
praegu plokikaan selline ja klapikaan matt must

mõtlen et kas peaks ploki kaane ja klapi kaane kah miskiks muuks värvima
praegu plokikaan selline ja klapikaan matt must

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
tuleb karpaga mootor?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
esialgu mitte, aga jupid olemas et karpaks teha, mul isiklikult puudub sümpaatia karpade vastu

natuke kripeldab et sisselaset molekulideks ei võtnud ja juppe ei värvinud, kuid see nv pärnu mineks siis tahaks mootori kaasa võtta, enne ilmatsalu jäätumist rõngad vaja sisse sõita. eks kui kapoti all on siis on niikuinii pohlad ja kui kunagi vaja jälle lammutada eks siis tegeleb

natuke kripeldab et sisselaset molekulideks ei võtnud ja juppe ei värvinud, kuid see nv pärnu mineks siis tahaks mootori kaasa võtta, enne ilmatsalu jäätumist rõngad vaja sisse sõita. eks kui kapoti all on siis on niikuinii pohlad ja kui kunagi vaja jälle lammutada eks siis tegeleb