AlarT kirjutas:Mida peaks see näitama, et auto mootoreid kap remonditakse?
Neid kap remonditakse ainult sellepärast, et inimestel ei ole raha osta uut autot ja siis aetakse kuidagi vana autoga läbi või tahetaksegi selle vana autoga sõita.
Lihtsalt kap remonditud mootor on parem, kui mitte kap remonditud, aga uhiuus mootor on vel parem.
Aga kap remonditud mootor kannatab sõita küll, ta annab oma omadused normaalselt välja, mitte küll uue mootori omadusi, aga piisavalt, et tänava liikluses osaleda.
Kust sa omale nt sierra iS tutika mootori saad?Pealegi see mootor ei jõua sisse sõitagi ennast,kui kere juba ära mädanenud on,teiseks papsil oli Peugeot 407SW 2,0 bensukas 100kw,tutikana ostis,kuskil 10k km pealt peaks mootori osad niipalju sisse töödanud olema,et asi läheks tehasest välja tulles reipamini edasi,võtaks kütust vähem jne,kuid paraku seda ei juhtunud,mootor jäigi lüpsikuks(viga oli ajus,pidi olema tüübikas),kumb su meelest kestaks kauem ja oleks vähem kulukam,tutika auto mootori remont,peale mida lendab ta mingi 30k km veel,(juhul kui liising,kaskod maas ja auto oled auto õige omanik),või vana käsna mootori remont mis paneb veel peale remonti 200km otsa.Seega pigem vana mootori omadused on paremad,kindlamad ja kaua kestvamad kui uue.
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ywhtmIP-YA
Peeter:Terve SierraClub
Jorss:AlarT