vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas AlarT »

Ma olen ju rääkinud, uuel mootoril on kõik uus, mootor on täpne ja lisaks kestab kauem.
See Peugeot näide on lihtsalt näide tehasepraagist, muud midagi, uus mootor on alati parem, kui samasugune vana mootor.
Jätame siinkohal erandid välja, näiteks vene autod.

Kui ikka aju jamas, siis pole sissesõiduga sel midagi pistmist, puhas tehasepraak.

Ok oletame, et kap remonditud mootor sõidab sul 200 000km, aga uus korralikult sissesõidetud mootor sõidab sul veel kauem ja sealjuures on tal paremad tehnilised näitajad, kui sinu kapremonditud mootoril.
Seda enam,et mootorite kapremont ei ole reeglina täielik, vaid osaline, kuna muidu läheks see liiga kulukaks.
Ka selle kap remonditud mootoriga saab sõita, lihtsalt ta pole nii hea, kui seda on uus mootor.
Sõita saab samas ka täieliku peldikuga, kui soovi on.

See, et is sierrale enam uut mootorit ei saa, ei puutu üldse teemasse, see ei muuda tõsiasja, et uus mootor on parem.

Mootori sissesõit võib võtta ka 20 000km näiteks, see on sõltuv mootorist.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas erx »

200 000 km ei ole tegelikult mingi näitaja ei tehase ega ka kapremonditud mootori jaoks, see on reaalse läbisõiduna ikka väga väike number. Mulle seostub kapremont alati kolhoosi aja ja vene autodega, normaalse lääne auto võiks ikka tehase mootoriga maha kanda.
AlarT kirjutas:mootorite kapremont ei ole reeglina täielik, vaid osaline, kuna muidu läheks see liiga kulukaks.
Aga siis ta ei ole kapremont ju. :mrgreen: Kolvirõngaste ja klapisääretihendite vahetus ei ole näiteks kapremont, kui sa enamvähem midagi sellist silmas pidasid. :lol:
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas AlarT »

Ei, ma ei pidanud seda silmas, pidasin silmas ikkagi ka läbi puurimist jne.
Kuid paraku 100% kõike siiski uueks ei tehta, kogu mootorit ja seda ei tehta tehase kvaliteediga.

200 000km on niipalju näitaja, kui uue autoga oled niipalju sõitnud, et see mootor võib olla veel väga hea, aga ta pole enam see, mis ta oli näiteks 30 000km läbi sõitnuna.
300 000km sõitnud mootor, õige hoolduse ja kasutuse korral on ka veel enamvähem, aga selle tehnilised näitajad on kõvasti kukkunud juba.
Kui panna sellised masinad dünostendile, siis hakkate aimu saama, mis seal toimub.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Jaan »

Võib-olla sul on õigus AlarT kui sa oma remondimehe remonditud mootoritest räägid ja ta ka seda ise tunnistas, aga näiteks minu eks Sierrale sai väga hästi tehtud remont ja ka M-techi sierra kannatas peale remontimist suisa ära turbotada ja sõidab siiani ja kiiremini ja paremini kui tehasest tulnud mootoriga :mrgreen:
Sierra Is
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas AlarT »

Nagu näha, ei saa sa ikka veel asjast suurt midagi aru.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Jaan »

Ok, läheneme siis mulle arusaadaval viisil. Ütle mulle kui paks kiht see karastatud osa siis on? No nagu noatera on mitu mm paks ja karastatud kui sügavale silindriseina karastatud osa ulatub?
Paneme ühe video ka siis AlarT-le vaatamiseks, kuidas asju täpsemalt tsenseeritud keeratakse võrreldes tehases tehtuga. Siis tal kohe hea sekundi pealt kommenteerida mis hetkel mees valesti tegi ja kui palju tsenseeritud asja keeras.
http://www.youtube.com/watch?v=MAfdq217 ... ure=fvwrel
Ja paneme teise video ka juurde kus tehakse kõike algusest lõpuni TEHASES.
http://www.youtube.com/watch?v=LauE0W2UZe4
Sierra Is
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Tanel »

Pange selle pardi lõuad ükskord kinni,koppa ette ajanud see fking ila igapäev tal siin.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Tanel »

Eile sai päälinnas käidud ja nüüd keevitamiseks vajalikud paberid kah taskus olemas 8)
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Jaan »

Kas sa võtad mu tööd sisse kui sulle alu jupid keevitada toon?
Sierra Is
Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Kristjan »

alar on kuskilt kuulnud jälle asju. Tõsi tänapäeva alumiinium plokk on sildripoolt töödeldud (nikasiil vms ei mäleta täpselt) aga see on tänapäev. Malm silinder ei ole töödeldud eriti veel 20a vana seeria mootori oma.

Alar paistab et sina ei saa asjadest ikka vapsee mitte midagi aru. Jää oma autosaadete juurde ja õpi sealt. Info päranda edasi enda remondimehele ja sõitke seal edasi 5,643543 L 100'le autodega mis eriti üle 120 ei lähegi.

Alar aga kui ma teen remonid ära ja lähen tõmban stendis samad nr'id mis tehasest milles ma siis hävin? kütusekulus? teadmises, et ei ole "tehasest" või mis krt???? sa ajad 5 aastase jonni ei ole eii saaa olla kõik on pähh pähh


Mine nüüd kogu mingid faktid "autosaade" ja " sina ei tea tegelt midagi" ei ole reaalsed argumendid kui me siin lõpuks tõeni tahaks jõuda.
sierra mk I 5d
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Tanel »

Bomsch kirjutas:Kas sa võtad mu tööd sisse kui sulle alu jupid keevitada toon?
Alu juppide keevitamisega pead sipa veel ootama,tegin praegu ära Mig & Mag paberid,järgmisena võtan Tig´i ette ja siis saab edasi mõelda,alu pidi lihtsam olema kui eelnevad,seda väitis mulle direktor :) elame näeme.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Jaan »

Njah, kolu on alu jaoks kallim. Kui rikkaks saan siis ostan korraliku tehnika ja õpin kuldsete kätega keevitajaks (kõri juba on kuldne) ja hakkan coolereid ja torusid suure raha eest kokku laskma. :)
Kristjan kirjutas:alar on kuskilt kuulnud jälle asju. Tõsi tänapäeva alumiinium plokk on sildripoolt töödeldud (nikasiil vms ei mäleta täpselt) aga see on tänapäev. Malm silinder ei ole töödeldud eriti veel 20a vana seeria mootori oma.
See solvabki, et mees paneb nii labaselt nagu üritaks aeruga kala vees lüüa. Loogish, et on olemas hülsid ja ka eraldi valatud tööpinnaosad silindrisse, aga selle vastu pole keegi vaielnudki. Seal videos on ka kõik loetletud. Aga mitte kusagil ei ole seda üteldud, et kõik plokid on karastatud pindadega ja see kes laseb ploki puurida ja hoonida on -tsenseeritud-, sest AlarT from Estonia tell`s so.
Sierra Is
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Tanel »

Ega see aeg enam kaugel ei ole,kui viitsimist siis juba järgmine kuu teen järgmised serdid ära,kui alu peale üle lähen ja töökohta vahetan,siis ei tohiks probleem olla õhtuti vaikselt midagi endale või sõbrale bomchikule midagi teha :D
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Visible
fanaatik
Postitusi: 987
Liitunud: 15 Apr 2006, 17:52
Asukoht: Haapsalu/Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Visible »

Kuidas Sierra kerevärvi peeglitel need kere värv plastid maha käivad ? Lihtsalt kruvikas vahele ja kangutada või on mingi nipp asjal ?
kalevipoeg
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 25 Apr 2008, 22:09
Asukoht: Tallinn Ja Viimsi

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas kalevipoeg »

Peeglitel on jah väike nipp. Kui peeglil klaasi ära võtad peaksid kinnitus pleki all nägema mõnda nendest neljast jalakesest. need on sellised toru moodi ja sälguga. Seal toru sees on pisike kummist jupp mis ajab selle jala otsa laiali. Kui õnnestub kõik neli kummijuppikest välja nokitseda, tuleb peegli plastik kate hõlpsalt maha. Vastasel juhul on oht mõni kinnitusjalgadest ära murda. Edukat nokitsemist. Kui sul esmaspäevani kannatust, võin oma ülearuset peegli kopsikust mõne pildi teha.
Viimati muutis kalevipoeg, 20 Mär 2011, 20:09, muudetud 1 kord kokku.
Vasta