Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Mootor auto peal ja töötab, algul oli tükk jebimist kuna õhulugeja pistik ununes lahti. Nüüd natuke aega end tagasi hoidma, kuid kergem karpa hooratas muudab selle raskeks :p
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Mitu kaalu karpa oma kergem on?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
pean otsima, äkki kirjutasin kuskile ülesse, kilo umbes
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

autos näeb välja selline
järgmine nädal üritan tööjuures nukaratta kah õigesse asendisse lasta teha, siis peaks täitsa hea saama
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Päris heaTarmo kirjutas:
autos näeb välja selline
järgmine nädal üritan tööjuures nukaratta kah õigesse asendisse lasta teha, siis peaks täitsa hea saama

24v
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Äkki mädaneb maha sokkidega?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
nukarattaga oli selline vahva lugu et polnudki vaja uusi kiilu sooni teha. vaatasime tööjuures et hammas on natuke nihkes ja kui tagumine külge ette keerata siis ongi nukk täpselt selles kohas kus tehas teda näha tahab. küll aga on selle märke pleki küljes nagad ja ratta küljes padja mis omavahel korraliku distantsi tekitavad kuiratas valepidi panna, lisaks veel muidugi ka see et keskava ümber olev metall on 2mm offsetiga. ehk siis sammud hoopis treiali juurde kes mure lahendas nii patjadelt kui ka keskelt.
kuna sussi tahaks ju lasta ja naelu ei taha ümaraks teha oli vajadus teise komplekti talve rataste järgi. kuna mul nii väikese diameetriga rattaid garaazis rehvivirnas pole ega 15 tolliseid plekk ka mitte et sinna 195/65 peale suruda, siis tuli appi sõber Sigmar kel olid sõber Bomschi sierra alt jäänud puuriidale vedelema ühed jõhkrad 185/70 r14 balloonid, saigi siis need öösel veljele surutud, nüüd saab rahulikult sussi lasta. hommikul tööle minnes oli liiklus nii aeglane et väga ei saanud arugi viskamisest, alla 70 oli kiirus, kuid tagasi tulles sai lausa 90 maanteel sisse, raisk tahtis rooli tagant ära visata, lasin siis täna priimarko juures esimesed rehvid ära tasakaalustada, üks tahtis 110/35g teine 10/60g. tagumistele ei hakanud raha raiskama, kuna esiteks üks on kuskil virna all olnud ja näeb välja nagu diagonaal rehv, ning käitub kah nii vedelat, ja teine põleb kiirelt koos sellega, seejärel liiguvad esimesed taha ja ette mõtlen siis midagi välja.
lisaks tööraha andmisele näitasin sõber Markole ilusat kapoti alust ja tulin ta soovile sussi lasta vastu. tagurdasin tänava äärde ja panin sussid põlema, ootasin kuni osad autod olid mööda läinud ja siis jälgides peeglist tagant tulevaid ja küljeaknast küljepealset olukorda ühtlustasin sujuvalt, samal ajal kummi põletades, kiiruse ülejäänud liiklusega ja olingi ilusasti liikluses. edasi sõitsin peaaegu rahulikult koju
huligaan
kuna sussi tahaks ju lasta ja naelu ei taha ümaraks teha oli vajadus teise komplekti talve rataste järgi. kuna mul nii väikese diameetriga rattaid garaazis rehvivirnas pole ega 15 tolliseid plekk ka mitte et sinna 195/65 peale suruda, siis tuli appi sõber Sigmar kel olid sõber Bomschi sierra alt jäänud puuriidale vedelema ühed jõhkrad 185/70 r14 balloonid, saigi siis need öösel veljele surutud, nüüd saab rahulikult sussi lasta. hommikul tööle minnes oli liiklus nii aeglane et väga ei saanud arugi viskamisest, alla 70 oli kiirus, kuid tagasi tulles sai lausa 90 maanteel sisse, raisk tahtis rooli tagant ära visata, lasin siis täna priimarko juures esimesed rehvid ära tasakaalustada, üks tahtis 110/35g teine 10/60g. tagumistele ei hakanud raha raiskama, kuna esiteks üks on kuskil virna all olnud ja näeb välja nagu diagonaal rehv, ning käitub kah nii vedelat, ja teine põleb kiirelt koos sellega, seejärel liiguvad esimesed taha ja ette mõtlen siis midagi välja.
lisaks tööraha andmisele näitasin sõber Markole ilusat kapoti alust ja tulin ta soovile sussi lasta vastu. tagurdasin tänava äärde ja panin sussid põlema, ootasin kuni osad autod olid mööda läinud ja siis jälgides peeglist tagant tulevaid ja küljeaknast küljepealset olukorda ühtlustasin sujuvalt, samal ajal kummi põletades, kiiruse ülejäänud liiklusega ja olingi ilusasti liikluses. edasi sõitsin peaaegu rahulikult koju
huligaan

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Mul oli ka tahtmine naelu kasutada aga krt neist hakkaks kahju. Mingi aeg andsid mulle komplekti rehve poolmuidu, pole neist jagu saanud veel. Nüüd raudselt kirusid taga, oleks omal vaja olnud 

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
See kaanelt 2mm maha võtmine annab märgatavat edu või rohkem edevuse pärast?
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
ma nüüd ei oskagi kohe öelda mis mida teinud on, kuid lõpptulemusena on kergem rehve praegu aurustada küll. lisaks kaane 2mm maha võtmisele on hooratas kah kilo kergem. port matchingut sai kah tehtud ja nukk sai pandud vähem kulunud.
kokkuvõttes pole see auto selle pintoga varem nii hästi liikunud
aga noh see kaante õhemaks ajamine toimus juba eelmisel sajandil, selle kohta saad ju lugeda how to power tune ford sohc 4 cilinders pinto cosworth engines ja how to modify ford sohc engines
oleks mõõtnud ennem ja pärst tulemust kuskil dünos siis oleks ilmselt targem. gpsiga täna mõõtes 0-100 sain isegi 9,9s, kuid kes teab kui täpsed need telefonid ja gepsud on
kokkuvõttes pole see auto selle pintoga varem nii hästi liikunud
aga noh see kaante õhemaks ajamine toimus juba eelmisel sajandil, selle kohta saad ju lugeda how to power tune ford sohc 4 cilinders pinto cosworth engines ja how to modify ford sohc engines
oleks mõõtnud ennem ja pärst tulemust kuskil dünos siis oleks ilmselt targem. gpsiga täna mõõtes 0-100 sain isegi 9,9s, kuid kes teab kui täpsed need telefonid ja gepsud on
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
auto all käies avastasin ühe õli lekke :S ainus simmer mis vahetamata jäi, kuna jagaja võlli simmerile varuosad kataloogist vastust ei tulnud, muidugi kokku paanes mõõtsin et nuka simmer täpselt samas mõõdus. eks peab kunagi jagaja simmeri siis ära vahetama
veel on mure nuka märgi plekiga, need kuradi pleki distants painded on täpselt sellise kauguse peal nüüd, et teeb rõvedat häält nagu klapp tiksuks, eks peab neid natuke maha võtma
aga muidu sõita on much fun, so drift
veel on mure nuka märgi plekiga, need kuradi pleki distants painded on täpselt sellise kauguse peal nüüd, et teeb rõvedat häält nagu klapp tiksuks, eks peab neid natuke maha võtma
aga muidu sõita on much fun, so drift
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
See mootor käiks veel väga ilusti ka 4,8 kg hoorattaga. Oma sirjel sai alustuseks hooratas 9,6 kg pealt 4,8 kg peale treida ja proovides tunduvalt parem kohe, siis süüdet ka varasemaks ja siis lajatas ikka hetkega piirajasse.Hiljem sai plokikaant ka 1mm jagu madalamaks lihvitud. Siis oli veel äkilisem.
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Tartus võiks tava takso teenus ka samal tasemel ollaTarmo kirjutas:aga muidu sõita on much fun, so drift

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo
Sai rooli latt ära vahetatud võimuta variandi vastu kuna see oli käe pärast ja võimuga niikuinii ei meeldinud ülevaatajatele puuduva pumba pärast ja noh üks sisemine ja üks välimine rooli ots oli kah läbi