vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas sõdurpoiss »

AlarT kirjutas:
sõdurpoiss kirjutas:
Ohutuks möödasõiduks ei ole vaja võimsat autot.
Okei. Aga mina mõtlen asjale näiteks nii: Kui mul on vaja mööduda näiteks haagisega metsaveokist, siis 81kw mondeoga ma tõesti pabistan, et kas ma ikka jõuan oma manöövri sooritatud enne, kui vastutulev sõiduk mulle kabelimatsu tekitab. Samas näiteks 150 või 177kw autoga olen ma sellises situatsioonis vana rahu ise, sest ma TEAN et üks gaasivajutus, ja mul on ohtlik manööver sooritatud. Kumb siis ohutum on, kas sadade meetrite kaupa vastasuunavööndis vastutulevaid autosid põrnitseda, või sooritada möödasõit kiirelt ja ohutult?
Sa pabistad isegi 81kw mondeoga? Issand küll, sellega on möödasõit väga lihtne ja ohutu, mul poleks sellega mitte mingit probleemi.
Kas sa ei oska möödasõidu jaoks vajalikku vahet välja arvestada?
Võimsa autoga sa lased kiirused väga suureks ja see ongi ohtlik, samuti see, et sa oled siis vana rahu ise, mis tähendab seda, et suhtud möödasõitu kerglaselt ja ka alustad möödasõitu kerglaselt, täpselt see, millest ma rääkisin ja nii need õnnetused juhtuvadki.

Ma tunnistan, et mu diisel sierra on lahja möödasõiduks, aga saab hakkama.
Ma sõidan oma diisel sierraga rekkadest mööda, ei ole probleemi.
Kui on tipptund, siis jah ei saa mööda, aga muidu küll, tipptunnil ma aga reeglina tallinn-tartul ei sõida.
Kuid siis ei saa paljud mööda ja siis ongi väga ohtlik võimsa autoga nappe möödasõite teha, nagu paljud teevad ja siis ka avariid juhtuvad.
Issand sind siin ei aita, kui sa oled harjunud sõitma 40 kw vabalthingava diisliga, siis tundub 81 kw 1,8 mondeo tõesti turvalise ja kiirena. :lol:
Ma ei räägi siin ju tippkiiruste arendamisest vaid sooritusvõimest, et tõsta kiirus 70-100 või 90-120, millistest väga suurtest ja ohtlikest kiirustest me siis räägime? Ma ei pea ennast liikluses kerglaseks, pigem rahulikuks ja enesekindlaks. Jõuetu mootoriga auto mulle enesekindlust ja turvatunnet ei paku, pigem muudab ebakindlaks. Ebakindlad juhid on need kes kahtlevad enda ja oma sõiduki võimetes, ning sellised juhid ei oska möödasõiduks kuluvat aega ja teekonda arvestada, ning on liikluses potentsiaalse ohu allikad.
Pilt
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas AlarT »

Kui sina sõdurpoiss ei suuda arvestada 81kw mondeo möödasõidu vahemaad ja sulle tundub ohtlikult aeglane see auto, siis oled sina just enda kirjeldatud ohtlik juht liikluses.
Muideks on mu sierra 49kw ja pöördemoment loeb kah.
Kui tegemist on vajaliku ja ohutu möödasõiduga, siis 81kw mondeost täiesti piisab, kui su ees sõidab auto 70-ga, siis pole sul vaja kiirust üle 100 mitte mingil juhul lasta möödasõidul, vastasel korral on see möödasõit tarbetu ja järelikult napp ja ohtlik vastutuleva sõiduki suhtes.
Sel mondeol tasuks 70 pealt möödasõitu alustades ilmselt 4-s käik panna.
Ma olen pikalt sõitnud 2,0 77kw karpa sierraga, mis kiirendas väga kenasti mööda.
Huvitav, selle bensu sierraga polnud mul möödasõitudel mitte mingeid probleeme, kõik sai väga kenasti tehtud, andsin gaasi ja auto läks, ideaalne möödasõidu auto.

Mis lahja diisliga harjumisest sa siin räägid, kui ma juba ütlesin, et olen sõitnud ka võimsate autodega ja ka väga võimsa autoga tallanud.

xr4 vaata, paraku neid võimsaid mootoreid kasutatakse liikluses, mis on ohtlik nii endale, kui teistele liiklejatele, mistõttu on õigus see võimsa mootori armastus hukka mõista.
Naudi oma võimsat mootorit ringrajal, aga mitte liikluses.

On teada tuntud fakt, et mida paremini auto liigub, seda rohkem gaasipedaali sõtkutakse, see aga omakorda tekitab väga suuri ohte liiklusesse.


Muide, võimsal mootoril on ka kallim liikluskindlustus, milleks maksta kallist kindlustust? Et saada vahest natuke gaasi vajutada ja kõik?
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas sõdurpoiss »

Eks sul on õigus mõista hukka võimsa mootori armastus ja minul on õigus mõista hukka sind. Jäägu sulle su arvamus, targem annab järele ja mina ei hakka sinu jäärapäisuse vastu võitlema.
Pilt
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas AlarT »

Ma ei mõista hukka võimsa mootori armastust, vaid selle kasutamist liikluses, mind toetavad ka liiklusspetsialistid, mõistusega inimesed ja politseinikud.
Kõik nad pooldavad ohutut liiklemist, nii ka mina.
Sinul, aga pole õigust mind hukka mõista, kuna ma seisan liiklusohutuse eest ja seega on mul õigus ja teen igati õiget asja.
Sinusuguseid sõdurpoiss politsei just kotibki ja põhjusega ja pärast siis sinusugused halavad, et politsei on paha jne ja miks ta mind küll kinni peab kogu aeg, eks rullnokluse pärast nussibki ja peabki kinni kogu aeg sinusuguseid.

Mina sõidan enamjaolt korralikult ja politseiga probleemid puuduvad, mind pole juba kaua kinni peetud ja kui ka on kunagi vahest kinni peetud on asi piirdunud vaid dokumentide kontrolliga üldjuhul.

Kui vaatan meie liiklust, kui jube see on ja kuulen ja näen, milline on inimeste suhtumine liiklusesse.
Siis tekib nii mõnigi kord tunne, et peaks politseisse tööle minema ja sinusuguseid sõdurpoiss nussima hakkama isuga, kuni te lõpuks aru pähe võtate ja korralikult sõitma hakkate.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
kubilius
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 30 Juul 2009, 19:53
Kontakt:

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas kubilius »

Alar mõtleb ainult ühtemoodi...
Eestis okei, ei teki sul võibolla probleeme, aga ma vean aegajalt raske koormaga käru, sõidan mägistel teedel, vean slepis raskeid autosid...
Üks näide veel, lahja mootoriga autoga läheks mul kütusekulu 30-40 sajale rahulikult, cosworthiga sõitsin selle eest ilma mingisuguste probleemideta 12 sajale...
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Jaan »

AlarT kirjutas: Siis tekib nii mõnigi kord tunne, et peaks politseisse tööle minema ja sinusuguseid sõdurpoiss nussima hakkama isuga, kuni te lõpuks aru pähe võtate ja korralikult sõitma hakkate.
Sellest lausest me näemegi, et sisimas oled sa vägivaldsem ja õelam inimene kui meie kõik kokku. Tšikatilo töötas ka õpetajana argiselt.
Sierra Is
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas AlarT »

kubilius kirjutas:Alar mõtleb ainult ühtemoodi...
Eestis okei, ei teki sul võibolla probleeme, aga ma vean aegajalt raske koormaga käru, sõidan mägistel teedel, vean slepis raskeid autosid...
Üks näide veel, lahja mootoriga autoga läheks mul kütusekulu 30-40 sajale rahulikult, cosworthiga sõitsin selle eest ilma mingisuguste probleemideta 12 sajale...
sa viid teema hoopis mujale.
Koormate vedamine on midagi muud, seal on vaja õige litraaziga ja õige võimsusega mootorit, aga seda vedamiseks, mitte kiirendamiseks.
Kui oled tähele pannud, siis suured võimsad rekkad kiirendavad koormaga aeglaselt, sest suurem kiirendamine lõhuks ja kulutaks rekkat liigselt ning kütet läheks ka palju ning ka koormale poleks see hea.
Koormate vedamiseks, hangi ikka korralik kaubik või veok.
2,0 tavaline sierra sul 30-40 sajale kindlasti ei võtaks, kui cosworth 12 võttis, muide cosworth ei ole just parim koormate vedamiseks, kuna tegemist on 2,0 turbo mootoriga, ehk siis turbo läheb tal alles teatud maalt järgi.
Ilmselt oleks sul 2,8 või 2,9 sierra mõtekam valik, selliste koormate vedamiseks.
Kuid see on tõsi, et kui mootori üle koormame, hakkab ta rohkem võtma kütet, kuid see ei ole antud hetkel seotud möödasõidu kiirendusega.


Bomsch, ma pole õel inimene, politsienikuna nussiksin ma ikkagi rikkujaid ja seda eesmärgiga meie liiklus korda saada.
Minu eesmärk ei ole mitte inimesi nussida, vaid liiklus korda saada ja inimestele selgeks teha ohutu liiklemise vajadus, paraku saab seda vaid karistades ja kõvasti selgitustööd tehes.
Karistus on mõjusam, kui sõnaline selgitus, aga mõlemad on vajalikud, eriti karistus.
Aga ma tean jah, et rikkujad politseid pahaks peavad, et politsei ei lase neil inimesi surnuks sõita.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Jaan »

No see eraldabki kuke politsinikust, sest politseinik teeb ilma emotsioonideta oma tööd ja loodan, et hästi sealjuures ja kukeke nussib isuga või kuidas sa väljendasidki ennast, et kuidas su töövõtted hakkaksid olema. Tuleb keegi 2 nukkvõllilise ja võimsa, 88kw, 2l dohc Sierraga, AlarT-l läheksid suurest erutusest kohe peopesad märjaks, et kuidas nüüd saab rämedalt kottima hakata, sest tal endal on tagasihoidlik diisel. Esiteks juba üleliigse nuka eest saab rämedalt ja siis veel kumminuia igasse auku, sest tarbetu võimsuse tõttu võib ta kiirus möödasõitudel ohtlikult kõrgeks tõusta.
Viimati muutis Jaan, 16 Mai 2011, 16:49, muudetud 1 kord kokku.
Sierra Is
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas AlarT »

Bomsch, miks sa selline ******** oled?

Ma nussiksin rikkujaid, ehk siis kui näen liikluseeskirja rikkumist, siis väänaksin ära, niisama ei väänaks ma midagi.
Teeksin tööd missioonitundest, ehk siis liiklus paremaks ja ohutumaks saada.
Kui tabaksin kellegi möödasõidult kiirusel 170 km/h, siis väänaksin talle kindlasti ära jah ning põhjusega.
Aga ma tean, et rikkujate arust, teeb politsei neile alati ülekohut.


Nagu näha, ei mõista sa lugeda ka, 2,0 sierrat pidasin ma just ideaalseks möödasõidu autoks, mitte ohtlikuks.
Ma ei pea silmas cosworthi.

Muide, streetrace meeldib isegi mulle teha, aga seda siis tühjal ja lagedal teel, kus kedagi peale meie ei ole ja kus on hea nähtavus.
Kahjuks on reaalselt kiirendusvõistlusega see lugu, et isegi sinna karjakesi kohale sõites, rikutakse juba liikluseeskirju, kukutakse juba varakult võidu kihutama ja mööda seerima üksteisest, mis on juba täiesti väärt, sest seda tehakse keset liiklust ja inimesi.
Viimati muutis AlarT, 16 Mai 2011, 16:53, muudetud 1 kord kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
kubilius
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 30 Juul 2009, 19:53
Kontakt:

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas kubilius »

ma ei rääkinud sierra cosworthist. Scorpa bobist oli jutt.
Ja teine asi, tavaline scorpa 2.9 v6 jäi lahjaks... compressor needed....

Pilt
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas AlarT »

Nagu ütlesin, koormate vedamine eriti veel mägedes on teine lugu, sealjuures nõustun, et peab õige mootor selleks olema.
Kui sõiduauto veab kaubikut, ega siis nalja ei ole tõesti, eriti veel mägedes.
Sellepärast, polegi sõiduauto kõige parem valik selleks, aga igatahes möödasõidu kiirendus ei puutu asjasse, selles vallas.
Muide, diisel sobib sellisteks asjadeks ülihästi, ainult, et õige diisel peab olema.

Muuseas, ma ei mäleta, mis video see oli, aga mingi sierra video, kus rääkis sierra mootoritest.
Seal öeldi ,et 2,3 diisel sierra mägede jaoks:p "for the mountains:P
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas xr4 »

AlarT kirjutas:
xr4 vaata, paraku neid võimsaid mootoreid kasutatakse liikluses, mis on ohtlik nii endale, kui teistele liiklejatele, mistõttu on õigus see võimsa mootori armastus hukka mõista.
Naudi oma võimsat mootorit ringrajal, aga mitte liikluses.

On teada tuntud fakt, et mida paremini auto liigub, seda rohkem gaasipedaali sõtkutakse, see aga omakorda tekitab väga suuri ohte liiklusesse.


Muide, võimsal mootoril on ka kallim liikluskindlustus, milleks maksta kallist kindlustust? Et saada vahest natuke gaasi vajutada ja kõik?

sõidan vw sharaniga 2.8 128kw. Kas see teeb must kohe rullnoka?
Ja et mu hobbi auto millega rajal käin on kõigest xr4i



Kahjuks sina oled see mees kes on omas "tões" nii kinni et ülejäänd ongi väär!
Nagu agar ametnik kes järgib euroopa möla piinliku täpsusega oma pead kasutamata.
XR4iPilt
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas AlarT »

Ohutut liiklemist propageerin ma just oma peaga, mitte seaduste järgi.
Kuid need liikluseeskirjad, mis on välja töötatud, tagamaks liiklusohutust, on üldjuhul ikka peaga tehtud ja väga õieti ning targalt.

Sharani peale see 2,8 mootor midagi erilist polegi, aga eks saaks ka vähemaga hakkama.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas xr4 »

jess polegi veel päris rullnokk :D , oleks tegu juba uuematüübi 2.8 mil 150kw siis paadund kurjategija
XR4iPilt
Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Inimesi on erinevaid... Arvamusi samuti...

Postitus Postitas Sassu »

AlarT kirjutas:Muideks on mu sierra 49kw ja pöördemoment loeb kah.
Pöördemomenti ju ka pole :D

Aga jah, me ei räägi siin tippkiirusest vaid pigem "vahespurdist". Minu arust ei ole ka tippkiirus igapäevaselt oluline näitaja aga no kui mõnel autol siin tippkiirust ainult 150 ongi siis on ikka midagi mäda :D
Läheneme asjale teaduslikult numbritega. Valime sinule sobiva kiirenduse 70-100kmh.
Võrdlen kahte oma õues seisvat autot, millest üks on minu arust väga lahja maanteel ja teine on väga mõnus. Lisame aasta numbrid ja võimsuse näitajad. Ka pöördemomendi, sest see ON oluline!
1) 2011a Mazda6 1,8 88kw, 165Nm
2) 1998a Volvo S70 2,3T 184kw, 350Nm
Kuna ma pole viitsinud spets katseid teha (aga võin ju pulli pärast) siis numbrid on võetud paarist kiirenduskatsest ehk siis kiiremini väga need autod ei liigu. 70'ne juures oli veel 2.käik ning kuskil 90'ne juures on kolmandale vahetatud. Ehk siis aeg sisaldab käiguvahetust ka.
Mazda jaksab 70'st 100'ni venitada ennast u. 4,8 sekundiga. Volvo suudab seda aga 2,5 sekundiga. See on põhimõtteliselt kaks korda kiiremini. Kõrgemaid käike kasutades või suurematel kiirustel see vahe suureneb kordades. Selle ajaga kui üks punnitab Mazdaga kellegi kõrvale ennast on Volvomees juba ammu oma reas tagasi. Kumb siis turvalisem on?

Ma arvan, et Mazda oleks sinu arust täiesti piisav kuna ta on suht sama nobe kui tavaline 2,0 Sierra. Minu arust on see aga jube lahja. Kõik oleneb millega võrrelda ja millega harjunud oled.
Vasta