vaba teema, kuid jääme viisakaks
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: alart vs klubilius ja progress
aga kui sa sõidad 50km järjest rattaga maanteel ja korraks on 1km jalgratta teed, mõttetu on sinna ju manööverdada. Jalgrattur võib rahulikult olla asfaldil, vist võis ulatuda kuni 1m tee servast (faktiliselt ei oska öelda), see joon on tõmmatud umbes asfaldi keskelt arvestamata palju jääb ratturile peale joont asfaldit. kohati jookseb asfaldi äär kah vasakule poole joont, harva, kuid siiski
Re: alart vs klubilius ja progress
Ma tean, et ratturitele on kõik lubatud, põhimõtteliselt ka keset teed sõitmine.
Samas autojuhid peavad kõike oskama ja kõike suutma ja kõige eest vastutama.
Mind ajavad need ratturid väga vihale, natuke võiks ikka mõelda ka liikluse toimivusele ja enda ohutusele, sellised ülbed ratturid jäävadki eelkõige auto alla.
1km jalgrattateed on piisav,et sinna minna, enamus ei sõida rattaga 50km, vaid 1-10km.
Eriti tark on veel see, et 1 juulist tohivad ratturid ka ülekäigurajal üle tee sõita, aga neil pole seal eesõigust ja peavad sõitma jalakäija kiirusega.
See on täiesti jabur seadus ju, spetsialistid ütlevad ka, et see ohustab rattureid.
Samas kohad, kus on jalgrattatee ja olen näinud rattureid ikka sõitmas auto teel, seal on 10km jalgrattateed.
Ükskord nägin ühte ilmselt ema koos lastega, ema käis jala, üks laps oli rattal või isegi kaks ei mäleta täpselt ja keegi käis veel jala ja nad olid sõiduteel, kuigi jalgrattatee oli heas korras ja tühi.
Ma ei tea, mis toimus selle ema peas, eks ennast ja oma lapsi nõnda ohtu seab.
Mingid lollid parmud ei taipa ka seda jalgrattateed kasutada alati.
Liikluses võiks mõelda ikka teiste peale ka, mina liigeldes mõtlen ikka teistele ka, mitte ei aja ainult oma õigust taga.
Eks on olukordi, kus ajan oma õigust taga, aga enamjaolt ikka arvestan teistega.
Lihtsalt on teatud olukorrad, kus leian, et on õige oma õigust taga ajada, kuna ma ei salli peateele ülbelt ohtlikke ette sõitmisi jne.
Samas autojuhid peavad kõike oskama ja kõike suutma ja kõige eest vastutama.
Mind ajavad need ratturid väga vihale, natuke võiks ikka mõelda ka liikluse toimivusele ja enda ohutusele, sellised ülbed ratturid jäävadki eelkõige auto alla.
1km jalgrattateed on piisav,et sinna minna, enamus ei sõida rattaga 50km, vaid 1-10km.
Eriti tark on veel see, et 1 juulist tohivad ratturid ka ülekäigurajal üle tee sõita, aga neil pole seal eesõigust ja peavad sõitma jalakäija kiirusega.
See on täiesti jabur seadus ju, spetsialistid ütlevad ka, et see ohustab rattureid.
Samas kohad, kus on jalgrattatee ja olen näinud rattureid ikka sõitmas auto teel, seal on 10km jalgrattateed.
Ükskord nägin ühte ilmselt ema koos lastega, ema käis jala, üks laps oli rattal või isegi kaks ei mäleta täpselt ja keegi käis veel jala ja nad olid sõiduteel, kuigi jalgrattatee oli heas korras ja tühi.
Ma ei tea, mis toimus selle ema peas, eks ennast ja oma lapsi nõnda ohtu seab.
Mingid lollid parmud ei taipa ka seda jalgrattateed kasutada alati.
Liikluses võiks mõelda ikka teiste peale ka, mina liigeldes mõtlen ikka teistele ka, mitte ei aja ainult oma õigust taga.
Eks on olukordi, kus ajan oma õigust taga, aga enamjaolt ikka arvestan teistega.
Lihtsalt on teatud olukorrad, kus leian, et on õige oma õigust taga ajada, kuna ma ei salli peateele ülbelt ohtlikke ette sõitmisi jne.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: alart vs klubilius ja progress
alart, soovitan sulle soojalt ajada ratas kuurist välja või laenata sõbralt, ning mine tee siis üks 10 km kuskil maanteel, või veel parem, linnavahel. siis hakkad asju kohe teise nurga alt nägema. muide alates esimesest juulist ei tohi rattaga sõita kõnniteel vaid tänaval/maanteel, või kui on siis jalgratta teel. võid sõita vaid juhul kui oled alla 14 või saadad rattal alla 14 aastast last või transpordid alla 14 aastast last. kiivrit pead kandma kuni 16 eluaastani, kuid mina ilma teel ei julge alart suguste pärast kes sõidavad paremas ääres ja vihkavad rattureid
Re: alart vs klubilius ja progress
alart-sid on õnneks vähe, aga ei mina oma vokki enam toast välja ei aja. Kiivrit mul pole ja pole ka kunagi kandnud 

Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
58171849 - Janar
Re: alart vs klubilius ja progress
Noh, ootad siis kuni 16 täis tiksub ja ei peagi jälle kandma 

Re: alart vs klubilius ja progress
Kiiver on kasulik tegelikult. Korra kukkusin pool nägu lõhki ja ühe põlve täiesti sodiks, keegi ei näinud kuidas juhtus ja ise ei mäleta mitte midagi. Rattasõit tüütas seepeale ära ja läks autosõit lahti 

Re: alart vs klubilius ja progress
tarmo sa ei lugenud mu teksti vist üldse.
Ma ikka jälgin rattureid ei aja ma kedagi alla.
Ma olen rattaga aastaid sõitnud ja palju, alati mõtlesin autojuhtide ja enda ohutuse peale ja hoidsin tee serva.
Pole elusees selliseid idiootsusi teinud rattaga, mida ma näen paljusid parme ja vanamutte tegemas ratastega ja ka nooremaid.
Tean väga hästi, mis tähendab rattaga liigelda.
Kõnniteel pole 20 aastat tohtinud rattaga täiskasvanu sõita, selles pole midagi uut.
Ma ikka jälgin rattureid ei aja ma kedagi alla.
Ma olen rattaga aastaid sõitnud ja palju, alati mõtlesin autojuhtide ja enda ohutuse peale ja hoidsin tee serva.
Pole elusees selliseid idiootsusi teinud rattaga, mida ma näen paljusid parme ja vanamutte tegemas ratastega ja ka nooremaid.
Tean väga hästi, mis tähendab rattaga liigelda.
Kõnniteel pole 20 aastat tohtinud rattaga täiskasvanu sõita, selles pole midagi uut.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: alart vs klubilius ja progress
tore ga natuke aega tagasi mainisid et sõidad paremas teeääres et äkki tuleb mõni auto vasakult vastu.AlarT kirjutas:Ma ikka jälgin rattureid ei aja ma kedagi alla.
ma sõitsin kah aastaid, vahepeal ei sõitnud, siis hakkasid ratturid pinda käima, nüüd pele mälu värskendamist saan neist täitsa aruAlarT kirjutas:Ma olen rattaga aastaid sõitnud ja palju, alati mõtlesin autojuhtide ja enda ohutuse peale ja hoidsin tee serva.
miks sa nüüd ratturid kõik vanamuttideks ja parmudeks liigitad, varem ütlesid ratturidAlarT kirjutas:Pole elusees selliseid idiootsusi teinud rattaga, mida ma näen paljusid parme ja vanamutte tegemas ratastega ja ka nooremaid.
ilmselt mäletad veel et kuidas peadaalida oli aga ei mäleta kuidas tänapäevases maailmas kus alart'del on load sellega liigelda onAlarT kirjutas:Tean väga hästi, mis tähendab rattaga liigelda.
sry, minu jaoks oli ee uudis, väikese uurimise järgi pean sinuga nõustumaAlarT kirjutas:Kõnniteel pole 20 aastat tohtinud rattaga täiskasvanu sõita, selles pole midagi uut.
Re: alart vs klubilius ja progress
Arvesta ikka raskete teeoludega ka, võib-olla seepärast hoiavadki keset teed rohkem, sest kui sina juba nendel teedel sõidad siis on ilmselgelt rasked teeolud, selle oled meile juba ammu pähe tagunud.AlarT kirjutas:Mina seda rekkameeste tee peal laiamist ei kannata, tihti pean selliste pärast tõmbama teeserva, kuna muidu ei mahu lihtsalt mööda.Sõita tuleb ikkagi korralikult oma vööndis.
Sierra Is
Re: alart vs klubilius ja progress
tarmo ma pole paljusid asju öelnud ega mõelnud, mida sina praegu minu jutust välja loed.
On ju loogiline, et on ka norme rattureid, samuti ei sõida ma pidevalt paremal tee servas loe ka millal ma seda teen ja ega ma päris servas ei sõida.
Ühesõnaga kõik minu manöövrid on liikluses tehtud ohutult, tähelepanelikult ja teisi arvestavalt.
Eks teen minagi omi vigu, aga katsun neist alati õppida ja neid mitte enam korrata.
Mina ei ole elusees sõitnud rattaga ülbelt keset teed, olen sellist teguviisi eluaeg idiootsuseks ja väga ohtlikuks pidanud.
Samuti olen jalakäijana eluaeg hoidnud auodest eemale ja võimalikult teeserva, sest ma tahan eelkõige ellu jääda ja mõtlen ka autojuhtide peale.
Ma sõidan väga ohutult bomsch, aga rekkameeste teel laiamine pole ohutu, nad võiks ka natsa kiirust alla tõmmata ja kõrvale võtta.
Rekkamehed rikuvad selle teel laiamisega liikluseeskirju, aga kuna mul on elu armas, siis ei aia ma oma õigust taga.
Paljud rekkamehd on üldse ülbed ja teevad uskumatuid manöövreid.
On ju loogiline, et on ka norme rattureid, samuti ei sõida ma pidevalt paremal tee servas loe ka millal ma seda teen ja ega ma päris servas ei sõida.
Ühesõnaga kõik minu manöövrid on liikluses tehtud ohutult, tähelepanelikult ja teisi arvestavalt.
Eks teen minagi omi vigu, aga katsun neist alati õppida ja neid mitte enam korrata.
Mina ei ole elusees sõitnud rattaga ülbelt keset teed, olen sellist teguviisi eluaeg idiootsuseks ja väga ohtlikuks pidanud.
Samuti olen jalakäijana eluaeg hoidnud auodest eemale ja võimalikult teeserva, sest ma tahan eelkõige ellu jääda ja mõtlen ka autojuhtide peale.
Ma sõidan väga ohutult bomsch, aga rekkameeste teel laiamine pole ohutu, nad võiks ka natsa kiirust alla tõmmata ja kõrvale võtta.
Rekkamehed rikuvad selle teel laiamisega liikluseeskirju, aga kuna mul on elu armas, siis ei aia ma oma õigust taga.
Paljud rekkamehd on üldse ülbed ja teevad uskumatuid manöövreid.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: alart vs klubilius ja progress
No eks rekkamehigi on rullanokkasid. Samas ma ei saa aru sellest tee keskel jutust kui on tee telgjoon siis mida on sul seal köhida kui seda ei ületata.
Sierra Is
Re: alart vs klubilius ja progress
Bomsch, jutt käib sellest, et rekkamehed ületavad seda või sõidavad selle peal, mis tähendab seda, et mulle jääb vähem ruumi, kui peaks, sest autodel peab jääma ka ohutu külgvahe, samuti peeglid, mis on ratastest ju eemal.
Eelkõige häirivad mind rekkamehed, kitsastel teedel, kus puudub tee keskel telgjoon ja eriti talvel.
Kus ikka väga laiatakse ja vaata ,et mõni tuleb veel peaaegu tee keskel, seal on nii sõiduautosid, veokaid, kui ka rekkaid.
ja kui mina kõrvale ei võtaks lumehange, siis tuleks pauk, ohutust armastava liiklejana ma siis võtangi hoo maha ja tõmban kõrvale lumehange, ehk siis natuke kõrgemasse lumme, kus saab veel sõita, aga pole kuigi meeldiv.
Kui autod ei laiaks tee peal, ei peaks kumbki lumehange võtma, kuigi õige oleks, et mõlemad aeglustavad ja võtavad vajadusel lumehange.
Kõige hullem on see kurvides, osad rekkamehed täitsa lõikavad sisekurvi rekkaga ja sina siis tee, mis tahad kasvõi pidurda, et mitte kokku põrgata nendega.
Kuna mu tööauto on suur kaubik, siis võtab ta ka teel rohkem ruumi ja selle võrra häirivad mind teel laiajaid rohkem, kuna mul ei ole võimalust niipalju kõrvale võtta, kui sõiduautoga.
Eelkõige häirivad mind rekkamehed, kitsastel teedel, kus puudub tee keskel telgjoon ja eriti talvel.
Kus ikka väga laiatakse ja vaata ,et mõni tuleb veel peaaegu tee keskel, seal on nii sõiduautosid, veokaid, kui ka rekkaid.
ja kui mina kõrvale ei võtaks lumehange, siis tuleks pauk, ohutust armastava liiklejana ma siis võtangi hoo maha ja tõmban kõrvale lumehange, ehk siis natuke kõrgemasse lumme, kus saab veel sõita, aga pole kuigi meeldiv.
Kui autod ei laiaks tee peal, ei peaks kumbki lumehange võtma, kuigi õige oleks, et mõlemad aeglustavad ja võtavad vajadusel lumehange.
Kõige hullem on see kurvides, osad rekkamehed täitsa lõikavad sisekurvi rekkaga ja sina siis tee, mis tahad kasvõi pidurda, et mitte kokku põrgata nendega.
Kuna mu tööauto on suur kaubik, siis võtab ta ka teel rohkem ruumi ja selle võrra häirivad mind teel laiajaid rohkem, kuna mul ei ole võimalust niipalju kõrvale võtta, kui sõiduautoga.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: alart vs klubilius ja progress
Tavai rullnokad, öelge parem kes lääne-virumaal alumiiniumit keevitab? Oleks vaja konditsioneeritorud omavahel kokku keevitada.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: alart vs klubilius ja progress
kuna sa varakult hange tõmbad siis teised juhid mõttes tänavad sind ja jätkavad keskel. kui sa hange ei tõmbaks siis nad tõmbaks võimalusel ise kah pisu koomale
Re: alart vs klubilius ja progress
Kuule alart sa pead ka aru saama ,et kõik ei käitu sinu nii öelda tahtmise järgi ega hakka ka käituma !!!! Miks ma peaksin sinusuguse (mitte halvaga) inimesega üldse arvestama? Ma oleks väga õnnelik kui ma saaksin sind maanteel oma manöövriga kraavi ehmatada!
(Vabandan väga oma sõnade kitsikuse üle aga ei saa oma arvamusi foorumisse kirjutada kuna sain oma sõnapruugi eest hoiatuse juba ):(
(Vabandan väga oma sõnade kitsikuse üle aga ei saa oma arvamusi foorumisse kirjutada kuna sain oma sõnapruugi eest hoiatuse juba ):(