vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Jutt ei olnud E36 mootori suurusest ja 318 on Sierraga täiesti võrreldav, mootorilt.
Väiksem mootor ei tähenda risut veel.
Päris mitmed Sierrad on ka 1,6 ja 1,8, mis jäävad Bemmi 1,8-le kõvasti alla.
Väiksem mootor ei tähenda risut veel.
Päris mitmed Sierrad on ka 1,6 ja 1,8, mis jäävad Bemmi 1,8-le kõvasti alla.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Mina pole mootori suurusest midagi rääkinud ja jään ikka oma arvamuse juurde, et 1.8 on peldik kui just IS mootor pole ja seda sa korralikku vaevalt et tonniga saad. Võin lohutada, et ma kirjutan ainult ajaviiteks. Mind teema absull ei koti 

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
1,8 peldik?
Aga 2,0 Sierra on sama ju, 2,0 sierra ka siis peldik või?
kas sa oled tüüpiline rullnokk, kes auto üle otsustab võimsa mootori üle?
Ja 320i 110kw mootor on kõvasti parem, kui Sierra 2,0, nii et need ei kannatagi võrdlust.
Aga 2,0 Sierra on sama ju, 2,0 sierra ka siis peldik või?
kas sa oled tüüpiline rullnokk, kes auto üle otsustab võimsa mootori üle?
Ja 320i 110kw mootor on kõvasti parem, kui Sierra 2,0, nii et need ei kannatagi võrdlust.
Viimati muutis AlarT, 12 Mär 2012, 21:26, muudetud 1 kord kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Kui sa nii ütled
Kas tahad öelda, et e36 ostetakse et sõidumugavust nautida v? See on ju sama väikeklassi auto
Ei ütleks, et 2.0 16 klapiga mootor sellele pemmi omale nüüd alla jääb. Sassul on ju 16v 2.0
Kas tahad öelda, et e36 ostetakse et sõidumugavust nautida v? See on ju sama väikeklassi auto

Ei ütleks, et 2.0 16 klapiga mootor sellele pemmi omale nüüd alla jääb. Sassul on ju 16v 2.0
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Sierral on ainuke 16 klapiga mootori cosworth, et sa teaksid.
Sierra Dohc on 8 klappi.
Ma pole rääkinud E36 sõidumugavusest, aga eelistaksin seda autot Sierrale, kui Sierrad on nii kalliks läinud.
Sierra on peresedaan, E36 peaks ka peresedaan olema, mitte väikeklassi auto.
bmw 2,0 110kw versus sierra 2,0 85kw on ikka suur vahe, eriti veel arvestades asjaolu ,et sierra 2,0 77kw karpa mootor on sellest 2,0 85 kw dohc mootorist parem.
E36-l on raskem kere, kui Sierral, aga ikka jääb Sierra alla bemmile, kui sama mootor panna veel sama raske kere peale, jääks 2,0 Sierra veel eriti maha 2,0 bemmist.
Mulle Sierra meeldib, aga nende mootorid on kaunis algelised ja kiviajast.
Kuid jah, eks tänu sellele on neid tihti ka odavam hooldada ja remontida, kuigi see ei käi kõikide Sierrade mootorite kohta.
Sierra Dohc on 8 klappi.
Ma pole rääkinud E36 sõidumugavusest, aga eelistaksin seda autot Sierrale, kui Sierrad on nii kalliks läinud.
Sierra on peresedaan, E36 peaks ka peresedaan olema, mitte väikeklassi auto.
bmw 2,0 110kw versus sierra 2,0 85kw on ikka suur vahe, eriti veel arvestades asjaolu ,et sierra 2,0 77kw karpa mootor on sellest 2,0 85 kw dohc mootorist parem.
E36-l on raskem kere, kui Sierral, aga ikka jääb Sierra alla bemmile, kui sama mootor panna veel sama raske kere peale, jääks 2,0 Sierra veel eriti maha 2,0 bemmist.
Mulle Sierra meeldib, aga nende mootorid on kaunis algelised ja kiviajast.
Kuid jah, eks tänu sellele on neid tihti ka odavam hooldada ja remontida, kuigi see ei käi kõikide Sierrade mootorite kohta.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Ikkagi võrdled siga ja kägu. ühel mootoril on 2 klappi silindrisse teisel 4. Kui lolliks sa mind pead, et arvad, et ma ei tea mis on sierra 16v mootor. Palju see e36 siis sierrast raskem on. Ega sa nüüd ometi kõige raskemat puumerit kõige kergema sierraga võrdlema hakka 
Ma lähen teen nüüd selle ajaga midagi mõistlikku veel täna, mitte ei ürita inimestele selgeks teha mis hinnaga oma autot müüma peavad. Ma ka sulle alla 1000 euri ühtegi oma sierrat ei müüks. Bemme on rohkem rüüsta neid

Ma lähen teen nüüd selle ajaga midagi mõistlikku veel täna, mitte ei ürita inimestele selgeks teha mis hinnaga oma autot müüma peavad. Ma ka sulle alla 1000 euri ühtegi oma sierrat ei müüks. Bemme on rohkem rüüsta neid

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Ehk siis, kui Sierra pole odav, siis on ta kaotanud oma mõtte.
E36 on Sierrast ikka oma 200kg raskem ja see loob kiirenduses juba vahe sisse, kui mootorid identsed oleks.
Aga ma arvan, et kui sa tahad talvel tagaveolist autot nautida, jäärajal või üldse libedaga, siis pole vahet, mis mootor peal on.
Sest isegi kui mul oli 2,3D diisel 49kw, sai sellega väga edukalt külg ees sõita, kuigi jah kohati jäi lahjaks, aga siiski sai.
Ja BMW 316 võimaldab suurepäraselt talvel külg ees ringi sõita, mootor piisavalt jõuline ja ergas selleks.
E36 on Sierrast ikka oma 200kg raskem ja see loob kiirenduses juba vahe sisse, kui mootorid identsed oleks.
Aga ma arvan, et kui sa tahad talvel tagaveolist autot nautida, jäärajal või üldse libedaga, siis pole vahet, mis mootor peal on.
Sest isegi kui mul oli 2,3D diisel 49kw, sai sellega väga edukalt külg ees sõita, kuigi jah kohati jäi lahjaks, aga siiski sai.
Ja BMW 316 võimaldab suurepäraselt talvel külg ees ringi sõita, mootor piisavalt jõuline ja ergas selleks.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Teeks lühidalt. Mida sa tõestada üritad? e36 kiitmiseks oma foorum sierra jaoks ma. Siit sa erilist kiidulaulu ei oota või arvad et kõik hakkavad kummardama ja on nõus, et sierra on -tsenseeritud-, sest kallis ja e36 on hea sest odav. Mis jutu iva on? Tahad bemmi osta siis osta mitte ära nuta, et sierra vimaks ometi midagi maksma on hakanud. Praegu on õuge aeg sierrat müüa mitte osta lihtsalt.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
AlarT kirjutas: Aga ma arvan, et kui sa tahad talvel tagaveolist autot nautida, jäärajal või üldse libedaga, siis pole vahet, mis mootor peal on.
Sest isegi kui mul oli 2,3D diisel 49kw, sai sellega väga edukalt külg ees sõita, kuigi jah kohati jäi lahjaks, aga siiski sai.
Ja BMW 316 võimaldab suurepäraselt talvel külg ees ringi sõita, mootor piisavalt jõuline ja ergas selleks.
Selle peale ütleks küll, et MAGA VÄLJA.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Tekkis huvi küsida, et on siin ka selliseid härrasid, kes oma "stock" sierraga talvel ei sõida?
Puhtalt selle tõttu, et kere jms seisukord liiga hea ja kahju lõhkuda.
Puhtalt selle tõttu, et kere jms seisukord liiga hea ja kahju lõhkuda.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Minul nt on roheline sierra rohkem suve auto ja hall on igapäevane (hetkel veel) kuna kere töid oleks vaja nagunii teha, siis see talv sai temaga sõidetud. Aga eks näeb mis tulevik toob, kuidas kerega lood - võib ka talveks seisma jääda kui kere korda saab.doker kirjutas:Tekkis huvi küsida, et on siin ka selliseid härrasid, kes oma "stock" sierraga talvel ei sõida?
Puhtalt selle tõttu, et kere jms seisukord liiga hea ja kahju lõhkuda.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
On alles boyscout!
Muidu ma rahulik vennike, aga mõni -50%ne oskab ikka oma segase ja umbes mölaga vihale ajada!
Muidu ma rahulik vennike, aga mõni -50%ne oskab ikka oma segase ja umbes mölaga vihale ajada!
*Ženja Fokin ütleb et Sierra on moes. Ja nii ongi!
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Eks muidu on Sierra oma olemuselt lahe auto ja endiselt mul hinges.
Ja olen selles mõttes ikkagi veel hingelt Sierra klubiline, aga lihtsalt nendin mõningaid fakte.
Mõneti on kõige sümpaatsem ikka vana 83a Sierra, tal lahe lihtne, hea mootor ka peal:)
Aga muidugi jah 92a uuendatud Sierra on neist parim, kõige kenam jne, muidugi mootor peab olema 2,0 74kw, mitte dohc.
Ma olen ikka sellele mõelnud, et huvitav palju Fordi tehas tahaks selle eest, kui mõni miljardär, tahaks neilt mingi 30 uut Sierrat tellida.
Et mitukümmend või mitusada miljonit krooni see maksaks huvitav.
Sest mingi raha eest, nad kindlasti teeks ära selle, seda Sierrat ei saaks muidugi enam arvele, kuna tal pole tüübikinnitust, ei vasta uue aja nõutele.
Aga saaks otsida eestis sarnase Sierra ja selle numbrid uuele ringi lüüa, isegi kerenumbriga annaks sama teha.
Ülevaatusel saaks öelda, et hästi säilinud ja taastatud.
Ja olen selles mõttes ikkagi veel hingelt Sierra klubiline, aga lihtsalt nendin mõningaid fakte.
Mõneti on kõige sümpaatsem ikka vana 83a Sierra, tal lahe lihtne, hea mootor ka peal:)
Aga muidugi jah 92a uuendatud Sierra on neist parim, kõige kenam jne, muidugi mootor peab olema 2,0 74kw, mitte dohc.
Ma olen ikka sellele mõelnud, et huvitav palju Fordi tehas tahaks selle eest, kui mõni miljardär, tahaks neilt mingi 30 uut Sierrat tellida.
Et mitukümmend või mitusada miljonit krooni see maksaks huvitav.
Sest mingi raha eest, nad kindlasti teeks ära selle, seda Sierrat ei saaks muidugi enam arvele, kuna tal pole tüübikinnitust, ei vasta uue aja nõutele.
Aga saaks otsida eestis sarnase Sierra ja selle numbrid uuele ringi lüüa, isegi kerenumbriga annaks sama teha.
Ülevaatusel saaks öelda, et hästi säilinud ja taastatud.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
inglismaal liikusid mingiaeg uued kered. Mingi rinka sarja jaoks tehtud kunagi. Isegi istmekinnitusi polnud pandud 

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
ma teeliks küll tänapäevasema tehnikaga siera siis, veermik võiks ikka olla tänapäevane ja mootor muidugi kah. focus rs mootor oleks ja tagavedu, ning juhtivaus nagu uutele fordidele kohane 
