vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Kere võiks süsinikust teha. Mu väike unistus mida sierraga teha kui raha oleks kui muda.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
ma ei tea, kas ma sierrat uuendama hakkaks, kui jaksaks uue tellida.
Mu põhieesmärk oleks ikkagi vana hea sierra saada uhiuuena.
Kindlasti ma kombineeriks talle oma varustuse kokku, mida Sierrale pakuti ja roostekindlamaks laseks kindlasti teha.
Ilmselt telliksin oma 10 Sierrat.
Sõitma hakkaksin neist peamiselt ilmselt 1-2ga. ülejäänud oleks rohkem näituse eksponaadid.
Uuema tehnika jaoks ostaksin mingi uuema auto.
Kuigi jah huvitav ju oleks, natuke ühte sierrat uuendada ja samuti ta ka turvalisemaks teha, tehasel oleks selleks võimalused olemas.
Loomulikult see turvalise Sierra ehitamine nõuaks palju pappi, kuna tuleks teha turvateste.
Ilmselt läheks need 10 sierrat siis nii 500 miljonit maksma:P
Aga raha korral, ma võibolla telliks BMW E34 kah uue.
Muidu peab tõdema, et kütusehind on päris kõrgeks läinud, hakkab juba vaikselt häirima, aga noh pole veel hullu, taluvuse piiri pole ületatud.
Tänaval liiklust vaadates on ka liiklus tihe ja kütusejanuseid autosid täis, ehk siis kütus on järelikult odav.
Mu põhieesmärk oleks ikkagi vana hea sierra saada uhiuuena.
Kindlasti ma kombineeriks talle oma varustuse kokku, mida Sierrale pakuti ja roostekindlamaks laseks kindlasti teha.
Ilmselt telliksin oma 10 Sierrat.
Sõitma hakkaksin neist peamiselt ilmselt 1-2ga. ülejäänud oleks rohkem näituse eksponaadid.
Uuema tehnika jaoks ostaksin mingi uuema auto.
Kuigi jah huvitav ju oleks, natuke ühte sierrat uuendada ja samuti ta ka turvalisemaks teha, tehasel oleks selleks võimalused olemas.
Loomulikult see turvalise Sierra ehitamine nõuaks palju pappi, kuna tuleks teha turvateste.
Ilmselt läheks need 10 sierrat siis nii 500 miljonit maksma:P
Aga raha korral, ma võibolla telliks BMW E34 kah uue.
Muidu peab tõdema, et kütusehind on päris kõrgeks läinud, hakkab juba vaikselt häirima, aga noh pole veel hullu, taluvuse piiri pole ületatud.
Tänaval liiklust vaadates on ka liiklus tihe ja kütusejanuseid autosid täis, ehk siis kütus on järelikult odav.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Kui kütuse hind oleks alla inimeste taluvuse piiride, siis miks kõik tahavad ja ostavad omale diisel auto, ja suurte mootoritega autode hinnad kukuvad väga kiiresti võrreldes diislitega. Ja miks kõik sõidavad vene küttega. Sa nagu targem ja kogenum vend ehk oskad vastata.
Tutikas Sierra oleks lahe asi muidu küll aga siis peaks ta juba olema cossu, sest siis pole rahas väga küsimus ja miks siis tavalist ikka osta.
Tutikas Sierra oleks lahe asi muidu küll aga siis peaks ta juba olema cossu, sest siis pole rahas väga küsimus ja miks siis tavalist ikka osta.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Cossu võtab palju kütet. AlarT lükkaks külma kõhuga 10 masina alla varanduse, aga +1L 100km kohta küttekulu ta never alla ei neelaks. 

Sierra Is
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Eks kui see Cossu niiväga meeldib ja raha oleks, siis kes tahab telligu.
Mina ilmselt Cossut tellima ei hakkaks, mul oleks Sierradega teised eesmärgid.
Kui tahaksin võimsat autot, siis raha korral ostaksin ilmselt kas mõne võimsa BMW või Mersu S500, see on hea vaikne, stabiilne ja praktiline masin, mis läheb väga hästi edasi, ehk siis kõik oleks olemas.
Selline S500 muudab ebapraktilised ja kallid lärmakad, sportautod mõttetuks, neist jääb järele vaid nende stiil.
Mina ilmselt Cossut tellima ei hakkaks, mul oleks Sierradega teised eesmärgid.
Kui tahaksin võimsat autot, siis raha korral ostaksin ilmselt kas mõne võimsa BMW või Mersu S500, see on hea vaikne, stabiilne ja praktiline masin, mis läheb väga hästi edasi, ehk siis kõik oleks olemas.
Selline S500 muudab ebapraktilised ja kallid lärmakad, sportautod mõttetuks, neist jääb järele vaid nende stiil.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
sa oled ikka väga kitsa silmaringiga
edit: mis otsast see s500 praktiline on?
edit: mis otsast see s500 praktiline on?
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Praegusel juhul oled just sina kitsa silmaringiga.
Mis otsast on s500 praktiline? nagu khkmmm kas sa tead, mis autoga on üldse tegu?
http://www.auto24.ee/new/model.php?id=1 ... &sr=2&sm=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegemist on täiesti hariliku peresedaaniga s500 puhul, tal on sees ohtralt ruumi, 5 kohta, 4 ust, korralik pagasiruum ja tema kütusekulu ei ole röögatu, ta on vaikne, stabiilne, väga hea edasiminekuga, väga hea juhitavusega.
Mõistliku hinnaga võrreldes sportautoga nagu Ferrari
Samuti on sel mersul ohtralt mugavusvarustust, mida kallitel sportaudeol pole kas pea üldse või pole sellisel hulgal.
Samuti ei ole s klassi mersu s500 nii jäik, kui seda on Ferrari ja muud säärased sportautod, ehk siis selle mersuga on sul tunduvalt pehmem liigelda, eriti veel eestis.
Kallis sportauto on aga lärmakas, kitsas, seal on vaid 2 kohta ja pagasiruumi pole kas üldse või on see mõttetult väike. See ei sobi meie talvedesse, see on vastikult madal igapäeva sõiduks, ta ei ole kuigi mugav. Selle hind on näiteks 2-3 miljonit krooni, s klassi mersu saad aga kätte alla 2 miljoni krooni.
Põhilised vahed on juba välja toodud. Sportauto põhiliseks eeliseks jääbki vaid selle stiil, aga seda ka sellele, kes seda stiili austab.
Näiteks mina eelistan ennem mersu S500, kui mingi 3 milline Ferrari.
Ja kui on isegi mõnele kallile sportautole taha mingid istmed pressitud siis on seal taga 2 kohta ja need on väga mõttetud tagaiste kohad, kuna ruumi seal pole ja mugavust ka mitte.
Sellepärast, see mersu s500 meeldibki mulle, kuna ta pakub kõike koos ja väga hästi ning odavama hinna eest.
ja kui sa tahad hakata mingeid auto kurvivõimeid kasutama, siis osta parem Mitsubishi Evo, see on viimasepeal juhitavusega auto ja kurvides parem, kui Ferrarid ja muud säärased.
Need kallid sportautod tundusid vaid 13-14 aastasena vägevad, kui ei teadnud veel ,milline piin on nendega tegelikult igapäeva elus sõita ja kui ebapraktilised need on.
Mis otsast on s500 praktiline? nagu khkmmm kas sa tead, mis autoga on üldse tegu?
http://www.auto24.ee/new/model.php?id=1 ... &sr=2&sm=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegemist on täiesti hariliku peresedaaniga s500 puhul, tal on sees ohtralt ruumi, 5 kohta, 4 ust, korralik pagasiruum ja tema kütusekulu ei ole röögatu, ta on vaikne, stabiilne, väga hea edasiminekuga, väga hea juhitavusega.
Mõistliku hinnaga võrreldes sportautoga nagu Ferrari
Samuti on sel mersul ohtralt mugavusvarustust, mida kallitel sportaudeol pole kas pea üldse või pole sellisel hulgal.
Samuti ei ole s klassi mersu s500 nii jäik, kui seda on Ferrari ja muud säärased sportautod, ehk siis selle mersuga on sul tunduvalt pehmem liigelda, eriti veel eestis.
Kallis sportauto on aga lärmakas, kitsas, seal on vaid 2 kohta ja pagasiruumi pole kas üldse või on see mõttetult väike. See ei sobi meie talvedesse, see on vastikult madal igapäeva sõiduks, ta ei ole kuigi mugav. Selle hind on näiteks 2-3 miljonit krooni, s klassi mersu saad aga kätte alla 2 miljoni krooni.
Põhilised vahed on juba välja toodud. Sportauto põhiliseks eeliseks jääbki vaid selle stiil, aga seda ka sellele, kes seda stiili austab.
Näiteks mina eelistan ennem mersu S500, kui mingi 3 milline Ferrari.
Ja kui on isegi mõnele kallile sportautole taha mingid istmed pressitud siis on seal taga 2 kohta ja need on väga mõttetud tagaiste kohad, kuna ruumi seal pole ja mugavust ka mitte.
Sellepärast, see mersu s500 meeldibki mulle, kuna ta pakub kõike koos ja väga hästi ning odavama hinna eest.
ja kui sa tahad hakata mingeid auto kurvivõimeid kasutama, siis osta parem Mitsubishi Evo, see on viimasepeal juhitavusega auto ja kurvides parem, kui Ferrarid ja muud säärased.
Need kallid sportautod tundusid vaid 13-14 aastasena vägevad, kui ei teadnud veel ,milline piin on nendega tegelikult igapäeva elus sõita ja kui ebapraktilised need on.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Naljakas. AlarT tahaks seksida. Kõik teised valiks selleks naise, aga AlarT valib koera, sest see on palju praktilisem. Jahil toob pardi roostikust välja, vabal ajal valvab majapidamist ja noh lilli ja kingitusi ei pea ka tooma. Tehtud. See on ju idioot, kes ostab 3 milli eest ferraari ja siis elab 1 toalises üürikas edasi. Üldiselt on ikkagi maailmas asjad sedasi, et kellel on juba Ferraari siis tema igapäeva pilliks on s klassi mesa vähemalt. Ei ole nii, et igapäeva pill on Ferraari, aga projektikaks unistab tutikast 92a Sierrast. See on nonsenss.
Sierra Is
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
nissan gtr on kah sportauto, ja sama hind kui s500 mersu. iga auto jaoks on olemas aeg ja koht. ma tahaks sind näha rajapäeval s500 mersuga
. praktiline auto
oleks sa rääkinud e klaasi universaal mersust, siis võiks arvata et praktiline. mis sa selle sedaaniga tegema hakkad nii suure mootoriga sellest tal pagasnik suuremaks ei lähe
kui kunagi leiad tulevikus pimeda ja kurdi naise, kes sind taluks ja temaga saad 2,2 last, küll siis saad aru mis auto on praktiline kui vaja on kaks käru, nädalavahetuse mähkmed, riided, mänguasjad, reisivoodid lastele kaasa võtta ja mõni asi endale kah


kui kunagi leiad tulevikus pimeda ja kurdi naise, kes sind taluks ja temaga saad 2,2 last, küll siis saad aru mis auto on praktiline kui vaja on kaks käru, nädalavahetuse mähkmed, riided, mänguasjad, reisivoodid lastele kaasa võtta ja mõni asi endale kah
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Bomsch kirjutas:See on ju idioot, kes ostab 3 milli eest ferraari ja siis elab 1 toalises üürikas edasi. Üldiselt on ikkagi maailmas asjad sedasi, et kellel on juba Ferraari siis tema igapäeva pilliks on s klassi mesa vähemalt. Ei ole nii, et igapäeva pill on Ferraari, aga projektikaks unistab tutikast 92a Sierrast. See on nonsenss.
Ei tee kedagi maha ja kedagi tagant kah ei õhuta. Samas tuleks aga võtta erinevaid vaatenurki rahanumbris mõõdetuna, et ehk:
Kui mul on raha et vabalt osta 3 milline(kroonides on jutt ilmselt) Ferru või siis kaks, siis ei tea ma seda missugune üks Ford Sierra välja näeb.
Ehk et siis minu vaatenurk autodele algab alates luksautode klassist
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Tegelikult me ei saa seda asja ikka nii kitsalt võtta, et keegi on rikkur ja siis ta vaatab ainult kalleid uusi autosid, nii see asi ikka ei ole.
Paljud rikkurid just koguvad vanu autosid ja taastavad neid, uunikume.
Ja kui mõnele rikkurile meeldiks sierra, oleks see täiesti normaalne ju.
Ilmselt on Sierra Cosworth ka klassikaks kujunemas, nagu oli ka miski mersu 190 cosworth või midagi ja vw corrado. Need kõik on kujunemas klassikaks või selliseks ja on hinda minemas, teatud ringkondades. See mersu peaks veel eriti haruldane olema.
Ja kindlasti Lotus Omega on juba praegu hinnas.
Rikkurid ostavad omale kogusse ja taastavad ära ka kõige idiootsemaid autosid, tihtilugu muidugi need idiootsed autod ongi just kõige huvitavamad.
Enamus inimesi ,kes muide unistavad 3 millisest Ferrarist jne, ei ostaks seda ringraja jaoks vaid ikkagi tänavasõiduks, aga sellises olukorras olekski s500 mersu mõistlikum valik.
Tegelikult ka Ferrariga ei ole kõige mõistlikum ringrajale minna see on ikkagi tänavaauto, selleks on rikkuril mõistlikum just õige ringraja auto omale muretseda.
Paljud rikkurid just koguvad vanu autosid ja taastavad neid, uunikume.
Ja kui mõnele rikkurile meeldiks sierra, oleks see täiesti normaalne ju.
Ilmselt on Sierra Cosworth ka klassikaks kujunemas, nagu oli ka miski mersu 190 cosworth või midagi ja vw corrado. Need kõik on kujunemas klassikaks või selliseks ja on hinda minemas, teatud ringkondades. See mersu peaks veel eriti haruldane olema.
Ja kindlasti Lotus Omega on juba praegu hinnas.
Rikkurid ostavad omale kogusse ja taastavad ära ka kõige idiootsemaid autosid, tihtilugu muidugi need idiootsed autod ongi just kõige huvitavamad.
Enamus inimesi ,kes muide unistavad 3 millisest Ferrarist jne, ei ostaks seda ringraja jaoks vaid ikkagi tänavasõiduks, aga sellises olukorras olekski s500 mersu mõistlikum valik.
Tegelikult ka Ferrariga ei ole kõige mõistlikum ringrajale minna see on ikkagi tänavaauto, selleks on rikkuril mõistlikum just õige ringraja auto omale muretseda.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
teadmiseks sulle, et ferrari ei ole mudeli nimetus
ferrarisi on üsna mitmeid, mõni rohkem tänava auto, mõni vaid ringraja auto. aga ilmselt sellest sa pole teadlik, kuna sa korra elus said proovida s500'ga sõita 


Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Ringrajal käimine on sisuliselt motospordiga tegelemine, Ferrari on luksus mida vähesed saavad endale lubada ja ringrajaga ei ole siin mingit pistmist. Kui on inimesel raha ja ta naudib autoga sõitmist kui tegevust siis seda saab ta superautoga sõites. S klass on lihtsalt mugav sedaan igapäevaste asjade ajamiseks ei midagi muud. Täiesti võrreldamatud asjad.AlarT kirjutas: Enamus inimesi ,kes muide unistavad 3 millisest Ferrarist jne, ei ostaks seda ringraja jaoks vaid ikkagi tänavasõiduks, aga sellises olukorras olekski s500 mersu mõistlikum valik.
Tegelikult ka Ferrariga ei ole kõige mõistlikum ringrajale minna see on ikkagi tänavaauto, selleks on rikkuril mõistlikum just õige ringraja auto omale muretseda.
Sierra Is
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks


ja miks ferrari praktiline pole?

