Hmm huvitava postituse on Autoplus teinud viimati: https://www.facebook.com/autoplus.service" onclick="window.open(this.href);return false;
Firma on tglt loodud mõned aastad tagasi
http://www.addinol.ee" onclick="window.open(this.href);return false; oil finder pakub:
Tagasilla diferentsiaal
standard 0,90 liiter
Spetsifikatsioon tagasilla õli
standard API GL5 SAE 90
millisest osast sa aru ei saanud? diffris olev õli ja lsd's olev möks ei puutu kuidagi omavahel kokku, seega ei ole sul mingit spets lsd õli vaja, muidugi kui tahad siis pane, sinu rahakott
Tarmo kirjutas:lsd osa on kinnine ja sinna käib eraldi möks, differ aga on pmst tavaline, sisse käib tavaline reduktori õli
See nüüd küll loogiline olla ei saa et tava õli sinna sisse võib ajada. Nii see LSD küll kaua ei kesta
Kuna sierra lsd-d peaksid olema visco tüüpi , ja lukustust tekitav osa diffris on eraldi suletud ja täidetud spetsiaalse õliga,siis ei ole vahet kas kasutad lsd tähisega õli või tavalist transmisiooni õli.
Mina tean ka, et lsd difrisse tuleb panna lsd difri õli, vastasel korral kulub ja muutub ta tavaliseks lahtiseks difriks.
Ei tea, kas käib kõigi LSD difrite kohta, aga sellist leegrit ma LSD Difrite kohta igatahes tean ja usaldusväärsest allikast.
Mina panin tavalisse sierra difrise lihtsalt õli, kallasin, kuni hakkas korgist välja tulema ja keerasin korgi ette ja asi korras ja midagi halba ei juhtunud.
Ju siis oli õlitase nii nagu peab seepeale.