400. leht 522-st

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 02 Nov 2012, 14:36
Postitas Tarmo
maasturite rehvid tavaliselt pole mud + snow vaid mud + sh*t :D vähemalt sõiduautole ma selliseid mustreid talveks alla ei paneks, pigem suvel kruusale :D


mõtlen praegu isegi talverehvide teemal.
kas jätkata olemasolevatega milledest siis 2 tk on servad kulunud kuid keskelt mustrit kõvasti (olnud esisillal ja viimati pandi valepidi rehvivahetuses peale (suund õige aga vasak paremale ja parem vasakule) seega kulunud on siis mõlemad korrad sisemine serv ja näevad nüüd välja nagu vanasti rehvid oli (ümarad)) ja muidugi osaleda kõigis facebooki rehviloosimis kampaaniates (lootusetu)
osta nende asemel 2 masterit (103 euri) mis minu laisa (piisav pikivahe ja üldse vähe riske) sõidustiilga oleks täiesti piisav, kuid rehvisegu kestab pmst kaks talve ja undavad palju
osta asemele 2 nankang sw7 (156 euri), (nankangi talvekate kohta palju positiivset kuulnud (mitte konkreetsete kohta)) antud rehvid tundmatud, kuid ilmselt pisu vaiksemad ja kestavad vast kauem pehmetena
osta unistuste rehvid hakka 7 (270 euri) mis teevad korraliku põntsu, kuid ilmselt kestavad vabalt 4 hooaega või kui mustrit piisavalt siis kauemgi (algul oleks nad mõned aastad taga kus nad pmst ei kulu (esivedu)
osta conti icecontactid (240 euri), mis pidavat olema muidu sama head kui hakka7 kuid asfaldil pisu paremad

iga kord pereautole talverehve mõeldes mõtlen asja liiga üle, kuigi saaks reaalselt hakkama ka tavaliste masteritega vabalt

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 04 Nov 2012, 01:14
Postitas Jesper
Master FTW

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 04 Nov 2012, 10:37
Postitas OnkelMats
Kusjuures Masteri rehvid toimivad väga hästi, kõik oleneb sellest millise partii otsa satud.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 04 Nov 2012, 11:03
Postitas Tarmo
sierral ma kasutan ammusest ajast mastereid, pole siiani probleeme olnud :)

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 04 Nov 2012, 17:44
Postitas dohcimees
Kardaanileevendil on kardaanipoolsel osal kõik poldipesad ühesugused, aga käigukastipoolsel küljel on pooled süvendiga ja pooled tavalised. Kumbadesse lähevad käigukastist tulevad tikkpoldid?
Pmtselt sama küsimus, mis siin: http://passionford.com/forum/ford-escor ... pling.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Oleks vaja kiirelt teada! Vaja lähima paari tunni jooksul auto liikuma saada.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 04 Nov 2012, 18:43
Postitas nustu826
Tarmo:

Võta ka valikusse Barumi toodang - tegu on Continentali tütarfirmaga. Ise ostsin umbes 5 aastat tagasi MB-le alla 4tk. Pidamise koha pealt ei olnud mitte üks halb sõna öelda. Kõik naelad püsisid sees 2 talve, siis alles hakkasid vaikselt kaduma. Samas sai ka parklates ja jääradadel päris palju käidud. Sõitsin igapäevaselt tööle - tagasi. Ja hind ei olnud kah miskit hirmutavat. Eelmisel talvel sai naine löökaukudes 2st rehvist jagu... Chrysleril on all Nankangi lamellid - Kannatab sõita, aga Barumist kehvema pidamisega. Sierral all Vallai protid - lumes/lörtsis on ok, tegu ikkagi suure kärniga rehvidega. Kuluvad vähe, aga ega pidamine kah kiita ei ole. Samas on tegelikult üsna talutav. Masteri protti olen escorti ja Mazda peal proovinud - ei vedamist, ei pidamist. võibolla oli ka kehv partii, aga selliseid enam ei osta. Naelad olid kõik sees ja kulumine olematu 80 000km. peale. aga pidamine oli kah olematu...

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 04 Nov 2012, 19:14
Postitas Jaan
80000 naelrehviga? Need pidid siis Eesti talvi arvestades mingi 10+ aastat vanad olema ja selle aja peale ei saagi kummist mingit pidamist loota. Kui just Escortiga taksot ei sõidetud ja 6000+km kuus ja talverehv oli oktoobri algusest 1 aprillini nagu lubatud.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 04 Nov 2012, 22:51
Postitas Tarmo
barumit pakub vaid üks firma naastu mõõdus 205/55 r16 hinnaga 99 tk ehk siis 198 euri
aga 80000 on jah aind talve hooaegadeks päris suur läbisõit, ja nagu ma ütlesin siis masteri ja vallai rehvidel segu üle 2 aasta ei kannata. vanasti oli vallail eriti pehme segu olnud, kuid olevat lõpetatud selle tegemine. samas pidi olema vallail tavaline kui läheb üle 100g raskust rehvi kohta, master aga pidavat üle 50g erinevusega rehvid minema viskama. endal mul 6 masteriga kogemused ja kõigil on läinud üsna vähe raskusi.

peaks sierral proovima tosooliga rehve tasakaalustada, pidi olema hea juhtudeks kui kaal on muutuv (ehk kui näiteks lumi velje sisse jääb)

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 04 Nov 2012, 23:37
Postitas IvoK
Olen ka ühe talve 205 55 16 Vallai lamelliga sõitnud, pidamine oli mina ütleks et päris hea. Tallinnast Järvamaale lobjakaga kannatas ka möödasõitu teha. Aga igavased rasked on need proti rehvid ja kaalusid läheb ka rohkem võrreltes tehase rehviga. Tunde järgi kaalus üks uus vallai sama palju kui 2 bridgestone uut rehvi. :?

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 04 Nov 2012, 23:50
Postitas Tarmo
rasked on küll jah, huvitav millest see tuleneb, need ju tehtakse tavalise rehvi karkassile ja ege nende diameeter suurem pole
või on nii et kui tavarehv oli enneb näiteks 205/50 r16 siis prot on 205/55 r16?

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 05 Nov 2012, 00:12
Postitas XcosworthX
se uus muster mis peale pannakse,se segu ongi raskem..... külgede peale pannakse ka rohkem materjali juurde..kokkuvõttes teebki rehvi raskemaks kui mõni firmakas...

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 05 Nov 2012, 08:59
Postitas Tarmo
ja ka jäigemaks siis

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 05 Nov 2012, 20:53
Postitas AlarT
Minu kogemuste järgi kuluvad masteri protid just aeglaselt, mitte kahe talvega.
Kuigi õige talverehv kulubki kiiresti, sest siis on lootust, et ta on pehme ja haakub.
Üle 4 aasta ei tasu ühe talverehviga sõita, kuna haakuvust kaotab kõvasti.

Master nordic 4-ga ma sõitsin kaks talve, ei kurda päris normaalselt.
Kuid kindlasti on nokian hakkapeliitta 7 parem, aga hinnavahe ka üüratu.
see master nordic 4 möirgas küll sõites, aga ei midagi hullu.

Nankang igatahes rehvitestis jäi jäistes ja lumistes oludes taga lõpu poole.
Puhtalt asfaldil oli parem, aga libedaga kehvem, see asfaldil parem oleks tulenes ilmselt kõvemast mustrisegust, mille tulemusel ta ka libedaga ei haakunud ja ehk oli ka lamelli vähem sees, ma ei tea.
Ma ise nankangi ei ostaks.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 05 Nov 2012, 21:11
Postitas Tarmo
no seda ma koguaeg räägingi et master kannatab 2 aastat sõita kuna peale seda on ta kõva (mitte kulunud), kui on kõva siis pidamine halvem kuna lamell ei tööta

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 05 Nov 2012, 21:14
Postitas AlarT
No asi pole mitte lamellis, vaid selles, et muster kõva ja ta üldiselt ei haaku enam.
Lamell töötab mingil määral kindlasti ka siis, aga vähem.
Sul võib olla ka suht ilma lamellida talverehv, aga ikkagi kummi pehmus omab meeletult suurt tähtsust haakuvuses.

Aga tegelikult haakub see masteri prott veel ka 3-4 aastasena täitsa kenasti.
Eks loomulikult iga aastaga langeb ja magusam aeg on esimene aasta, mina kasutan protte 2-4 aastat.
Kuid kui sul on rehvi välimised servad kulunud või kasvõi üks välimine serv kulunud, siis see on ohtlik, kuna muster ei puhastu enam ja siis on libedam sõita kõvasti, palju kergem on juhitavust kaotada.
See mõjutab ka jääl sõitu.