5. leht 8-st
Postitatud: 19 Nov 2006, 19:11
Postitas Tarmo
mul on energy'd kuid ma ei mäleta kas oli t või h.
siin on natuke arutatud kiirusindeksite kohta
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/ ... /tid=81698
Postitatud: 19 Nov 2006, 21:17
Postitas kersti
TOm kirjutas:kersti kirjutas: Kuskil törts alla 200 oli sees kui lennuväli otsa lõppes.
...mis siis sai? kilomeetrike ja 2 kartulivagu metsavahel?
tglt kui siin kiiruskatseid teete, kas siis olete teadlikud oma rehvide kiirusindeksist? vastasel juhul nad ei pruugi 180 väljagi kannatada

Võtsin ikka enne põldu hoo maha, kuigi oleks tahtnud veel natuke pigistada, et seda 200 kätte saada. Lahe oleks olnud küll 200-ga põllule lennata:D
Rehvideks olid miskid Pirellid, suht siledad ja praeguseks juba utiilis.
Kiiruseindeksit küll enne sõitu ei uurinud.. tuleval kevadel kui rehvide ostmiseks läheb, peaks tõesti sellele ka tähelepanu pöörama.
ford sierra 2,0i ghia 1987a
Postitatud: 19 Jaan 2007, 17:19
Postitas sierra87
200km/h(5käik)
180km/h(4käik)
155km/h(3käik,piirajasse)
110km/h(2.käik,piirajasse)
sellele 200km/h kiirusele on mul 4 tunnistajat

ja ise olin autos viies:)
ise olen väga rahul enda särtsuga
Postitatud: 19 Jaan 2007, 21:00
Postitas karvaendel
Tohoh. Mul siis ju päris käru
80 km/h 2
110 km/h 3
140 km/h 4
200 km/h 5
Postitatud: 19 Jaan 2007, 23:28
Postitas Bengt
Võibolla teil mootori tüübid erinevad

Postitatud: 20 Jaan 2007, 00:02
Postitas tamar
Haledad olete, sugulane lasi essa käiguga mantaga sota välja

.
Lõppkiirus ikka sama teil juu, misvahet on palju ta teise käiguga väljaläheb, maanteel te ikka teisega ja sotaga eisõida niikuinii

Postitatud: 20 Jaan 2007, 11:49
Postitas Jaanis
tamar kirjutas:Haledad olete, sugulane lasi essa käiguga mantaga sota välja

.
Lõppkiirus ikka sama teil juu, misvahet on palju ta teise käiguga väljaläheb, maanteel te ikka teisega ja sotaga eisõida niikuinii

Ära rohkem peale võta!!!
Postitatud: 21 Jaan 2007, 01:11
Postitas Tarmo
tamar kirjutas:Haledad olete, sugulane lasi essa käiguga mantaga sota välja

.
Lõppkiirus ikka sama teil juu, misvahet on palju ta teise käiguga väljaläheb, maanteel te ikka teisega ja sotaga eisõida niikuinii

lõppkiirused sierradel ikka vägagi erinevad isegi sama mootori ja käigukastiga ... nii et ise oled üsna hale
Postitatud: 21 Jaan 2007, 01:15
Postitas Bengt
to tamar: Mis mootoriga see manta oli siis, et ta esimese käiguga sada välja lasi?
Postitatud: 21 Jaan 2007, 01:54
Postitas Tarmo
tamar kirjutas:Haledad olete
ja seda räägib mees kes ei ole oma autol lõppkiirustki ise proovinud
Postitatud: 21 Jaan 2007, 03:09
Postitas IvoK
Ma võin ka rääkida et mul ema lasi minu sierraga 2.0 77kw esimese käiguga 100 ja teine käik pea 200 juba.
kle poja kasva vähe, ja siis räägime uuesti sellistest kiirustest.

Postitatud: 21 Jaan 2007, 12:07
Postitas KRANTS
Postitatud: 21 Jaan 2007, 12:23
Postitas tamar
Kasva ise.
Mantal oli 3.0 mootor, kilovatte eimäleta.
OT kui Krants lasi mersu sprinteriga 80 esimese käiguga siis misprobleem on lasta mantaga esimese käiguga sotti ?
Proovige kes saab esimese käiguga rohkem sisse, ja pärast võrrelge kellel mis laiali läks.
Minumeelest see kui ntx teisega sott sisseajada eriti hea mootorile pole, samamoodi nagu soovitatakse et pane juba 50km/h pealt viies sisse et siis võtab vähe kütust. Edasi võib ta liikuda küll aga pole mõtet väga mootorit piinata kah.
Postitatud: 21 Jaan 2007, 12:52
Postitas KRANTS
tamar kirjutas:OT kui Krants lasi mersu sprinteriga 80 esimese käiguga siis misprobleem on lasta mantaga esimese käiguga sotti ?
aga loe mu postitus lõpuni, siis saad teada MIS pärast juhtus
sina püüad väita, et liikus sama reipalt hiljem ja häda polnud midagi!!! milleks üldse 4-5 käiku, kui esimesega võib lõputult piilitada

Postitatud: 21 Jaan 2007, 14:34
Postitas TOm
manta ülekanne ka teine ilmselt...vbla suutiski 100 välja lasta...kui sama manta käikkar ja differ sierrale tõsta siis saab sierraga ka esimese käiguga soti välja pigistada

kõik sõltub ülekannetest
