Ford Sierra 2.0 DOHC GT´92 Rain
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
kindlasti tee töö protseduurist palju pilte ja kirjuta mis probleemid esinesid jne
vaevalt et keegi hakkab just keskele endal kellade plokki viima, kuid huvitav ikka lugeda kuidas saab armatuuri ümber ehitada, ning mis asju siis vaja läheb
vaevalt et keegi hakkab just keskele endal kellade plokki viima, kuid huvitav ikka lugeda kuidas saab armatuuri ümber ehitada, ning mis asju siis vaja läheb
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Ma ise ka ei hakka enam kellaplokki keskele viima.
Vaatasin ja mõtlesin, mõtlesin ja vaatasin ning jõudsin järeldusele, et selle ehitusega Sierra puhul ei võida midagi.
Ainult meeletult jama.
Muidu võiks veel teha aga ei viitsi välja mõelda, kuidas ventilatsiooniavad ringi teha.
Ära ei taha neid ka kaotada, siis hakkab auto kasutusmugavus kannatama jne jne.
Tulevad lihtsamad muudatused, üleni siledaks, suunatud kõlarikohad nurkadesse jne.
Aga armatuur on jah nii korralik, et kahju kohe nuga sisse lüüa


Vaatasin ja mõtlesin, mõtlesin ja vaatasin ning jõudsin järeldusele, et selle ehitusega Sierra puhul ei võida midagi.
Ainult meeletult jama.
Muidu võiks veel teha aga ei viitsi välja mõelda, kuidas ventilatsiooniavad ringi teha.
Ära ei taha neid ka kaotada, siis hakkab auto kasutusmugavus kannatama jne jne.
Tulevad lihtsamad muudatused, üleni siledaks, suunatud kõlarikohad nurkadesse jne.
Aga armatuur on jah nii korralik, et kahju kohe nuga sisse lüüa




http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
pildid on nii väikesed et ei saa väga kaasa mõelda, võid teha nad ka linkideks suurematele piltidele kui viitsid. ainuke jama ventilatsiooniga mis näen on keskmised, minul on nad olnud kõikidel sierradel suletud asendis, st kunagi ei kasuta, ise mõtlesin sinna võibolla mingid lisa kellad panna vms. Kasutan ainult neid mis aknale puhuvad ja kui naine autos siis varvaste omi kah
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Keskmistest ei olekski väga midagi, neid nagunii eriti ei kasuta.
Kui tahta armatuuri otstesse kõlareid sättida, siis on hoopis nende serva omadega keeruline.
Kui tahta armatuuri otstesse kõlareid sättida, siis on hoopis nende serva omadega keeruline.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Nii. Toredad uued amordid on jamad.
Kahtlus tekkis kohe kui alla said, et ei ole õige see asi. Käisin sillaregullis ära, sealt küsiti, et millal amorte viiati vahetasid :S
Seejärel läksin Autoeksperti küsima, et mis värk.
Tänaseks nüüd käinud kolmes erinevas kohas amordi/vedrustusetestis ja igal pool suht sama tulemus. Esiamordid elus 59-63%, tagumised 73-75%. Tagumised käega autot õõtsutades tunduvad toimivat - peavad auto suht kohe kinni, esimesed ei toimi sisuliselt üldse.
Tehtud on kaks korda lihtsalt ARKi vedrustusetest + ühes kohas (Paavli tn, Tallinnas) oli väidetavasti kõvem tehnika ja testiti reaalselt amorte.
Autoeksperdi väide on, et amordid on korras. Loomulikult. Iseenesest muidugi on natuke imelik jah, kui 2 uut amorti on korraga läbi.
Tänase päeva tulemus on sellel rindel vähemalt nüüd siis see, et Autoekspert otsustas tellida Bilsteini B4 esiamordid praeguste Sachside asemele ja Sachsid saata tehasesse kontrolli. Ehk siis jäid ise vist ka uskuma, et midagi on ikkagi jama.
Ühesõnaga, ehk nüüd saab paremaks.
Soovitud tulemus see küll ei ole, ise oleks tahtnud, et ikka mõlemal sillal sama tootja amort. Ehk on sarnasemad jne.
Aga niipalju siis suurepärastest Sachs Advantage jäikadest gaasiamortidest.
Positiivse poole peale veel ka see, et uued kõrgsageduskõlarid jõudsid kohale.

Kui eelmistel oli diameeter nõks üle 10 cm ja sügavust 4,5cm siis nüüd uued on märksa väiksemad ja ka sügavust on ca 2 cm.
Kahtlus tekkis kohe kui alla said, et ei ole õige see asi. Käisin sillaregullis ära, sealt küsiti, et millal amorte viiati vahetasid :S
Seejärel läksin Autoeksperti küsima, et mis värk.
Tänaseks nüüd käinud kolmes erinevas kohas amordi/vedrustusetestis ja igal pool suht sama tulemus. Esiamordid elus 59-63%, tagumised 73-75%. Tagumised käega autot õõtsutades tunduvad toimivat - peavad auto suht kohe kinni, esimesed ei toimi sisuliselt üldse.
Tehtud on kaks korda lihtsalt ARKi vedrustusetest + ühes kohas (Paavli tn, Tallinnas) oli väidetavasti kõvem tehnika ja testiti reaalselt amorte.
Autoeksperdi väide on, et amordid on korras. Loomulikult. Iseenesest muidugi on natuke imelik jah, kui 2 uut amorti on korraga läbi.
Tänase päeva tulemus on sellel rindel vähemalt nüüd siis see, et Autoekspert otsustas tellida Bilsteini B4 esiamordid praeguste Sachside asemele ja Sachsid saata tehasesse kontrolli. Ehk siis jäid ise vist ka uskuma, et midagi on ikkagi jama.
Ühesõnaga, ehk nüüd saab paremaks.
Soovitud tulemus see küll ei ole, ise oleks tahtnud, et ikka mõlemal sillal sama tootja amort. Ehk on sarnasemad jne.
Aga niipalju siis suurepärastest Sachs Advantage jäikadest gaasiamortidest.
Positiivse poole peale veel ka see, et uued kõrgsageduskõlarid jõudsid kohale.

Kui eelmistel oli diameeter nõks üle 10 cm ja sügavust 4,5cm siis nüüd uued on märksa väiksemad ja ka sügavust on ca 2 cm.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Asi on jama siis tõesti, sest minu vähemalt 5 aastat vanad esiamordid näitasid natuke paremaid numbreid. Aga need uued tweeterid on välimuselt eelmistele(vectra) suht sarnased... Välimus muidugi ei näita midagi, aga on siis uued ka tuntavalt paremad? Tegu taaskord mingite "toakõlarite" omadega?Rain kirjutas:Esiamordid elus 59-63%, tagumised 73-75%.
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
tegu pmst samade kõlarite edasi arendusega nagu ma aru sain
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Mul oli vist sama jama nende Sachsidega ja just esimestega. Sain mingi kuu sõita ja enam ei pidanud vastu ja läksin samuti ARi´i ülevaatuspunkti ja lasin testi teha. Tulemus oli sama mis sinu amortidel. Vahetati samauguste vastu välja, nõks parmaks läks.Rain kirjutas:Nii. Toredad uued amordid on jamad.
Kahtlus tekkis kohe kui alla said, et ei ole õige see asi. Käisin sillaregullis ära, sealt küsiti, et millal amorte viiati vahetasid :S
Seejärel läksin Autoeksperti küsima, et mis värk.
Tänaseks nüüd käinud kolmes erinevas kohas amordi/vedrustusetestis ja igal pool suht sama tulemus. Esiamordid elus 59-63%, tagumised 73-75%. Tagumised käega autot õõtsutades tunduvad toimivat - peavad auto suht kohe kinni, esimesed ei toimi sisuliselt üldse.
Tehtud on kaks korda lihtsalt ARKi vedrustusetest + ühes kohas (Paavli tn, Tallinnas) oli väidetavasti kõvem tehnika ja testiti reaalselt amorte.
Autoeksperdi väide on, et amordid on korras. Loomulikult. Iseenesest muidugi on natuke imelik jah, kui 2 uut amorti on korraga läbi.
Tänase päeva tulemus on sellel rindel vähemalt nüüd siis see, et Autoekspert otsustas tellida Bilsteini B4 esiamordid praeguste Sachside asemele ja Sachsid saata tehasesse kontrolli. Ehk siis jäid ise vist ka uskuma, et midagi on ikkagi jama.
Ühesõnaga, ehk nüüd saab paremaks.
Soovitud tulemus see küll ei ole, ise oleks tahtnud, et ikka mõlemal sillal sama tootja amort. Ehk on sarnasemad jne.
Aga niipalju siis suurepärastest Sachs Advantage jäikadest gaasiamortidest.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Noh, ma ei ole kindel, kas need kõlarid on nüüd edasi- või tagasiarendus.
Idee poolest suuremad peaks olema parema heliga aga samas tuleb nende paigaldamisega nii palju kompromisse teha, et lõpptulemust ei tea.
Hind on neil pisikestel igatahes ka pea poole odavam.
Aga muidu tüübilt on jah samad.
Eks näeb, kui jõuan, siis topin täna autosse. Siis saab mingi aja pärast midagi arvata.
No igatahes siis kui nüüd B4'd alla saab, siis on loodetavasti probleem lahendatud.
Idee poolest suuremad peaks olema parema heliga aga samas tuleb nende paigaldamisega nii palju kompromisse teha, et lõpptulemust ei tea.
Hind on neil pisikestel igatahes ka pea poole odavam.
Aga muidu tüübilt on jah samad.
Eks näeb, kui jõuan, siis topin täna autosse. Siis saab mingi aja pärast midagi arvata.
Krt... kus sa siis olid kui ma kaalusin, et kas Sachsid või Bilsteinid :SMul oli vist sama jama nende Sachsidega ja just esimestega. Sain mingi kuu sõita ja enam ei pidanud vastu ja läksin samuti ARi´i ülevaatuspunkti ja lasin testi teha. Tulemus oli sama mis sinu amortidel. Vahetati samauguste vastu välja, nõks parmaks läks.
No igatahes siis kui nüüd B4'd alla saab, siis on loodetavasti probleem lahendatud.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Väike homikune näpuharjutus.
Tagaluugi kate oli auto ostmisel juba katki.
Sai ära remonditud ja nüüd ka üle "nahatatud".


Igaks juhuks panin tüüblikohtadele ka veel riide alla, et ei saaks hakata vastu luuki plärisema.
Tagaluugi kate oli auto ostmisel juba katki.
Sai ära remonditud ja nüüd ka üle "nahatatud".



Igaks juhuks panin tüüblikohtadele ka veel riide alla, et ei saaks hakata vastu luuki plärisema.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Rain kirjutas:Krt... kus sa siis olid kui ma kaalusin, et kas Sachsid või Bilsteinid :SMul oli vist sama jama nende Sachsidega ja just esimestega. Sain mingi kuu sõita ja enam ei pidanud vastu ja läksin samuti ARi´i ülevaatuspunkti ja lasin testi teha. Tulemus oli sama mis sinu amortidel. Vahetati samauguste vastu välja, nõks parmaks läks.
No igatahes siis kui nüüd B4'd alla saab, siis on loodetavasti probleem lahendatud.
Kuskil ma kindlasti rääkisin sellest ja arvasin, et ainult mina sain sellised praagid mis ilmatuma kaua riiulis on seisnud.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Tweetrite esipaneel olemas, nüüd veel kinnitus ja tagumine tükk ka teha täna.




http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Amorditeema on edasi arenenud...
Hetkel sai nüüd ära tellitud Bilsteini B4 gaasiamordid ette.
Järgmine nädal peaks kohale jõudma, neljapäevaks on vahetuse aeg.
Lõppkokkuvõttes on Autoeksperdi käitumine isegi suht positiivne - Sachsid saan tagasi anda, vahetus Bilsteinide vastu tehakse neil kohapeal ja tasuta, sillastendid maksavad kinni.
Ainuke negatiivsem asi mis jääb, on see et siis on ees ühe ja taga teise tootja amordid.
Kui keegi tahab saada, siis hetkel ma saaks organiseerida ühe paari Koni Special (punased) esiamorte hinnaga 3kEEKi. Peaks olema õliamordid ja 3-jäikuse astmega (alt-reguleeritavad).
Hetkel sai nüüd ära tellitud Bilsteini B4 gaasiamordid ette.
Järgmine nädal peaks kohale jõudma, neljapäevaks on vahetuse aeg.
Lõppkokkuvõttes on Autoeksperdi käitumine isegi suht positiivne - Sachsid saan tagasi anda, vahetus Bilsteinide vastu tehakse neil kohapeal ja tasuta, sillastendid maksavad kinni.
Ainuke negatiivsem asi mis jääb, on see et siis on ees ühe ja taga teise tootja amordid.
Kui keegi tahab saada, siis hetkel ma saaks organiseerida ühe paari Koni Special (punased) esiamorte hinnaga 3kEEKi. Peaks olema õliamordid ja 3-jäikuse astmega (alt-reguleeritavad).
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Paar uuemat pilti juurde jälle.




http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Mis liimiga sa seda nahka liimid? Ma vist ikka teen oma kellapaneeli ka nahaga üle. Tahaks proovida, kuidas välja kukub.
Sierra Is