
Ford Sierra XR4i 83a 2.8
Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
nii tundub peale eilset proovisõitu gti radikaga, et auto on ardu katsumusteks valmis 

XR4i

Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
Esimene katsumus oli teel sinna kui ca 10km tallinnast ütles kojameeste peahoob töölepingu (munaka pesa nii kulund et kukkus maha koguaeg), õnneks olin olnd ettenägelik ja enne sõitu esiklaasi comma rainawy'ga üle tehtud, et ilma klaasipühkijateta pärnu sõita polnd probleem
Just kui tuli kaua oodatud pööre Audru peale, eraldus tagasilla juurest sumpa ära nii et rallihääl oli garanteeritud
kohale jõudsin suht viimasel minutil, aga kuna ma olin esimest korda anti mulle 2 ringi rajaga tutvumisek, millest oli palju kasu sest kohe teises S'is sain aimu raja libedusest(piruett) ja otseloomulikut enne kiiret kurvi suutsin ära eksida
Ajasõitudes juba läks asi paremaks ja raja kuivades ka tunnetus paremaks. Kahjuks sai kõik ilus (aeg) liiga ruttu otsa ja jään ootama järgmist korda





Just kui tuli kaua oodatud pööre Audru peale, eraldus tagasilla juurest sumpa ära nii et rallihääl oli garanteeritud

kohale jõudsin suht viimasel minutil, aga kuna ma olin esimest korda anti mulle 2 ringi rajaga tutvumisek, millest oli palju kasu sest kohe teises S'is sain aimu raja libedusest(piruett) ja otseloomulikut enne kiiret kurvi suutsin ära eksida

Ajasõitudes juba läks asi paremaks ja raja kuivades ka tunnetus paremaks. Kahjuks sai kõik ilus (aeg) liiga ruttu otsa ja jään ootama järgmist korda
XR4i

Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
Nii, Fordi karika teine etapp seljataga ning võib enda(peaaegu) ja masinaga rahule jääda!
Eesmärk oli jõuda esi kolme kuhu ma ka napilt pääsesin
Päev algas tünniga kohtumisega ja see oli alles treening

edasi läks juba ladusamalt, ilm oleks võind jääda jahedamaks kuna kuumaga hakkasid rehvid alt vedama
mõned pildid veel



Eesmärk oli jõuda esi kolme kuhu ma ka napilt pääsesin

Päev algas tünniga kohtumisega ja see oli alles treening

edasi läks juba ladusamalt, ilm oleks võind jääda jahedamaks kuna kuumaga hakkasid rehvid alt vedama
mõned pildid veel
Viimati muutis xr4, 30 Juun 2009, 16:09, muudetud 1 kord kokku.
XR4i

Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
Ilus ilus.
aga kahju et auto veiz kannatada sai. 


Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
Sai siis vahepeal ülevaatus tehtud ja mootori näitajad olid head!
enne vahetasin summuti tagumise osa ka ära (2suurt pütti ja lõpu oma), siis ülevaataja rõõmuks tedin väikse anti tuuningu ja panin tavalised tagumised tuled taha. Auto mass oli esiteljel 701kg ja taga 634kg, seda siis koos ca100kg ülevaatajaga
veel mäkerdasin cossu võre valgeks.


enne vahetasin summuti tagumise osa ka ära (2suurt pütti ja lõpu oma), siis ülevaataja rõõmuks tedin väikse anti tuuningu ja panin tavalised tagumised tuled taha. Auto mass oli esiteljel 701kg ja taga 634kg, seda siis koos ca100kg ülevaatajaga
veel mäkerdasin cossu võre valgeks.
XR4i

Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
valge võrega näeb palju parem välja...
Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
Imestan, et see vahe nii suur on.. Palju sul tühimass paberites on?xr4 kirjutas:Ma käisin ka endaomaga ülevaatusel ja mul tuli ees 701kg ja taga 634kg, nii et V6 on oluliselt raskemkersti kirjutas: Esitelje mass oli koos sajakilose vanamehega 618kg ja tagatelg 575kg.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
ja et tagateljel kaalu erinevus nii suur on 60kg
Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
paberites on 1190kg, eks see ole see teema et rooste pidi rohkem kaaluma ja kerstil ju kere korras:)
Teine asi on see et see kahekordne tiib kaalub ikka oma jagu!
Teine asi on see et see kahekordne tiib kaalub ikka oma jagu!
XR4i

-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
kuid mitte 60kg, samas tal kah ju mingi kummijunn seal taga mitte päris ilma
edit: kuid siin võib kütuse kogus juba mängida et sa läksid äkki täis paagiga ja tema alla poole, siis võib küll välja anda
edit: kuid siin võib kütuse kogus juba mängida et sa läksid äkki täis paagiga ja tema alla poole, siis võib küll välja anda
Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
Lumi on nüüdseks taadunud
enne

Alustasin suveks(Fordikarikaks) ettevalmitustega, hetkel vahetuses roolilatt. Vana poos teatud kohtades.
Uus latt on uuema tüübi oma ja pumba kinnitused teised voolikutel, kuna plaanin vana pumpa kasutada siis voolik läks hydroscandi ümberpressimisele. Positiivne on ka see et uuel latil on 2,75 pööret otsast otsani vana 3,25 vastu.
Loomulikult uued roolivardad ja otsad lähevad külge
Selline voolik tehti

enne

Alustasin suveks(Fordikarikaks) ettevalmitustega, hetkel vahetuses roolilatt. Vana poos teatud kohtades.
Uus latt on uuema tüübi oma ja pumba kinnitused teised voolikutel, kuna plaanin vana pumpa kasutada siis voolik läks hydroscandi ümberpressimisele. Positiivne on ka see et uuel latil on 2,75 pööret otsast otsani vana 3,25 vastu.
Loomulikult uued roolivardad ja otsad lähevad külge
Selline voolik tehti

XR4i

Re: Ford Sierra XR4i 83a 2.8
Silla regullist saadeti rahulikult uut kundepoolset õõtsa ostma, käisin siis melasis et saaks kohe kätte aga näe hooaeg on aland või miskit, just oli kõik õõtsad ära ostetud
Õnneks fiksusest sain.
Muide need tugevdatud stabikapuksid on nüüd 130 eeku (varem kilepakendis 171) ja ilusti karbis, letitaga oli hämmingi kui karp näppu anti kuid sisu oli nii nagu peab.
kolmapäeval uuele sillaregulli ringile

Õnneks fiksusest sain.
Muide need tugevdatud stabikapuksid on nüüd 130 eeku (varem kilepakendis 171) ja ilusti karbis, letitaga oli hämmingi kui karp näppu anti kuid sisu oli nii nagu peab.
kolmapäeval uuele sillaregulli ringile
XR4i
