Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti

Kasutajate pikendused
Suletud
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Icc.. ega nad siis eriti head häält ei teinud ka, kui meil kokkutulek oli. Alles hiljem sai supaka korralikult mängima, st enne mängis liiga kõrgele, aga nüüd sai sobivast kohast ära lõigatud, et supakas mängib ikka supaka sagedust (kuni 80Hz) ja siis alustavad midbassid. Midbassid mängivad 80-830 Hz, mis on tegelikult liiga kõrgele, aga selle sageduse paikasaamiseks kuluks ära juba protsessor, mida mul ei ole ja mida mu makk ka ei toeta. Sel juhul oleks tegu aktiivsüsteemiga. Odavam alternatiiv oleks teha passiivsüsteem, ehk kasutusele võtta sobivate lõigetega passiivkrossid.
Subwoofer mängib allpool 80Hz
midbass mängib 80Hz - 830Hz
midrange mängib 830 - 6100Hz
tweeter mängib 6100 - max Hz

Süsteemis on täpsemalt
Supakas Gas Alpha 10" 500 eek uus, soodukaga sain, muidu poes üle 800.
midbass - Signat H16 800.- paar
midrange - Signat M10 400.- paar
tweeter - Signat T3 300.- paar (kasutatuna)
Crossover Signat C3 900.- paar
Alpine makk
Nagu näha on tegu suht odava süsteemiga.. ehk Signati kõlarid selles hinnaklassis on tegelikult juba täitsa normaalsed.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

panid minulgi mõtte liikuma et peaks hakkama oma heliga tegelema
ja sain lõpuks teada mis vahe on midbass'il ja midrange'l
ma arvasin et äkki on lihtsalt nime vahe :oops:
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo »

tamar kirjutas:Mis selle tagumise strudbari otstarve on ?? :oops:
Esimene on et kui matsu paned siis hoiab kere veits rohkem koos et jäigem.

Palju strudbar maksis? Päris kena on punane, siis tean kas tasub ise sulatama ja keevitama hakata.
matsu panemiseks ei ole strutbar mõeldud vaid jah kere jäigastamiseks kurvides
raituningus maksab strutbar a4'le ja golf 4'le 2637.-
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

tarmo kirjutas:kas need tweeterid?
http://www.raituning.ee/shop.php?pid=472&i=260
Jah, aga parem valik oleks T5-d, ja mitte need, mida Raituningus müüakse, vaid vanemad, mis on siidmembraaniga. Neid aga võiks vaid kasutatuna leida..
Jah, Jah, Jah, Jah just täpselt:)
tarmo kirjutas:kas sul mingi võimendaja kah on?
Vanakooli JBL 4-kanali võimendi, 4x 37W. Mitte eriti võimas, aga suht kvaliteetne.
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Niih... nüüd on siis varud täienenud ka tagumiste Koni sportamortidega, soojendusega elektripeeglitega (mida Dts siin müüs) ning esimese originaalstangega! Selle üle mul eriti hea meel :)
Kohe kohe peaks ka madaldusvedrud saksast kohale jõudma. Kui kõik see stuff külge saab krutitud, tulevad ka uued pildid.
Madaldusvedrude ja sportamortide osas pole teada, mis tulemus muidugi tuleb.. kuskilt UK foorumist lugesin, et esialgu pidi auto hoopis jupp maad kõrgemaks minema?! Mõne aja pärast alles vajub õigesse asendisse. Eks näis.
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki »

kui küsida võib siis mis marki madaldusvedrud tulevad, mitu mm't peaks siis madalam tulema ning võid ka hinna ära mainida :P
Motorsport is a lifestyle
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Fintec on tootja.. mingi Saksa tootja. Natuke netist üritasin otsida infi nende kohta, siis eriti midagi silma ei hakanud. Ei head ega halba :D
Madaldavad 30-40mm. Ostetud said Ebayst 51 EUR-iga, lihtsalt tahtsin seda oksjonivärki proovida. Transport 20 EUR-i, ehk siis kokku maksavad 1100eek need mu jaoks. Suht soodne hind. Saab siis näha, kas risk oli asja ette :D
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Uskumatu aga tõsi, täna sain lõppude lõpuks need vedrud kätte. See on muidugi täielik koomika, kuidas see Saksa transpordifirma asju ajas, aga sellest ei hakka siin pikemalt jahvatama. P.S Esimene Ebay kogemus seega üldiselt positiivne, vedrudega kaasas ka dokumendid, mis tõestavad, et tegu õigete asjadega.

pildid vedrudest ja ka tagumistest amortidest (esimesed ikka keldris ja pildi peale ei jäänud). Nüüd kõik vajalik olemas :)
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/album/sierra/IMG_7055
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/album/sierra/IMG_7058
http://www.mv.hiiumaa.ee/~rain/album/sierra/IMG_7059
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 »

oskad sa mulle nüüd öelda ka punaste ja kollaste konide erinevuse??
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Kollaseid saab regullida kui nad auto alla on paigaldatud, aga punased peab regullimiseks maha võtma. Ses suhtes kollased on mugavamad.
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 »

no kollased tagumised peab ka alt ära võtma regullimise hetkeks :roll:
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Eks neil ikka muid erinevusi ka peale selle regullimise. Kui uurida seda linki http://www.koni.com/_cars/_general_info ... ntifi.html siis siit näha, et ainukesed kollased, millel ei ole external adjustmenti, on seeriast 1110 ja 1140. Kõik ülejäänud kollased on externally adjustable.
Kui uurisin spetsi käest kollase ja punase erinevusi, siis sain vastuseks selle regullimise erinevuse, arvatavasti ta siis üldistas.
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 »

ma loen siiski välja et üks on kahekambriline ja teine ühega
vähemasti mulje jääb nii

Et millal siis proovida saab :roll:
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti »

Kui hästi läheb, saab selle nädala jooksul uue vedrustuse alla..
Aga täna hommikul oli küll "hea" üllatus. Auto jäi ööseks sõbranna maja ette kallaku peale seisma ja kui hommikul sellele järgi läksin, leidsin et tagaiste on märg. Öösel kõvasti vihma sadanud ja vesi katuseluugi juurest katusepolstri peale kogunenud, vaikselt siis tilkus seal tagaistmele :cry:
Sõitma hakates lahmas täiega vett nii eest salongivalgustuse lambi juurest kui ka tagant aknaserva lähedalt, olenevalt siis sellest kas parajasti kiirendasin või pidurdasin. Krt kellele seda katuseluuki vaja on, palju rohkem jama kui asi väärt.
Igatahes nüüd peab küll miskit ette võtma ja asja korda tegema, ühtlasi hakkan otsima ka uut katusepolstrit, mis ei oleks veeplekke täis.
Suletud