5. leht 6-st
Postitatud: 31 Dets 2007, 16:24
Postitas tamar
Postitatud: 31 Dets 2007, 16:24
Postitas Tarmo
GTO tee kodutööd.
escort RS2000, sierra dohc 8v, scorpio dohc 2,0 8/16v, 2,3 16v ja galaxy 2,3 16v on sama plokiga (2,3 on pisut suuremaks puuritud). scorpiotel ja galaxitel on võimsuse näitajad madalad sest neil on surveaste madal, kui ma ei eksi siis on see tingitud teistmoodi kolbidest. rs 2000'l on viisakas surveaste ja sealt ka jõud, muidugi kõigil on veel muud nipet näpet kah erinevat. küll aga pidi scorpio 2,0 pea paremini voolama kui rs 2000 oma
Postitatud: 31 Dets 2007, 16:41
Postitas Tanel
Kusjuures paistavad enam vähem samma kujuga kah

Aga mis annab juurde siis rs 2000 plokk??
Postitatud: 31 Dets 2007, 16:43
Postitas Tarmo
kui paned rs2000 ploki koos kaanega on tiba vähem tööd. Kolvid vast on kah vähe teisemad (kindel ei ole)
Postitatud: 31 Dets 2007, 16:46
Postitas Tanel
Srry m6tlesin selle all ploki kaant

Postitatud: 31 Dets 2007, 16:48
Postitas Tarmo
parem voolavus kui 8v kaanel + 16 klappi + uuem targem aju
Postitatud: 31 Dets 2007, 16:55
Postitas Tanel
Ja palju maksab see plokikaan ja aju?ja kas on raske seda paigaldada??
Postitatud: 31 Dets 2007, 18:10
Postitas lapik
scorpio/galaxy 2,3 mootoril on minu teada juba lõhem plokk, kui vanal -dohc--il, kuna mootorit taheti kasutadaka esiveolistel. pildipealt vaadates tundub ka et ei sobi paljas kaas. aga terve mootor peaks isegi vahele istuma, kuigi on vanadest tükk maad kõrgem, sest karterisse on mahutatud ka 2 cosworth-i toodetud tasakaalustusvõlli. aga viimasel ajal on suht popiks muutunud mondeo 2,0 zetek mootorite igale poole istutamine. ning nende saadavus ainult paraneb
Postitatud: 31 Dets 2007, 18:26
Postitas Tarmo
kui terves tükis panna siis tasub panna 2,3 mis on pärit scorpiolt (tagaveoline), ja karteri pärast on nad kõrgemad küll jah, kuid kui karteril jahutusribisi (olid need ribid seal minuarust jahutuse pärast) natuke maha lõigata siis pidi ilusti minema see kõigemadalam koht pidi siis mööda minema (soomes on nii tehtud). samas võib kasutada ka sierra karterit kuid siis on vaja natuke lõigata ja keevitada. ploki mõõtmed on neil väljast samad ja kinnitused kanalid samas kohas.

sellel pildil on nähe kui on pandud 2,3 plokile 8 klpilise 2,0 dohci karter. seal see siniseks mõkerdatud ala on karterites. täiteks on kasutatud sierra vana plokki. balanseerimis võllid on eemaldatud ja nende õlitus kruviga kinni keeratud. kaan on pandud tavaline sierra dohc 8v. kuna kubatuur on 2,3 suurem siis tõusis ka surve aste, selle vähendamiseks suurendati plokikaanes põlemiskambreid

Postitatud: 31 Dets 2007, 19:00
Postitas Tarmo

see on sierra dohc plokk scorpio 16v kaanega
Postitatud: 31 Dets 2007, 19:11
Postitas Tarmo

siin on siis 2,3 karterit natuke moditud et sobiks 2,3 mootor täiestükis sierrale
Postitatud: 31 Dets 2007, 19:11
Postitas Tanel

Päris ilus paistab teine aga palju selline asi maksma läheb??
Postitatud: 31 Dets 2007, 19:15
Postitas Tarmo
ei oska öelda ja millist sa teha tahad. eks sõltub ka sellest mis hinnaga sa jupid kätte saad. ma ise oleks huvitatud 2,3 8v sest see tundub kõige lihtsam. kuid kust saada odavalt 2,3 scorpio plokki millel puudu aind kaan.
Postitatud: 31 Dets 2007, 19:19
Postitas Tanel
no rs 2000 plokikaan modida kylge palju maksab plokikaan ja aju ning muu nänn??
Postitatud: 31 Dets 2007, 19:23
Postitas Tarmo
uuri lammutustest ja ütle siia kah siis. kuid seal on see jama et sa pead kogu mootori elektri süsteemi rs2000 oma panema ja kui sul just endal alumine ots kindlalt üli korralik ei ole siis tasub vast juba terve mootor võtta, kuid vist oli karter siis vaja ära vahetada