5. leht 19-st

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 11 Apr 2008, 23:42
Postitas Molotov51
Sa ei pea sellist teemanime sinna teemat tehes panema. Kindlasti suhtutakse ka positiivselt asjasse, kui suudad näidata, et sul asjast mingid baasteadmisedki olemas on, ja ei karda mitut sierra väärtust paljalt sellesse süsteemi matta.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 12 Apr 2008, 11:20
Postitas Tarmo
Mis siis ütlen pealkirjas, et tahan panna auto mootorile turbot, ja kui keegi küsib mis autole, siis salgan maha?
Kui suur ühik on sierra väärtus?
Ära nüüd asjast valesti aru saa, ma ei nori praegu.
Tegelikult sai see teema tehtud selleks et äkki keegi kogemata on pannud ja teab üelda "ten easy steps to turbo my dohc". Kunagi Jesper ütles kah et ma seda vist tahan kuulda, kuid ma ei olnud siis veel nõus seda endale tunnistama et ma nii naiivne olin :D

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 08 Veebr 2009, 21:47
Postitas audcedes
kas keegi teist on juba turbo peale ka kruttinud v on kellegi praegu säärane projekt käsil?

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 08 Veebr 2009, 22:46
Postitas Tarmo
tann15 ostis endale ühe millel oli peal, siis tamaril on pooleli ja klracing pani peale. võimalik et on siin veel mõni, kuid hetkel ei tule meelde

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 08 Veebr 2009, 22:48
Postitas tamar
Ja ühel kaasfoorumlasel on Sierral turbo peal. Hõbedane sedaan Sierra ja 2,0 OHC pinto mootor. Siin peaks isegi autost teema kuskil olema.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 16 Veebr 2009, 12:31
Postitas Margo_325
Endal ka sama asi käsil. See 0,2bari tähendab seal skogenracingus seda, et originaalpihustitega ta rohkem välja anda ei jõua, mis tähendab seda, et tuleb panna lisapihustid, mis siis umbes 0,2 bari juures rakenduvad ja täiendavalt kütet peale annavad.
Selle esimeses postis mainitud sportnuka kohta niipalju, et mina panen igatahes korraliku originaali, sest sportnukal üldjuhul overlap (või kuidas seda nimetatakse, kui mõlemad klapid avatud) palju suurem, mis aga turbomootorile hea ei ole.

Turboclubi pole jah mõtet selliste säästuprojektide teematki teha, kõigepealt hakatakse jahuma, et kogu 50 000.- ja siis hakka mõtlema ja pärast räägivad, et osta parem omale cosworth, ühesõnaga, kui juba originaalis turboauto pole, siis on -tsenseeritud- ja mõttetu jamada, kui ülikooli teadlane ja tuumafüüsik pole.

Eks see säästuprojekt rohkem katsetamise asi ole, kui aega ja tahtmist on, siis edu kõigile.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 18 Veebr 2009, 01:00
Postitas lapik
ja ma toonitan jätkuvalt, et ei ole olemas võimatuid asju, on ainult saamatud mehed!!!!!

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 18 Veebr 2009, 12:56
Postitas TOm
Margo_325 kirjutas: Endal ka sama asi käsil. See 0,2bari tähendab seal skogenracingus seda, et originaalpihustitega ta rohkem välja anda ei jõua, mis tähendab seda, et tuleb panna lisapihustid, mis siis umbes 0,2 bari juures rakenduvad ja täiendavalt kütet peale annavad.
siin klubis on inimesi kes on pannud sierrale opeli v6-e pihustid. need on suurema tootlikkusega.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 18 Veebr 2009, 13:28
Postitas Tanel
Mul hetkel müügis varuosade all v6 opli/saabi pihustid,olid Is peal :roll:

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 18 Veebr 2009, 22:14
Postitas Tarmo
kas is'il ja dohc'l on sama kujuga pihustid?

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 18 Veebr 2009, 22:15
Postitas Tarmo
TOm kirjutas:
Margo_325 kirjutas: Endal ka sama asi käsil. See 0,2bari tähendab seal skogenracingus seda, et originaalpihustitega ta rohkem välja anda ei jõua, mis tähendab seda, et tuleb panna lisapihustid, mis siis umbes 0,2 bari juures rakenduvad ja täiendavalt kütet peale annavad.
siin klubis on inimesi kes on pannud sierrale opeli v6-e pihustid. need on suurema tootlikkusega.
lisaks võib veel survet ju juurde keerata, samas kui juba ostad mingid pihustid, siis uurida mis veel on sama kujuga ja mis autol ning suurema tootlikusega.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 19 Veebr 2009, 02:30
Postitas Tanel
Tarmo kirjutas:kas is'il ja dohc'l on sama kujuga pihustid?
Silmajärgi vaadates väga väike erinevus,st pihusti alumine osa on Is natukene teine,pistik on sama.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 20 Veebr 2009, 01:31
Postitas Margo_325
Palju neil Opeli V6 pihustitel tootlikkust on ja mis rõhul töötavad originaalis? Kui iS-il originaalis 168 või miskit sellist, siis väga palju suuremad ei ole ka kõige paremad. Pole küll kõige targem selle koha pealt, kuid ega ainult suuremate pihustite panek väga midagi ei mõjuta, kui EFI süsteemis kõik samaks jääb. Selles mõttes originaalid+lisapihustid hea mõte, et kui turbo teatud rõhuni ei jõuagi, st rahulikult sõitmisel toimib kõik nagu tavalisel vabalthingaval ja nagu ette nähtud.

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 20 Veebr 2009, 07:44
Postitas Tarmo
3 bar'i juures on dohc originaal 191cc, mondeo hilisem 2,0 mk2 200cc ja opeli 2,5 v6 omad on 210cc

Re: mootori föönitamine

Postitatud: 20 Veebr 2009, 11:31
Postitas plutolane
Kas keegi oskab nimetada mõne auto pihustid, mis on ligikaudu 350ccm-i voolavusega?