vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 754
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas OnkelMats »

No just, täpselt selline teema mu küsimust puudutaski :D
Rydel
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 17 Jaan 2011, 14:29

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Rydel »

Täna proovin ;)
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo »

eile õhtul fantaseerisime sõbraga 2,3d p100 4*4 üle
teoreetiliselt tehtav.
4*4 esisild, karter keevitada 2,3d sobivaks, kast peaks istuma sinna otsa kui võtta v6 4*4 ning siis tagasilla ülekanne panna ühtima esidiffriga, 3,64 vms oli v6'l
võimalik et mootori käpad kah vaja teha
OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 754
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas OnkelMats »

Muidugi on tehtav. Soomes for example on üks dohc mootoriga 4x4 isend täitsa müügis. Recarod ka sees ja puha.
kaups
Moderaator
Postitusi: 1170
Liitunud: 20 Mär 2008, 21:32
Asukoht: nnillaT

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas kaups »

Dohc 4x4 on täiesti tavaline asi ju ?

Tarmo mõtte keevitaks 1,8 TD peale ümber, cooler vahele, natuke näppimist ja saab väheke liikuvama nelikordnelja. 8)
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 754
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas OnkelMats »

Huvitav, ma pole nagu silmanud varem DOHC 4x4 P100-t...
kaups
Moderaator
Postitusi: 1170
Liitunud: 20 Mär 2008, 21:32
Asukoht: nnillaT

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas kaups »

izvinjii, P100 puhul ilmselt jah natuke erilisem asi, ei viinud juhtmeid kokku nii kiirelt :D
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas AlarT »

Kogu selle krempli hankimine Sierrale pluss see ehitamine on kaunis mõttetu.
3 päevaga sa Tarmo seda kohe kindlasti ära ei tee, alguses tundub lihtne, pärast ehitad seda talv otsa ja ikka valmis ei saa.

Seda võiks teha ainult fanaatik, kes tõesti tahabki sierrast midagi sellist teha.
Muul juhul on mõistlikum maastur osta, tulemus ka parem ja mis kõige tähtsam, see tulemus on legaalne.
Kui Sierra nii ümber ehitad on ta illegaalne ja tänaval sõita temaga enam ei tohi.

Kuidagi kindlasti annab Sierra ehitada ka nii ümber ,et temaga saaks tänaval nii liigelda legaalselt, aga ilmselt on see väga tülikas ja kallis ning palju arki vahet jooksmist.
Võimalik, et selleks on vaja ka litsentseeritud ettevõtet appi.

Nii on muidugi lihtsam, kui paned mingi vene maasturi raami alla, nagu üks tegi vw passatiga, ma ei tea mille kõrge raami ta pani.
kuid see asi oli illegaalne, sellega tänaval sõita ei tohtinud,ta ise ütles, et ark ütles, et selle küljes on liiga palju erinevate autode juppe.

Ma ei näe erlist mõtet ehitada Sierrat nii ringi maasturiks.
Pigem kui Sierrat tuunida, siis mingit varustust talle või hoopis sportlikuks või miskiks hotrodi sarnaseks asjaks, siis oleks mõte asjal.
Või siis hoopis hästi korda teha, nii 200 000kr eest:P
Ja selle eest tal kõike originaaliks ja uueks kohe kindlasti ei saa.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo »

olemas oleva 4*4 sierra diffrite ümber tegemine ei võta kindlasti üle päeva. mul taga differ tehti tihedaks kolme tunniga (see oli koos alt võtmise ja alla tagasi panemisega), usun et keskdiffer ei võta kah siis kaht päeva. rataste vahetus ei võta kah ilmselt üle tunni. nüüd kuna sa ju oled sierrat ka alt poolt näinud siis saad ju aru et vahendite olemasolul seal mingit 10cm tõstet teha pole teab mis raketiteadus.
P100 oli juba täiesti eraldi teema.
kui ma ilgelt fännaks maastureid siis ma ilmselgelt omaks mõnda ja kõvataks 4*4 foorumis, mida soovitan ka sul oma maasturi jutuga teha. mine räägi neile maailma parimast läbivusest stock vitaraga, vaata mis kostavad :lol:
kaups
Moderaator
Postitusi: 1170
Liitunud: 20 Mär 2008, 21:32
Asukoht: nnillaT

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas kaups »

AlaR on küll kõige negatiivsem inimene kes olemas on. Midagi teha ei tohi, sest kokkuvõttes on asjaga nii palju jamamist, et tema sellise asjaga küll tegeleda ei viitsiks ja üüberkalkulatsiooni teel välja kalkuleeritud aja-, raha- ja närvikulu ei tasu seda ära lihtsalt. Seega, unistada ei tohi ja uitmõtete foorumis avaldamisest ärge üldse mõelgegi!
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas AlarT »

Kus ma maailma parimast rääkisin? sa oled ka ikka ma ei tea.
Tõin lihtsalt välja, mida see suutis.
Kuid, kui tahad Sierra teha maasturilaadeks, siis on seal palju asju vaja teha, mille peale sa praegu ei tulegi.
Sellised ehitused võtavad alati kõvasti aega.

Väljaarvatud juhul, kui oled proff, raha on ja tegeled ainult selle ehitusega.
Aga reeglina tehakse seda oma põhitöö kõrvalt ja raha ka pole just miljoneid ja nii võtavad need asjad kuid aega ja isegi aastaid.
Tuleb ette igasugu ühilduvus probleeme, mille peale sa üldse ei tulegi.

Siin on kaks vahet, kas tegemist on uitmõttega või vastulausega maasturile.
Tarmo tõi praegu asja välja, nagu Vitara ostu asemel võiks selle Sierrast ehitada, mis oli tõesti jabur.

Kui ta oleks rääkinud lihtsalt huvitavast mõttest ja unistusest, oleks asi teine olnud.

Kuid mina suhtun asjadesse reaalselt ja mul ei oleks ka mingit huvi sierrat maasturiks teha.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo »

sa vist ei tea kuidas töötunde arvestatakse
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas AlarT »

Me ei saa ju aasta iga päev õhtusi tunde arvestada kokku, nagu teeks seda ühtejutti.

Jutumehi on palju, kes lubavad igasugu projekte teha, aga reaalselt on väga vähe neid, kes need projektid ka korralikult valmis saavad.

Ma ei ole mitte negatiivne vaid realist.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas rinu »

Oleneb ikka tegijast. Kui ma kunagi sellise suurema projekti ette võtaks siis läheks küll kuid või aastaid. Difrit vahetasin ka mitu päeva, Tarmol on nii kõva tööjõud taga, et differ võetakse alt, lahti ja kõik kokku tagasi selle ajaga mis mul kulub mõne poldi kätte saamisele.
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo »

millel mul endal puuduvad vahendid võimalused või oskused, tellin sisse :D
aga töötunde arvestadki nii et eelmine reede läksin garaazi, tunnike huiasin ümber auto, 2 tundi remontisin, tunnike huiasin veel ja siis see nädal rohkem ei teinud. see nädal kordus sama skeem tegin reaalselt 2h garaazis. kokku ei ole nüüd kulunud 7 päeva ja 4h vaid 4h

palju stock vitara kliirens kõrgem on stock sierra omast? 10cm saaks ainult vedrudega juba tõsta. ilma huiamiseta saaks vast tunniga tehtud. kui mõni sõber aitaks siis saaks kindlasti tunniga tehtud, kuid see tähendab siis juba 2 töötundi. siis mahuks panema 10cm suurema raadiusega rehvid ehk õõtsad on otstest siis 10cm kõrgemad ja kere 20cm. vähemalt teoorias. kui rehvi velje peale panemine kah arvestada, kuid samas transport kummiboxi ja tagasi mitte, ning alla keeramine kah, siis jälle tunnike.

ja päriselt kah on see vaba teema ja vaba mõttekäik mis on teooria tasandil ning ei apelleeri absoluutsele tõele ja päriselt kah pole mul mõttes hakata seda päriselus tõestama
Vasta