408. leht 522-st

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 08 Dets 2012, 13:32
Postitas AlarT
Ma ei räägigi ju järjest töötundidest, vaid räägingi reaalslet ajast, mille jooksul, see asi valmis saaks.
Reaalne aeg on aga mitmeid kuid kindlasti, kui mitte mitu aastat.
Nagu ma ütlesin, jutu järgi on kõik kõvad ehitajad nagu sina Tarmo, reaalselt aga ei tule midagi enamikul, nii ka sul seda maastiku Sierrat ei tule.

Ma ei oska cm-tes öelda Vitara kliirensit, aga 10cm on see raudselt sierrast kõrgem, vähemalt.

Kuid Sierrat ei ole nii lihtne 10cm tõsta, näiteks, kas originaal kardan selleks sobib, kui üks kardaani ots jääb kõrgele põhja külge, teine aga madalale silla külge.
Teine teema on see, te esimsesed õõtshoovad ilmselt ei võimalda sierrat tõsta 10cm kõrgemale sedasi, et pärast ka normaalselt sõite saaks.
Kolmas asi on see, et kui paned Sierrale sama suured rattad alla, kui Vitarale, siis ilmselt pead keret ka natuke ümber ehitama.

Tegelikult jääb üks miinus veel, Sierral on tagasild kole madalal, Vitaral peaks see koht kõrgem olema.
Need liigendid või mis iganes need seal on Sierral, mõlemal pool difrit all pool, neid mõtlen.
Mäletan, kunagi mõõtsin sierral nende kõrgust ja kas mitte 14cm polnud ja minu mäletamist mööda, oli see Sierral kõige madalam koht põhja all.

Ahjah, lisaks tuleb difrile uus kinnitus keevitada, kere küljest tuleb selliseks tõsteks see differ lahti võtta.
Teine teema on suurte tagapukside kinnitused kere küljes, ka need tuleb lahti võtta ja pikendused vahele ehitada.
Ühesõnaga paras sadul sea selga ja mõttetu.


Kõige tagatipuks puuduks sel Sierral aeglusti.

Loomulikult on see kõik tehtav, aga mitte paari kolme päevaga.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 08 Dets 2012, 13:41
Postitas AlarT
Vaatan, et 2 mk1 Sierrat siin klubis müüa, ühe hind 250 eurot, täitsa mõistlik.
Millegipärast see mk1 Sierra teeb mul alati südame soojaks, ilmselt nostalgia, kuna see oli mu esimene reaalne auto, millega tänaval ringi sõitsin ja eks mk1 oli omamoodi eriline.
Tekib isu osta, aga kahjuks pole mitte midagi peale hakata sellega.

Kui finantsi kõvasti üle oleks ja mitu sooja garaazi, siis ilmselt ostaks:)
Kindlasti mõjutab see ka ostuisu ,et mk1 on kadumas, suht rariteet autoks juba muutunud.
Ja kui palju Sierrasid tegelikult 15 aastat tagasi ringi sibas.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 08 Dets 2012, 14:01
Postitas Tarmo
ega sa vist ei loe mis teised kirjutavad :lol:

edit: ei tea paljud sierrast uuemad autod 25 aasta vanuseks elavad, mida sama moodi kasutatakse?

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 08 Dets 2012, 14:06
Postitas AlarT
Ega ma tõesti ei loe seda foorumit just tihti, kindlasti mitte kogu aeg.
Aga tegelikult ikka jääb jääke igast vanadest autodest.
Ja missugust uuemat autot nüüd mõeldakse?
Seda kindlasti ,et uuemad autod kahjuks on vähem kestma tehtud, mistõttu on neil 25 aastasekse elamine keerulisem.
Samas näiteks 1995a Passat roostetab üsna vähe, ehk siis tal on lootust ja eks taolisi vähe roostetavaid autosid leiab veel ,millest nii mõnigi isend võib ka üle 30 aastaseks elada.
Opel Astra G 1998a oma näiteks, need ka roostetavad vähe.

Kuid tegelikult kogu see teema ei muuda ju minu eelmist postitust, kus ma mk1 Sierrast rääkisin.

Muideks eile oli Tallinn-Tartul hea pauk ka, uuem skoda superb ja vana opel astra, mis on roostetav astra veel.
Astra juht sai koha peal surma, skodas olnud inimesed said peale haigla kontrolli koju, said rindkere põrutusi.
Ühte vist ei viidud isegi haiglasse mitte.
Ehk siis, selline vana auto tapab avariis.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 08 Dets 2012, 18:23
Postitas Tarmo
nendel volkaritel ja astratel on veel 10 aastat vaja vastu pidada

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 09 Dets 2012, 16:20
Postitas AlarT
Tegelikult on 83a Sierrasid ülivähe järel.
Samas 91 Vw Passateid on veel päris palju.
Praegu on nende vnauseks siis 19 aastat, ainult 6 aastat veel puudu.
95a Passateid on ka kõvasti veel, eks siis ole näha 10a pärast, aga ilmselt on neid omajagu siis veel alles.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 09 Dets 2012, 16:39
Postitas IvoK
Need 95a ja edasi passat-id küll roostetavad juba, tiivaservad, klaasitihendite alt, antenni ümbrused. Isegi alates 05a oadest on mõnel juba rooste kahjustused.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 09 Dets 2012, 16:44
Postitas Six-Fo
Huvitav kui Sierradele oleks tehases roostekaitsele panustatud, kas tegu oleks siis igiliikuriga :D

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 09 Dets 2012, 17:21
Postitas ValgeKotkas
Ehk siis sõidaks põhimõtteliselt ise juba jah?

E: :mrgreen:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 09 Dets 2012, 17:23
Postitas Six-Fo
Ma ei pidand päris seda nii silmas nagu füüsikud igiliikurit tõlgendavad, ma ei viitsind paremat terminit mõelda :D

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 09 Dets 2012, 20:56
Postitas Tarmo
ok kui sa 83 aasta arvu ja 91 valisid siis lihtne matemaatika ütleb et 8 aastat vahe. ja 8 aasatat tagasi oli neid ikka sitaks liikvel. 5 aastat tagasigi oli mk1 kõvasti.
miks need passatid on veel liikvel? sest nad olid kütuseärikatele kulda väärt, loomulikult siis tuli hoolitseda et saaks edaspidigi kasutada

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 10 Dets 2012, 09:44
Postitas Rydel
Tartus neid VW B3 aka 35I on sitaks palju!
Annelinna poppim auto:)

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 10 Dets 2012, 11:57
Postitas Tarmo
sa nii noor et ei mäleta kuidas alguses oli datsun cherry mil rahva auto, ja siis ford sierra, nin siis vw passat. sa tead ain seda viimast otsa. kunas sa viimati nägid datsun cherryt?

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 10 Dets 2012, 21:07
Postitas Rydel
kevadel 1 prijektikas vist oli müügis. Maksis 250 kui õigesti mäletan.
Aga jah, ei mäleta küll et datsun eesti rahvaautoks oli. Жигули olid küll tol ajal (kui meeles pidada Datsun Cherry tootmisaastad 1970-86) rahvaauto, mind maailmas ei olnud veel, niiet usun et Sul on õigus.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 10 Dets 2012, 22:26
Postitas Tarmo
datsun cherrysi tol ajal naljalt eestisse ei juhtunud kui neid toodeti. seega olid nad esimesed mis massidesse levis kui piirid vabanesid, sest eestlastel polnud eriti raha ja need maksid teistest vähem. kui juba väga palju oli liikluses siin, siis sai neist rahva auto asemel häbiplekk. nende asemel hakati ostma sierrasi, samamoodi oli neid vahepeal väga palju ning said häbiplekiks.