vaba teema, kuid jääme viisakaks
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
No eks see häbipleki teema oligi selles, et kõige odavamad masinad, mida turul saada oli. Eks siis iga vend, kes suutis vähe kallima auto osta tundis kohe ennast palju tähtsama indiviidina ja põlastas odavama autoga sõitjat. Hea kui veel palju neid ühesuguseid autosid liikles siis saigi kohe rottideks terve selle seltskonna liigitada. Õnneks mida aeg edasi, seda vähem tähtsaks selline asi inimestele muutub. Normaalne inimene ei viitsi ebaoluliste asjade peale oma auru raisata. Mingid "kõrgema" kesklassi ossid muidugi jäävad aegade lõpuni, kelle hobi ongi kõvatamine kõige uue ja sädelevaga. Kohati jääb ainult mulje, et neil ühtegi raamatut pole elus aega olnud selle kõrvalt lugeda.
Umbes kuu tagasi läks Sierral piduriketas katki ning olin sunnitud aeglaselt kodu poole kulgema mööda Mustamäe teed. Siis ka mingi Georgi lipuga tibla oma mersuga signaalitas ja hüsteeritses taga, et ma julgesin 30-ga sõita. Lõpuks kui aru sai, et teise ritta võttes saaks must mööda sõita siis vehkis rusikaga. Oleks talle näppu rahulikult näidanud, aga kuna tal reisija ka kaasas oli ning ilmselt vana oleks raudselt seisma jäänud siis hoidsin ennast tagasi, sest poleks suutnud kahe jörmiga seal kakelda ja mille nimel üldse?
Umbes kuu tagasi läks Sierral piduriketas katki ning olin sunnitud aeglaselt kodu poole kulgema mööda Mustamäe teed. Siis ka mingi Georgi lipuga tibla oma mersuga signaalitas ja hüsteeritses taga, et ma julgesin 30-ga sõita. Lõpuks kui aru sai, et teise ritta võttes saaks must mööda sõita siis vehkis rusikaga. Oleks talle näppu rahulikult näidanud, aga kuna tal reisija ka kaasas oli ning ilmselt vana oleks raudselt seisma jäänud siis hoidsin ennast tagasi, sest poleks suutnud kahe jörmiga seal kakelda ja mille nimel üldse?
Sierra Is
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Georgi lipp?
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Sa saad aru küll, mida ma mõtlen, sul endalgi lehvib, Maardu venelasena, kindlasti see Vene lipu kõrval peegli küljesRydel kirjutas:Georgi lipp?

Sierra Is
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Eelarvamused...
Aga sain vähemalt teada millest sa räägid, arusaamatust tekkis, see et venekeeles seda nimetatakse lindiks (mida ülikonna, vms külge pannakse) mitte aga lippuks. Lipp jaab lippuks.
Foorumi kaudu ei saa eriti sinu suhtumist ja mõttet hinnata, aga võtan rahulikult, nagu nali siis
Aga sain vähemalt teada millest sa räägid, arusaamatust tekkis, see et venekeeles seda nimetatakse lindiks (mida ülikonna, vms külge pannakse) mitte aga lippuks. Lipp jaab lippuks.
Foorumi kaudu ei saa eriti sinu suhtumist ja mõttet hinnata, aga võtan rahulikult, nagu nali siis

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Viimane osa oligi naljana mõteldud, aga üldiselt ma pidasin silmas jah Georgi linti.
Eelarvamused- neid ei ole, täiesti reaalsed näited elust endast.
Eelarvamused- neid ei ole, täiesti reaalsed näited elust endast.
Sierra Is
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
kas on keegi kes võib aidata Rakverest valuveljed tuua Tallinnasse või Tartusse?
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Cargo ei vea siis? Küsisin veits aega tagasi mis raha nad tahavad ja sain vastuseks 7,70 eur Rakverest Tallinna.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
veljede eest?
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Ah see põlastamine on ikka täiesti mõlemapoolne ka, sellel "sierra mehel" on jälle omakorda kompleks kõige suhtes mis väidetavalt "teda täiesti ükskõikseks jätval" edevuse skaalal kuhugi ette- või tahapoole kvalifitseerub. Iga kord kui FFE või Sierra foorumisse ilmub mingi vähe vilkama jõuallikaga sleeperi projekt on kohe mitu kommentaari, kuidas "sellega foori tagant startimine ikka peaks bemmimeestel suu ammuli võtma", umbes nagu mingi a'la E34 või E36 oleks eriti hüper super silmipimestavalt hea auto
Ma olen aastaid otsinud viisi kuidas mind liikluses rahule jäetaks, kõigepealt oli Opel Kadett diisel, sellega sõitsin linnavahel ilusti 55-60ga ja ikka pidi iga Sierra vend näitama kuidas mööda sõidetakse. Siis oli mingi aeg punnsilm Scorpa, sellega ma ei mäletagi stereotüüpset trügijat, aga kui tuli Escort, siis see keeras jälle Lada vennad üles, et mismõttes selline pisike vanaaegne punn tolkneb minu ÜHEKOMAKOLMESEL jalus, mööda! Pärast seda Peugeot 206 oli juba peaaegu seal, aga ikka teises reas sõites olid kõik Audid ja Avensised närvis, et näe mingi sekretär sõidab vist, näitan õige talle kuidas MEES paremalt mööda trügib. Noh ja maantee peal möödasõitu ära parem ürita, kohe leitakse "uus hingamine" mis siis et enne sai 80ga töristatud. Vahepeal tuli natuke kleepekatega võidusõidubemmi (E36) linnavahel siia-sinna liigutada, no see oli nagu herilasepessa oleks pommi pannud, sõida kuidas tahad, kõik Sierrad, Micrad, pirukad, kaubikud, bemmid, Toyotad, Audid seisavad järjekorras selja taga et saaks näidata kes on Liivimaa kõige kõvem rallimees. Nüüd lõpuks kümme aastat hiljem viimase, spetsiaalselt "nähtamatuse" printsiibil valitud autoga tundub et sain asja korda, valdavat enamust väga ei huvita ja mind ennast ka juba ammu ei huvita, kes siis täpselt see kõige kiirem on. Aga päeva jooksul vähemalt üks Sierra ikka leidub kel on vaja nina all 30km/h sõites oma sabaga vehkima hakata, tõenäoliselt küll mitte otseselt mind märgates, vaid et kogu linnarahvas ikka näeks mis ulmepüssi ja rallimehega tegu. REBIB LUMEL KETSI RINGI, WOW!
Muidugi ääretult tõenäoline on, et kõik need minu poolt kirjeldatud inimesed on tegelikult normaalsed ja mina ise olen idioot.

Ma olen aastaid otsinud viisi kuidas mind liikluses rahule jäetaks, kõigepealt oli Opel Kadett diisel, sellega sõitsin linnavahel ilusti 55-60ga ja ikka pidi iga Sierra vend näitama kuidas mööda sõidetakse. Siis oli mingi aeg punnsilm Scorpa, sellega ma ei mäletagi stereotüüpset trügijat, aga kui tuli Escort, siis see keeras jälle Lada vennad üles, et mismõttes selline pisike vanaaegne punn tolkneb minu ÜHEKOMAKOLMESEL jalus, mööda! Pärast seda Peugeot 206 oli juba peaaegu seal, aga ikka teises reas sõites olid kõik Audid ja Avensised närvis, et näe mingi sekretär sõidab vist, näitan õige talle kuidas MEES paremalt mööda trügib. Noh ja maantee peal möödasõitu ära parem ürita, kohe leitakse "uus hingamine" mis siis et enne sai 80ga töristatud. Vahepeal tuli natuke kleepekatega võidusõidubemmi (E36) linnavahel siia-sinna liigutada, no see oli nagu herilasepessa oleks pommi pannud, sõida kuidas tahad, kõik Sierrad, Micrad, pirukad, kaubikud, bemmid, Toyotad, Audid seisavad järjekorras selja taga et saaks näidata kes on Liivimaa kõige kõvem rallimees. Nüüd lõpuks kümme aastat hiljem viimase, spetsiaalselt "nähtamatuse" printsiibil valitud autoga tundub et sain asja korda, valdavat enamust väga ei huvita ja mind ennast ka juba ammu ei huvita, kes siis täpselt see kõige kiirem on. Aga päeva jooksul vähemalt üks Sierra ikka leidub kel on vaja nina all 30km/h sõites oma sabaga vehkima hakata, tõenäoliselt küll mitte otseselt mind märgates, vaid et kogu linnarahvas ikka näeks mis ulmepüssi ja rallimehega tegu. REBIB LUMEL KETSI RINGI, WOW!
Muidugi ääretult tõenäoline on, et kõik need minu poolt kirjeldatud inimesed on tegelikult normaalsed ja mina ise olen idioot.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Täpselt jesper nii on
kui sirtsuga linnavahel sõidan siis no iga hinna eest vaja mööda minna. Isegi maanteel tiksun rahulikult 90 nega, tee on tuisune ja kohati libe ja no kasvõi verega pooleks aga mööda on vaja minna ning siis ette mingi 80 tiksuma jääda.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
See on küll Tallinnlaste probleem. Te olete seal hoopis teises liikluskultuuris. Ma ei ole elu sees sellise kõvatamise ja iga hinna eest mööda sõitmisega kokku puutunud. Olude sunnil olen paar korda elus Tallinna vahel sõitnud ja tõesti on hirmus mida inimesed seal teevad, väldin seda iga hinnaga.
Rydel - jah.
Rydel - jah.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Paljud sierramehed saavad BMW vennadeks 

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Mina väidan, et Tallinn on ainuke koht kus liigelda kannatan, mingi liikumine vähemalt toimub pidevalt.
Sierra Is
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Ei, lauren ja rinu, te saite nüüd valesti aru. Ma ei rääkinud sellest kuidas keegi kuskil sõidab, mul on iseenesest täiesti okei kui keegi sõidab kiiremini kui mina, aeglasemini kui mina, minust vasakult või paremalt mööda. Noh ja vahel ise lõikan ka nurki, kuigi enamasti väga ei viitsi.
Point oli selles, et neid inimesi, kellel ongi reaalselt täiesti ükskõik mis autoga nad sõidavad ja praktilistel kaalutlustel on selleks autoks Sierra, on täiesti kaduvväike hulk võrreldes nendega, kelle valikud on kas Sierra või üldse mitte mingit autot. Ja noh see iseenesest on täiesti okei, ega 20a inimesele polegi kuskil maailma riigis ette nähtud autosalongis ristikesi teha, loomulik et alustatakse odavamast-lihtsamast autost. Aga sry, ärge tulge veel rääkima seda juttu et nii ongi mõistlik talitada ja te olete kompleksivabad ning edevuse laada suhtes immuunsed - jah ma olen nõus et nii on mõistlik talitada, aga rääkige seda juttu siis kui olete 30 ja ikka veel samal arvamusel ja sama immuunsed. Elage oma Sierra roolis üle need tarbimisühiskonna kiusatused, pinginaabri liisitud paarismaja Peetri külas, töökaaslase liisitud sajatolline telekas ja noorema õe liisitud Toyota Auris, ja siis räägime edasi.
Mitte et ma nüüd mingi eriline elamise kunsti guru oleks ja mind peaks üldse kuulama, aga noh lihtsalt minu silmis pole vahet kas keegi eputab sellega kui uus, sile ja kallis auto tal on või sellega kui mitteuus, mittesile ja mittekallis auto tal on. Ühed kompleksid mõlemad. Tavaliselt see pendel käib umbes 10a tsükliga, et kui aastal 2002 oli kõige popim tuuning see et pandi metallikvärv ja valuvelg, siis aastal 2012 on teemaks lakitud rooste ja plekkvelg - kogu uus massimood on printsiibis anti-eelmine.
Point oli selles, et neid inimesi, kellel ongi reaalselt täiesti ükskõik mis autoga nad sõidavad ja praktilistel kaalutlustel on selleks autoks Sierra, on täiesti kaduvväike hulk võrreldes nendega, kelle valikud on kas Sierra või üldse mitte mingit autot. Ja noh see iseenesest on täiesti okei, ega 20a inimesele polegi kuskil maailma riigis ette nähtud autosalongis ristikesi teha, loomulik et alustatakse odavamast-lihtsamast autost. Aga sry, ärge tulge veel rääkima seda juttu et nii ongi mõistlik talitada ja te olete kompleksivabad ning edevuse laada suhtes immuunsed - jah ma olen nõus et nii on mõistlik talitada, aga rääkige seda juttu siis kui olete 30 ja ikka veel samal arvamusel ja sama immuunsed. Elage oma Sierra roolis üle need tarbimisühiskonna kiusatused, pinginaabri liisitud paarismaja Peetri külas, töökaaslase liisitud sajatolline telekas ja noorema õe liisitud Toyota Auris, ja siis räägime edasi.
Mitte et ma nüüd mingi eriline elamise kunsti guru oleks ja mind peaks üldse kuulama, aga noh lihtsalt minu silmis pole vahet kas keegi eputab sellega kui uus, sile ja kallis auto tal on või sellega kui mitteuus, mittesile ja mittekallis auto tal on. Ühed kompleksid mõlemad. Tavaliselt see pendel käib umbes 10a tsükliga, et kui aastal 2002 oli kõige popim tuuning see et pandi metallikvärv ja valuvelg, siis aastal 2012 on teemaks lakitud rooste ja plekkvelg - kogu uus massimood on printsiibis anti-eelmine.
Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks
Jesper milline siis on jargmine trend? 
