vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tanel »

http://www.youtube.com/watch?v=j-CVp6_gCbQ" onclick="window.open(this.href);return false;
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo »

like :lol:
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: M: Sierra 2.0 88kw -91

Postitus Postitas Tarmo »

Tanel kirjutas:" Hind ei ole kivist ", aga kust hinna siis leiaks ? Mina siit küll ei leidnud..
Tarmo, cossu ju 162kw tehasest tulnud.
wikipedia kirjutas:Cosworth YBB, 204 hp (1986)
Cosworth YBD, 224 hp (1987)
Cosworth YBB, 204 hp (1988-1989)
Cosworth YBG/YBJ, 220 hp (1990-1992)
et tegelikul 150 -164kw ikkagi, ei tea miks ma 156 panin
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo »

dohcimehele
nb rehvid ;)
http://petrolheads.ee/2013/02/jaaradade ... triikraud/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: M: Sierra 2.0 88kw -91

Postitus Postitas Tanel »

okey, see meeles, et tagavedu oli varasematel aastatel 150kw, mäletamist mööda oli nelik 162kw, ilmselt midagi segadusse läinud aastatega.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: M: Sierra 2.0 88kw -91

Postitus Postitas Tarmo »

164 on rs500
dohcimees
aktivist
Postitusi: 293
Liitunud: 13 Nov 2010, 00:52
Asukoht: Tartu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas dohcimees »

Tarmo kirjutas:dohcimehele
nb rehvid ;)
http://petrolheads.ee/2013/02/jaaradade ... triikraud/" onclick="window.open(this.href);return false;
Contit eelistatakse tõenäoliselt sellepärast, et neil naastud tehasest juba liimitud. Teades, kui tülikas on naastu koduste vahenditega pärast liimiga mökerdamist tagasi rehvi panna, siis ega ei imesta. Mul jäidki hkpl naastud liimimata. Esimesel talvel sõitsin päris palju, kuid libisemist said need rehvid vaid puhtal jääl või lumel tunda. Kokkuvõttes ei olnud hooaja lõpuks mitte ühtegi naastu välja tulnud, sissesõidu olin ka muidugi teinud, ligi 1000km vist isegi. Teisel talvel käisin korra põllu peal rallimas, kus oli kohati ka natukene mulda väljas. Seal tuli naaste ikka mõnuga välja :)
Mis pidamisse puutub, siis kui kõigi suuremate testide kokkuvõtteid vaadata, jääb Nokian ikka grammi võrra ette. TMis Contiga võrdne, Autolehes võitja ja venelased olevat samuti hkpl kiitnud.
Sa ütlesid, et Conti on asfaldil parem - see paneb mind just jäistes oludes parimale esinemisele kahtlema, sest kas üks rehv saab olla väga hea nii kuival asfaldil kui libedal jääl?

Ma ei tea kumb rehv reaalselt parem on, aga kui praegu ostma hakkaks, siis ma nii väga kindel ei oleks, kas ma ikka Conti kasuks otsustaks. Liimnaast oleks muidugi tore..
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo »

vahet pole kas tehasest liimutud või kodus liimitud või mis iganes, top 5 rehvid üldjuhul on contid see aasta. ja venelastel ja autolehel peaks andmed sellest samast testist olema, minu teada ei tehta eraldi teste iga ajakirja ja interneti saidi jaoks, vaid igaüks võtab omale sobivalt andmed, ehk mõni peab oma geaograafilisest tingimusest ülimaks lörtsi testi teine asfaldi kolmas lume neljas jää jne % jagatakse lihtsalt testi osa tähtsus ümber
tommu1
aktivist
Postitusi: 289
Liitunud: 26 Jaan 2013, 20:11

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas tommu1 »

See jääraja daihatsu kuulus mitu aastat tagasi mu isale:D Isegi sellega sõitnud....aga vaatan nüüd masinat vähe ümberehitatud.Aga poodiumikoht oli pea iga sõit käes!
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo »

sõber rääkis, et kui tal tuttav daihatsuga võttis imprezade ees esikoha, siis kukkusid kohe ohkima et pole aus ja värki et neile tuleks eraldi klass teha jne
tommu1
aktivist
Postitusi: 289
Liitunud: 26 Jaan 2013, 20:11

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas tommu1 »

Tarmo kirjutas:sõber rääkis, et kui tal tuttav daihatsuga võttis imprezade ees esikoha, siis kukkusid kohe ohkima et pole aus ja värki et neile tuleks eraldi klass teha jne
Kusagil kuulsin sellist juttu subaru foorumist" Daihatsu läheb haapsalu....lähme meie kehrasse". Masina tippkiirus on kuskil 110-120 vahel aga nagu näha siis jäärajas see hobujõud poel kõige tähtsam 8)
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo »

dohcimees arvas just et haapsalu rada on turbo impreza pärusmaa, muidugi me vaidlesime selle üle et jääl piisab ka 85kw imprezast
Rydel
aktivist
Postitusi: 360
Liitunud: 17 Jaan 2011, 14:29

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Rydel »

http://www.youtube.com/watch?v=XSKkZ7ezJ30" onclick="window.open(this.href);return false;
dohcimees
aktivist
Postitusi: 293
Liitunud: 13 Nov 2010, 00:52
Asukoht: Tartu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas dohcimees »

Tarmo kirjutas:dohcimees arvas just et haapsalu rada on turbo impreza pärusmaa, muidugi me vaidlesime selle üle et jääl piisab ka 85kw imprezast
Me vaidlesime selle üle, kas laial ja laugel rajal tippklassi naastuga sõites on kiirem 85kw impreza või 200+ kw impreza. Mina arvasin, et võimsam on kiirem, sina arvasid, et lahjem on kiirem. Kui nüüd erinevate jääradade tulemusi naastuklassis vaadata, siis eespool on siiski STI imprezad, ehk siis võimsamad.
Daihatsuga tuleb juba hoopis muu kui võimsus mängu - kaal.
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Jaan »

Tava rehviga on hobujõud suht savi. Kaal on tähtis selle liikuva massi juures. Sa võid ju 100km enne kurvi sisse saada, aga naelrehv ei hoia seda hoogu tee peal. Pidurid võivad olla väga head, aga rehvi pidamine jääga on sama kui palju kergemal masinal. Seega kiirem ja raskem subaru sõidab otse ja kerge daihatsu töristab kurvi rahulikult läbi sama kiiruse juures.
Sierra Is
Vasta