424. leht 522-st

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 14 Veebr 2013, 20:24
Postitas Tanel
http://www.youtube.com/watch?v=j-CVp6_gCbQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 15 Veebr 2013, 00:24
Postitas Tarmo
like :lol:

Re: M: Sierra 2.0 88kw -91

Postitatud: 15 Veebr 2013, 00:59
Postitas Tarmo
Tanel kirjutas:" Hind ei ole kivist ", aga kust hinna siis leiaks ? Mina siit küll ei leidnud..
Tarmo, cossu ju 162kw tehasest tulnud.
wikipedia kirjutas:Cosworth YBB, 204 hp (1986)
Cosworth YBD, 224 hp (1987)
Cosworth YBB, 204 hp (1988-1989)
Cosworth YBG/YBJ, 220 hp (1990-1992)
et tegelikul 150 -164kw ikkagi, ei tea miks ma 156 panin

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 15 Veebr 2013, 10:00
Postitas Tarmo
dohcimehele
nb rehvid ;)
http://petrolheads.ee/2013/02/jaaradade ... triikraud/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: M: Sierra 2.0 88kw -91

Postitatud: 15 Veebr 2013, 10:01
Postitas Tanel
okey, see meeles, et tagavedu oli varasematel aastatel 150kw, mäletamist mööda oli nelik 162kw, ilmselt midagi segadusse läinud aastatega.

Re: M: Sierra 2.0 88kw -91

Postitatud: 15 Veebr 2013, 10:21
Postitas Tarmo
164 on rs500

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 15 Veebr 2013, 21:49
Postitas dohcimees
Tarmo kirjutas:dohcimehele
nb rehvid ;)
http://petrolheads.ee/2013/02/jaaradade ... triikraud/" onclick="window.open(this.href);return false;
Contit eelistatakse tõenäoliselt sellepärast, et neil naastud tehasest juba liimitud. Teades, kui tülikas on naastu koduste vahenditega pärast liimiga mökerdamist tagasi rehvi panna, siis ega ei imesta. Mul jäidki hkpl naastud liimimata. Esimesel talvel sõitsin päris palju, kuid libisemist said need rehvid vaid puhtal jääl või lumel tunda. Kokkuvõttes ei olnud hooaja lõpuks mitte ühtegi naastu välja tulnud, sissesõidu olin ka muidugi teinud, ligi 1000km vist isegi. Teisel talvel käisin korra põllu peal rallimas, kus oli kohati ka natukene mulda väljas. Seal tuli naaste ikka mõnuga välja :)
Mis pidamisse puutub, siis kui kõigi suuremate testide kokkuvõtteid vaadata, jääb Nokian ikka grammi võrra ette. TMis Contiga võrdne, Autolehes võitja ja venelased olevat samuti hkpl kiitnud.
Sa ütlesid, et Conti on asfaldil parem - see paneb mind just jäistes oludes parimale esinemisele kahtlema, sest kas üks rehv saab olla väga hea nii kuival asfaldil kui libedal jääl?

Ma ei tea kumb rehv reaalselt parem on, aga kui praegu ostma hakkaks, siis ma nii väga kindel ei oleks, kas ma ikka Conti kasuks otsustaks. Liimnaast oleks muidugi tore..

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 15 Veebr 2013, 22:07
Postitas Tarmo
vahet pole kas tehasest liimutud või kodus liimitud või mis iganes, top 5 rehvid üldjuhul on contid see aasta. ja venelastel ja autolehel peaks andmed sellest samast testist olema, minu teada ei tehta eraldi teste iga ajakirja ja interneti saidi jaoks, vaid igaüks võtab omale sobivalt andmed, ehk mõni peab oma geaograafilisest tingimusest ülimaks lörtsi testi teine asfaldi kolmas lume neljas jää jne % jagatakse lihtsalt testi osa tähtsus ümber

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 16 Veebr 2013, 19:14
Postitas tommu1
See jääraja daihatsu kuulus mitu aastat tagasi mu isale:D Isegi sellega sõitnud....aga vaatan nüüd masinat vähe ümberehitatud.Aga poodiumikoht oli pea iga sõit käes!

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 16 Veebr 2013, 19:58
Postitas Tarmo
sõber rääkis, et kui tal tuttav daihatsuga võttis imprezade ees esikoha, siis kukkusid kohe ohkima et pole aus ja värki et neile tuleks eraldi klass teha jne

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 16 Veebr 2013, 22:15
Postitas tommu1
Tarmo kirjutas:sõber rääkis, et kui tal tuttav daihatsuga võttis imprezade ees esikoha, siis kukkusid kohe ohkima et pole aus ja värki et neile tuleks eraldi klass teha jne
Kusagil kuulsin sellist juttu subaru foorumist" Daihatsu läheb haapsalu....lähme meie kehrasse". Masina tippkiirus on kuskil 110-120 vahel aga nagu näha siis jäärajas see hobujõud poel kõige tähtsam 8)

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 16 Veebr 2013, 23:12
Postitas Tarmo
dohcimees arvas just et haapsalu rada on turbo impreza pärusmaa, muidugi me vaidlesime selle üle et jääl piisab ka 85kw imprezast

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 17 Veebr 2013, 03:20
Postitas Rydel
http://www.youtube.com/watch?v=XSKkZ7ezJ30" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 17 Veebr 2013, 03:53
Postitas dohcimees
Tarmo kirjutas:dohcimees arvas just et haapsalu rada on turbo impreza pärusmaa, muidugi me vaidlesime selle üle et jääl piisab ka 85kw imprezast
Me vaidlesime selle üle, kas laial ja laugel rajal tippklassi naastuga sõites on kiirem 85kw impreza või 200+ kw impreza. Mina arvasin, et võimsam on kiirem, sina arvasid, et lahjem on kiirem. Kui nüüd erinevate jääradade tulemusi naastuklassis vaadata, siis eespool on siiski STI imprezad, ehk siis võimsamad.
Daihatsuga tuleb juba hoopis muu kui võimsus mängu - kaal.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitatud: 17 Veebr 2013, 04:58
Postitas Jaan
Tava rehviga on hobujõud suht savi. Kaal on tähtis selle liikuva massi juures. Sa võid ju 100km enne kurvi sisse saada, aga naelrehv ei hoia seda hoogu tee peal. Pidurid võivad olla väga head, aga rehvi pidamine jääga on sama kui palju kergemal masinal. Seega kiirem ja raskem subaru sõidab otse ja kerge daihatsu töristab kurvi rahulikult läbi sama kiiruse juures.