sierraclub maksab aasta kaupa, seega on probleeme kaks korda aastas


varsti on serveri maks tulemas, kes tahab liituda

2.5bar/2000 pöörde juures peaks olema norm.Henn kirjutas:Endiselt ootan, kellegilt targemalt mingit vastust õlirõhu kohta(2.0 85kw ohc).
oi plinn, tänud info eest. Mul hetkel on ´´auto gauge´´ õlirõhu näidik külge ühendatud,skeemi järgi ühendasin, + võtsin süüteluku tagand, kuid ei tea kui õigest kohast võtsin,eks peab veel mängima. igatahes kui autol süüte sisse keeran lööb kohe seieri põhja, käivitamisel langeb, mootor ellu ärkab lööb uuesti põhja. Kusagile on koer maetud. Karteris võib mul vabalt ülerõhk ka olla(vardast pritsib vahest õli, tuulutus on muidu OK. plokitihend ja kaas on kindlasti väsinud)sieraari kirjutas:2.5bar/2000 pöörde juures peaks olema norm.Henn kirjutas:Endiselt ootan, kellegilt targemalt mingit vastust õlirõhu kohta(2.0 85kw ohc).
Kui varda august õli pritsib, mis siis veel õlikorgi august tuleb. ? Silindri surved panevad sul rõngastest mööda karterisse, ehk siis rõngad väsinud või on liiga kaua kuuma saanud.Henn kirjutas:oi plinn, tänud info eest. Mul hetkel on ´´auto gauge´´ õlirõhu näidik külge ühendatud,skeemi järgi ühendasin, + võtsin süüteluku tagand, kuid ei tea kui õigest kohast võtsin,eks peab veel mängima. igatahes kui autol süüte sisse keeran lööb kohe seieri põhja, käivitamisel langeb, mootor ellu ärkab lööb uuesti põhja. Kusagile on koer maetud. Karteris võib mul vabalt ülerõhk ka olla(vardast pritsib vahest õli, tuulutus on muidu OK. plokitihend ja kaas on kindlasti väsinud)sieraari kirjutas:2.5bar/2000 pöörde juures peaks olema norm.Henn kirjutas:Endiselt ootan, kellegilt targemalt mingit vastust õlirõhu kohta(2.0 85kw ohc).